Одним з головних завдань, яке доводиться вирішувати конструкторам в процесі створення автомобільної моделі є збереження надійного контакту його коліс під час початку руху, прискорення, гальмування, а також виконання поворотів.
Адже не секрет, що в цих випадках кузов автотранспортного засобу нахиляється в ту чи іншу сторону, відриваючи тим самим колеса від дорожнього полотна.
Все це повною мірою відноситься і до міського автомобіля виробництва китайських майстрів – Чері Кімо.
Створений на базі платформи відомого всім Daewoo Matiz, цей п'ятидверний хетчбек також потребує надійного і постійного управління.
Саме це забезпечують йому амортизатори. Вони притискають колеса до дорожнього полотна незалежно від його рельєфу.
А хороший та постійний контакт колеса з дорогою це і є основна складова надійного управління автомашиною.
Пружини, а в деяких авто і ресори, тільки лише утримують їх загальну масу.
У той час як іншу роботу виконують саме амортизатори.
Існують два види цих елементів підвіски.
В автомобілі Chery Kimo на задніх колесах встановлюють гідравлічні телескопічного типу амортизатори.
Їх робота заснована на тиску масла, а тому одним з основних несправностей таких пристроїв є протікання масла.
Крім того, досить часто розбиваються сальники або гумки, які є елементами кріплення амортизаторів.
Зазвичай при виході з ладу амортизаторів, виконується їх заміна.
Сама ця процедура досить проста, тому виконати її може в принципі будь-який власник авто.
Тому немає необхідності звертатися в спеціалізовані автомайстерні за допомогою у випадках необхідності заміни таких елементів підвіски авто.
Міняємо своїми руками задні амортизатори на Chery Kimo
У представленій черговій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно замінити задні амортизатори на Чері Кімо.

- Так сталося, що нам довелося замінити передні амортизатори в нашому авто, а тому заодно вирішили замінити і задні.

- Отже, знімаємо ми ззаду правий амортизатор. Для початку необхідно відкрутити гайку на нижньому кріпленні амортизатора.
- Тут амортизатор кріпиться за допомогою болта з головкою на 16.

- Причому головка болта розташована із зовнішнього боку, а його гайка з внутрішнього від колеса, тому навіть використовуючи відповідну головку, відкрутити його не так-то просто.
- Верхнє кріплення виявилося дещо простішим, тому гайку головкою на 18 нам вдалося зірвати і відкрутити потім.

- Але, після цього відкрутили ми все-таки і нижній болт.

- Далі виймаємо нижній кінець амортизатора з його кронштейна на рамі.

- На наш подив у втулці його нічого не закипіло і вийнялося практично вільно.
- Точно так відносно легко знялося і вгорі зі штиря.

- Дуже часто в цьому місці доводиться використовувати болгарку, щоб зрізати штир і зняти разом з ним амортизатор.
- У нас все знялося досить вільно і легко.
- В результаті ми без особливих проблем зняли задній амортизатор з автомобіля.

- Потрібно відзначити, що в тому, що амортизатор вдалося досить легко зняти не останню роль зіграв піднятий попередньо нами за допомогою домкрата ричаг.

- Це дозволило нам звести до мінімуму тиск пружини на нього.
- Тепер, що стосується огляду придбаних і знятих деталей.

- Якщо подивитися уважно, то можна побачити, що на пачці одного і другого нових амортизаторів встановлений один і той же каталожний номер.

- Але, коли ми витягнемо з однієї коробки амортизатор, то на його корпусі ми не знайдемо абсолютно ніяких номерів або інших знаків розрізнення.

- Тому, розглянути в цьому виробі амортизатор виробництва компанії Нонейм дуже складно.
- Крім того, колір цього амортизатора звичний чорний.
- Якщо ж ми дістанемо такий же виріб з другої коробки, то побачимо, що тут знаходиться сірого кольору амортизатор.
- Крім того, на його корпусі вибитий номер і клеймо, що підтверджує, що ця деталь дійсно призначена для використання на автомобілях Chery Kimo або ж Chery QQ.

- Якщо ж порівняти ці два вироби, то можна побачити, що по довжині вони майже однакові, а ось спідниця в сірому трохи довша тої, що в чорному.

- Така ситуація може говорити тільки про те, що ці два амортизатора купувалися в різний час.
- Як би там не було, але встановити їх можна на автомобіль без особливих проблем.
- Однак, щоб подібних випадків не було, найкраще замовляти відразу амортизатори попарно, тобто з однаковим артикулом.
- Для того, щоб встановити відразу обидва амортизаторних пристрої на підвіску автомобіля, треба було зняти старий і на лівій стороні.
- Однак, тут нас чекала одна несподіванка.
- Виявилося, що нижній болт кріплення тут встановлений під головку на 15, в той час, як з правого боку він був на 16.

- Верхнє кріплення виявилося тут таким же самим, як і справа.

- Відкручені болти кріплення амортизатора, зокрема його нижній, без всяких зусиль виймаються з втулок при відповідному підніманні ричага домкратом.

- В іншому випадку це зробити буде важкувато і доведеться вибивати.
- Після того, як відкрутили обидва болта, без особливих проблем, також, як і з правої сторони, ми знімаємо амортизатор.

- Для того, щоб і надалі ці пристрої також легко знімалися, при установці нових ми завжди їх болти змащуємо літолом або будь-яким іншим мастилом, що є в наявності.

- Після цього такі болти не прикипають і досить легко виймаються.
- Тому, після того, як зняли обидва амортизатора, встановлюємо на їх місця нові і закручуємо все в зворотньому порядку.
- На цьому нашу розповідь про самостійну заміну задніх амортизаторів автомобіля Чері Кімо закінчено.