• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Підтяжка рульової рейки Чері Тіго, Chery Tiggo T11

Одним з основних і незамінних в останні роки елементів рульового управління будь-якого легкового автомобіля є рульова рейка.

В останні роки система рульового управління автомобілів зазнає значних змін і доповнень, але рульова рейка залишається в кожному з них.

Не залишився без цього пристрою і один з найпопулярніших паркетників з Піднебесної Чері Тіго.

Рульова рейка являє собою окремий механізм, в якому в одному загальному корпусі зібрали цілий ряд різних пристроїв і деталей.

Всі вони там зібрані для вирішення одного, але дуже важливого завдання – передачі зусилля водія через рульове колесо на провідні колеса. Іншими словами, водій, сидячи в салоні, повертає рульове колесо і завдяки зусиллям рульової рейки в цей момент в той же бік повертаються і провідні колеса авто.

Зазвичай, в машинах іноземного виробництва такий механізм, як рейка, розрахований на 10-15 років експлуатації.

Але, при цьому, однією з умов такої її довговічності є експлуатація автомобіля по хорошим дорогам.

Цю вимогу можна виконати в Європі або в країнах інших континентів, але, на жаль, тільки не у нас.

У зв'язку з цим, та й не тільки, складові деталі рульової рейки або їх з'єднання розхитуються, стають набагато більшими, ніж повинно бути.

Як результат, вона стає зовсім розбовтаною. А це вже загрожує великими неприємностями.

Одним з характерних ознак, що сигналізують власнику про те, що рульова рейка вийшла з ладу, є стукіт при поворотах рульового колеса.

Причому не важливо, відбувається це під час руху або на стоянці.

Звичайно, такий стукіт може бути причиною і виникнення інших несправностей.

Тут найкраще провести відповідну діагностику, яка дасть точний результат або причину такого стуку.

Але, разом з тим, можна і спробувати підтягнути рейку.

Якщо після цього стукіт припиниться, значить причина точно була в розбовтаності рейки.

Підтягуємо своїми руками рульову рейку Chery Tiggo

У цій статті ми розповімо про те, яким чином можна самому і без помічника підтягнути рульову рейку на Чері Тіго.

каким образом можно самому и без помощника подтянуть рулевую рейку на Чери Тиго.

  • У нашому автомобілі виникла точно така ж несправність, як було описано вище.
  • У зв'язку зі стуком, що з'явився в момент повертання рульового колеса, ми вирішили спробувати підтягнути рульову рейку.
  • Для цього в цьому механізмі передбачена спеціальна регулювальна гайка.

 в этом механизме предусмотрена специальная регулировочная гайка

  • З її допомогою і виконується підтягування або ослаблення рульової рейки. Однак, ця гайка має кілька незвичну форму.
  • Тому, для того, щоб її відкрутити необхідний спеціальний ключ.
  • Але, у нас такого не виявилося, тому було вирішено придумати пристосування, за допомогою якого можна було б таку операцію виконати.
  • Для цього ми взяли невеликий болт на 18, головка якого в акурат входить в шестигранник всередині регулювальної гайки.

взяли небольшой болт на 18, головка которого в аккурат входит в шестигранник внутри регулировочной гайки

  • На цей болт ми накрутили одну гайку і зверху ще одну, що буде контргайкою.
  • Далі на зазначеній регулювальній гайці також є велика контргайка.​

на указанной регулировочной гайке также имеется большая контргайка

  • Так ось, попередньо ми відпускаємо трохи цю гайку, щоб дати хід регулювальній гайці.
  • Після цього вставляємо наше пристосування головкою болта в шестигранник регулювальної гайки.

вставляем наше приспособление головкой болта в шестигранник регулировочной гайки

  • У зв'язку з тим, що ми точно не впевнені в тому, чи є характерний стукіт причиною розбовтаності рульової рейки.
  • Та й не знаємо на скільки ж обертів підтискати її регулювальну гайку.
  • Тому вирішили спочатку не підтягувати, а відпустити цю гайку.

 решили сначала не подтягивать, а отпустить эту гайку

  • Після цього перевіримо, збільшився стукіт чи ні. Якщо він дійсно збільшиться, то причина точно в рейці.
  • Це перше, по-друге, ми потім будемо по трохи підтягувати гайку і знову ж таки, перевіряти за допомогою рульового колеса.
  • Коли стукіт припинитися, так і ми відразу припинимо підтягувати.
  • В результаті таких маніпуляцій ми домоглися практично повного припинення стуку при повороті керма.
  • Зазвичай, в таких випадках використовують спеціальний прилад, який називається люфтометр.
  • З його допомогою ми можемо дізнатися чи є люфт в рульовому колесі і на скільки градусів в даному випадку варто підтягувати гайку.
  • Але, так як у нас такого приладу немає, то ми робимо все гранично просто.
  • Потрібно також мати на увазі, що поява стуку в рульовій колонці може свідчити про утворення виробок всередині її самої.
  • Крім того, причиною можуть бути і вироблення на рульових тягах, шарових опорах, Шрусах або в інших деталях.
  • Тому, на перший час такої підтяжки рейки може цілком вистачити (близько 50 тис.кілометрів).
  • Однак, це не говорить про те, що ви гарантовано зможете проїздити з нею весь цей кілометраж.
  • Тому, не чекаючи настання чергових неприємностей, необхідно знімати колесо, розбирати весь привід і шукати проблему в інших деталях.

необходимо снимать колесо, разбирать весь привод и искать проблему

  • Мало того, потрібно буде вибрати час і зняти саму рульову рейку, щоб розібрати її і потім або відремонтувати, або замінити повністю на нову.
  • А поки нашу розповідь про самостійне підтягування рульової рейки Чері Тіго на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Підтяжка рульової рейки Чері Тіго, Chery Tiggo T11"

Відгуки: 0




.