• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна рульових тяг і пильників Шевроле Авео

Рульове управління нарівні з гальмівною системою є основним у забезпеченні безпечного пересування на будь-якому автотранспортному засобі.

Мало того, від стану рульового приводу залежить можливість легко і швидко змінювати напрямок руху.

І найголовніше, рульовий привід виключає ковзання ведучого колеса під час здійснення маневрів.

В автомобілі Шевроле Авео до складу рульового приводу або механізму входять дві внутрішні рульові тяги однакові по довжині.

Саме така конструкція рульової трапеції дає можливість провідним колесам під час здійснення повороту змінювати свій напрямок, як в горизонтальній, так і у вертикальній площинах під різним кутом.

Рульові тяги одним кінцем з'єднуються в рульовому приводі з рульовою рейкою, а іншим з поворотними кулаками.

З'єднання з рульовою рейкою здійснюється за допомогою різьблення і фіксується контргайкою.

З іншого кінця на рульовій тязі є накручений шарнір шарового типу, за допомогою якого вона з'єднується з рульовим наконечником.

Сама по собі рульова тяга дуже рідко може виходити з ладу або зламатися.

Її можна тільки зігнути, наїхавши з усього маху на якусь перешкоду або ж влетівши в яму.

Втім, для наших доріг це не є рідкістю. Швидше за все може прийти в непридатність наконечник рульовий.

Основними ворогами цих виробів є тільки деформація в результаті механічних впливів, а також корозія.

Найчастіше деформація рульової тяги може статися в результаті розриву пильника.

А це вже загрожує втратою і самого наконечника.

У зв'язку з цим стає очевидним, що необхідно постійно стежити за станом рульового приводу і всього рульового управління автомобіля.

Рульова трапеція влаштована таким чином, що вихід з ладу одного з її елементів неодмінно призведе до поломки інших і, як наслідок, до погіршення керованості автомобіля.

Міняти самостійно будь-який з цих елементів можна, однак після цього в обов'язковому порядку необхідно звернутися до фахівців для виконання регулювання розвалу-сходження коліс.

Міняємо самостійно рульові тяги і пильники Chevrolet Aveo

В черговій нашій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно замінити рульові тяги і пильники рульової рейки на Шевроле Авео.

каким образом можно самостоятельно заменить рулевые тяги и пыльники рулевой рейки на Шевроле Авео.

  • Отже, ми вирішили замінити рульові тяги на нашому авто, придбавши для цього нові вироби виробництва компанії CTR.

решили заменить рулевые тяги на нашем авто, приобретя для этого новые изделия производства компании CTR

  • При цьому необхідно мати на увазі, що маркуванням CRKD – 10R виробник позначає праву тягу. А CRKD - 10L-це буде ліва.
  • До речі, необхідно пам'ятати завжди, що при виході з ладу однієї з рульових тяг, заміну здійснюють обох відразу.
  • Поставляються такі тяги зазвичай в комплекті з додатковим мастилом.

Поставляются такие тяги обычно в комплекте с дополнительной смазкой.

  • Для заміни пильників рейки придбали нові вироби виробництва компанії Shin Kum.

приобрели новые изделия производства компании Shin Kum

  • Крім самого пильника в комплект кожного з них поставляються два хомута (великий і маленький).

Помимо самого пыльника в комплект каждого из них поставляются два хомута

  • Потрібно відзначити, що виготовляються ці хомути з якісної щільної гуми або прогумованого матеріалу, в результаті чого сам виріб стає дуже схожим на пластиковий.

само изделие становится очень похожим на пластиковое

  • Для того, щоб замінити конкретну тягу рульового приводу, необхідно зняти на цій стороні колесо, піддомкративши при цьому автомобіль.​

снять на этой стороне колесо, поддомкратив при этом автомобиль.

  • І після цього приступаємо до самого процесу заміни.
  • В першу чергу відкручуємо гайку на пальці рульового наконечника.​

откручиваем гайку на пальце рулевого наконечника

  • Після цього ми за допомогою знімача видавимо цей палець з кріплення до поворотного кулака.
  • У тому випадку, якщо наконечник ви збираєтеся замінити, то можна підставити під палець ще один домкрат.​

 можно подставить под палец ещё один домкрат

  • Тоді ви піднімете палець і легко зможете відкрутити гайку на ньому.
  • А так, як ми не збираємося міняти наконечник, то відкручуємо повністю гайку і потім беремо наш спеціально для цього виготовлений знімач.​

берём наш специально для этого изготовленный съёмник.

  • Одягаємо цей знімач на поворотний кулак Шевроле Авео, виставляємо зверху болт точно на палець і потім головкою з тріскачкою закручуємо його.​

головкой с трещоткой закручиваем болт на съёмнике

  • Таким способом ми прикладаємо зусилля тільки лише на палець наконечника і останній в результаті випадає вниз.​

прикладываем усилие только лишь на палец наконечника

  • Далі знімач прибираємо і залишається лише рукою вибити наконечник з пальцем з отвору в кулаці.​

остаётся лишь рукой выбить наконечник с пальцем из отверстия в кулаке

  • Після цього за допомогою ключів на 17 і 19 послаблюємо контргайку на з'єднанні рульового наконечника з тягою.​

ослабляем контргайку на соединении рулевого наконечника с тягой

  • Тим самим ми послаблюємо і саме з'єднання наконечника.
  • Тому тепер без особливих зусиль скручуємо руками рульовий наконечник з тяги, рахуючи при цьому кількість виконаних повних обертів.

скручиваем руками рулевой наконечник с тяги

  • В результаті у нас вийшло 13 обертів, перш, ніж рульова тяга від'єдналася від рейки.

 получилось 13 оборотов, прежде, чем рулевая тяга отсоединилась

  • Далі ми пасатижами розтискаємо малий хомутик на пильнику рульової рейки і знімаємо його.

разжимаем малый хомутик на пыльнике рулевой рейки и снимаем его

  • ​Це звичайний металевий хомут.​

Это обычный металлический хомут.

  • Потім за допомогою викрутки піддіваємо язичок великого хомута і послаблюємо його.

поддеваем язычок большого хомута и ослабляем его

  • Далі просто знімаємо цей хомут, після чого можемо стягувати весь пильник.

 можем стягивать весь пыльник.

  • Потрібно також відзначити, що для зручності демонтажу і заміни рульових тяг ми підготувалися грунтовно, виготовивши для цього ряд спеціальних ключів і пристосувань.​

изготовили для этого ряд специальных ключей и приспособлений.

  • Для цього довелося обрізати звичайний ріжковий ключ на 32 і на цю частину приварити головку.
  • Далі вже використовуємо крім цього різні за розміром подовжувачі і за допомогою такого інструменту відкручуємо вже безпосередньо рульову тягу.
  • Для цієї мети одягаємо приготовлений ключ на гайку кріплення тяги.

одеваем приготовленный ключ на гайку крепления тяги

  • Зазвичай, для того, щоб зняти рульову тягу, досить тільки зірвати її. А після цього вона вже легко викручується практично без ключа.
  • Викрутивши в результаті рульову тягу з корпусу рейки рульової Шевроле Авео, беремо нову тягу і змастивши її мастилом, яка поставляється в комплекті, вкручуємо її на місце в рейку.​

 беремо нову тягу і змастивши її мастилом, вкручуємо на місце в рейку.​

  • Затягуємо в кінці знову ж виготовленим ключем.
  • Далі необхідно встановити зверху новий пильник.
  • Для цього беремо придбаний пильник і одягаємо на нього великий хомут.

 берём приобретённый пыльник и одеваем на него большой хомут

  • Тут можна одягати будь-який хомут, який у вас знайдеться, якщо під рукою немає спеціального інструменту для затискання хомутів.
  • Тоді можна просто за допомогою викрутки закрутити наявний хомут.
  • Ми ж використовуємо звичайний хомут розміром 40х60 для цих цілей.​

используем обычный хомут размером 40х60

  • А також маленький хомут для цього ж пильовика розміром 10х16.​

маленький хомут для этого же пыльника размером 10х16

  • Знявши старі пильники, ми виявили в них розриви, що власне кажучи і стало причиною нашого ремонту.

Сняв старые пыльники, мы обнаружили в них разрывы

  • Справа в тому, що пильники дуже часто рвуться і в результаті цього виходить назовні мастило рульових тяг.
  • Мало того, всередину на з'єднання тяг з рульовою рейкою потрапляє пил і бруд. В результаті тяги починають обертатися на суху.
  • А це неминуче призводить на початку до появи стороннього шуму та інших звуків під час руху.
  • Після чого деформуються і самі рульові тяги.
  • Це говорить про те, що за станом пильників цих необхідно постійно стежити і своєчасно виконувати заміну.
  • Сама процедура посадки пильника досить проста. На рульовій тязі є два напливи по колу.
  • Так ось, край пильника повинен знаходиться саме на рівні крайнього напливу, оскільки між ними ми повинні одягати малий хомут його.

 між напливами ми повинні одягати малий хомут пильника.

  • Другий широкий кінець пильника вже одягається безпосередньо на рульову рейку, на корпусі якої також є спеціальне посадочне місце.
  • А в нашому випадку, в роботі рульових тяг з'явився сторонній шум і стукіт.
  • Коли ж ми їх зняли, то виявилося, що через порушення цілісності пильників мастило все було повністю вимите з кулястих шарнірів тяг.

смазка вся была полностью вымыта из шарообразных шарниров тяг.

  • В результаті вони стали працювати на суху, звідки і сторонні звуки.
  • Це ще раз говорить про те, що за станом пильників необхідно весь час стежити.
  • При цьому ніякого люфту в цих з'єднаннях не спостерігалося. Але, все одно такі тяги вже підлягають заміні.
  • До речі, нові пильники виробництва фірми Shin Kum, які ми встановили, на перевірку виявилися виготовленими з занадто твердого матеріалу.
  • В результаті через три місяці експлуатації вони знову потріскалися.
  • Тому рекомендувати їх до заміни ми в результаті не можемо.
  • А розповідь наша про самостійну замінений рульових тяг і пильників Шевроле Авео на цьому закінчена.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна рульових тяг і пильників Шевроле Авео"

Відгуки: 0




.