• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна вертольота Деу Сенс, ЗАЗ Шанс

Вертольотом в середовищі автомобілістів називають цілий спеціальний механізм, призначений для перемикання передач.

Крім того, його ще називають просто кулісою. Хоча багато хто помилково кулісою називають ричаг перемикання передач КПП автомобіля.

На відміну від того, що багато запчастин Деу Сенс або Заз Сенс Шанс дуже часто є ідентичними з деталями Деу Ланос, в цей раз вертоліт конструктивно дещо відрізняється.

Механізм перемикання передач - це сукупність тяг, втулок і шарнірів, об'єднаних між собою і виконуючих одну і ту ж функцію.

Основним призначенням такого механізму є з'єднання ричага перемикання передач безпосередньо з коробкою або штоком.

Завдяки наявності цього механізму водій має можливість легко вибирати і включати необхідну передачу на механічній коробці перемикання передач.

Так, як вертоліт складається з тяг, втулок і шарнірів, то цілком очікувано, що в процесі експлуатації між ними виникає тертя.

А раз так, то з часом, а також з недостатньою кількістю мастила і попаданням пилу і бруду в з'єднання, в механізмі виникнуть вироблення.

А це неодмінно призведе до виникнення люфтів. В результаті механізм починає некоректно працювати, з'являються заїдання.

І як фінал всього цього-утруднене включення передач, вискакування включеної передачі, а також і просто неможливість включити окремі передачі.

Всі ці неприємні наслідки змушують власників досить часто міняти окремі елементи цього механізму, а в кінцевому підсумку робити заміну всього механізму перемикання передач.

Таку процедуру цілком під силу виконати самостійно практично будь-якому власнику без звернення в спеціалізований автоцентр.

Виконуємо заміну своїми руками механізму перемикання передач Daewoo Sens

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про порядок заміни самостійно вертольота на Деу Сенс.

 хотим рассказать о порядке замены самостоятельно вертолёта на Дэу Сенс.

  • Так, як механізм нашого автомобіля зовсім розбовтався, що навіть тяги почали випадати під час руху, то було прийнято рішення замінити повністю весь вертоліт на новий.​

принято решение заменить полностью весь вертолёт на новый.

  • Насамперед нам буде потрібно відкрутити болт на кронштейні, щоб можна було зняти тягу.​

потребуется открутить болт на кронштейне

  • Саме ця тяга у нас і випала під час руху, оскільки на її з'єднаннях вже утворився солідний люфт.​

эта тяга у нас и выпала во время движения

  • Тому відкручуємо болт і знімаємо тягу.
  • Далі тут же відпускаємо гайку, щоб можна було зняти шарнір зі штока.​

тут же отпускаем гайку

  • Якщо болт при цьому прокручується, то його можна притримати іншим ключем зверху.
  • І після того, як послабили кріплення, знімаємо цей вузол повністю зі штока.​

 снимаем этот узел полностью со штока

  • Тут пристрій куліси дещо простіше, ніж такий же механізм на Деу Ланос. А тому і знімати його значно легше.
  • Після цього переходимо на верхню частину кріплення механізму. Тут також послаблюємо гайку.

 Тут также ослабляем гайку

  • І потім витягуємо шток з його отвору.​

вытаскиваем шток с его отверстия

  • Тепер нам буде потрібно відкрутити центральний болт куліси.
  • Для цього, з одного боку використовуємо ключ на 14, яким утримуємо головку болта.

с одной стороны используем ключ на 14, которым удерживаем головку болта

  • А з іншого боку ключем на 13 відкручуємо на ньому гайку.​

 с другой стороны ключом на 13 откручиваем на нём гайку

  • Потім за допомогою пробійника вибиваємо просто болт в зворотню сторону зі свого отвору.

выбиваем просто болт в обратную сторону со своего отверстия

  • І вже після цього знімаємо і прибираємо весь вертоліт в зборі. Тепер, до речі, дуже добре видно люфти, що утворилися в ньому.

очень хорошо видны образовавшиеся в нём люфты

  • Одним словом, механізм повністю вже розбитий і відновленню не підлягає. Тому замість нього будемо встановлювати новий.
  • Тут хочеться підкреслити, що на автомобільному ринку сьогодні пропонують механізми перемикання передач для Деу Сенс різних виробників.
  • У продажу ви можете знайти, як вітчизняного виробництва вертольоти, так і китайські, а також ряду інших виробників.
  • Однак, часто бувають випадки, що дані механізми випускають низької якості, з множинними недоробками або ж зібрані неправильно.
  • Тому, мало того, що потрібно уважно оглядати їх при покупці.
  • Коли ж знімете кулісу зі свого авто, то покладіть її поруч з новою і уважно огляньте їх.
  • При цьому порівняйте, як зібрана нова з тільки що знятою а також перевірте всі її елементи на наявність виробок і інших дефектів.
  • Не рідко буваю випадки, що доводиться ставити старі, замість нових.
  • Тому беремо з нового набору болт і перевіряємо його стан.

берём с нового набора болт и проверяем его

  • Він в нормальному стані, вироблень ніде на ньому немає.
  • Тому, якщо старий болт вже має вироблення або в поганому стані, то краще, звичайно, встановлювати новий.
  • Отже, заводимо новий механізм на своє місце для подальшої установки.

заводим новый механизм на своё место для последующей установки

  • Далі втулку і сам центральний болт змащуємо мастилом і вставляємо його у втулку.

центральный болт смазываем смазкой и вставляем его во втулку

  • Після чого, точно таким же чином, як і відкручували, затягуємо гайку на цьому болті.​

затягиваем гайку на этом болте

  • Потім вставляємо шток ззаду в його отвір.​

вставляем шток сзади в его отверстие

  • Тут потрібно мати на увазі, що на цьому штоку ніякого регулювання немає.
  • Просто на одній з його сторін є т. зв. лиска або пропил.

на одной из сторон штока имеется т.н. лыска или пропил

  • Тому іншою стороною встановити цей шток не вийде.
  • А що стосується довжини, на яку необхідно вставляти цей шток, то тут також немає ніякої визначеності.
  • Тому вставляємо на ту довжину, що і був встановлений старий вертоліт.​

вставляем шток на ту длину, что и был установлен старый вертолёт

  • Потрібно також сказати, що порядок регулювання, описаний в мануалі ми вважаємо дещо не досконалим, а тому просто його не дотримуємося.
  • Відверто кажучи, він нас просто не влаштовує. Тому ми робимо все по-своєму.
  • Шток вставили і гайку на хомуті затягуємо, але не повністю.

гайку на хомуте затягиваем, но не полностью

  • Головне при цьому, щоб шток не вискочив.
  • Після цього, на іншому кінці вертольота ставимо шток КПП в нейтральне положення і на нього просто одягаємо шарнір.​

 ставим шток КПП в нейтральное положение и на него просто одеваем шарнир

  • Гайку на хомуті при цьому не чіпаємо.​

Гайку на хомуте при этом не трогаем.

  • Тепер піднімаємося в салон автомобіля і ставимо ричаг перемикання передач по центру між сидіннями.

 ставим рычаг переключения передач по центру между сиденьями

  • Нагадаємо, що внизу ми вже за шток виставили коробку Деу Сенс в нейтральне положення.
  • Потім назад спускаємося вниз під машину і затягуємо хомут вертольота на штоку.​

затягиваем хомут вертолёта на штоке

  • Далі знову йдемо в салон і пробуємо ричагом включати передачі.
  • Якщо всі передачі є, то запускаємо двигун. І знову перевіряємо наявність всіх передач. Все повинно бути нормально.
  • Ось в принципі і вся регулювання.
  • Якщо когось раптом не влаштовує вільний хід ричага КПП (мається на увазі, вперед-назад), то в цьому випадку можна підрегулювати штоком вертольота, що вставлений ззаду.
  • Просто його необхідно трохи витягнути або навпаки і все. В сторони ніяке регулювання там не передбачена.
  • Після цього затягуємо повністю гайку на задньому хомуті вертольота і на цьому заміна його буде вважатися повністю завершеною.
  • А тому і розповідь нашу про самостійну заміну механізму перемикання передач Деу Сенс на цьому також закінчено
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна вертольота Деу Сенс, ЗАЗ Шанс"

Відгуки: 0




.