В будові будь-якого автомобіля налічується величезна кількість всіляких шарнірів.
Однак, найбільш універсальним серед них вважається шарова опора.
Це дійсно шарнір, що представляє собою палець з кулястим кінцем, який поміщений в таку ж форму з нейлонових вкладишів.
Зверху ця конструкція в якості захисту накрита прогумованим пильником.
В автомобілі Шевроле Лачетті спереду встановлена підвіска по типу МакФерсон, в якій передбачені два подібних шарніра.
Основним призначенням шарової опори є з'єднання ступиці колеса з ричагом, що входить до складу підвіски автомобіля.
А така оригінальна конструкція шарніра продиктована тим, що при повній свободі ходу коліс під час здійснення поворотів в горизонтальній площині, необхідно в той же час обмежити їх рух у вертикальній площині.
У сучасних автомобілях, до числа яких без сумніву відноситься і Chevrolet Lacetti, встановлюються шарові опори необслуговуваного типу.
Це говорить про те, що після закінчення терміну своєї експлуатації, такий шарнір демонтується і замінюється на новий.
Єдино, що ви можете зробити в цей період, так це зняти пильник і додати мастила.
Більше в цьому шарнірі ніяких ремонтних робіт виконувати просто неможливо.
Зазвичай, шарова з'єднувалася з ричагом за допомогою болтів, на які накручувалися гайки для фіксації.
Але, в останні роки конструктори придумали виконувати таке з'єднання за допомогою заклепок.
Кажуть, що така конструкція дає можливість зробити дещо легше саму підвіску.
Цілком можливо, що це і так. Ось тільки сама процедура заміни шарової опори тепер значно ускладнилася.
Раніше, для того, щоб зняти і замінити шарову опору, що вийшла з ладу, досить було відкрутити три гайки на болтах її кріплення, вибити їх і зняти саму опору з кронштейном.
І після цього таким же чином встановити нову на її місце.
Але, тепер же таким чином вчинити не вдасться.
Для заміни шарової тепер необхідно не тільки від'єднувати опору від ступиці, але і знімати весь ричаг.
І тільки все це разом потім зняти і замінити.
Зрозуміло, що шарова опора разом з ричагом коштує набагато дорожче.
Але, крім цього, необхідно виконати і значно більший обсяг роботи, щоб здійснити таку заміну.
Незважаючи на це, деякі фахівці знаходять все-таки способи, яким чином можна зняти і замінити шарову опору, не знімаючи при цьому сам ричаг.
Мало того, вони стверджують, що це можна виконати самому в умовах свого гаража.
Міняємо самостійно шарову опору без зняття ричага підвіски на Chevrolet Lacetti
У пропонованій новій статті ми хочемо розповісти про один спосіб заміни шарової опори без зняття ричага на Шевроле Лачетті.

- Звернути увагу на шарові опори коліс нас змусив банальний стукіт, що з'явився в підвісці.
- При перевірці виявилося, що на підшипниках колесо з ступицею тримається жорстко, а ось при погойдуванні колеса на опорі чути характерний стукіт.

- Саме це і підштовхнуло нас до того, що пора наші шарові замінити.
- Однак завдання ускладнюється тим, що на нашій автомашині ці шарніри з'єднані з ричагами за допомогою заклепок.

- А якщо так, то нам знадобиться тепер знімати шарову разом з ричагом.
- Однак ми вирішили цього не робити, а зняти тільки цей шарнір, не чіпаючи при цьому ричага.
- Для цього нам доведеться піддомкратити одне з передніх коліс.
- Після цього підставити під задні колеса упори від мимовільного руху авто.
- Далі знімаємо це колесо, щоб було зручно працювати.
- Потім необхідно буде від'єднати рульовий наконечник.

- Крім того, буде потрібно нам також відкрутити болт кріплення цього шарніра з поворотним кулаком ступиці.

- Після цього, вибиваємо цей болт з його посадкового місця.

- І в результаті від'єднуємо шарову опору від ступиці колеса.
- Як вже було сказано, ричаг в цьому випадку ми не чіпаємо, і він у нас залишиться на місці.
- Отже, відкрутили ми наш шарнір і від'єднали від поворотного кулака. При цьому під ричаг підставили дерев'яну опору.

- Після цього пробуємо просвердлити отвори в капелюшках заклепок спочатку свердлом діаметром 6мм.

- Потім таку ж процедуру виконуємо за допомогою свердла діаметром 10 мм.

- Тепер за допомогою зубила і молотка спробуємо збити капелюшки цих заклепок.

- В результаті зрізали всі три капелюшки і після цього за допомогою пробійника спробували вибити частини заклепок шарової опори Шевроле Лачетті, що залишилися,

- Однак, в цьому випадку у нас нічого не вийшло.
- Тому вирішили наскрізь просвердлити заклепки і потім вже знизу збиваємо зубилом блямби, що з'явилися.

- А після цього вже просто виб'ємо їх зі своїх отворів.
- Збивши знизу всі кінці пальців заклепок, далі беремо пробійник і утримуючи його пасатижами, молотком вибиваємо ці пальці.

- І в результаті нам вдається збити і зняти шарову опору зі своїм кронштейном.

- Для заміни ми придбали новий шарнір.

- Причому, не просто шарнір, а шарову опору, яка кріпиться до ричага за допомогою болтів.

- У комплекті з цією опорою йдуть і спеціальні болти з гайками.
- Тому наступного разу, коли нам доведеться виконувати заміну шарової опори, ми зробимо це досить швидко і легко.
- Відкрутимо для цього три болта і знімемо цю опору з ричага.
- А поки виконуємо подальше збирання в зворотньому порядку.
- На все і про все у нас пішло в результаті дві години, хоча якби опора кріпилася за допомогою болтів, а не заклепок, то ми витратили б разів в три-чотири менше часу на всю цю операцію.
- Але, наступного разу, зате буде неодмінно вже легше.
- Тому розповідь нашу про заміну самостійно шарової опори без зняття ричага на Шевроле Лачетті на цьому закінчено.