• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна форсунок Шевроле Авео Т250 1.5, 8 клапанів

Вже кілька останніх років основним пристроєм системи вприскування двигуна внутрішнього згоряння, як бензинового, так і дизельного, є форсунка.

Це пов'язано з переходом системи подачі палива в таких ДВС з карбюраторного типу на інжекторний.

Така ж система встановлена і на 8 клапанному двигуні об'ємом 1,5 літра, яким комплектується автомобіль Шевроле Авео Т250.

Форсунка двигуна-це той же інжектор, основним призначенням якого є подача в певних дозах палива безпосередньо в камеру згоряння кожного циліндра силового агрегату.

Крім того, форсунка виконує і всі інші функції, які до цього виконував карбюратор: змішування повітряних мас з паливом для приготування необхідної паливної суміші, а також подача її у впускний колектор мотора.

У зв'язку з характером виконуваних завдань, а також, враховуючи якість бензину на вітчизняних автозаправних станціях, в інжекторах або форсунках сучасних двигунів досить часто утворюється нагар.

Внаслідок цього сопла цих пристроїв забиваються, і вони перестають виконувати свої функції.

Це призводить до того, що форсунки необхідно знімати, очищати, промивати, продувати або ж просто міняти на нові.

Сама процедура заміни форсунок не представляє великої складності, а тому її в змозі самостійно виконати практично будь-який власник автотранспортного засобу.

У зв'язку з цим не обов'язково звертатися для виконання такого виду ремонту в спеціалізовану майстерню, а з метою економії коштів і часу можна здійснити зазначену заміну власноруч у своєму гаражі.

Міняємо самостійно форсунки на 8 клапанному двигуні об'ємом 1,5 літра Chevrolet Aveo

У цій статті ми хочемо розповісти про порядок заміни своїми руками форсунок на двигуні об'ємом 1,5 літра Шевроле Авео Т250.

 хотим рассказать о порядке замены своими руками форсунок на двигателе объёмом 1,5 литра Шевроле Авео Т250.

  • До заміни форсунок нас підштовхнув один з основних ознак виходу їх з ладу – це збільшення витрати палива на нашому двигуні.​

увеличение расхода топлива на нашем двигателе.

  • Мало того, запуск холодного агрегату нас взагалі перестав влаштовувати через поганий впуск.
  • Все це разом узяте і змусило замінити наявні паливні форсунки на нові.
  • Коли ми почали розбиратися в цьому питанні, то виявилося, що наші форсунки банально не тримають тиск палива.

наши форсунки банально не держат давление топлива

  • А визначили ми це досить просто.
  • Для цього зняли з двигуна рампу з форсунками, перевернули її і після цього включили запалювання.
  • При цьому паливний насос спрацював і на форсунках або на їх соплах відразу з'явилися краплі бензину.​

 на форсунках или на их соплах сразу появились капли бензина

  • Це і є підтвердженням того, що встановлені інжектора не в змозі вже тримати створюваний насосом тиск.
  • Раніше ці пристрої вже промивалися і як видно результату особливого це не дало.
  • До того ж двигун вже пропрацював близько 15 років, так що немає більше сенсу що-небудь робити з цими форсунками.
  • Просто необхідно їх замінити на нові і на цьому вся проблема буде вирішена.
  • У зв'язку з цим ми придбали комплект нових форсунок корейського виробництва.

приобрели комплект новых форсунок корейского производства

  • Каталожні номери, та й форма цих пристроїв повністю збігаються з тими, що встановлені на нашому автомобілі.
  • Це ж підтвердилося після того, як ми зняли старі інжектора і порівняли з новими.
  • Крім того, при порівнянні добре видно, що в старих пристроях ковпачки повністю в нагарі і тому мають коричневий колір.
  • А на нових форсунках ці ковпачки ще зовсім білі.

на новых форсунках эти колпачки ещё совсем белые

  • В результаті знімаємо ми всі старі інжектора, а замість них на рампу встановлюємо нові.
  • Після цього знову включаємо запалювання і даємо можливість пропрацювати паливному насосу.
  • Далі дивимося на наші форсунки і бачимо, що всі ковпачки і сопла у них сухі.

смотрим на наши форсунки и видим, что все колпачки и сопла у них сухие

  • Це говорить про те, що нові пристрої з тиском насоса справляються успішно.
  • Тому перевертаємо рампу і встановлюємо її на двигун разом з новими форсунками.
  • Після цього підключаємо живлення і замикаємо всі роз'єми на цих інжекторах.​

подключаем питание и защёлкиваем все разъёмы на этих инжекторах

  • Завдяки тому, що в цьому двигуні паливна рампа з форсунками встановлюється зверху на двигуні, то особливих проблем з її установкою тут ні у кого виникнути не повинно.
  • Ставиться вона швидко і просто.
  • Після того, як встановили рампу і підключили всі форсунки, йдемо перевіряти їх роботу.
  • Для цього запускаємо двигун, і він заводиться буквально з пів оберту.

запускаем двигатель, и он заводится буквально с пол оборота

  • При цьому двигун працює рівно і стійко. На відкриття дросельної заслонки реагує жваво і чітко.
  • Все це говорить про те, що проблема дійсно була в паливних форсунках двигуна, що вже відпрацювали свій термін.
  • І наш ремонт був проведений, як не можна до речі.
  • Тому нашу розповідь на цьому про самостійну заміну форсунок 8-ми клапанного двигуна об'ємом 1,5 л Шевроле Авео Т250 закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна форсунок Шевроле Авео Т250 1.5, 8 клапанів"

Відгуки: 0




.