Вже кілька останніх років основним пристроєм системи вприскування двигуна внутрішнього згоряння, як бензинового, так і дизельного, є форсунка.
Це пов'язано з переходом системи подачі палива в таких ДВС з карбюраторного типу на інжекторний.
Така ж система встановлена і на 8 клапанному двигуні об'ємом 1,5 літра, яким комплектується автомобіль Шевроле Авео Т250.
Форсунка двигуна-це той же інжектор, основним призначенням якого є подача в певних дозах палива безпосередньо в камеру згоряння кожного циліндра силового агрегату.
Крім того, форсунка виконує і всі інші функції, які до цього виконував карбюратор: змішування повітряних мас з паливом для приготування необхідної паливної суміші, а також подача її у впускний колектор мотора.
У зв'язку з характером виконуваних завдань, а також, враховуючи якість бензину на вітчизняних автозаправних станціях, в інжекторах або форсунках сучасних двигунів досить часто утворюється нагар.
Внаслідок цього сопла цих пристроїв забиваються, і вони перестають виконувати свої функції.
Це призводить до того, що форсунки необхідно знімати, очищати, промивати, продувати або ж просто міняти на нові.
Сама процедура заміни форсунок не представляє великої складності, а тому її в змозі самостійно виконати практично будь-який власник автотранспортного засобу.
У зв'язку з цим не обов'язково звертатися для виконання такого виду ремонту в спеціалізовану майстерню, а з метою економії коштів і часу можна здійснити зазначену заміну власноруч у своєму гаражі.
Міняємо самостійно форсунки на 8 клапанному двигуні об'ємом 1,5 літра Chevrolet Aveo
У цій статті ми хочемо розповісти про порядок заміни своїми руками форсунок на двигуні об'ємом 1,5 літра Шевроле Авео Т250.

- До заміни форсунок нас підштовхнув один з основних ознак виходу їх з ладу – це збільшення витрати палива на нашому двигуні.

- Мало того, запуск холодного агрегату нас взагалі перестав влаштовувати через поганий впуск.
- Все це разом узяте і змусило замінити наявні паливні форсунки на нові.
- Коли ми почали розбиратися в цьому питанні, то виявилося, що наші форсунки банально не тримають тиск палива.

- А визначили ми це досить просто.
- Для цього зняли з двигуна рампу з форсунками, перевернули її і після цього включили запалювання.
- При цьому паливний насос спрацював і на форсунках або на їх соплах відразу з'явилися краплі бензину.

- Це і є підтвердженням того, що встановлені інжектора не в змозі вже тримати створюваний насосом тиск.
- Раніше ці пристрої вже промивалися і як видно результату особливого це не дало.
- До того ж двигун вже пропрацював близько 15 років, так що немає більше сенсу що-небудь робити з цими форсунками.
- Просто необхідно їх замінити на нові і на цьому вся проблема буде вирішена.
- У зв'язку з цим ми придбали комплект нових форсунок корейського виробництва.

- Каталожні номери, та й форма цих пристроїв повністю збігаються з тими, що встановлені на нашому автомобілі.
- Це ж підтвердилося після того, як ми зняли старі інжектора і порівняли з новими.
- Крім того, при порівнянні добре видно, що в старих пристроях ковпачки повністю в нагарі і тому мають коричневий колір.
- А на нових форсунках ці ковпачки ще зовсім білі.

- В результаті знімаємо ми всі старі інжектора, а замість них на рампу встановлюємо нові.
- Після цього знову включаємо запалювання і даємо можливість пропрацювати паливному насосу.
- Далі дивимося на наші форсунки і бачимо, що всі ковпачки і сопла у них сухі.

- Це говорить про те, що нові пристрої з тиском насоса справляються успішно.
- Тому перевертаємо рампу і встановлюємо її на двигун разом з новими форсунками.
- Після цього підключаємо живлення і замикаємо всі роз'єми на цих інжекторах.

- Завдяки тому, що в цьому двигуні паливна рампа з форсунками встановлюється зверху на двигуні, то особливих проблем з її установкою тут ні у кого виникнути не повинно.
- Ставиться вона швидко і просто.
- Після того, як встановили рампу і підключили всі форсунки, йдемо перевіряти їх роботу.
- Для цього запускаємо двигун, і він заводиться буквально з пів оберту.

- При цьому двигун працює рівно і стійко. На відкриття дросельної заслонки реагує жваво і чітко.
- Все це говорить про те, що проблема дійсно була в паливних форсунках двигуна, що вже відпрацювали свій термін.
- І наш ремонт був проведений, як не можна до речі.
- Тому нашу розповідь на цьому про самостійну заміну форсунок 8-ми клапанного двигуна об'ємом 1,5 л Шевроле Авео Т250 закінчено.