• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Шевроле Авео коли міняти ремінь ГРМ, стан ролика і ременя після 50 тис. км пробігу

Газорозподільний механізм є основним пристроєм, що забезпечує роботу не тільки двигуна об'ємом 1,5 літра Шевроле Авео, але і переважної більшості автомобільних двигунів внутрішнього згоряння.

Від його роботи залежить потужність, прийомистість і коректність роботи силового агрегату.

Одним з головних і незамінних деталей механізму ГРМ є його ремінь.

Його основним призначенням є забезпечення синхронного обертання розподільних і колінчастого валів.

За рахунок постійного гнучкого з'єднання распредвалів з колінвалом здійснюється відкривання і закривання впускних і випускних клапанів мотора в залежності від положення його поршнів.

Тому і переоцінити значимість і важливість стану ременя ГРМ для всього автомобіля дуже складно.

Раптовий обрив ременя ГРМ в більшості двигунів внутрішнього згоряння призводить до зіткнення поршнів з клапанами, що в свою чергу загрожує дуже плачевними наслідками.

По суті, після такої "зустрічі" необхідно виконувати капітальний ремонт мотора.А це дуже дорогий і трудомісткий вид ремонту.

Тому, щоб не допустити такої ситуації необхідно постійно стежити за станом ременя та інших елементів всього механізму ГРМ.

А при необхідності невідкладно виконувати їх заміну.

Як правило, заміна ременя ГРМ здійснюється після 60-100 тис. кілометрів пробігу.

Однак, ці цифри досить умовні і для кожної моделі автотранспортного засобу виробник встановлює свою періодичність заміни.

А так, як термін експлуатації помпи водяного насоса практично такий же, як і ременя ГРМ, то одночасно з його заміною змінюють і помпу.

Але, щоб після цього не розбирати знову той же механізм ГРМ для заміни одного з роликів, який може вийти з ладу, то одночасно рекомендується замінити і ці елементи.

Проте, не рідко бувають випадки, коли ремінь ГРМ одягають неправильно або роблять натяжку його невірно, що в результаті може привести не тільки до передчасного зносу самого ременя, але і до виходу з ладу натяжного або паразитного роликів.

Тому і необхідно систематично проводити огляд ременя, це можна зробити через оглядове віконце механізму, а якщо можливо, то і всіх інших елементів цього механізму.

І в разі виявлення несправностей або слідів зносу, здійснювати заміну незалежно від пробігу.

Міняємо самостійно ремінь ГРМ і натяжний ролик Chevrolet Aveo

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про один випадок заміни ременя ГРМ з натяжним роликом на двигуні об'ємом 1,5 л Шевроле Авео.

хочемо розповісти про один випадок заміни ременя ГРМ з натяжним роликом на двигуні об'ємом 1,5 л Шевроле Авео.

  • Так сталося, що в даному випадку нам довелося замінити ремінь ГРМ разом з натяжним роликом після 50 тис.кілометрів пробігу.
  • Це незважаючи на те, що виробник рекомендує робити це, як мінімум після 60 тис.кілометрів.
  • Однак, після того, як ми зняли ремінь, то виявили вельми цікаву картину.
  • На нашому автомобілі був встановлений ремінь ГРМ від виробника Gates.​

был установлен ремень ГРМ от производителя Gates

  • Це добре відомий виробник, продукція якого користується великим попитом.
  • Крім того, в механізмі ГРМ був встановлений натяжний ролик корейського виробництва.​

 установлен натяжной ролик корейского производства

  • Це, швидше за все, один з примірників бюджетної серії.
  • Так ось, при огляді знятого ременя було виявлено, що з одного торця у нього зуби конкретно зношені і сам торець вже добре блищить від постійного тертя.
  • З іншого ж боку торець ременя був майже новим.
  • Це може свідчити тільки про те, що ремінь був зміщений щодо ролика і терся тільки одним кінцем або однією стороною об робочу поверхню ролика.​

ремень был смещён относительно ролика и тёрся только одним концом

  • Крім того, зверху дуже чітко видно по тілу ременя, де ходив ролик, а де ні. На ремені просто від цього утворилася борозна.
  • Причиною такого сповзання ременя в числі інших може бути і перекошення помпи.

Причиной такого сползания ремня в числе других может быть и перекос помпы

  • При всьому при цьому зуби цього ременя були ще в нормальному стані.​

зубья этого ремня были ещё в нормальном состоянии

  • Що стосується натяжного ролика, то зовні він виглядає цілком пристойно і ніяких пошкоджень на ньому не спостерігається.
  • Але, ось обертається цей ролик з великим шумом.​

вращается этот ролик с большим шумом

  • Це може говорити тільки про те, що в ньому спостерігається вже погане ковзання по підшипнику.
  • І крім того, підтвердженням того, що ремінь ГРМ в цьому механізмі був дещо зміщений, є виразний слід від ременя на робочій поверхні цього ролика.​

отчётливый след от ремня на рабочей поверхности этого ролика.

  • Такий стан цілком зрозуміло, що призвів в результаті до того, що один з торців ременя має цілком пристойне вироблення.
  • Все це свідчить тільки про те, що вся проблема в цьому механізмі Шевроле Авео виникла через поганий або неякісний натяжний ролик.
  • Саме це призвело до того, що ремінь зрушився і в результаті отримав вироблення.
  • Звичайно, він міг ще прослужити не один місяць і пройти не одну сотню кілометрів.
  • Але, де гарантія, що він не порветься в самий невідповідний момент.
  • Тому, як висновок з усього цього, можна сказати, що не економте на вартості деталей.
  • Оскільки дешеві деталі часто бувають низької якості і в результаті можуть привести до досить плачевних наслідків.
  • Зокрема, не варто купувати дешеві, від невідомих або маловідомих виробників натяжні ролики ременя ГРМ.
  • Ну, а якщо вже виявили таку помилку, то не відкладайте в довгий ящик, а краще раніше замініть такий ролик і ремінь, щоб потім не викидати великі гроші на капітальний ремонт двигуна.
  • Тому постійно контролюйте стан ременя і всіх деталей механізму ГРМ.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну ременя ГРМ і його натяжного ролика Шевроле Авео закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Шевроле Авео коли міняти ремінь ГРМ, стан ролика і ременя після 50 тис. км пробігу"

Відгуки: 0




.