• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна сальника распредвала Деу Сенс, ЗАЗ Шанс

Розподільний вал автомобільного двигуна тому так і називається, що виконує роль розподілу тактів роботи будь-якого мотора, а також відкривання і закривання клапанів відповідно до них.

А останні, в свою чергу, здійснюють впуск паливної суміші в камеру згоряння силового агрегату і випуск звідти відпрацьованих газів.

Іншими словами, распредвал виконує основну роль в роботі ГРМ.

Тому двигун практично будь-якої сучасної моделі автотранспортного засобу, будь то Деу Сенс, ЗАЗ Шанс або будь-який інший, не можуть функціонувати без наявності цього валу.

Якщо розглядати конкретно автомашину Daewoo Sens з встановленим двигуном об'ємом 1,3 літра чи 1,4, то його конструкція передбачає один розподілвал в головці блоку циліндрів.

Обумовлено це верхнім розташуванням клапанів і всього газорозподільного механізму.

Сам вал і його всі деталі працюють в постійній масляній ванні і неодмінно хорошої якості.

Распредвал розміщується на спеціально виготовленому ліжку.

При цьому кінці його спираються на стінки ГБЦ в спеціально виконаних для цього отворах.

А для того, щоб забезпечити герметизацію масляної ванни головки, застосовуються спеціальні ущільнювачі або сальники.

Сьогоднішні виробники використовують різний матеріал для виготовлення сальників.

Однак, незважаючи на це такі вироби мають обмежений термін експлуатації.

При виході сальника з ладу починається протікання масла, що може привести не тільки в непридатність деталі ГРМ, розташовані в ГБЦ, але і за її межами.

Тому такий ущільнювач необхідно, як можна раніше замінити.

Існує неофіційна статистика, згідно з даними якої тільки один з трьох-чотирьох сальників распредвала, що встановлюються на задній стінці двигуна об'ємом 1,3 л Daewoo Sens, завжди справно виходжує свій ресурс.

Решта 2-3 в обов'язковому порядку виходять з ладу раніше свого терміну: приблизно через 5-10 тис.кілометрів пробігу.

Це свого роду слабке місце в конструкції цих силових агрегатів.

Чому так, ніхто не береться відповісти, але це факт. Тому найчастіше доводиться міняти саме ці сальники.

Міняємо самостійно сальник распредвала двигуна Daewoo Sens

У цій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна замінити самому задній сальник распредвала на Деу Сенс або ЗАЗ Шанс.

каким образом можно заменить самому задний сальник распредвала на Дэу Сенс или ЗАЗ Шанс.

  • У нашому випадку ми змушені замінити задній сальник распредвала саме тому, що з-під нього протікає масло.
  • Сліди підтікання можна побачити в районі котушки запалювання.​

Следы подтекания можно увидеть в районе катушки зажигания

  • Далі сліди масла йдуть нижче і видно навіть на стартері.​

 следы масла идут ниже и видны даже на стартере

  • З-під захисної кришки двигуна також видніється повністю вимазана частина в районі цього сальника.

Из-под защитной крышки двигателя также виднеется полностью вымазанная часть

  • Для того, щоб точно переконатися в тому, що протікання йде саме з-під заднього сальника распредвала, потрібно відкинути декоративну кришку мотора.
  • І тут вже дуже добре видно, що масляна пляма утворилося саме під тим місцем, де встановлений цей сальник.

 масляное пятно образовалось именно под тем местом, где установлен этот сальник

  • Просто ніякого іншого отвору в тому місці ні в блоці циліндрів, ні в головкі немає.
  • Саму процедуру заміни почнемо з того, що знімемо клему на датчику фаз.

снимем клемму на датчике фаз

  • Далі відкручуємо три гайки кріплення котушки запалювання, а також відкидаємо заодно і дроти маси.​

откручиваем три гайки крепления катушки зажигания

  • Після цього знімаємо повністю і саму котушку запалювання з її кріпленням.​

снимаем полностью и саму катушку зажигания с её креплением

  • Можна її просто відвести трохи в сторону, щоб не заважала, при цьому дроти її залишаємо на місці.
  • І як тільки ми відвели котушку в сторону, то відразу побачили виразні сліди масла.​увидели отчётливые следы масла
  • Це зайвий раз підтверджує наші припущення в частині того, що сальник распредвала в цьому місці продірявився і в процесі обертання валу масло знаходило слабке місце або слабку точку в районі цього сальника і через неї видавлювалося назовні.
  • Далі у вас на двигуні Деу Сенс стоїть корпус деталі посадженої через прокладку.
  • Так ось, потрібно уважно подивитися, чи немає підтікання під цією прокладкою.
  • Якщо з-під неї також протікає масло, значить цілісність її також порушена.
  • Тому відкручуємо болт всередині цієї деталі, знімаємо під ним рознощик і потім корпус всієї деталі.​

 откручиваем болт внутри этой детали, снимаем под ним разносчик и потом корпус всей детали

  • Сальник, що нас цікавить при цьому буде знаходитися зі зворотнього боку в цьому корпусі. Тому його буде вже значно легше замінити.
  • Можна знімати цю деталь і в тому випадку, якщо прокладка її не протікає.
  • Але, в цьому випадку, крім заміни сальника, вам доведеться міняти прокладку під нею, очищати всі поверхні від герметика і наносити його знову.
  • Можна піти і іншим шляхом в тому випадку, якщо прокладка у вас ціла. В даному випадку, у нас також видимих слідів масла під нею немає.
  • Тому, ми викручуємо вказаний болт і знімаємо рознощик.

выкручиваем указанный болт и снимаем разносчик

  • Сам рознощик має одну направляючу, тому іншою стороною потім ви його встановити ніяк не зможете.​

 разносчик имеет одну направляющую,

  • І тепер, під знятим рознощиком ми можемо побачити під металевим контуром по колу всередині тіло підтікаючого сальника.

 под металлическим контуром по окружности внутри тело подтекающего сальника.

  • А металевий контур - це зовнішня оболонка нашого сальника.
  • Далі, знову ж таки, ми можемо зняти весь корпус деталі і потім за місцем вже витягувати з неї сальник.
  • Але, ми вирішили цю деталь не чіпати, щоб не порушувати герметичність під її прокладкою.
  • А для того, щоб витягнути сальник, закручуємо в його тіло два довгеньких саморіза.

закручиваем в его тело два длинненьких самореза

  • Для зручності роботи шуруповертом в цьому випадку довелося зняти ще й акумулятор.​

в этом случае пришлось снять ещё и аккумулятор

  • Закрутивши два саморіза в тіло сальника, за допомогою пасатижів за ці саморізи розхитали сальник і в результаті витягли назовні.

расшатали сальник и в результате вытащили наружу.

  • Після цього нам потрібно ретельно витерти всю внутрішність цієї деталі. Крім того, знімемо датчик фаз і також витремо скрізь його.
  • І взагалі в цьому місці необхідно повністю скрізь витерти сліди масла, для того, щоб потім можна було спостерігати за станом нового сальника.​

 полностью везде вытереть следы масла, для того, чтобы потом можно было наблюдать за состоянием нового сальника.

  • Для заміни ми придбали новий задній сальник коричневого кольору, виробництва Кременчуцького автозаводу.​

приобрели новый задний сальник коричневого цвета

  • За всіма відгуками і даними цей сальник дещо кращої якості, ніж у нас був до цього встановлений на Деу Сенс.
  • Саме тому ми і віддали йому перевагу. Розмір сальника становить 30х45х8.
  • Перед установкою торцеву частину нового сальника змащуємо моторним маслом звичайним.​

торцевую часть нового сальника смазываем моторным маслом

  • Далі встановлюємо його на місце і беремо головку на 32 або на 34 в якості наставки.​

берём головку на 32 или на 34 в качестве наставки

  • Головне, щоб діаметр цієї головки не перевищував діаметр зовнішнього контуру сальника.
  • Потім легким постукуванням молотком по цій головці садимо сальник на своє місце.
  • Головне при цьому, не допустити перекосу сальника.
  • Можна осадити цей сальник і іншим методом.
  • Беремо для цього старий сальник, який ви раніше витягли звідси і наставляємо його на новий.

Берём для этого старый сальник, который вы ранее извлекли отсюда и наставляем его на новый

  • Після цього також по колу постукуємо молотком. Головне в цьому випадку не допустити прямого удару по новій деталі.
  • А в загальному можна використовувати в якості наставки що завгодно.
  • Запресовувати новий сальник необхідно врівень з наявним всередині виступом.

Запрессовывать новый сальник необходимо заподлицо с имеющемся внутри выступом

  • Далі забивати його немає необхідності.
  • Запресувавши сальник на своє місце, можна приступати до зворотнього збирання.
  • При цьому під кріплення котушки запалювання ми нанесемо трохи герметика, щоб з'єднання було дещо герметичніше.

 под крепление катушки зажигания мы нанесём немного герметика

  • А решта все встановлюємо і приєднуємо в зворотньому порядку.
  • На цьому розповідь нашу про самостійну заміну заднього сальника распредвала Деу Сенс або ЗАЗ Шанс закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сальника распредвала Деу Сенс, ЗАЗ Шанс"

Відгуки: 0




.