• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Перенесення датчика клімат контролю Джилі Емгранд ЕС7

Часи, коли для підтримки оптимального мікроклімату в салоні автомобіля потрібно було постійно регулювати обороти вентилятора або температуру повітря, що нагнітається від пічки в салон, давно канули в лету.

Сьогодні вже не тільки на машинах підвищеної комфортності, а й на багатьох інших моделях встановлюється система автоматичного управління і підтримки клімат контролю в салоні.

Одним з таких сучасних автомобілів є модель середнього класу Джилі Емгранд ЕС7 виробництва автомобільної компанії Geely Automobile з Піднебесної.

Вся система тут однозонна і являє собою електронний блок управління, розташований на центральній консолі, в якому зосереджені регулятори управління вентиляцією, опаленням і кондиціонуванням повітря в салоні авто.

Крім того, до складу системи входять датчики, а також виконавчі пристрої.

Особливістю даної системи є те, що тепер можна в автоматичному режимі управляти відразу одночасно кондиціонером, пічкою і вентилятором.

При цьому система дозволяє підтримувати постійно заданий режим опалення або вентиляції салону, підтримуючи тим самим комфортний мікроклімат всередині тривалий час.

Однак, коректність роботи даної системи залежить, перш за все, від стану і місця установки датчиків.

Особливо це стосується датчика контролю температури повітря в салоні.

Адже саме в залежності від їх показань або даних, що надходять на електронний блок управління, і подаються команди на всі виконавчі пристрої.

У зв'язку з цим іноді доводиться переносити деякі датчики, виправляючи при цьому помилки конструкторів або самостійно покращуючи роботу всієї системи клімат контролю.

Переставляємо самостійно датчик клімат контролю в салоні Geely Emgrand EC7

У цій статті ми хочемо розповісти про один випадок самостійного перенесення датчика клімат контролю в салоні автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

 хотим рассказать об одном случае самостоятельного переноса датчика климат контроля в салоне автомобиля Джили Эмгранд ЕС7.

  • Як вже говорилося, блок управління клімат контролем в даному автомобілі встановлений на центральній консолі.​

блок управления климат-контролем в данном автомобиле установлен на центральной консоли

  • А датчик контролю температури розташовується в області правого коліна водія.
  • Про це нам нагадують п'ять верт​икальних отворів в пластиковій обшивці.

напоминают пять вертикальных отверстий в пластиковой обшивке

  • Так ось, ми вважаємо, що це явне недопрацювання конструкторів.
  • Справа вся в тому, що на початку, після запуску двигуна вся система клімат контролю працює, як і належить.
  • При цьому в салон надходить тепле повітря.
  • Але, буквально через 10-15 хвилин, коли двигун вже досить прогрівся в салон починає надходити вже холодне повітря.
  • Причому не важливо, яка температура повітря в салоні.
  • Вся причина, на нашу думку, криється в тому, що в цей час від двигуна надходить вже тепле повітря в район ніг водія.
  • Крім того, йде обдув ніг теплим повітрям.
  • В результаті в цій зоні салону повітря прогрівається набагато швидше, ніж у всьому салоні. Воно стає там просто гарячим.
  • А раз так, то і датчик контролю температури в салоні також отримує це тепле повітря, передаючи відповідні імпульси на електронний блок управління.
  • В результаті останній здійснює регулювання подачі повітря в салон, роблячи його дещо прохолоднішим.
  • Звідси і подача повітря в салон більш холодного, ніж потрібно.
  • Іншими словами, конструктори вибрали дещо невдале місце для установки такого датчика.
  • Тому ми вирішили його перенести своїми силами.
  • А встановити цей датчик ми вирішили на місце однієї з заглушок, розташованих внизу тієї ж центральної консолі.

 установить этот датчик мы решили на место одной из заглушек

  • Тим більше, що ми вже чули відгуки тих власників, хто вже встиг це зробити і по достоїнству оцінити нове місце установки датчика.
  • Для того, щоб зняти наш датчик температури салону, необхідно зняти пластмасову декоративну панель, розташовану під рульовою колонкою.​

снять пластмассовую декоративную панель, расположенную под рулевой колонкой.

  • А щоб цю панель зняти, в першу чергу знімаємо бічну панель на торпеді.​

в первую очередь снимаем боковую панель на торпеде

  • Її просто тягнемо на себе, і вона знімається.
  • Далі знімаємо вузьку невелику планку, розташовану під повітрозабірником і його регулятором.​

снимаем узкую небольшую планку

  • Під цією планкою знаходимо один гвинт, який потрібно буде викрутити.​

Под этой планкой находи один винт

  • Точно таку ж планку, тільки в два рази коротше, знімаємо по іншу сторону рульового колеса.​

 снимаем по другую сторону рулевого колеса

  • Під цією планкою також знаходимо один гвинт, який буде потрібно пізніше викрутити.​

Под этой планкой также находим один винт,

  • А поки що викручуємо два точно таких гвинта внизу великої пластикової панелі.

выкручиваем два точно таких винта внизу большой пластиковой панели

  • І потрібно викрутити один гвинт з торця цієї ж панелі обшивки торпеди Джилі Емгранд ЕС7.​

выкрутить один винт с торца этой же панели обшивки

  • Далі, починаючи з краю, відтягуємо просто на себе акуратно всю цю панель.​

оттягиваем просто на себя аккуратно всю эту панель

  • Кріпиться вона на звичайних пластикових засувках, тому потрібно акуратно їх всі відстебнути.
  • При цьому потрібно бути уважним з кнопкою відкривання капота, щоб не зламати її.

нужно быть внимательным с кнопкой открывания капота

  • Відстебнувши повністю панель, притримуємо її руками, оскільки там з тильного боку підведені дроти.
  • Далі просто роз'єднуємо всі наявні роз'єми.​

разъединяем все имеющиеся разъёмы

  • При цьому переплутати їх у вас не вийде, оскільки всі вони відрізняються за кольором і за розміром.
  • Крім того, тут необхідно також буде вийняти діагностичний роз'єм, а також відкрутити два гвинтика, щоб від'єднати останній кабель.​

вынуть диагностический разъём, а также открутить два винтика

  • І після цього знімаємо всю панель.
  • Далі нам потрібно якимось чином відвести в сторону частину іншої панелі, щоб можна було дістати сам датчик температури в салоні.​

отвести в сторону часть другой панели

  • Для цього спочатку відтягуємо просто руками нижню панель на центральній консолі.​

оттягиваем просто руками нижнюю панель на центральной консоли

  • Вона знімається просто, тому, що ні на чому не тримається.
  • І далі вже збоку великої панелі необхідно відкрутити три гвинти.

сбоку большой панели необходимо открутить три винта

  • Ззаду нижньої панелі також є дроти, які нам необхідно буде від'єднати.
  • А за цією панеллю потрібно відкрутити ще один гвинт.

за этой панелью потребуется открутить ещё один винт

  • В результаті дістаємо ми наш датчик контролю температури повітря в салоні Джилі Емгранд ЕС7.​

 достаём мы наш датчик контроля температуры воздуха

  • Вдалося нам це зробити, відтягнувши трохи в сторону панель і знизу засунувши руку.
  • Там цей датчик також має роз'єм відповідний, але з коротким проводом.​

датчик также имеет разъём соответствующий, но с коротким проводом

  • Цього проводу явно недостатньо для того, щоб під'єднати датчик на центральній консолі.
  • Тому доведеться відрізати роз'єм і доточити дроти, щоб вивести в потрібне нам місце.
  • Примірявши датчик до корпусу заглушки, ми виявили, що по ширині цей пристрій дещо перевищує її розміри.​

по ширине это устройство несколько превышает её размеры

  • А раз так, то нам просто не вдасться вставити датчик в цю заглушку.
  • Однак розміри датчика буквально на лічені міліметри ширше корпусу заглушки.
  • Та й потім, тут більше заважають припливи на корпусі, які виступають за його межі, ніж що-небудь.

здесь больше мешают приливы на корпусе, которые выступает за его границы

  • Тому можна ці припливи або виступи разом з невеликою буквально кількістю корпусу датчика сточити на наждачному верстаті і після цього він повинен точно увійти в нашу заглушку.
  • Отже, подовжили ми провід підключення датчика контролю температури і вивели його на центральну консоль.

удлинили мы провод подключения датчика контроля температуры и вывели его на центральную консоль

  • При цьому, на кінець його приєднали роз'єм, який там був раніше.
  • Мало того, зняли ще додатково бардачок.​

сняли ещё дополнительно бардачок

  • Зробили ми це для того, щоб дістатися до штуцера, розташованого за бардачком.​

добраться к штуцеру, расположенному за бардачком

  • Так ось, цей штуцер встановлений якраз перед вентилятором пічки.
  • Тому, тепер нам буде потрібно невеликий шматок гофрованої трубки діаметром приблизно 16мм.

потребуется небольшой кусок гофрированной трубки диаметром примерно 16мм

  • У зазначеному штуцері ми висвердлюємо отвір.
  • І після цього один кінець гофрованої трубки одягаємо на цей штуцер, а другий кінець виводимо на центральну консоль.​

один конец гофрированной трубки одеваем на этот штуцер, а второй конец выводим на центральную консоль

  • Трубку при цьому заводимо з боку центральної консолі, а другий кінець трубки приєднуємо до гофри нашого датчика.
  • В результаті ми отримаємо наступну картину.
  • Вентилятор включається і продуває нам заодно сам датчик.
  • Тому останній буде передавати вже достовірну інформацію на ЕБУ про температуру повітря в салоні.
  • А той, в свою чергу, буде в автоматичному режимі регулювати температуру необхідного повітря для подачі в салон.
  • Таким чином наша система клімат контролю надалі стане працювати коректно.
  • Щоб просвердлити отвір в штуцері використовуємо свердло діаметром 7 або 8мм.
  • Крім того, в самій заглушці, за якою буде встановлений датчик температури, також виконали отвори.

в самой заглушке, за которой будет установлен датчик температуры, также проделали отверстия

  • Це дасть можливість повітрю з середини салону Джилі Емгранд ЕС7 безпосередньо потрапляти на наш датчик температури.
  • Корпус датчика при цьому ми трохи сточили за допомогою наждака.​

Корпус датчика при этом мы немного сточили с помощью наждака

  • І тепер він вільно входить в приготовану заглушку.
  • Тому підключаємо вже датчик безпосередньо до свого кабелю і встановлюємо на місце панель з заглушками.​

подключаем уже датчик непосредственно к своему кабелю и устанавливаем на место панель с заглушками

  • Тепер змажемо корпус датчика трохи герметиком і вставимо в саму заглушку.
  • А все інше збираємо після цього в зворотньому порядку.
  • В результаті у нас нічого ніде не визирає і не стирчить, а все залишилося на своїх місцях.​

В результате у нас ничего нигде не выглядывает и не торчит

  • Єдине доповнення-це невеликі отвори на заглушці центральної консолі, що нагадують квітку ромашку.​

Единственное дополнение — это небольшие отверстия на заглушке центральной консоли

  • Так навіть красивіше стало.
  • Мало того, тепер система клімат контролю автомобіля буде працювати коректно і подавати в салон повітря саме тієї температури, яку ми задамо.
  • Вважаємо, що така переробка повністю себе виправдає.
  • А нашу розповідь про самостійне перенесення датчика контролю температури в салоні Джилі Емгранд ЕС7 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Перенесення датчика клімат контролю Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 0




.