• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна задніх амортизаторів Чері Кімо, Chery Kimo

Одним з головних завдань, яке доводиться вирішувати конструкторам в процесі створення автомобільної моделі є збереження надійного контакту його коліс під час початку руху, прискорення, гальмування, а також виконання поворотів.

Адже не секрет, що в цих випадках кузов автотранспортного засобу нахиляється в ту чи іншу сторону, відриваючи тим самим колеса від дорожнього полотна.

Все це повною мірою відноситься і до міського автомобіля виробництва китайських майстрів – Чері Кімо.

Створений на базі платформи відомого всім Daewoo Matiz, цей п'ятидверний хетчбек також потребує надійного і постійного управління.

Саме це забезпечують йому амортизатори. Вони притискають колеса до дорожнього полотна незалежно від його рельєфу.

А хороший та постійний контакт колеса з дорогою це і є основна складова надійного управління автомашиною.

Пружини, а в деяких авто і ресори, тільки лише утримують їх загальну масу.

У той час як іншу роботу виконують саме амортизатори.

Існують два види цих елементів підвіски.

В автомобілі Chery Kimo на задніх колесах встановлюють гідравлічні телескопічного типу амортизатори.

Їх робота заснована на тиску масла, а тому одним з основних несправностей таких пристроїв є протікання масла.

Крім того, досить часто розбиваються сальники або гумки, які є елементами кріплення амортизаторів.

Зазвичай при виході з ладу амортизаторів, виконується їх заміна.

Сама ця процедура досить проста, тому виконати її може в принципі будь-який власник авто.

Тому немає необхідності звертатися в спеціалізовані автомайстерні за допомогою у випадках необхідності заміни таких елементів підвіски авто.

Міняємо своїми руками задні амортизатори на Chery Kimo

У представленій черговій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самостійно замінити задні амортизатори на Чері Кімо.

каким образом можно самостоятельно заменить задние амортизаторы на Чери Кимо.

  • Так сталося, що нам довелося замінити передні амортизатори в нашому авто, а тому заодно вирішили замінити і задні.​

 пришлось заменить передние амортизаторы в нашем авто, а поэтому заодно решили заменить и задние

  • Отже, знімаємо ми ззаду правий амортизатор. Для початку необхідно відкрутити гайку на нижньому кріпленні амортизатора.
  • Тут амортизатор кріпиться за допомогою болта з головкою на 16.​

Здесь амортизатор крепится с помощью болта с головкой на 16

  • Причому головка болта розташована із зовнішнього боку, а його гайка з внутрішнього від колеса, тому навіть використовуючи відповідну головку, відкрутити його не так-то просто.
  • Верхнє кріплення виявилося дещо простішим, тому гайку головкою на 18 нам вдалося зірвати і відкрутити потім.

 гайку головкой на 18 нам удалось сорвать и открутить затем

  • Але, після цього відкрутили ми все-таки і нижній болт.​

открутили мы всё-таки и нижний болт

  • Далі виймаємо нижній кінець амортизатора з його кронштейна на рамі.​

вынимаем нижний конец амортизатора с его кронштейна на раме

  • На наш подив у втулці його нічого не закипіло і вийнялося практично вільно.
  • Точно так відносно легко знялося і вгорі зі штиря.​

 относительно легко снялось и вверху со штыря

  • Дуже часто в цьому місці доводиться використовувати болгарку, щоб зрізати штир і зняти разом з ним амортизатор.
  • У нас все знялося досить вільно і легко.
  • В результаті ми без особливих проблем зняли задній амортизатор з автомобіля.​

без особых проблем сняли задний амортизатор с автомобиля

  • Потрібно відзначити, що в тому, що амортизатор вдалося досить легко зняти не останню роль зіграв піднятий попередньо нами за допомогою домкрата ричаг.

не последнюю роль сыграл приподнятый предварительно нами с помощью домкрата рычаг.

  • Це дозволило нам звести до мінімуму тиск пружини на нього.
  • Тепер, що стосується огляду придбаних і знятих деталей.​

что касается осмотра приобретённых и снятых детале

  • Якщо подивитися уважно, то можна побачити, що на пачці одного і другого нових амортизаторів встановлений один і той же каталожний номер.​

 на пачке одного и второго новых амортизаторов установлен один и тот же каталожный номер.

  • Але, коли ми витягнемо з однієї коробки амортизатор, то на його корпусі ми не знайдемо абсолютно ніяких номерів або інших знаків розрізнення.​

вытащим с одной коробки амортизатор, то на его корпусе мы не найдём абсолютно никаких номеров

  • Тому, розглянути в цьому виробі амортизатор виробництва компанії Нонейм дуже складно.
  • Крім того, колір цього амортизатора звичний чорний.
  • Якщо ж ми дістанемо такий же виріб з другої коробки, то побачимо, що тут знаходиться сірого кольору амортизатор.
  • Крім того, на його корпусі вибитий номер і клеймо, що підтверджує, що ця деталь дійсно призначена для використання на автомобілях Chery Kimo або ж Chery QQ.​

на его корпусе выбит номер и клеймо

  • Якщо ж порівняти ці два вироби, то можна побачити, що по довжині вони майже однакові, а ось спідниця в сірому трохи довша тої, що в чорному.

 по длине они почти одинаковые, а вот юбка в сером несколько длиннее того, что в чёрном.

  • Така ситуація може говорити тільки про те, що ці два амортизатора купувалися в різний час.
  • Як би там не було, але встановити їх можна на автомобіль без особливих проблем.
  • Однак, щоб подібних випадків не було, найкраще замовляти відразу амортизатори попарно, тобто з однаковим артикулом.
  • Для того, щоб встановити відразу обидва амортизаторних пристрої на підвіску автомобіля, треба було зняти старий і на лівій стороні.
  • Однак, тут нас чекала одна несподіванка.
  • Виявилося, що нижній болт кріплення тут встановлений під головку на 15, в той час, як з правого боку він був на 16.

нижний болт крепления здесь установлен под головку на 15

  • Верхнє кріплення виявилося тут таким же самим, як і справа.​

Верхнее крепление оказалось здесь таким же самым, как и справа.

  • Відкручені болти кріплення амортизатора, зокрема його нижній, без всяких зусиль виймаються з втулок при відповідному підніманні ричага домкратом.

болты крепления амортизатора, в частности его нижний, без труда вынимаются с втулок

  • В іншому випадку це зробити буде важкувато і доведеться вибивати.
  • Після того, як відкрутили обидва болта, без особливих проблем, також, як і з правої сторони, ми знімаємо амортизатор.​

 снимаем амортизатор

  • Для того, щоб і надалі ці пристрої також легко знімалися, при установці нових ми завжди їх болти змащуємо літолом або будь-яким іншим мастилом, що є в наявності.

болты смазываем литолом либо любой другой имеющейся смазкой.

  • Після цього такі болти не прикипають і досить легко виймаються.
  • Тому, після того, як зняли обидва амортизатора, встановлюємо на їх місця нові і закручуємо все в зворотньому порядку.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну задніх амортизаторів автомобіля Чері Кімо закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна задніх амортизаторів Чері Кімо, Chery Kimo"

Відгуки: 0




.