• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Видалення вм'ятин на крилі без фарбування Шевроле Лачетті

Кузов є складовою частиною автомобіля.

Хоча, за великим рахунком автомашина може функціонувати і без кузова, оскільки двигун, трансмісія і всі основні вузли його кріпляться на шасі.

Однак, з кузовом автотранспортний засіб може виконувати зовсім інші завдання і функції.

Виходячи з цього, можна зробити висновок, що кузов є самостійною або окремою складовою легкового автомобіля.

Такий автомобіль, як Шевроле Лачетті, створений компанією GM Daewoo, випускався відразу в трьох видах кузовів.

Це і звичайний седан, і хетчбек на п'ять дверей і навіть універсал.

Незважаючи на це, компоновка у всіх типах кузовів цього автомобіля зберігається класичною.

Це означає, що силовий агрегат цієї моделі скрізь розташовується спереду між крилами кузова.

В останні роки виробники весь час шукають все нові і нові матеріали для виготовлення кузова, а також матеріали його покриття.

Пов'язано це в першу чергу з прагненням зробити цю частину автомобіля максимально довговічною і надійною.

Але, незважаючи на це всі деталі кузова, і крила його не в останню чергу, занадто схильні до механічного впливу.

Це говорить про те, що будь-які удари, поштовхи або просто натискання можуть привести до появи вм'ятин на поверхні цих частин кузова.

Як правило, для усунення будь-яких механічних пошкоджень і надання поверхні кузовних деталей первісного вигляду, доводиться видаляти лакофарбове покриття на місцях контакту.

Після цього виконується рихтування або витягування металу.

Потім ці місця шліфуються, обробляються спеціальним антикорозійним покриттям, шпаклюються і тільки потім знову покриваються фарбою.

Звичайно, такий вид ремонту виконується в основному досвідченими фахівцями, із застосуванням спеціальних пристроїв, інструментів і навіть приміщень.

Однак, все залежить від характеру вм'ятин, їх глибини і ряду інших характеристик.

Іноді з деякими механічними ушкодженнями можна впоратися і самому в своєму гаражі.

А бувають випадки, коли повернути первісну форму поверхонь деталей кузова можна і без зняття їх лакофарбового покриття.

Видаляємо самостійно вм'ятини на крилі без зняття лакофарбового покриття на Chevrolet Lacetti

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про один з методів видалення вм'ятин, не знімаючи фарбування, на крилах Шевроле Лачетті.

 хотим рассказать об одном из методов удаления вмятин, не снимая покраски, на крыльях Шевроле Лачетти.

  • Бувають випадки, коли необхідно привести «постраждалу» поверхню окремої частини кузова в нормальний стан, але при цьому перефарбовувати її ніяк не можна.
  • Це може бути підготовка машини до продажу, наприклад.
  • Якщо ви в будь-якому місці кузова дасте новий шар фарби, то його в обов'язковому порядку при продажу виявлять і це викличе деякі підозри.
  • Крім того, такий вид ремонту в спеціалізованих майстернях занадто дорогий, а тому найкраще виконати його самостійно, якщо є така можливість.
  • Саме такий випадок стався і у нас.
  • Так сталося, що на передньому лівому крилі нашого авто виникли кілька досить глибоких вм'ятин.
  • Положення погіршувалося тим, що незабаром машина буде виставлятися на продаж.
  • Тому, порушувати лакофарбове покриття кузова дуже не хотілося.
  • Але і представляти потенційним клієнтам в такому вигляді автомобіль також явно нерозумно.
  • У зв'язку з цим і було прийнято рішення спробувати виконати максимально можливі рихтувальні роботи крила без порушення його лакофарбового покриття.
  • Тут потрібно мати на увазі, що в останні роки кузова автомобілів, завдяки сучасним технологіям, виготовляються з досить тонкого металу.
  • У зв'язку з цим він не тільки добре піддається рихтуванню або вирівнюванню, але і володіє специфічною «пам'яттю форми».
  • Все це дозволяє механічним способом вирівнювати такий метал, не знімаючи при цьому з нього в обов'язковому порядку лакофарбове покриття.
  • Тому, перше, що ми вирішили зробити, це спробувати руками вирівняти зсередини всі вм'ятини, надавши при цьому крилу форму, максимально наближену до первісної.

 попробовать руками выровнять изнутри все вмятины

  • Після цього слід знежирювати робочу поверхню спеціальними засобами.​

незабываем обезжиривать рабочую поверхность специальными средствами

  • Далі вже руками ми нічого зробити не зможемо, тому пробуємо все це довершувати за допомогою гачків.​

пробуем всё это довершать с помощью крючков

  • У місцях, де трохи передавили при цьому, використовуємо пробійник, по якому наносимо несильні удари планкою або спеціальним молоточком.​

используем пробойник, по которому наносим несильные удары планкой

  • Так само застосовуємо і інші інструменти, що є під рукою, але основну роботу виконуємо все-таки гачками.
  • Деякі місця, крім цього, підігріваємо за допомогою будівельного фена, роблячи метал при цьому м'якше.​

кроме этого, подогреваем с помощью строительного фена

  • Після цього такий метал легше вигинати гачком або іншим інструментом.
  • Але, при цьому, нагрівати необхідно акуратно, щоб не пошкодити шар фарби.
  • Нашу роботу ще ускладнює той факт, що метал на цьому Шевроле Лачетті виявився досить жорстким з товщиною приблизно 0,08 мм.
  • У сучасних автомобільних моделях виробники використовують більш тонкий метал з товщиною приблизно 0,06 мм, який можна вирівнювати практично одними руками.
  • Ну, а тут доводиться по кілька разів використовувати комбінації з різними інструментами, щоб домогтися гарного результату.
  • Зокрема, доводиться використовувати спеціальні молотки з гумовими наконечниками.​

приходится использовать специальные молотки с резиновыми наконечниками

  • З їх допомогою добре можна вирівнювати кромку колісної арки крила, завдаючи чутливі і часті удари одним по молотку іншому.
  • Ще одним важливим фактором при виконанні такого ремонту є освітлення.
  • Воно потрібно для того, щоб можна було добре бачити наявність дрібних вм'ятин або горбків і застосовувати після цього відповідний інструмент і виконувати необхідні дії.​

хорошо видеть наличие мелких вмятин или бугорков и применять после этого соответствующий инструмент

  • На завершення беремо болгарку зі шліфувальним кругом і додатково шліфуємо всю робочу поверхню крила.​

 берём болгарку со шлифовальным кругом и дополнительно шлифуем всю рабочую поверхность

  • І в результаті отримуємо практично нове крило автомобіля.​

в результате получаем практически новое крыло автомобиля

  • Це воно так виглядає в гаражі при штучному освітленні, так би мовити.
  • Але, коли після цього вигнали машину з гаража на вулицю і подивилися при природньому освітленні на крило, то виявилося, що виглядає воно нітрохи не гірше.

посмотрели при естественном освещении на крыло, то оказалось, что выглядит оно ничуть не хуже.

  • У будь-якому випадку ми вважаємо, що результат у нас вийшов непоганий.
  • Тут, звичайно, виникає питання, відповідь на яке може викликати справжню дискусію.
  • Уявіть собі, що ви прийшли вибирати автомобіль для покупки собі.
  • І при уважному огляді його поверхні виявили, хоч і ідеальні, але сліди підфарбовування кузова.
  • Або ж, в тій же самій ситуації ви виявили незначні похибки на поверхні кузова, але при цьому ніяких слідів підфарбовування ніде не спостерігається.
  • Так ось, виникає тут питання, якому б з варіантів ви віддали б перевагу при покупці автомобіля?
  • Безсумнівно, що відповідь в цьому випадку у кожного буде своя.
  • Ми ж вважаємо, що краще віддавати перевагу наявним незначним похибкам, ніж слідам підфарбовування.
  • Справа в тому, що ви не знаєте причину такого підфарбовування.
  • Крім того, вам невідомо, скільки і якої шпаклівки нанесли в цьому місці, перш ніж покрили фарбою.
  • Та й якість самої фарби також залишається неясною.
  • Загалом, питань в цьому випадку виникає більше, ніж відповідей. Тому, краще мати незначні похибки.
  • Тут, хоч все зрозуміло і якщо вам якесь місце не подобається, то ви можете завжди його виправити або підфарбувати в крайньому випадку.
  • Хоча, звичайно, кожен вибирає те, що вважає краще для себе.
  • Ну, а нашу розповідь про самостійне видалення вм'ятин на поверхні крила без зняття фарбування на Шевроле Лачетті на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Видалення вм'ятин на крилі без фарбування Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




.