• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт гідрокомпенсаторів Ланос 1.6, стук гідрокомпенсатора

Кожне нове досягнення в науково-технічному прогресі практично відразу використовується конструкторами автотранспортних засобів при їх створенні.

Це добре проглядається на прикладі будови двигунів, серед яких і бензиновий силовий агрегат об'ємом 1,6 літра, що встановлюється на популярний в Україні субкомпактний седан Деу Ланос.

У зв'язку з цим ручне або механічне регулювання зазорів, що виникають між клапанами і кулачками розподільного вала, давно залишилося в минулому.

Цю гостру проблему, від вирішення якої безпосередньо залежить ефективність роботи силового агрегату автотранспортного засобу, його потужність, а також витрата палива, сьогодні вдається вирішити за допомогою гідрокомпенсаторів.

Являють вони собою спеціальні невеликі пристрої, робота яких грунтується на використанні тиску масла для більш чіткого відкривання і закривання клапанів, а також максимального зменшення зазорів між їх головками і кулачками розподільного вала або валів.

Застосування таких пристроїв стало найбільш прогресивним методом регулювання зазорів, що забезпечують автоматичне регулювання, а разом з ним і значне зменшення шуму при роботі мотора на ряду з його динамічними характеристиками.

Однак, як і у всіх передових винаходах, впровадження гідрокомпенсаторів також має цілий ряд своїх, як позитивних, так і негативних якостей.

Одним з таких, що найбільш часто зустрічаються, і найбільш неприємних для слуху власника авто і оточуючих є стукіт гідравлічних компенсаторів.

З плином часу ці пристрої вимагають ремонту і відповідно чищення та мийки.

Справа в тому, що вони дуже сприйнятливі до якості використовуваного в двигунах масла, а також вимагають своєчасної його заміни.

Але, так, як така конструкція системи впуску-випуску досить важкувата, то і ремонт її не з дешевих.

Незважаючи на це варто зауважити, що виконати ремонт компенсаторів або «гідриків», як їх часто називають автолюбителі, можна і самостійно.

Для цього достатньо озброїтися певними знаннями в питаннях будови і роботи цих пристроїв, а також необхідним інструментом і пристосуваннями.

Виконуємо самостійно ремонт гідрокомпенсаторів і усуваємо їх стукіт в моторі об'ємом 1,6 л автомобіля Daewoo Lanos

У черговій статті мова піде про те, яким чином можна своїми руками виконати реанімацію гідрокомпенсаторів, а також усунути їх стукіт на Деу Ланос.

каким образом можно своими руками выполнить реанимацию гидрокомпенсаторов, а также устранить их стук на Дэу Ланос.

  • Отже, в двигуні нашого авто почав стукати гідрокомпенсатор, причому з плином часу цей стукіт все більше і більше посилюється.

в двигателе нашего авто начал стучать гидрокомпенсатор

  • У зв'язку з цим нам доведеться розкрити головку блоку циліндрів нашого агрегату, знайти компенсатор, що вийшов з ладу, і просто його замінити на новий.
  • Це в тому випадку, якщо такий пристрій не вдасться відремонтувати.
  • В першу чергу для того, щоб можна було зробити такого роду ремонт, необхідно демонтувати декоративну пластмасову кришку нашого двигуна.

 демонтировать декоративную пластмассовую крышку нашего двигателя.

  • А після цього можна було зняти і клапанну кришку.
  • Тут потрібно відзначити, що, якщо ви маєте постійно проблеми з підтіканням масла на пластмасовій кришці клапанів.
  • Мало того, масло постійно з'являється в колодязях свічок запалювання, то ми радимо просто замінити пластмасову кришку клапанів на таку ж, тільки виготовлену з алюмінію.​

советуем просто заменить пластмассовую крышку клапанов на такую же, только изготовленную из алюминия.

  • Після цього ви забудете про підтікання масла і колодязі свічок у вас завжди будуть сухі, як в нашому випадку.​

колодцы свечей у вас всегда будут сухие, как в нашем случае

  • Та й проводка вся також буде завжди в сухому стані.
  • Для зручності ми пропонуємо взяти звичайний лоток з-під курячих яєць і в його осередки складати всі болтики і гаечки під час розбирання.​

взять обыкновенный лоток из-под куриных яиц и в его ячейки складывать все болтики и гаечк

  • У цьому випадку ви нічого не переплутаєте і не втратите.
  • Після того, як зняли кришку клапанів нашого двигуна, необхідно насамперед намітити бугеля, щоб потім їх не переплутати і встановити всі на свої місця.
  • Зазвичай на них нанесені відповідні номери, але в тому випадку, якщо таких номерів немає або вони незрозумілі чи нерозбірливі, можна помітити самому.
  • З цією метою беремо керн і молотком наносимо на поверхні бугелів точки, кількість яких відповідає їх установчого номеру.

берём керн и молотком наносим на поверхности бугеля точки

  • Такого роду насічки при цьому робимо тільки з одного боку, щоб також знати потім яким боком такий бугель одягати і не переплутати.
  • Такі мітки робимо, як на одному распредвалу, так і на іншому.
  • І закінчивши нанесення відповідних міток, відкручуємо, а потім і демонтуємо всі бугеля.​

откручиваем, а затем и демонтируем все бугеля

  • Далі нам необхідно знайти той гідрокомпенсатор на Деу Ланос, який створював стукіт, щоб його замінити.
  • Для цього достатньо кожен з компенсаторів натиснути пальцем.

достаточно каждый из компенсаторов надавить пальцем

  • При цьому справний гідрик не буде продавлюватися всередину, а ось несправний неодмінно просяде при натисканні.
  • Це буде свідчити про те, що саме такий виріб створює стукіт при роботі мотора і відповідно він вже перебуває в неробочому стані.
  • Таким ось нехитрим способом перевіряємо всі гідравлічні компенсатори і виявляємо неробочі.
  • В даному конкретному випадку ми виявили п'ять компенсаторів, які потребують ремонту або заміни.
  • Тому за допомогою круглогубцев піддіваємо такі компенсатори і дістаємо їх.

с помощью круглогубцев поддеваем такие компенсаторы и достаём их

  • Далі нам необхідно буде кожен такий пристрій перебрати, почистити і після зворотнього складання він вже не повинен буде прогинатися при відповідному натисканні на нього.

необходимо будет каждое такое устройство перебрать, почистить

  • Після цього слід перевернути вийнятий гідрокомпенсатор верх дном на робочому столі і потім нанести дерев'яною дощечкою по ньому кілька ударів.

перевернуть вынутый гидрокомпенсатор верх дном на рабочем столе и затем нанести деревянной дощечкой по нему несколько ударов.

  • Наносимо кілька такого роду ударів до повного випадання з нього всіх внутрішніх частин.
  • Після цього необхідно буде ретельно вимити всередині корпус гідрокомпенсатора кожного.​

вымыть внутри корпус гидрокомпенсатора каждого

  • Крім того, потрібно розібрати внутрішню частину цього виробу і також промити.​

разобрать внутреннюю часть этого изделия и также промыть

  • Усередині цієї частини знаходиться невеличка пружина, яку також необхідно не втратити і промити.​

Внутри этой части находится небольшая пружина

  • Для промивання можна використовувати будь-який засіб на ваш розсуд.
  • Ми ж зі свого боку рекомендуємо спеціальний засіб "Сантрі".​

рекомендуем специальное средство «Сантри»

  • На наше переконання, це недорогий і в той же час дієвий засіб.
  • Також за допомогою тоненького шила акуратно розкриваємо і маленький ковпачок, що розташований у внутрішній частині.

с помощью тоненького шила аккуратно вскрываем и маленький колпачок

  • У ньому також знаходиться пружинка з шариком.

В нём также находится пружинка с шариком.

  • Вони-то, якраз і є тим самим клапаном, який утримує весь гідравлічний компенсатор нашого Daewoo Lanos.
  • Всі, отримані в результаті розбирання, детальки також необхідно промити.
  • По завершенню цього процесу, коли всі частини і деталі у нас виявляться перемитими, починаємо збирання гідрокомпенсатора в зворотній послідовності.
  • Перед цим не забувайте кожну деталь перед установкою ретельно витерти чистою ганчіркою.
  • На початку беремо шарик, ретельно його протираємо при цьому і вставляємо в ковпачок.

 берём шарик, тщательно его протираем при этом и вставляем в колпачок

  • Перед цим не забудьте перевірити його цілісність, щоб на ньому не було ніяких пошкоджень.
  • Після цього, зверху на шарик ставимо пружинку і стискаємо її до тих пір, поки не почуємо характерне клацання.

сверху на шарик ставим пружинку и сжимаем её до тер пор, пока не услышим характерный щелчок

  • Потім перевертаємо цей же ковпачок і тим же шилом перевіряємо, щоб кулька при цьому вдавлювався вільно.​

переворачиваем этот же колпачок и тем же шилом проверяем

  • Далі беремо циліндрик, тобто другу половинку внутрішньої частини компенсатора, і за допомогою піпетки або маслянки заливаємо в нього масло.​

 вторую половинку внутренней части компенсатора, и с помощью пипетки или маслёнки заливаем в него масло.

  • І тепер ставимо в наш ковпачок пружинку.​

ставим в наш колпачок пружинку

  • І в такому положенні вставляємо все це в наш маленький циліндрик.​

вставляем всё это в наш маленький цилиндрик

  • Потім беремо наші круглогубці, ставимо зверху на зібраний компенсатор і пробуємо з хорошим зусиллям продавити його шарик.

 пробуем с хорошим усилием продавить его шарик

  • Шарик при цьому повинен бути жорстким, не прогинатися і бути сухим.
  • Все це може говорити тільки про те, що наш промитий і перебраний гідрокомпенсатор буде ще служити.
  • Тепер знову шилом впливаємо на шарик і вдавлюємо таким чином ковпачок в цей маленький циліндрик.

вдавливаем таким образом колпачок в этот маленький цилиндрик

  • Далі виганяємо з цієї конструкції зайве повітря і пробуємо його стискати.​

выгоняем с этой конструкции лишний воздух и пробуем его сжимать

  • При цьому через два-три натискання компенсатор повинен припинити продавлюватися.
  • У всякому разі, не продавлюватися повністю.
  • Після цього таким же чином наливаємо масло і в основний ковпачок.​

наливаем масло и в основной колпачок

  • Потім вставляємо в його центральну частину зібраний нами гідравлічний компенсатор Деу Ланос.​

вставляем в его центральную часть собранный нами гидравлический компенсатор

  • Тепер дивимося розташування отвору, яке є в цьому компенсаторі.
  • Потрібно, щоб воно не було направлено на вас, оскільки при подальшому стисненні масло може бризнути просто на вас.
  • Ну і потім просто натискаєте пальцем на цей пристрій до характерного клацання.​

надавливаете пальцем на это устройство до характерного щелчка

  • На цьому ваш гідрокомпенсатор буде вважатися зібраним.
  • Після цього пробуємо для контролю на нього натискати, але все при цьому має стояти тут жорстко.

пробуємо для контролю натискати на гідрокомпенсатор

  • Тепер можна такий компенсатор встановлювати назад на двигун.
  • Після того, як всі зняті вироби ми промили, перебрали і встановили на свої місця, знову перевіряємо їх, натискаючи на кожен з них пальцем.​

снова проверяем их, надавливая на каждый из них пальцем.

  • При цьому жоден з компенсаторів не повинен вдавлюватися.
  • Далі приступаємо до складання самого мотора.
  • На початку встановлюємо на свої місця распредвали, дотримуючись при цьому всіх проставлених міток.

устанавливаем на свои места распредвалы

  • І також, дотримуючись міток, закріплюємо ці вали за допомогою бугелів.

закрепляем эти валы с помощью бугелей

  • Встановивши і нажививши всі бугеля одного распредвала, починаємо їх затяжку.

Установив и наживив все бугеля одного распредвала, начинаем их затяжку

  • Виконуємо затяжку, починаючи від середини і просуваючись до краю.
  • Всі болти бугелів спочатку затягуємо трохи і після цього перевіряємо на провертання вал.
  • Якщо він при цьому провертається, то приступаємо до грунтовного затягування всіх цих болтів.
  • Потім встановлюємо другий распредвал на свою постіль.

устанавливаем второй распредвал на свою постель

  • І таким же чином закріплюємо його на своєму місці.
  • Після цього встановлюємо на місце і клапанну кришку двигуна Деу Ланос.​

устанавливаем на место и клапанную крышку двигателя

  • При цьому перевіряємо, щоб і прокладка, і сама кришка точно сіли на свої місця.
  • Далі одягаємо на всі болти кришки шайби з гумками.​

одеваем на все болты крышки шайбы с резинками

  • І потім також від центру до країв починаємо затягувати гайки на болтах кріплення кришки клапанів.​

начинаем затягивать гайки на болтах крепления крышки клапанов

  • Робимо це точно таким же чином, як і на распредвалах: спочатку притягуємо по не багато, а потім затягуємо всі гайки грунтовно.
  • При цьому також стежимо за станом прокладки, щоб вона лягала рівномірно скрізь і на своє місце.

следим за состоянием прокладки, чтобы она ложилась равномерно везде

  • Після цього одягаємо ремінь ГРМ і збираємо весь механізм.​

одеваем ремень ГРМ и собираем весь механизм

  • Потім закручуємо на місце свічки запалювання, запускаємо двигун і перевіряємо роботу його гідрокомпенсаторів.
  • Силовий агрегат при цьому повинен працювати рівно і без сторонніх шумів або стуків.
  • А наша розповідь на цьому про самостійний ремонт гідравлічних компенсаторів і усунення їх стуку на Деу Ланос вважається закінченою.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт гідрокомпенсаторів Ланос 1.6, стук гідрокомпенсатора"

Відгуки: 0




.