Заміна лобового стікла Деу Ланос, Заз Сенс

Сьогодні вже важко уявити будь-який автомобіль без вітрового або лобового стікла.

Функції вітрового стікла-сучасного незмінного елемента кузова автомобіля Деу Сенс, Ланос та інших, незрівнянно ширше, ніж це було в перші роки його появи.

Основною з них як і раніше є захист водія і пасажирів від попадання в салон прямих повітряних мас, а також комах, пилу, бруду та інших предметів.

Крім цього, сучасне лобове стікло вже давно стало органічним доповненням єдиного екстер'єру кузова, а також його аеродинамічних характеристик.

У зв'язку з тим, що вітрове стікло стоїть «на передовій» і завжди перше стикається з пилом, брудом і, найголовніше, дрібними, та й не тільки, камінчиками, з плином часу воно покривається цілою сіткою мікротріщин.

У підсумку це призводить до того, що значно погіршується огляд.

Тому виникає необхідність в заміні такого лобовика.

Буває, що скло отримує істотну тріщину і тоді тим більше його необхідно замінити.

Найчастіше власники авто з такою або схожими проблемами звертаються в спеціалізовані автосервіси.

Але, подібного роду операції можна без особливих проблем виконувати і своїми руками у себе вдома.

Самостійно міняємо лобове стікло ZAZ Sens, Daewoo Lanos

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про один метод заміни самостійно лобового стікла на Деу Ланос або ЗАЗ Сенс.

 хотим рассказать об одном методе замены самостоятельно лобовое стекло на Дэу Ланос или ЗАЗ Сенс.

  • На цьому автомобілі, як і на більшості сучасних моделей, встановлено лобове скло гнутого типу.​

установлено лобовое стекло гнутого типа

  • Це найбільш популярний вид лобовика в останні роки.
  • Але, якого б типу стікло не стояло на автотранспортному засобі, для того, щоб його замінити, необхідно для початку зняти.
  • Так, як в нашому автомобілі лобовик посаджений на клей, то для виконання такого завдання ми використовуємо спеціальний інструмент або пристосування.​

 для выполнения такой задачи мы используем специальный инструмент

  • Це свого роду ніж, виготовлений спеціально для вирізання автомобільного скла, з натягувачем і змінним лезом.
  • Його можна придбати у вільному продажу.
  • Так ось, за допомогою цього інструменту досить легко вирізається лобове стікло.

с помощью этого инструмента довольно легко вырезается лобовое стекло

  • Перевагою використання такого ножа є відсутність необхідності знімати обшивку всередині салону, а також виконувати інші підготовчі роботи.
  • До цього ми використовували для таких цілей волосінь, але це не дуже зручно, та й вимагає обов'язкової наявності помічника.
  • А спеціальним ножем одна людина досить швидко по контуру, акуратно, щоб не пошкодити лакофарбове покриття кузова, вирізає стікло.
  • Після цього його просто знімають і прибирають в сторону.​

 стекло просто снимают и убирают в сторону

  • Далі, перед установкою нового стікла нам необхідно підготувати його посадочне місце або рамку на кузові.
  • Перш за все, потрібно видалити старий клей. Однак, тут потрібно мати на увазі хімічний склад цього клею.
  • Виявляється, сам по собі він може з успіхом замінити шар грунтовки, а також стати при цьому відмінною підкладкою для нового клею.
  • Але і залишати старий клей також не можна в тому вигляді, в якому він є.
  • Тому за допомогою спеціальної стамески, яка також має змінні леза в комплекті, зрізаємо старий шар клею.​

 срезаем старый слой клея

  • При цьому знімаємо не в повному обсязі весь шар, а залишаємо приблизно 1-2мм на рамці.
  • Це і буде потім для нас грунтовка і підкладкою під новий клей одночасно.

Это и будет затем для нас грунтовка и подложкой по новый клей одновременно

  • Перед установкою нового скла по контуру його, точно також, як і по контуру його рамки на авто наносимо шар праймера.​

 по контуру стекла и его рамки на авто наносим слой праймера

  • Після цього наносимо на стікло ковбаскою спеціальний клей.​

 наносим на стекло колбаской специальный клей.

  • При цьому дуже важливо дотримуватися зазначених в інструкції кожного з застосовуваних засобів способів і правил використання з тим, щоб забезпечити максимальний ефект їх дії.
  • Так, праймеру ми даємо 15 хвилин на висихання, після чого наносимо клей.
  • Далі беремо стікло за ручки з вакуумними присосками, які ми заздалегідь чіпляємо на зовнішню його сторону, і встановлюємо на своє місце в рамку.

беремо стікло за ручки з вакуумними присосками і встановлюємо на своє місце в рамку.

  • При цьому, ручки можуть бути встановлені в будь-яких місцях стікла. Головне, щоб було зручно його донести і встановити на автомобіль.
  • Укладається стікло відразу всією своєю площею, а не прикладаючи спочатку одну сторону, а потім іншу.
  • Тому потрібно максимально точно його відразу укласти. Потім можна трошки підправити і потім повністю притиснути.
  • Знову ж таки, притискати необхідно акуратно, щоб клей не розмазався по деталях машини, і щоб не виліз.
  • Пізніше він рівномірно розтікається і утворює при цьому хороший контакт без всяких пропусків і інших вад.
  • А поки, для того, щоб встановлене стікло в перший час не сповзло, його потрібно приклеїти смужками липкої стрічки.​

 чтобы установленное стекло в первое время не сползло, его нужно приклеить полосками липкой ленты.

  • Далі даємо йому відстоятися, щоб клей полімеризирувався і грунтовно прихопився по всьому периметру.
  • І після цього можемо чіпляти на місце двірники та інші деталі, які були раніше зняті.
  • А розповідь нашу про самостійну заміну лобового стікла Деу Сенс і Ланос на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна лобового стікла Деу Ланос, Заз Сенс"

Відгуки: 0




Стікло для ремонту Деу Сенс :

Обшивка для ремонту Деу Сенс :

Ручка для ремонту Деу Сенс :

Двірники для ремонту Деу Сенс :

.