• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна шарової опори Шевроле Лачетті без зняття ричага, стукіт шарової опори

В будові будь-якого автомобіля налічується величезна кількість всіляких шарнірів.

Однак, найбільш універсальним серед них вважається шарова опора.

Це дійсно шарнір, що представляє собою палець з кулястим кінцем, який поміщений в таку ж форму з нейлонових вкладишів.

Зверху ця конструкція в якості захисту накрита прогумованим пильником.

В автомобілі Шевроле Лачетті спереду встановлена підвіска по типу МакФерсон, в якій передбачені два подібних шарніра.

Основним призначенням шарової опори є з'єднання ступиці колеса з ричагом, що входить до складу підвіски автомобіля.

А така оригінальна конструкція шарніра продиктована тим, що при повній свободі ходу коліс під час здійснення поворотів в горизонтальній площині, необхідно в той же час обмежити їх рух у вертикальній площині.

У сучасних автомобілях, до числа яких без сумніву відноситься і Chevrolet Lacetti, встановлюються шарові опори необслуговуваного типу.

Це говорить про те, що після закінчення терміну своєї експлуатації, такий шарнір демонтується і замінюється на новий.

Єдино, що ви можете зробити в цей період, так це зняти пильник і додати мастила.

Більше в цьому шарнірі ніяких ремонтних робіт виконувати просто неможливо.

Зазвичай, шарова з'єднувалася з ричагом за допомогою болтів, на які накручувалися гайки для фіксації.

Але, в останні роки конструктори придумали виконувати таке з'єднання за допомогою заклепок.

Кажуть, що така конструкція дає можливість зробити дещо легше саму підвіску.

Цілком можливо, що це і так. Ось тільки сама процедура заміни шарової опори тепер значно ускладнилася.

Раніше, для того, щоб зняти і замінити шарову опору, що вийшла з ладу, досить було відкрутити три гайки на болтах її кріплення, вибити їх і зняти саму опору з кронштейном.

І після цього таким же чином встановити нову на її місце.

Але, тепер же таким чином вчинити не вдасться.

Для заміни шарової тепер необхідно не тільки від'єднувати опору від ступиці, але і знімати весь ричаг.

І тільки все це разом потім зняти і замінити.

Зрозуміло, що шарова опора разом з ричагом коштує набагато дорожче.

Але, крім цього, необхідно виконати і значно більший обсяг роботи, щоб здійснити таку заміну.

Незважаючи на це, деякі фахівці знаходять все-таки способи, яким чином можна зняти і замінити шарову опору, не знімаючи при цьому сам ричаг.

Мало того, вони стверджують, що це можна виконати самому в умовах свого гаража.

Міняємо самостійно шарову опору без зняття ричага підвіски на Chevrolet Lacetti

У пропонованій новій статті ми хочемо розповісти про один спосіб заміни шарової опори без зняття ричага на Шевроле Лачетті.

хотим рассказать об одном способе замены шаровой опоры без снятия рычага на Шевроле Лачетти.

  • Звернути увагу на шарові опори коліс нас змусив банальний стукіт, що з'явився в підвісці.
  • При перевірці виявилося, що на підшипниках колесо з ступицею тримається жорстко, а ось при погойдуванні колеса на опорі чути характерний стукіт.

при покачивании колеса на опоре слышен характерный стук.

  • Саме це і підштовхнуло нас до того, що пора наші шарові замінити.
  • Однак завдання ускладнюється тим, що на нашій автомашині ці шарніри з'єднані з ричагами за допомогою заклепок.

шарниры соединены с рычагами с помощью заклёпок

  • А якщо так, то нам знадобиться тепер знімати шарову разом з ричагом.
  • Однак ми вирішили цього не робити, а зняти тільки цей шарнір, не чіпаючи при цьому ричага.
  • Для цього нам доведеться піддомкратити одне з передніх коліс.
  • Після цього підставити під задні колеса упори від мимовільного руху авто.
  • Далі знімаємо це колесо, щоб було зручно працювати.
  • Потім необхідно буде від'єднати рульовий наконечник.

необходимо будет отсоединить рулевой наконечник

  • Крім того, буде потрібно нам також відкрутити болт кріплення цього шарніра з поворотним кулаком ступиці.

 открутить болт крепления этого шарнира с поворотным кулаком ступицы

  • Після цього, вибиваємо цей болт з його посадкового місця.​

выбиваем этот болт с его посадочного места

  • І в результаті від'єднуємо шарову опору від ступиці колеса.
  • Як вже було сказано, ричаг в цьому випадку ми не чіпаємо, і він у нас залишиться на місці.
  • Отже, відкрутили ми наш шарнір і від'єднали від поворотного кулака. При цьому під ричаг підставили дерев'яну опору.

под рычаг подставили деревянную опору

  • Після цього пробуємо просвердлити отвори в капелюшках заклепок спочатку свердлом діаметром 6мм.​

пробуем просверлить отверстия в шляпках заклёпок сначала сверлом диаметром 6мм

  • Потім таку ж процедуру виконуємо за допомогою свердла діаметром 10 мм.​

такую же процедуру выполняем с помощью сверла диаметром 10мм.

  • Тепер за допомогою зубила і молотка спробуємо збити капелюшки цих заклепок.​

с помощью зубила и молотка попытаемся сбить шляпки этих заклёпок

  • В результаті зрізали всі три капелюшки і після цього за допомогою пробійника спробували вибити частини заклепок шарової опори Шевроле Лачетті, що залишилися, 

с помощью пробойника попробовали выбить оставшиеся части заклёпок шаровой опоры

  • Однак, в цьому випадку у нас нічого не вийшло.
  • Тому вирішили наскрізь просвердлити заклепки і потім вже знизу збиваємо зубилом блямби, що з'явилися.

насквозь просверлить заклёпки и затем уже снизу сбиваем зубилом

  • А після цього вже просто виб'ємо їх зі своїх отворів.
  • Збивши знизу всі кінці пальців заклепок, далі беремо пробійник і утримуючи його пасатижами, молотком вибиваємо ці пальці.​

берём пробойник и удерживая его пассатижами, молотком выбиваем эти пальцы

  • І в результаті нам вдається збити і зняти шарову опору зі своїм кронштейном.

 удаётся сбить и снять шаровую опору со своим кронштейном

  • Для заміни ми придбали новий шарнір.​

 приобрели новый шарнир

  • Причому, не просто шарнір, а шарову опору, яка кріпиться до ричага за допомогою болтів.

 шаровую опору, которая крепится к рычагу с помощью болтов

  • У комплекті з цією опорою йдуть і спеціальні болти з гайками.​

В комплекте с этой опорой идут и специальные болты с гайками.

  • Тому наступного разу, коли нам доведеться виконувати заміну шарової опори, ми зробимо це досить швидко і легко.
  • Відкрутимо для цього три болта і знімемо цю опору з ричага.
  • А поки виконуємо подальше збирання в зворотньому порядку.
  • На все і про все у нас пішло в результаті дві години, хоча якби опора кріпилася за допомогою болтів, а не заклепок, то ми витратили б разів в три-чотири менше часу на всю цю операцію.
  • Але, наступного разу, зате буде неодмінно вже легше.
  • Тому розповідь нашу про заміну самостійно шарової опори без зняття ричага на Шевроле Лачетті на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна шарової опори Шевроле Лачетті без зняття ричага, стукіт шарової опори"

Відгуки: 0




.