• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт механізму перемикання передач Деу Ланос

Всі ми прекрасно знаємо, що за свої двадцять років випуску один з автомобілів, який випускався, в тому числі, і на Україні, став тут по-справжньому народним.

Природньо мова йде саме про Деу Ланос.

Ця модель випускалася в кузовах седан і хетчбек з п'ятиступінчастою механічною коробкою перемикання передач в якості трансмісії, а також і чотириступінчастим автоматом.

В даному випадку розмова піде про механічну КПП.

Управління цією коробкою здійснюється, як зазвичай, за допомогою ричага, який знаходиться в салоні машини.

А ось сполучною ланкою між цією коробкою і ричагом її управління є спеціальний механізм.

Форма цього механізму нагадує лопасті вертольота, тому в середовищі автолюбителів йому і дали назву саме вертоліт.

Конструктивно механізм перемикання передач являє собою пластинчастий корпус, що знаходиться в з'єднанні з вилкою, штоком, тягою, а також їх пальцем, стопорним кільцем і Т-подібним болтом кріплення.

У зв'язку з цим не дивно, що в з'єднаннях між усіма цими деталями з плином часу можуть виникати люфти або вироблення.

Все це призводить до утруднення вибору або навіть неможливості включення передач.

Зазвичай механізм перемикання передач автомобіля Daewoo Lanos виходжує не менше 100-150 тис. кілометрів.

Але, при нормальній експлуатації вертоліт може прослужити і набагато більше.

Однак, при появі ознак виходу з ладу механізму його не варто відразу міняти на новий.

Справа в тому, що в торговельній мережі пропонується спеціальний ремкомплект, за допомогою якого можна замінити окремі деталі вертольота, що вийшли з ладу, і він буде нормально функціонувати далі.

У тих випадках, коли це неможливо зробити, механізм підлягає заміні.

Ремонтуємо самостійно механізм перемикання передач КПП Daewoo Lanos

У пропонованій статті ми хочемо поділитися своїм досвідом проведення ремонту механізму перемикання передач КПП Деу Ланос.

 хотим поделиться своим опытом проведения ремонта механизма переключения передач КПП Дэу Ланос.

  • У механічній коробці перемикання передач нашого автомобіля стала погано включатися друга передача.
  • Крім того, з'явилися труднощі з включенням задньої швидкості.
  • Спочатку було припущення, що всі ці проблеми пов'язані з виходом з ладу зчеплення.
  • Але, потім, заглянувши одного разу під капот, ми побачили, що в механізмі куліси, вона ж вертоліт або механізм перемикання передач, є істотні люфти.
  • Також помітне вироблення в пальці вилки цього механізму.

хотим поделиться своим опытом проведения ремонта механизма переключения передач КПП Дэу Ланос.

  • У зв'язку з цим ми вирішили провести ремонт цього механізму, для чого придбали новий ремкомплект.
  • У його складі є всі необхідні втулки вертольота, тяга його і ряд інших деталей.
  • Палець вилки, на якому утворилося велике вироблення, ми вирішили виготовити самостійно з особливо міцного металу, оскільки він трохи неправильно обертається в вилці.

палец вилки решили изготовить самостоятельно из особо прочного металла

  • Саме тому ми заваримо вилку і зробимо трохи іншу конструкцію з установкою в неї пальця.
  • Крім усього цього в даний момент нас турбує люфт самого ричага КПП.
  • Виною тому стала демпферна гумова втулка цього ричага.
  • Цей люфт дуже важливо прибрати тому, що потім після заміни комплектуючих куліси у нас просто не вийде домогтися синхронізації ричага з її вилкою.
  • В результаті отримаємо некоректне включення передач в КПП.
  • А раз так, то на початку ми займемося саме ліквідацією люфту ричага коробки перемикання передач.
  • Для цього нам буде потрібно перш за все зняти захисний чохол на самому ричазі.

 снять защитный чехол на самом рычаге

  • Він має по дві засувки ззаду і спереду, а тому нам потрібно натиснути ззаду або спереду, щоб від'єднати дві засувки.
  • Після цього чохол злітає з люка ричага і просто піднімається вгору по цьому ричагу.
  • Тепер внизу ми можемо бачити демпферну втулку, через яку у нас і виник люфт ричага.

внизу мы можем видеть демпферную втулку, из-за которой у нас и возник люфт рычага

  • Звичайно, тут люфт по ідеї повинен бути, але не такий великий.
  • А, щоб усунути цю несправність, нам необхідно зняти сам ричаг.
  • Для того, щоб зняти цей ричаг КПП, нам буде потрібно від'єднати засувку на ньому.

отсоединить защёлку на рычаге

  • Для цього просто викруткою зрушуємо її вліво.​

 просто отвёрткой сдвигаем защёлку влево

  • У цій засувці є також і палець ричага, тому зсунувши, дістаємо цей палець разом з засувкою.

достаём этот палец вместе с защёлкой

  • На пальці, як виявилося, також вже є невелике вироблення. Але, ним ми займемося вже пізніше.
  • А поки просто виймаємо ричаг рівно вгору.

вынимаем рычаг ровно вверх

  • І тепер ми можемо чітко розглянути стан демпферної гумової втулки ричага коробки передач Деу Ланос.

 можем отчётливо рассмотреть состояние демпферной резиновой втулки рычага

  • Саме через такий стан цієї втулки і виник люфт в ричазі.
  • Тому міняємо цю втулку, наносимо на неї нове мастило і встановлюємо ричаг коробки назад на своє місце.

меняем эту втулку, наносим на неё новую смазку и устанавливаем рычаг коробки обратно на своё место

  • Перед цим установче місце ричага також ретельно вимили і тепер ніякого люфту тут практично немає.

теперь никакого люфта здесь практически нет

  • Отже, одна проблема вже успішно вирішена і тепер переходимо під капот.
  • Тут ми можемо чітко бачити, який люфт є в вилці куліси.

люфт имеется в вилке кулисы

  • Чи не меншим є люфт і в засувках тяги механізму перемикання передач.​

имеется люфт и в защёлках тяги механизма переключения передач

  • Тому приступаємо до розбирання і демонтажу цього механізму. Для початку відводимо в сторони засувки тяги і знімаємо її.​

отводим в стороны защёлки тяги и снимаем её

  • Після цього піддіваємо і зрушуємо в сторону засувку на пальці вилки.

 поддеваем и сдвигаем в сторону защёлку на пальце вилки

  • І потім можемо просто виймати палець із з'єднання вилки.​

можем просто вынимать палец из соединения вилки

  • Тепер бачимо, що цей палець має величезне вироблення і просто диво, як він ще досі залишився цілим.

 этот палец имеет огромную выработку

  • Далі розтискаємо вуса на Т-подібному болті і виймаємо його після цього.​

 разжимаем усы на Т-образном болте и вынимаем его после этого

  • Потім нам буде потрібно зняти корпус, в якому знаходиться вилка. Для цього нам необхідно відкрутити чотири болта на 11.​

 открутить четыре болта на 11

  • Потрібно відзначити, що вилка у нас знаходиться в нейтральному положенні, оскільки перед початком розбирання вертольота ми встановили ричаг КПП в нейтральне положення.
  • Після цього ми знімаємо корпус кришки механізму і ретельно її промиваємо, так як тут ще належить замінити сальник вилки куліси.

 снимаем корпус крышки механизма и тщательно её промываем

  • Однак, тут несподівано розкрилася ще одна проблема.
  • Справа в тому, що сальник, який ми збиралися тут замінити, так просто не замінюється.​

 сальник, который мы собирались здесь заменить, так просто не меняется

  • А замінити його можливо тільки разом зі зняттям вилки вертольота Деу Ланос.
  • Але, для того, щоб зняти вилку, необхідно вибити штифт, що її утримує.​

чтобы снять вилку, необходимо выбить штифт, её удерживающий

  • Причому вибивається він тільки всередину.
  • Але, при більш уважному розгляді цього штифта виявилося, що насправді це не штифт, а стиснута пружина.
  • Мало того, коли на заводі її туди забивали, то трохи пошкодили і в результаті забили навскіс.
  • Купити інший такий самозажимний штифт не вийде, оскільки він просто ніде не продається (перевіряли).
  • А якщо ми його почнемо забивати всередину, то остаточно зіпсуємо.
  • Тому міняти сальник вилки поки не будемо.
  • Єдине, що ми тут можемо зробити, так це за допомогою свердла на 8 вирівняємо отвори в самій вилці.​

 с помощью сверла на 8 выровняем отверстия в самой вилке

  • Тепер, що стосується її пальця.
  • Як ми вже говорили раніше, в цьому пальці є величезне вироблення, в зв'язку з чим ставити ні його, ні інший такий же, ми тут не будемо.
  • Замість цього ми вирішили встановити свою власну конструкцію.
  • Перш за все, потрібно відзначити, що причиною того, що на пальці вилки виникають величезні вироблення, є ширина самої капронової втулки, в якій він знаходиться.
  • Іншими словами, ширина цієї втулки перевищує ширину тертя металу об метал в цьому з'єднанні.

ширина этой втулки превышает ширину трения металла о металл в этом соединении

  • І коли в цю втулку потрапляє пісок, якийсь бруд або сам палець покриється іржею, він починає провертатися в цій втулці.
  • Але основна його довжина захована в самій втулці, а ось кінці провертаються безпосередньо в самій вилці.
  • Як наслідок, від її вушок на виступаючих зі втулки кінцях пальця утворюється вироблення.
  • Це результат тертя металу об метал.
  • Так ось, щоб уникнути появи такого сумного явища, ми вирішили замість цього пальця встановити зовсім інший штир.
  • Для цього взяли вісь від механізму ременя безпеки, на головку якої напаяли виступ у формі літери Г.

взяли ось от механизма ремня безопасности, на головку которой напаяли выступ в форме буквы Г

  • Вона виготовлена з досить твердої сталі.
  • Потім взяли шайбу, на якій зробили невеликий зріз.​

взяли шайбу, на которой сделали небольшой срез

  • Одягаємо цю шайбу на штир і в результаті останній своїм наплавленим кінцем впирається в зріз шайби і таким чином не провертається.​

штырь своим наплавленным концом упирается в срез шайбы и таким образом не проворачивается.

  • Але, задумка полягає в тому, що ця шайба приварюється до вушка вилки.​

эта шайба приваривается к проушине вилки

  • Це що стосується однієї сторони вилки і штиря.
  • А з іншого боку вилки ми зробимо на штирі відповідну проточку і зафіксуємо його штатною засувкою Деу Ланос.

сделаем на штыре соответствующую проточку и зафиксируем его штатной защёлкой

  • Попередньо, звичайно, штир обріжемо до потрібних розмірів.
  • Що стосується самого вертольота, то в ньому за винятком центральної втулки ніяких люфтів немає і втулки знаходяться в нормальному стані.​

в вертолёте за исключением центральной втулки никаких люфтов нет и втулки находятся в нормальном состоянии.

  • Тому міняти ці втулки, за винятком центральної, немає ніякого сенсу.
  • Тим більше, що в ремкомплекті вони поставляються сумнівної якості.
  • Тепер, що стосується капронової втулки на вилці куліси.

что касается капроновой втулки на вилке кулисы

  • Справа тут в тому, що один кінець її пальця розклепаний.​

один конец пальца втулки расклёпан

  • А це говорить про те, що цей палець незнімний.
  • А раз так, то для того, щоб замінити цю втулку, вам доведеться зрізати її палець і лише потім виконувати заміну.
  • Але, знову ж таки, для цього вам доведеться одночасно з втулкою купувати і палець для неї.
  • Або ж потрібно буде постаратися зрізати, а потім знову заварити старий палець.
  • В даному ж випадку ми цю втулку міняти не будемо, оскільки наш виготовлений палець входить в її отвір практично щільно.
  • А ось якщо його спробувати вставити у втулку, що йде в ремкомплекті, то тут люфт присутній помітний.

если палец попробовать вставить во втулку, что идёт в ремкомплекте, то здесь люфт присутствует заметны

  • Ось вам і якість запасних деталей на лице, що називається.
  • Тому ми залишаємо стару втулку на місці.
  • Вертоліт почистимо і всі з'єднання переберемо, змастивши при цьому силіконовим мастилом.
  • Крім цього мастила ми будемо використовувати і технічний вазелін.

Кроме силиконовой смазки мы будем использовать и технический вазелин

  • Пов'язано це з тим, що обидва ці мастила нейтральні і не будуть роз'їдати капронові втулки.
  • Крім того, силіконове мастило витримує високі температури.
  • Технічний же вазелін-навпаки, ми будемо використовувати в тих місцях, де не буде ніякого нагріву.
  • Отже, як і говорилося раніше, приварили ми шайбу до вушка вилки.

приварили мы шайбу к проушине вилки

  • А також виготовили новий палець для втулки цієї вилки.​

изготовили новый палец для втулки этой вилки

  • І тепер можна все встановлювати на свої місця. Прокладка кришки механізму приводу у нас виявилася цілою.​

Прокладка крышки механизма привода у нас оказалась целой

  • Тому ми її намажемо герметиком і встановимо назад, оскільки такі прокладки також в дефіциті.
  • Тепер, що стосується заглушки, яка є на корпусі кришки механізму Деу Ланос.​

 что касается заглушки, которая имеется на корпусе крышки механизма

  • Якщо ми її витягнемо, а замість неї вставимо в отвір свердло на 5, то побачимо, що воно триває і в валі механізму.

вставим в отверстие сверло на 5, то увидим, что оно продолжается и в вале механизма.

  • В результаті цим свердлом ми можемо через отвір зафіксувати вал.
  • Тобто, це говорить про те, що наявна заглушка необхідна для синхронізації механізму і куліси під капотом автомобіля з ричагом перемикання передач КПП в його салоні.
  • Перевіривши всі деталі, що входять до складу ремкомплекту, ми прийшли до висновку, що краще залишати старі деталі в пристрої вертольота, ніж міняти їх на нові.
  • Це добре видно навіть на прикладі тяги.
  • Якщо стара одягається і після замикання має ледь помітний люфт, то нова тяга тут же має вже пристойний люфт.

новая тяга здесь же имеет уже приличный люфт

  • У зв'язку з цим ми змінюємо тільки ті деталі, які дійсно цього вимагають.
  • Тому, як і говорилося раніше, розбираємо весь механізм перемикання передач, очищаємо і промиваємо його.
  • Після цього змащуємо всі з'єднання і знову збираємо, замінивши при цьому тільки центральну гумову втулку.
  • В результаті встановлюємо кришку механізму на своє місце і вставляємо в отвір згаданої раніше заглушки свердло для того, щоб синхронізувати кулісу з ричагом КПП.

вставляем в отверстие упомянутой ранее заглушки сверло для того, чтобы синхронизировать кулису с рычагом КПП.

  • Для цієї мети на кришці спеціально нанесений малюнок положення ричага при перемиканні передач або розкладка нашої КПП.
  • У зв'язку з цим нам потрібно, прокручуючи вилку, знайти відповідне положення, щоб проштовхнути далі свердло.

нужно, прокручивая вилку, найти соответствующее положение, чтобы протолкнуть дальше сверло

  • Це буде свідченням того, що свердло наше пройшло в вал і зафіксувало його.
  • Точно таким же чином фіксуємо ричаг і в салоні автомобіля.
  • І коли все це у нас вийшло, тепер можна затягнути болт на 12, що на приводному валу.

можно затянуть болт на 12, что на приводном валу.

  • Природньо вертоліт до цього вже був встановлений повністю на своє місце.​

 вертолёт до этого уже был установлен полностью на своё место

  • Люфти в ньому, звичайно, є, але вони всі в межах допустимого. Ось власне і всі наші нововведення, а також весь ремонт.
  • Тому нашу розповідь про самостійний ремонт механізму перемикання передач Деу Ланос на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт механізму перемикання передач Деу Ланос"

Відгуки: 0




.