Такі елементи підвіски, як автомобільні амортизатори виконують цілий ряд функцій.
Тому без них сьогодні неможливо уявити вже сучасний автомобіль.
Найголовнішим призначенням амортизаторних пристроїв, а це в більшості своїй стійки амортизаторів, є забезпечення комфортного пересування в автомобілі.
Саме тому в сучасному автомобілі Шевроле Авео Т250 також встановлені амортизаторні стійки.
Такий пристрій являє собою амортизатор разом з пружиною.
У ньому пружина приймає на себе повну масу автомобіля, корпус стійки виступає в ролі додаткової опори і власне амортизатор, який керує всіма рухами, що здійснюються пружиною, а також підвіскою автотранспортного засобу.
Однак, в будові стійки амортизатора існує ще одна деталь, значення якої, як виявилося, є досить істотним для її нормального функціонування.
Такою деталлю є опора амортизатора.
Як відомо, стійка амортизатора нижнім кінцем кріпиться до поворотного кулака, з'єднаного з ричагом.
А ось верхня частина цього пристрою впирається в крило автомашини.
Але, так як корпус автотранспортного засобу виготовляється з листового тонкого металу, то дуже велика ймовірність того, що досить швидко амортизаторна стійка своїм верхнім кінцем проб'є просто крило.
Для того, щоб цього не сталося, а також для того, щоб збільшити площу опори пружини з амортизатором на корпус автомобільного кузова і придумана опора амортизатора.
Міняємо самостійно на посилену оригінальну опору амортизатора автомобіля Chevrolet Aveo T250
У пропонованій новій статті ми хочемо розповісти про один досвід заміни оригінальної опори стійки амортизатора на посилену в автомобілі Шевроле Авео.

- Не рідко власники таких автомобілів, який є у нас, нарікають на те, що через певний час опори амортизаторних стійок зношуються, стають тоншими і в результаті, виникає люфт в місці кріплення стійок до корпусу автомобіля.
- У цих випадках кожен з власників знаходить свій спосіб усунення таких недоліків.
- Ми ж в свою чергу вирішили поділитися своїм оригінальним способом заміни опор амортизаторних стійок, які відпрацювали свій термін.
- Для того, щоб замінити будь-яку опору стійки амортизатора, перш за все, необхідно зняти конкретне колесо і піддомкратити цю сторону.
- До речі, як і амортизатори їх стійки також рекомендується міняти попарно на кожній осі, незалежно від того одна або дві з них вийшли з ладу.
- Так ось, знімаємо колесо і після цього нам буде потрібно відкрутити від корпусу самої стійки амортизатора стійку стабілізатора , а також два болта її нижнього кріплення.

- Щоб це легше було зробити, починаємо роботу з того, що очищаємо всі ці сполуки від пилу і бруду щіткою по металу, після чого кожну з них обробляємо аерозольною рідиною WD-40.
- Даємо деякий час для того, щоб все одкисло і після цього наше завдання зірвати всі гайки на болтах.
- Для цього використовуємо два ключа на 17 з підсилювачем.

- Далі накидним притримуємо головку болта, а ріжковим відкручуємо його гайку.
- Відкручуємо таким способом спочатку один болт, а потім і другий.
- При цьому, відкрутивши гайку, болт просто витягується з отвору.

- Якщо він відразу не виходить, то можна по його головці трохи постукати молотком і він після цього повинен вийти.
- Потім беремо головку на 14 з потужним воротком і відкручуємо стійку стабілізатора.

- Тут також спочатку головне зірвати гайку.
- А після цього зі зворотнього боку одягаємо ключ на 15, притримуємо болт, а головкою далі відкручуємо гайку.

- Відкрутити досить тільки гайку верхнього болта, а потім верхній кінець стійки просто знімемо з вуха амортизаторної стійки.

- А поки переходимо в підкапотний простір. Тут знімаємо ковпак або грибок на крилі автомашини.

- Під ним знаходиться кінцевик штока амортизатора з гайкою.
- Для того, щоб цю гайку зірвати, необхідно на неї одягнути ключ на 19, також з підсилювачем, а зверху ключем на 9 утримуємо шток від провертання.

- Після того, як вийде зірвати гайку, можна використовувати головку на 19 з тріскачкою.

- В результаті відкрутили ми цю гайку, зняли далі шайбу і таким чином звільнили повністю шток стійки амортизатора Шевроле Лачетті.

- Тепер знову переходимо вниз.
- Обидва болта кріплення нижнього кінця стійки амортизатора ми вже відкрутили і витягли, а тепер ще й знімаємо верхній кінець стійки стабілізатора.

- Після цього амортизаторну стійку у нас вже нічого більше не утримує.
- А тому виводимо цей пристрій із зачеплення з поворотного кулака і витягуємо його вниз.

- Далі нам будуть потрібні спеціальні знімачі.
- Вони одягаються з двох сторін на пружину стійки і потім за допомогою ключа підтягуються.

- В результаті ми стискаємо пружину, звільняючи тим самим верхній кінець з опорою нашої стійки.
- Тепер за допомогою ключа на 24 ми можемо відкрутити гайку на штоку стійки.

- Після цього знімаємо оригінальну опору стійки амортизатора, виробництва компанії General Motors.

- Далі, при необхідності, можна повністю розбирати весь цей пристрій.
- Як вже було вище сказано, через цю опору у нас стійка амортизатора має пристойний люфт.
- У зв'язку з цим ми вирішили замість цієї опори встановити, і вже придбали, посилену опору стійки амортизатора виробництва компанії Daewoo.

- Якщо порівняти ці дві опори, то посилена виходить значно товщою за оригінальну, приблизно на 1 см.

- Тому ставимо цю опору на місце старої і затягуємо зверху гайку.
- Потім знімаємо знімачі і встановлюємо амортизаторну стійку на своє місце в зворотньому порядку.
- Тепер ніякого люфту у нас більше не буде. Тому сподіваємося, що цей спосіб комусь стане в нагоді і допоможе.
- А нашу розповідь про самостійну заміну на посилену опори стійки амортизатора Шевроле Лачетті на цьому закінчено.