Сьогодні вже важко уявити будь-який автомобіль без вітрового або лобового стікла.
Функції вітрового стікла-сучасного незмінного елемента кузова автомобіля Деу Сенс, Ланос та інших, незрівнянно ширше, ніж це було в перші роки його появи.
Основною з них як і раніше є захист водія і пасажирів від попадання в салон прямих повітряних мас, а також комах, пилу, бруду та інших предметів.
Крім цього, сучасне лобове стікло вже давно стало органічним доповненням єдиного екстер'єру кузова, а також його аеродинамічних характеристик.
У зв'язку з тим, що вітрове стікло стоїть «на передовій» і завжди перше стикається з пилом, брудом і, найголовніше, дрібними, та й не тільки, камінчиками, з плином часу воно покривається цілою сіткою мікротріщин.
У підсумку це призводить до того, що значно погіршується огляд.
Тому виникає необхідність в заміні такого лобовика.
Буває, що скло отримує істотну тріщину і тоді тим більше його необхідно замінити.
Найчастіше власники авто з такою або схожими проблемами звертаються в спеціалізовані автосервіси.
Але, подібного роду операції можна без особливих проблем виконувати і своїми руками у себе вдома.
Самостійно міняємо лобове стікло ZAZ Sens, Daewoo Lanos
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про один метод заміни самостійно лобового стікла на Деу Ланос або ЗАЗ Сенс.
- На цьому автомобілі, як і на більшості сучасних моделей, встановлено лобове скло гнутого типу.
- Це найбільш популярний вид лобовика в останні роки.
- Але, якого б типу стікло не стояло на автотранспортному засобі, для того, щоб його замінити, необхідно для початку зняти.
- Так, як в нашому автомобілі лобовик посаджений на клей, то для виконання такого завдання ми використовуємо спеціальний інструмент або пристосування.
- Це свого роду ніж, виготовлений спеціально для вирізання автомобільного скла, з натягувачем і змінним лезом.
- Його можна придбати у вільному продажу.
- Так ось, за допомогою цього інструменту досить легко вирізається лобове стікло.
- Перевагою використання такого ножа є відсутність необхідності знімати обшивку всередині салону, а також виконувати інші підготовчі роботи.
- До цього ми використовували для таких цілей волосінь, але це не дуже зручно, та й вимагає обов'язкової наявності помічника.
- А спеціальним ножем одна людина досить швидко по контуру, акуратно, щоб не пошкодити лакофарбове покриття кузова, вирізає стікло.
- Після цього його просто знімають і прибирають в сторону.
- Далі, перед установкою нового стікла нам необхідно підготувати його посадочне місце або рамку на кузові.
- Перш за все, потрібно видалити старий клей. Однак, тут потрібно мати на увазі хімічний склад цього клею.
- Виявляється, сам по собі він може з успіхом замінити шар грунтовки, а також стати при цьому відмінною підкладкою для нового клею.
- Але і залишати старий клей також не можна в тому вигляді, в якому він є.
- Тому за допомогою спеціальної стамески, яка також має змінні леза в комплекті, зрізаємо старий шар клею.
- При цьому знімаємо не в повному обсязі весь шар, а залишаємо приблизно 1-2мм на рамці.
- Це і буде потім для нас грунтовка і підкладкою під новий клей одночасно.
- Перед установкою нового скла по контуру його, точно також, як і по контуру його рамки на авто наносимо шар праймера.
- Після цього наносимо на стікло ковбаскою спеціальний клей.
- При цьому дуже важливо дотримуватися зазначених в інструкції кожного з застосовуваних засобів способів і правил використання з тим, щоб забезпечити максимальний ефект їх дії.
- Так, праймеру ми даємо 15 хвилин на висихання, після чого наносимо клей.
- Далі беремо стікло за ручки з вакуумними присосками, які ми заздалегідь чіпляємо на зовнішню його сторону, і встановлюємо на своє місце в рамку.
- При цьому, ручки можуть бути встановлені в будь-яких місцях стікла. Головне, щоб було зручно його донести і встановити на автомобіль.
- Укладається стікло відразу всією своєю площею, а не прикладаючи спочатку одну сторону, а потім іншу.
- Тому потрібно максимально точно його відразу укласти. Потім можна трошки підправити і потім повністю притиснути.
- Знову ж таки, притискати необхідно акуратно, щоб клей не розмазався по деталях машини, і щоб не виліз.
- Пізніше він рівномірно розтікається і утворює при цьому хороший контакт без всяких пропусків і інших вад.
- А поки, для того, щоб встановлене стікло в перший час не сповзло, його потрібно приклеїти смужками липкої стрічки.
- Далі даємо йому відстоятися, щоб клей полімеризирувався і грунтовно прихопився по всьому периметру.
- І після цього можемо чіпляти на місце двірники та інші деталі, які були раніше зняті.
- А розповідь нашу про самостійну заміну лобового стікла Деу Сенс і Ланос на цьому закінчено.