Кузов є складовою частиною автомобіля.
Хоча, за великим рахунком автомашина може функціонувати і без кузова, оскільки двигун, трансмісія і всі основні вузли його кріпляться на шасі.
Однак, з кузовом автотранспортний засіб може виконувати зовсім інші завдання і функції.
Виходячи з цього, можна зробити висновок, що кузов є самостійною або окремою складовою легкового автомобіля.
Такий автомобіль, як Шевроле Лачетті, створений компанією GM Daewoo, випускався відразу в трьох видах кузовів.
Це і звичайний седан, і хетчбек на п'ять дверей і навіть універсал.
Незважаючи на це, компоновка у всіх типах кузовів цього автомобіля зберігається класичною.
Це означає, що силовий агрегат цієї моделі скрізь розташовується спереду між крилами кузова.
В останні роки виробники весь час шукають все нові і нові матеріали для виготовлення кузова, а також матеріали його покриття.
Пов'язано це в першу чергу з прагненням зробити цю частину автомобіля максимально довговічною і надійною.
Але, незважаючи на це всі деталі кузова, і крила його не в останню чергу, занадто схильні до механічного впливу.
Це говорить про те, що будь-які удари, поштовхи або просто натискання можуть привести до появи вм'ятин на поверхні цих частин кузова.
Як правило, для усунення будь-яких механічних пошкоджень і надання поверхні кузовних деталей первісного вигляду, доводиться видаляти лакофарбове покриття на місцях контакту.
Після цього виконується рихтування або витягування металу.
Потім ці місця шліфуються, обробляються спеціальним антикорозійним покриттям, шпаклюються і тільки потім знову покриваються фарбою.
Звичайно, такий вид ремонту виконується в основному досвідченими фахівцями, із застосуванням спеціальних пристроїв, інструментів і навіть приміщень.
Однак, все залежить від характеру вм'ятин, їх глибини і ряду інших характеристик.
Іноді з деякими механічними ушкодженнями можна впоратися і самому в своєму гаражі.
А бувають випадки, коли повернути первісну форму поверхонь деталей кузова можна і без зняття їх лакофарбового покриття.
Видаляємо самостійно вм'ятини на крилі без зняття лакофарбового покриття на Chevrolet Lacetti
У пропонованій статті ми хочемо розповісти про один з методів видалення вм'ятин, не знімаючи фарбування, на крилах Шевроле Лачетті.

- Бувають випадки, коли необхідно привести «постраждалу» поверхню окремої частини кузова в нормальний стан, але при цьому перефарбовувати її ніяк не можна.
- Це може бути підготовка машини до продажу, наприклад.
- Якщо ви в будь-якому місці кузова дасте новий шар фарби, то його в обов'язковому порядку при продажу виявлять і це викличе деякі підозри.
- Крім того, такий вид ремонту в спеціалізованих майстернях занадто дорогий, а тому найкраще виконати його самостійно, якщо є така можливість.
- Саме такий випадок стався і у нас.
- Так сталося, що на передньому лівому крилі нашого авто виникли кілька досить глибоких вм'ятин.
- Положення погіршувалося тим, що незабаром машина буде виставлятися на продаж.
- Тому, порушувати лакофарбове покриття кузова дуже не хотілося.
- Але і представляти потенційним клієнтам в такому вигляді автомобіль також явно нерозумно.
- У зв'язку з цим і було прийнято рішення спробувати виконати максимально можливі рихтувальні роботи крила без порушення його лакофарбового покриття.
- Тут потрібно мати на увазі, що в останні роки кузова автомобілів, завдяки сучасним технологіям, виготовляються з досить тонкого металу.
- У зв'язку з цим він не тільки добре піддається рихтуванню або вирівнюванню, але і володіє специфічною «пам'яттю форми».
- Все це дозволяє механічним способом вирівнювати такий метал, не знімаючи при цьому з нього в обов'язковому порядку лакофарбове покриття.
- Тому, перше, що ми вирішили зробити, це спробувати руками вирівняти зсередини всі вм'ятини, надавши при цьому крилу форму, максимально наближену до первісної.

- Після цього слід знежирювати робочу поверхню спеціальними засобами.

- Далі вже руками ми нічого зробити не зможемо, тому пробуємо все це довершувати за допомогою гачків.

- У місцях, де трохи передавили при цьому, використовуємо пробійник, по якому наносимо несильні удари планкою або спеціальним молоточком.

- Так само застосовуємо і інші інструменти, що є під рукою, але основну роботу виконуємо все-таки гачками.
- Деякі місця, крім цього, підігріваємо за допомогою будівельного фена, роблячи метал при цьому м'якше.

- Після цього такий метал легше вигинати гачком або іншим інструментом.
- Але, при цьому, нагрівати необхідно акуратно, щоб не пошкодити шар фарби.
- Нашу роботу ще ускладнює той факт, що метал на цьому Шевроле Лачетті виявився досить жорстким з товщиною приблизно 0,08 мм.
- У сучасних автомобільних моделях виробники використовують більш тонкий метал з товщиною приблизно 0,06 мм, який можна вирівнювати практично одними руками.
- Ну, а тут доводиться по кілька разів використовувати комбінації з різними інструментами, щоб домогтися гарного результату.
- Зокрема, доводиться використовувати спеціальні молотки з гумовими наконечниками.

- З їх допомогою добре можна вирівнювати кромку колісної арки крила, завдаючи чутливі і часті удари одним по молотку іншому.
- Ще одним важливим фактором при виконанні такого ремонту є освітлення.
- Воно потрібно для того, щоб можна було добре бачити наявність дрібних вм'ятин або горбків і застосовувати після цього відповідний інструмент і виконувати необхідні дії.

- На завершення беремо болгарку зі шліфувальним кругом і додатково шліфуємо всю робочу поверхню крила.

- І в результаті отримуємо практично нове крило автомобіля.

- Це воно так виглядає в гаражі при штучному освітленні, так би мовити.
- Але, коли після цього вигнали машину з гаража на вулицю і подивилися при природньому освітленні на крило, то виявилося, що виглядає воно нітрохи не гірше.

- У будь-якому випадку ми вважаємо, що результат у нас вийшов непоганий.
- Тут, звичайно, виникає питання, відповідь на яке може викликати справжню дискусію.
- Уявіть собі, що ви прийшли вибирати автомобіль для покупки собі.
- І при уважному огляді його поверхні виявили, хоч і ідеальні, але сліди підфарбовування кузова.
- Або ж, в тій же самій ситуації ви виявили незначні похибки на поверхні кузова, але при цьому ніяких слідів підфарбовування ніде не спостерігається.
- Так ось, виникає тут питання, якому б з варіантів ви віддали б перевагу при покупці автомобіля?
- Безсумнівно, що відповідь в цьому випадку у кожного буде своя.
- Ми ж вважаємо, що краще віддавати перевагу наявним незначним похибкам, ніж слідам підфарбовування.
- Справа в тому, що ви не знаєте причину такого підфарбовування.
- Крім того, вам невідомо, скільки і якої шпаклівки нанесли в цьому місці, перш ніж покрили фарбою.
- Та й якість самої фарби також залишається неясною.
- Загалом, питань в цьому випадку виникає більше, ніж відповідей. Тому, краще мати незначні похибки.
- Тут, хоч все зрозуміло і якщо вам якесь місце не подобається, то ви можете завжди його виправити або підфарбувати в крайньому випадку.
- Хоча, звичайно, кожен вибирає те, що вважає краще для себе.
- Ну, а нашу розповідь про самостійне видалення вм'ятин на поверхні крила без зняття фарбування на Шевроле Лачетті на цьому закінчено.