• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Регулювання клапанів Равон R4, Шевроле Кобальт 1.5 л.

Порівняно недавно на авторинках Росії, України та багатьох країн колишнього СНД з'явився новий сучасний міський автомобіль в кузові седан під назвою Равон Р4 Кобальт.

Це новий винахід всесвітньо відомої компанії General Motors втілений в одну з моделей узбецького бренду Ravon.

А так як за зовнішнім виглядом нова модель сильно нагадувала раніше відомий автомобіль Chevrolet Cobalt, виробництва тієї ж General Motors, то і до назви її стали додавати також Кобальт.

Під капотом у даного авто встановлений 16 клапанний чотирициліндровий бензиновий атмосферний силовий агрегат корейського виробництва з двома распредвалами і ланцюговим приводом ГРМ – B15D2.

Блок циліндрів в цьому двигуні чавунний, а ось ГБЦ виготовлена з алюмінію.

Основу ГРМ цього мотора, як і будь-якого іншого двигуна внутрішнього згорання, складають клапана.

Саме вони відповідають за своєчасний впуск палива в камери згоряння і випуск звідти відпрацьованих газів.

У зв'язку з тим, що клапанам доводиться перебувати в режимах великих перепадів температур, з плином часу теплові зазори між окремими елементами клапанного механізму, а також самими клапанами і штовхачами, зазнають змін.

А це в свою чергу веде до погіршення роботи всього двигуна.

Мало того, від цього може значною мірою зменшитися ресурс інших деталей силового агрегату.

Саме тому необхідно здійснювати періодичне регулювання таких зазорів з одночасною заміною елементів ГРМ, що вийшли з ладу.

Як правило, проведення такого регулювання довіряють досвідченим фахівцям, оскільки цей вид ремонту вимагає хороших знань в області будови і роботи всього мотора і його ГРМ, зокрема.

Крім того, потрібна наявність спеціального інструменту та обладнання.

Однак, бувають нерідкі випадки, коли таке регулювання виконують самостійно і самі власники у власних гаражах.

Виконуємо самостійно регулювання клапанів на Ravon R4 Cobalt

В статті, що представляється, ми хочемо розповісти про один випадок регулювання клапанів, а також вимушених замінах при цьому на Равон Р4 Кобальт.

хотим рассказать об одном случае регулировки клапанов, а также вынужденных заменах при этом на Равон Р4 Кобальт.

  • Сьогодні нам належить виконати регулювання клапанів на двигуні типу B1 5D2 L2C об'ємом 1,5 л.
  • Загалом і в цілому це нормальний мотор з непоганими експлуатаційними характеристиками.
  • Однак, як і всі силові агрегати він має свої слабкі сторони і деякі недоліки.
  • За весь час експлуатації цей автомобіль пройшов близько 213 тис.кілометрів.​

 этот автомобиль прошёл около 213 тыс. километров

  • Причиною проведення регулювання клапанів стало періодичне включення на панелі приладів індикатора Чек Енджін (Check Engine).
  • Крім цього в такі моменти помічена тряска всього силового агрегату.
  • У зв'язку з цим ми вирішили розібратися з цією проблемою і одночасно провести регулювання клапанів.
  • Для цього, перш за все була знята кришка головки блоку циліндрів.

была снята крышка головки блока цилиндров

  • Потрібно відзначити, що всі ці операції необхідно виконувати тільки на остиглому двигуні.
  • Після цього ми заміряли наявні зазори на всіх клапанах.
  • В результаті на впуску отримали наступну картину:​

на впуске получили следующую картину

  • Як бачимо, на першому і восьмому клапані зазори дещо зменшені. Зате на 4 і 5 їх значення найбільше.
  • Випуск представляє приблизно ту ж саму картину.​

Выпуск представляет примерно ту же самую картину.

  • Тут потрібно відзначити, що існує думка багатьох фахівців про те, що двигуни, що встановлюються на автомобілі Равон Р3 і Равон Р4, а також на Шевроле Кобальт мають заводський брак.
  • Полягає це в тому, що шаблон, за яким виготовляються ці двигуни, можливо це головка блоку циліндрів, трохи кривуватий або з якоюсь невеликою похибкою.
  • У зв'язку з цим практично на всіх двигунах зазначених автомобільних моделей на крайніх клапанах виходить дещо применшений зазор.
  • Свічки запалювання, які ми викрутили, ще в більш-менш нормальному стані.

 ещё в более-менее нормальном состоянии

  • Але, ми їх все одно всі замінимо на нові.
  • Разом з цим ми також почистимо і дросельний вузол двигуна.

также почистим и дроссельный узел двигателя

  • Справа в тому, що на пробігу приблизно в 110-120 тис.кілометрів ми один раз чистили дросельну заслонку.
  • Однак, на сьогоднішній день ми бачимо, що вона має вже солідний наліт або нагар.
  • Після чищення дроселя необхідно в обов'язковому порядку виконати його адаптацію, оскільки в іншому випадку ви отримаєте значні нерівності в роботі двигуна на холостих обертах.
  • Стан цепу приводу ГРМ при перевірці виявився цілком нормальним.
  • При цьому натяг ланцюга також не викликає ніяких питань.

натяжение цепи также не вызывает никаких вопросов

  • Тому його можна без особливих проблем використовувати далі, оскільки він практично не розтягнувся.
  • Гідронатягувач при цьому тримає максимальну натяжку і зірочки також знаходяться в нормальному стані і люфту у них немає.
  • Це ще раз говорить про те, що мотор цей сам по собі непоганий.
  • Тому ми насамперед взялися за регулювання клапанів.
  • В результаті зазори на всіх впускних клапанах були виставлені однакові по 0,12 мм

зазоры на всех впускных клапанах были выставлены одинаковые по 0,12мм

  • Похибка при цьому становить + _ 0,01 мм.
  • На випускних клапанах так само встановили однакові зазори з тією ж похибкою.

На выпускных клапанах так же само установили одинаковые зазоры

  • При цьому регулювання виконували в основному за рахунок заміни і установки нових стаканчиків штовхачів.​

регулировку выполняли в основном за счёт замены и установки новых стаканчиков толкателей

  • Для цього спеціально підбирали необхідні стаканчики, оскільки навіть серед нових цих деталей нерідко зустрічаються невідповідність заявленому маркуванню.
  • В результаті після регулювання всіх клапанів приступаємо до контрольних перевірок встановлених зазорів.
  • Для того, щоб перевірити зазори на випускних клапанах, беремо два спеціальних плоских щупа, один з яких відповідає товщині 0,30 мм, а другий 0,32 мм.

 берём два специальных плоских щупа, один из которых соответствует толщине 0,30мм, а второй 0,32мм.

  • І після цього пробуємо вставляти спочатку щуп товщиною 0,30 м в зазор між стаканчиком штовхача і кулачком распредвала.​

пробуем вставлять сначала щуп толщиной 0,30м в зазор

  • Він входить в цей зазор.
  • При цьому необхідно дивитися, щоб щуп входив не дуже вільно, а з невеликим зусиллям, тобто щільно.
  • Далі точно так пробуємо вставити щуп на 0,32 мм.

точно также пробуем вставить щуп на 0,32мм

  • Цей щуп в зазор в даному випадку не входить.
  • Це говорить про те, що зазор на цьому клапані дійсно дорівнює 0,30 мм з похибкою не більше ніж на 0,01 мм.
  • Після цього, провертаючи ключем распредвал, перевіряємо по черзі зазори на всіх випускних клапанах.​

проверяем поочерёдно зазоры на всех выпускных клапанах

  • Все у нас скрізь збіглося і зазори точно відповідають написаним номіналам.
  • Далі вибираємо два щупа товщиною 0,12 мм і 0,14 мм відповідно.​

выбираем два щупа толщиной 0,12мм и 0,14мм соответственно

  • Тепер з їх допомогою перевіряємо зазори всіх клапанів на впуску.
  • Знову ж щуп на 0,12 повинен входити в зазор, причому плотненько, а щуп на 0,14 – не входить.​

 щуп на 0,12 должен входить в зазор, причём плотненько, а щуп на 0,14 – не входит

  • Провертаємо ключем распредвал і поступово перевіряємо зазори на всіх впускних кланах Равон Р4.
  • Тут у нас в результаті також все виявилося відповідно до представленого запису.
  • При цьому ні точені, ні шліфовані штовхачі ми не використовували, а тільки лише встановлювали нові.
  • У зв'язку з цим нам довелося кілька разів, в даному випадку чотири, регулювати весь механізм ГРМ, щоб домогтися точних зазорів.
  • Справа в тому, що на старих товкачах були вироблення, що не дивно для такого пробігу, а після установки нових склянок величина зазорів не відповідала тому значенню, яке ми отримували шляхом обчислення за спеціальною формулою.
  • Тому знову і знову доводилося міняти склянки штовхачів, щоб в результаті отримати необхідні зазори.
  • Ну і після цього ми проводимо додатково ще діагностику двигуна. Адже до цього нам комп'ютер видавав дві помилки.

до этого нам компьютер выдавал две ошибки

  • Одна з них говорила про пропуски запалювання в цьому моторі.
  • Друга ж помилка стала результатом відключення повітряного фільтра під час проведення ремонту.
  • Тому всю увагу зосереджуємо на усуненні причин пропусків запалювання.
  • А раз так, то коли ми зайдемо в програму, то виявимо, що до проведення ремонту в другому циліндрі двигуні було зафіксовано 6813 пропусків запалювання.

до проведения ремонта во втором цилиндре двигателе было зафиксировано 6813 пропусков зажигания.

  • Крім того, було два пропуски запалювання і в другому циліндрі.

было два пропуска зажигания и во втором цилиндре

  • А також один раз в третьому циліндрі.
  • Тому, після того, як замінили свічки запалювання і виконали регулювання клапанів, знову заходимо в програму і видаляємо старі помилки.​

 снова заходим в программу и удаляем старые ошибки.

  • Все це було раніше, до проведення ремонту. А тепер пам'ять комп'ютера необхідно повністю очистити.
  • Крім того, як ми раніше вже говорили, необхідно відразу виконати адаптацію дросельного вузла після чистки, щоб уникнути плавання обертів на холостому ходу.
  • А це також виконується за допомогою комп'ютера.
  • Після цього можемо вже запускати двигун автомобіля Равон Р4 Кобальт.

 можем уже запускать двигатель автомобиля

  • Слухаємо роботу цього мотора і якщо все нормально, ніяких сторонніх звуків при цьому не чути, а робота агрегату відбувається тихо і рівно, можемо продовжувати далі розпочату діагностику.
  • Заходимо знову в програму і дивимося наявність пропусків запалювання.​

 смотрим наличие пропусков зажигания

  • Комп'ютер нам показує, що в даний момент таких не зафіксовано. Температура також відповідає номіналу скрізь.​

Температура также соответствует номиналу везде

  • Після того, як двигун повністю прогрівся, виконуємо ще раз контрольну перевірку всіх параметрів двигуна, в тому числі і пропусків запалювання.
  • Комп'ютер не показує нам ніде ніяких відхилень, а це означає, що ремонт ми виконали правильно.
  • Тому і розповідь нашу про самостійне регулювання клапанів двигуна об'ємом 1,5 л автомобіля Равон Р4 Кобальт на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулювання клапанів Равон R4, Шевроле Кобальт 1.5 л."

Відгуки: 0




.