• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна опори амортизатора Шевроле Авео Т250 на посилені

Такі елементи підвіски, як автомобільні амортизатори виконують цілий ряд функцій.

Тому без них сьогодні неможливо уявити вже сучасний автомобіль.

Найголовнішим призначенням амортизаторних пристроїв, а це в більшості своїй стійки амортизаторів, є забезпечення комфортного пересування в автомобілі.

Саме тому в сучасному автомобілі Шевроле Авео Т250 також встановлені амортизаторні стійки.

Такий пристрій являє собою амортизатор разом з пружиною.

У ньому пружина приймає на себе повну масу автомобіля, корпус стійки виступає в ролі додаткової опори і власне амортизатор, який керує всіма рухами, що здійснюються пружиною, а також підвіскою автотранспортного засобу.

Однак, в будові стійки амортизатора існує ще одна деталь, значення якої, як виявилося, є досить істотним для її нормального функціонування.

Такою деталлю є опора амортизатора.

Як відомо, стійка амортизатора нижнім кінцем кріпиться до поворотного кулака, з'єднаного з ричагом.

А ось верхня частина цього пристрою впирається в крило автомашини.

Але, так як корпус автотранспортного засобу виготовляється з листового тонкого металу, то дуже велика ймовірність того, що досить швидко амортизаторна стійка своїм верхнім кінцем проб'є просто крило.

Для того, щоб цього не сталося, а також для того, щоб збільшити площу опори пружини з амортизатором на корпус автомобільного кузова і придумана опора амортизатора.

Міняємо самостійно на посилену оригінальну опору амортизатора автомобіля Chevrolet Aveo T250

У пропонованій новій статті ми хочемо розповісти про один досвід заміни оригінальної опори стійки амортизатора на посилену в автомобілі Шевроле Авео.

хотим рассказать об одном опыте замены оригинальной опоры стойки амортизатора на усиленную в автомобиле Шевроле Авео.

  • Не рідко власники таких автомобілів, який є у нас, нарікають на те, що через певний час опори амортизаторних стійок зношуються, стають тоншими і в результаті, виникає люфт в місці кріплення стійок до корпусу автомобіля.
  • У цих випадках кожен з власників знаходить свій спосіб усунення таких недоліків.
  • Ми ж в свою чергу вирішили поділитися своїм оригінальним способом заміни опор амортизаторних стійок, які відпрацювали свій термін.
  • Для того, щоб замінити будь-яку опору стійки амортизатора, перш за все, необхідно зняти конкретне колесо і піддомкратити цю сторону.
  • До речі, як і амортизатори їх стійки також рекомендується міняти попарно на кожній осі, незалежно від того одна або дві з них вийшли з ладу.
  • Так ось, знімаємо колесо і після цього нам буде потрібно відкрутити від корпусу самої стійки амортизатора стійку стабілізатора , а також два болта її нижнього кріплення.

открутить стойку стабилизатора от корпуса самой стойки, а также два болта её нижнего крепления.

  • Щоб це легше було зробити, починаємо роботу з того, що очищаємо всі ці сполуки від пилу і бруду щіткою по металу, після чого кожну з них обробляємо аерозольною рідиною WD-40.
  • Даємо деякий час для того, щоб все одкисло і після цього наше завдання зірвати всі гайки на болтах.
  • Для цього використовуємо два ключа на 17 з підсилювачем.

Для этого используем два ключа на 17 с усилителем

  • Далі накидним притримуємо головку болта, а ріжковим відкручуємо його гайку.
  • Відкручуємо таким способом спочатку один болт, а потім і другий.
  • При цьому, відкрутивши гайку, болт просто витягується з отвору.​

открутив гайку, болт просто вытаскивается с отверстия

  • Якщо він відразу не виходить, то можна по його головці трохи постукати молотком і він після цього повинен вийти.
  • Потім беремо головку на 14 з потужним воротком і відкручуємо стійку стабілізатора.

берём головку на 14 с мощным воротком и откручиваем стойку стабилизатора

  • Тут також спочатку головне зірвати гайку.
  • А після цього зі зворотнього боку одягаємо ключ на 15, притримуємо болт, а головкою далі відкручуємо гайку.​

с обратной стороны одеваем ключ на 15, придерживаем болт, а головкой дальше откручиваем гайку

  • Відкрутити досить тільки гайку верхнього болта, а потім верхній кінець стійки просто знімемо з вуха амортизаторної стійки.​

Открутить достаточно только гайку верхнего болта

  • А поки переходимо в підкапотний простір. Тут знімаємо ковпак або грибок на крилі автомашини.​

снимаем колпак или грибок на крыле автомашины

  • Під ним знаходиться кінцевик штока амортизатора з гайкою.
  • Для того, щоб цю гайку зірвати, необхідно на неї одягнути ключ на 19, також з підсилювачем, а зверху ключем на 9 утримуємо шток від провертання.​

 чтобы эту гайку сорвать, необходимо на неё одеть ключ на 19, также с усилителем, а сверху ключом на 9 удерживаем шток от проворачивания.

  • Після того, як вийде зірвати гайку, можна використовувати головку на 19 з тріскачкою.​ как получится сорвать гайку, можно использовать головку на 19 с трещоткой
  • В результаті відкрутили ми цю гайку, зняли далі шайбу і таким чином звільнили повністю шток стійки амортизатора Шевроле Лачетті.​

сняли дальше шайбу и таким образом освободили полностью шток стойки амортизатора

  • Тепер знову переходимо вниз.
  • Обидва болта кріплення нижнього кінця стійки амортизатора ми вже відкрутили і витягли, а тепер ще й знімаємо верхній кінець стійки стабілізатора.​

снимаем верхний конец стойки стабилизатора.

  • Після цього амортизаторну стійку у нас вже нічого більше не утримує.
  • А тому виводимо цей пристрій із зачеплення з поворотного кулака і витягуємо його вниз.

выводим это устройство из зацепления с поворотного кулака и вытаскиваем его вниз

  • Далі нам будуть потрібні спеціальні знімачі.
  • Вони одягаються з двох сторін на пружину стійки і потім за допомогою ключа підтягуються.

знімачі одягаються з двох сторін на пружину стійки і потім за допомогою ключа підтягуються

  • В результаті ми стискаємо пружину, звільняючи тим самим верхній кінець з опорою нашої стійки.
  • Тепер за допомогою ключа на 24 ми можемо відкрутити гайку на штоку стійки.​

 с помощью ключа на 24 мы можем открутить гайку на штоке стойки

  • Після цього знімаємо оригінальну опору стійки амортизатора, виробництва компанії General Motors.

 снимаем оригинальную опору стойки амортизатора

  • Далі, при необхідності, можна повністю розбирати весь цей пристрій.
  • Як вже було вище сказано, через цю опору у нас стійка амортизатора має пристойний люфт.
  • У зв'язку з цим ми вирішили замість цієї опори встановити, і вже придбали, посилену опору стійки амортизатора виробництва компанії Daewoo.

решили вместо этой опоры установить и уже приобрели усиленную опору производства компании Daewoo

  • Якщо порівняти ці дві опори, то посилена виходить значно товщою за оригінальну, приблизно на 1 см.

усиленная получается значительно толще оригинальной

  • Тому ставимо цю опору на місце старої і затягуємо зверху гайку.
  • Потім знімаємо знімачі і встановлюємо амортизаторну стійку на своє місце в зворотньому порядку.
  • Тепер ніякого люфту у нас більше не буде. Тому сподіваємося, що цей спосіб комусь стане в нагоді і допоможе.
  • А нашу розповідь про самостійну заміну на посилену опори стійки амортизатора Шевроле Лачетті на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна опори амортизатора Шевроле Авео Т250 на посилені"

Відгуки: 0




.