Сучасні автомобілі оснащені множинними функціями і опціями, які роблять перебування в салоні такого автотранспортного засобу і управління ним максимально комфортним.
І чим вище клас машини, тим більше всіляких конструкторських знахідок і впроваджень останніх досягнень в області електроніки, техніки і в інших областях.
До числа сучасних моделей легкових автомобілів без сумніву відноситься і машина D-класу китайських виробників Джилі Емгранд ЕС7.
Серед численних сучасних функцій цей автомобіль має і систему кондиціонування повітря в салоні.
Основним вузлом такої системи безумовно є кондиціонер.
Наявність такого пристрою дає можливість не просто нагрівати або охолоджувати повітря, що надходить в салон, але і вентилювати повітряні маси.
Мало того, кондиціонер дає можливість в автоматичному режимі утримувати постійно заданий режим і створювати певний мікроклімат в салоні.
Незважаючи на це, з плином часу кондиціонер і всі повітроводи системи вентиляції та кондиціонування забруднюються.
Це пов'язано з тим, що на їх поверхнях осідають чималі шари пилу.
Крім того, вони забиваються дрібними частинками всілякого сміття.
Як результат кондиціонер припиняє виконувати свої функції і стає все важче утримувати заданий мікроклімат в салоні.
Мало того, повітряні маси, які потрапляють в салон в результаті роботи таких пристроїв стають навіть шкідливими для нашого здоров'я.
Все це неминуче призводить до того, що такий кондиціонер необхідно чистити.
Виконати операцію з очищення кондиціонера при бажанні можна і самостійно у себе в гаражі, без обов'язкового звернення до фахівців.
Крім чималої економії часу і коштів, ви виконаєте такий вид ремонту так, як вважаєте за потрібне і достатнім для свого автомобіля і для себе особисто.
Проводимо самостійно чистку кондиціонера автомобіля Geely Emgrand EC7
У цій статті ми хочемо поділитися своїм методом самостійної чистки кондиціонера автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

- Так сталося, що в нашому автомобілі вже стало неможливим підтримувати потрібний мікроклімат в салоні автомобіля.
- Просто при включенні кондиціонера в салон стало нагнітатися неприємне повітря.
- Мало того, це повітря постійно надходило підігрітим і охолодити його було неможливо.
- У зв'язку з цим ми і прийшли до висновку, що кондиціонер наш і його повітроводи просто вже грунтовно засмітилися і прийшов час все це господарство почистити.
- Тому для того, щоб виконати цей вид ремонту нами було придбано спеціальний засіб для чищення, а також дезінфекції кондиціонерів і систем кондиціонування виробництва компанії Axiom.

- Для тих кому цікаво, можемо повідомити і артикул цього засобу А9617.

- Так як ми робимо таку операцію самостійно вперше, то виконуємо все строго, дотримуючись інструкцій.
- А на балончику написано, що перед початком чистки необхідно включити запалювання, потім систему салонної рециркуляції повітря, при цьому не включаючи кондиціонер і встановивши мінімальну температуру.
- Зазвичай вміст балончика розпилюють в повітрозабірник.
- Але, ми вирішили перед цим залити трохи вмісту безпосередньо в дренажну трубку.
- Як правило, вона знаходиться під капотом автомобіля.
- Але, в нашому випадку ми знайшли можливість підібратися до неї з салону.
- Просто так зручніше, та й в салоні набагато чистіше.
- Для цього з правого боку центральної консолі внизу від'єднали одну кліпсу, що утримує підлогове покриття салону.

- Після того, відгинаємо край покриття з підлоги і там знаходимо дренажну трубку.

- Далі струшуємо балончик і вставляємо в цю трубку трубочку подовжувача зонда розпилювача нашого балончика.

- При цьому трубочку необхідно вставляти якомога далі, щоб вона вперлася в сам випарник.
- У той же час потрібно бути обережним, щоб нічого при цьому не пошкодити.
- У нашому випадку трубка увійшла приблизно на 30 сантиметрів.
- Після цього включаємо рециркуляцію в салоні і запускаємо піну, натиснувши на розпилювач балончика.

- Тиснемо до тих пір, поки з дренажної трубки не почне виходити піна.

- Потім виймаємо трубочку зонда і підставляємо під дренажну трубку якусь ємність для збору брудної рідини.

- Завершивши таким чином заповнення піною повітрозабірник системи вентиляції та кондиціонування салону нашого авто, тепер ще додатково наливаємо піну і в повітроводи.
- Для цього вставляємо трубочку зонда в дефлектор на торпеді з одного боку, натискаємо кнопку розпилювача і в процесі розпилення поступово трубочку виймаємо зовсім.

- Точно таку ж процедуру повторюємо і на обох центральних дефлекторах.

- А також на всіх наявних дефлекторах на торпеді автомобіля Джилі Емгранд ЕС7.

- При цьому в салоні вже чути нестерпний запах.
- Але, ми вирішили ще раз додати піни і в дренажну трубку, оскільки та вже сховалася.

- Та й в балончику ще залишилася піна, оскільки не вся пішла.
- Завершивши все наповнення, залишаємо в такому стані на 10 хвилин, згідно з інструкцією.
- У нас вийшло не 10 хвилин, а цілих 20. Вирішили, що може так краще очиститися.
- При цьому рециркуляція в салоні залишалася включеною.
- Після цього, включаємо вентилятор на перше положення і дивимося за тим, що відбувається.

- В салоні пішов при цьому вже приємний запах, а в повітроводах з'явилися сліди вологи.

- Після цього ми переключили вентилятор в положення 2 і в цей момент з усіх дефлекторів в салон полетіла піна.

- Довелося переключити знову назад на положення 1, оскільки потім замучимося прибирати весь салон.
- Виступає піна і з дренажної трубки в підставлену нами ємність.

- В результаті в стакан злилося майже половина бруду разом з піною.

- Після цього запускаємо двигун і висушуємо повітроводи та всю систему циркуляції і вентиляції салону.
- А потім, коли все просушилося, ховаємо назад дренажну трубку і закриваємо на місце покриття підлоги салону.
- Далі ми перевірили роботу кондиціонера в русі.
- Для цього проїхали близько 50 кілометрів шляху і повинні відзначити, що в салоні стало на багато свіжыше і температура стала знижуватися до таких меж, що навіть стало трохи холоднувато.
- Потім ми вирішили вже в гаражі перевірити мінімальну температуру, яку може видати кондиціонер.
- Для цього вставили електронний термометр в правий центральний дефлектор воздуховода і дали попрацювати кондиціонеру при включеному двигуні.
- Хвилини через 2-3 температура в цьому повітроводі опустилася до 6,4 градуса.

- Після цього спрацьовувало реле, і температура знову стала підніматися градусів до 10.
- Правда, після цього знову стала опускатися до тих же показників.
- Переставили термометр в лівий центральний повітропровід, а тут температура впала взагалі до 4 градусів.

- Ну і далі знову та ж картина.
- Загалом нас повністю влаштовує така робота кондиціонера і ми цілком задоволені результатом нашої чистки його.
- Тому розповідь нашу про самостійне чищення кондиціонера Джилі Емгранд ЕС7 на цьому закінчено.