• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна лампочок підсвічування блоку кондиціонера і пічки центральної консолі Шевроле Авео Т250 на LED лампи

Для правильної і успішної їзди на автомобілі необхідно, щоб водій і автотранспортний засіб перетворилися в єдине ціле.

Іншими словами, необхідно, щоб увага водія повністю зосереджувалася на роботі двигуна машини, в даному випадку Шевроле Авео Т250, а також всіх його систем.

А для того, щоб отримати таке єднання, необхідно створити умову, при якому водій мав би можливість постійно контролювати роботу силового агрегату, а також всіх інших вузлів і агрегатів під час руху.

І одну з основних ролей в забезпеченні необхідного тандему грає панель приладів автомобіля.

Розташовується приладова панель на торпеді авто в місці, зручному для огляду водієм під час їзди.

Однак, приладова панель - це не тільки комбінація найнеобхідніших контрольно-вимірювальних приладів і сигнальних лампочок, а й центральна консоль торпеди.

Тут також розташовуються ряд приладів, ручок управління, а також сигнальних і контрольних лампочок.

Серед них і блок управління роботою пічки і кондиціонера або клімат-контролем в інших моделях.

На перший погляд робота цієї системи не є визначальною для повноцінного функціонування двигуна і його допоміжних систем, але грає основну роль в створенні і підтримці комфортного мікроклімату в салоні.

Не останню роль в інформативності цього блоку, та й у створенні загального дизайну салону грає підсвічування цього блоку.

Перш за все, водій повинен чітко знати і розуміти на яких обертах і в яких режимах працює або не працює вентилятор кондиціонера і сам кондиціонер, обігрівач салону або його пічка.

Крім відповідного положення ручок і  "крутилок" управління вузлами системи обігріву та вентиляції салону додаткову інформацію водієві забезпечує і відповідне підсвічування зазначеного блоку.

Це стає особливо актуальним в умовах недостатньої або поганої видимості.

Саме тому необхідно приділяти увагу стану лампочок підсвічування зазначеного блоку і при необхідності своєчасно здійснювати їх заміну.

Виконуємо своїми руками заміну лампочок підсвічування блоку кондиціонера, а також пічки обігрівача салону Chevrolet Aveo T250

У представленій статті ми хочемо поділитися досвідом того, яким чином можна самому замінити старі лампочки в блоці кондиціонера автомобіля і пічки Шевроле Авео Т250 на світлодіодні.

яким чином можна самому замінити старі лампочки в блоці кондиціонера автомобіля і пічки Шевроле Авео Т250 на світлодіодні.

  • Склалася така ситуація, коли в нашому авто на блоці управління роботою кондиціонера і пічки, розташованому на центральній консолі його торпеди, не горить добра половина лампочок підсвічування.

перестала гореть добрая половина лампочек подсветки

  • Така ситуація вже почала досить сильно напружувати, особливо в нічний час.
  • У зв'язку з цим і назріла вже необхідність замінити лампочки, що вийшли з ладу.
  • Для того, щоб замінити лампочки на регуляторі управління пічкою, нам буде потрібно, перш за все, зняти попільничку.

потребуется, прежде всего, снять пепельницу

  • Знімається вона досить просто.
  • Для цього необхідно витягнути цю попільничку трохи на себе, натиснути вниз наявну всередині клавішу і далі витягнути попільничку повністю зі своєї шахти.​

нажать вниз имеющуюся внутри клавишу и дальше вытащить пепельницу полностью со своей шахты.

  • Далі нам потрібно зняти кришку, що вище шахти попільнички.​

снять крышку, что выше шахты пепельницы

  • Але, ось зняти її, незважаючи на простоту конструкції, не так просто.
  • Утримується ця кришка за допомогою двох фіксаторів, наявних на її тильній стороні.
  • Тому, щоб зняти цю кришку з боку шахти попільнички вставляємо викрутку, знаходимо ці два фіксатора і намагаємося їх відстебнути.​

вставляем отвёртку, находим эти два фиксатора и пытаемся их отстегнуть.

  • Тут потрібно бути обережним, тому, що існує дуже велика ймовірність зламати ці фіксатори.
  • Самі по собі фіксатори металеві, але знаходяться на пластикових стрижнях.​

фиксаторы металлические, но находятся на пластиковых стержнях

  • Вони просто вставляються в отвори і замикаються, а, щоб зняти кришку, необхідно якимось чином підчепити їх і висмикнути з отворів.
  • Далі нам буде потрібно зняти П-подібну панель, що одягається на магнітолу.​

снять П-образную панель, что одевается на магнитолу

  • Для цього нам необхідно ножем або іншим гострим предметом підчепити цю панель з обох сторін від магнітоли.​

ножом или другим острым предметом поддеть эту панель с обеих сторон от магнитолы

  • І після того, як вам вдалося відстебнути наявні з тильного боку панелі засувки, відводимо верхню частину цієї панелі на себе, а ножем піддіваємо інші засувки в нижній частині її.

 ножом поддеваем остальные защёлки в нижней части пластины

  • І, звільнивши панель від всіх її засувок, знімаємо з консолі Шевроле Авео.​

 освободив панель от всех её защёлок, снимаем с консоли

  • Перевернувши цю панель або рамку, бачимо, що вона кріпиться за допомогою чотирьох пластмасових засувок з металевими пружинками.​

панель она крепится с помощью четырёх пластмассовых защёлок с металлическими пружинками.

  • Потрібно запам'ятати розташування цих засувок, щоб при повторному знятті знати, де саме потрібно буде підчіплювати.
  • Так ось, знявши пластмасову рамку, нам тепер відкриваються два саморіза, які необхідно викрутити.

 открываются два самореза, которые необходимо выкрутить

  • Крім цих двох саморізів відкручуємо також таких же два саморіза, але нижче, під раніше знятою кришкою.

откручиваем также таких же два самореза, но ниже, под ранее снятой крышкой

  • Після цього ми можемо піднімати блок управління обігрівачем салону трохи вгору, щоб можна було отримати доступ до його роз'ємів і окремих тросів.

приподнимать блок управления отопителем салона немного вверх, чтобы можно было получить доступ к его разъёмам и отдельным тросам.

  • Перш за все, тут потрібно звернути увагу на невеликі фіксатори, які потрібно за допомогою викрутки роз'єднати.​

 обратить внимание на небольшие фиксаторы, которые потребуется с помощью отвёртки разъединить.

  • Роз'єднавши один такий фіксатор, відстібаємо один трос в результаті.​

 Разъединив один такой фиксатор, отстёгиваем один трос

  • Просто згадані фіксатори знаходяться безпосередньо на тросах.
  • Далі, за цим тросом роз'єднуємо електричні роз'єми.
  • Для цього потрібно на кожному такому роз'ємі натиснути за допомогою викрутки на засувку, розташовану на кожному роз'ємі знизу.​

нужно нажать с помощью отвёртки на защёлку, расположенную на каждом разъёме снизу

  • Роз'єм виймається одночасно з натисканням на засувку.
  • Далі від'єднуємо ще один трос. На ньому вже добре видно саме з'єднання троса.
  • Для того, щоб його від'єднати, необхідно розтиснути в сторони два наявних фіксатора.​

необходимо разжать в стороны два имеющихся фиксатора

  • Розтискаємо наявні фіксатори за допомогою викрутки.

Расжимаем имеющиеся фиксаторы с помощью отвёртки.

  • При цьому фіксатор, який є на тросі, мимовільно вискакує з зачепа.​

фиксатор, который имеется на тросе, самопроизвольно выскакивает из зацепа

  • І потім залишається підняти також викруткою вгору набалдашник на кінці троса.​

поднять также отвёрткой вверх набалдашник на конце троса

  • І все, трос повністю виходить звільненим.
  • В результаті блок управління пічкою салону Шевроле Авео у нас повністю відключений від проводів і тросів.​

 блок управління пічкою салону у нас повністю відключений від проводів і тросів.

  • Тепер ми можемо його виймати і перевіряти все тут.
  • Підсвічування цього блоку складається з чотирьох лампочок.​

Подсветка этого блока состоит из четырёх лампочек.

  • Для того, щоб витягти кожну з них, необхідно пасатижами провернути проти годинникової стрілки приблизно на півоберта і потім витягнути на себе.​

пасатижами провернути проти годинникової стрілки приблизно на півоберта і потім витягнути на себе лампочку.​

  • Тепер нам буде потрібно перевірити, яка з цих лампочок знаходиться в робочому стані, а яка перегоріла.
  • Для цього потрібно підключити білу фішку в роз'єм.​

нужно подключить белую фишку в разъём

  • Далі потрібно включити кнопку габаритних вогнів. Після цього можна побачити, яка лампочка горить, а яка – ні.​

 можно увидеть, какая лампочка горит, а какая – нет

  • У нашому випадку не горить жодна з лампочок. А тому необхідно їх все замінити.
  • Знімаються вони простим витягуванням з патрона.
  • Як виявилося, тут встановлені звичайні скляні безцокольні лампочки Т5, на яких одягнений гумовий ковпачок зеленого кольору.​

 обычные стеклянные бесцокольные лампочки Т5, на которых одет резиновый колпачок зелёного цвета.

  • Саме цей ковпачок і забезпечує горіння зеленим світлом.
  • Це дуже популярні лампочки, які використовують у багатьох автомобільних моделях для підсвічування.
  • В результаті витягаємо ми всі чотири перегорілих лампочки з блоку управління обігрівачем салону.

 извлекаем мы все четыре перегоревших лампочки из блока

  • Готуючись заздалегідь до проведення такого виду ремонту, ми через Інтернет виписали для заміни такі ж лампочки зеленого кольору, тільки вже світлодіодні LED-лампочки

выписали для замены такие же лампочки зелёного цвета, только уже светодиодные LED-лампочки

  • Основною перевагою цих світлодіодів є відсутність нитки розжарювання, що дає їм можливість загорятися відразу з встановленою вами заздалегідь яскравістю.
  • Тепер потрібно всі ці LED-лампочки вставити на місце згорілих.
  • Для цього підсвічування в машині необхідно залишити включеним.
  • Оскільки кожна лампочка має два полюси, тому доведеться перевіряти правильність установки.
  • Якщо ви встановили лампочку в патрон, і вона при цьому не світиться, значить необхідно знову її витягнути і провернувши на 90 градусів, вставити назад в патрон.
  • У будь-якому випадку домагаємося, щоб лампочка загорілася.

добиваемся, чтобы лампочка загорелась

  • Сама лампочка має матову колбу, тому світло від неї розсіюється рівномірно і яскраво, що дуже важливо саме для підсвічування.
  • Тому ми в результаті встановили всі нові лампочки на свої місця і тепер блок управління пічкою салону Шевроле Авео підсвічується повністю.

 установили все новые лампочки на свои места

  • Однак, тут у нас несподівано виникла чергова проблема.
  • На блоці управління пічкою перестали підсвічуватися три центральних кнопки управління.​

перестали подсвечиваться три центральных кнопки управления

  • Як саме вони підсвічуються, ми поки не знаємо, а тому довелося розкрутити їх, щоб розібратися.
  • Виявилося, що всередині тут встановлена монтажна плата.​

внутри здесь установлена монтажная плата

  • На цій платі знаходиться одна зелена скляна лампочка для підсвічування кнопки, а також дві жовтих світлодіодних лампочки, що подають сигнал, коли ця кнопка знаходиться у включеному положенні.​

На этой плате находится одна зелёная стеклянная лампочка для подсветки кнопки, а также две жёлтых светодиодных лампочки

  • Виходячи з цього, можна припустити, що вийшла з ладу саме зелена лампочка підсвічування.
  • Тому ми замінимо і цю лампочку, благо у нас ще в запасі є одна світлодіодна лампочка.
  • Але, ось тільки виявилося, що згоріла лампочка тут викручується разом з патроном, на якому є пластмасова основа.

 сгоревшая лампочка здесь выкручивается вместе с патроном, на котором имеется пластмассовое основание.

  • Так ось, в цій основі видно кінці штирів від лампочки, що виконують роль контактів.
  • У зв'язку з цим ми викручуємо цю лампочку разом з її патроном і основою до нього.

выкручиваем эту лампочку вместе с её патроном и основанием к нему

  • Вона просто викручується зі свого гнізда.
  • Після цього ми вирішили викрутити цю лампочку саму з патрона, а замість неї впаяти туди наш світлодіод.​

выкрутить эту лампочку саму из патрона, а вместо неё впаять туда наш светодиод

  • Для цього довелося розібрати світлодіодну лампу, де сам світлодіод виявився маленьким і також з двома вусиками.​

сам светодиод оказался маленьким и также с двумя усиками

  • Так ось, вставимо наш світлодіод в цоколь замість перегорівшої лампочки, а вусики його розігнемо навколо цоколя.
  • В результаті отримуємо нову зовсім лампочку для підсвічування на Шевроле Авео, тільки тепер вже світлодіодну.

отримуємо нову зовсім лампочку для підсвічування, тільки тепер вже світлодіодну

  • Далі вставляємо цю лампочку в її гніздо на платі, де є два впаяних контакти.

вставляем эту лампочку в её гнездо на плате, где имеются два впаянных контакта

  • Після цього знову підключаємо білу фішку в роз'єм і перевіряємо роботу нашої лампочки.​

снова подключаем белую фишку в разъём и проверяем работу нашей лампочки

  • Лампочка у нас тепер горить і все функціонує нормально.​

Лампочка у нас теперь горит и всё функционирует нормально

  • Тут також не забувайте при установці лампочки, що вона має полярність.
  • В результаті у нас тепер замінені всі п'ять лампочок в блоці управління пічкою. І тому можемо збирати його назад і встановлювати.
  • Для початку вставляємо плату назад в корпус блоку.​

 вставляем плату назад в корпус блока

  • Після цього прикручуємо її двома саморізами.​

прикручиваем плату двумя саморезами

  • Попутно варто показати кнопку включення кондиціонера в режим обдування вітрового стікла.​

кнопка включения кондиционера в режим обдува ветрового стекла

  • Справа в тому, що досить часто цю кнопку обламують або навмисне відкушують кусачками і в результаті потім доводиться вручну включати кондиціонер в режим обдування лобового стікла.
  • Ми ж все залишаємо, як було і збираємо блок в зворотньому порядку.
  • Після того, як встановили блок на своє місце, включаємо габарити для перевірки того, що у нас вийшло.
  • В результаті отримуємо вражаючу картину.

В результате получаем впечатляющую картину

  • Разом з цим ми визначили, що з цієї ж плати, яку ми виймали, здійснюється управління в автоматичному режимі обігріву заднього стікла.
  • Ну, а ми своєю роботою залишилися цілком задоволеними.
  • Тому нашу розповідь про самостійну заміну лампочок підсвічування блоку управління пічкою обігрівача салону і кондиціонера Шевроле Авео Т250 на цьому закінчено.

Однак нам не вдалося довго радіти новому підсвічуванню блоку управління пічкою і кондиціонером.

Не минуло й місяця з дня нашого ремонту, як всі світлодіодні лампочки на блоці перегоріли.

Як виявилося, причина вся в занадто високій напрузі, яке подається на ці світлодіоди.

Саме тому вони стали горіти подібно ялинковій гірлянді.

Тому нічого більше не залишається, як знову розбирати блок управління пічкою і кондиціонером, міняти всі, раніше встановлені світлодіоди.

І крім того, спробуємо встановити нові спеціальні плати, які стануть хорошим захистом цих світлодіодів від високої напруги, а значить і від перегорання.

Додаємо своїми руками плати монтажні і міняємо світлодіодні LED лампи підсвічування на блоці пічки і кондиціонера Chevrolet Aveo T250

Отже, в наступній статті ми розповімо про те, яким чином самому додати спеціальні монтажні плати з метою захисту світлодіодних лампочок підсвічування на блоці пічки і кондиціонера Шевроле Авео Т250.

Як вже було сказано, підсвічування на нашому блоці управління роботою системи обігріву та вентиляції салону стало функціонувати подібно ялинковій гірлянді.

 подсветка на нашем блоке управления работой системы обогрева и вентиляции салона стала функционировать подобно ёлочной гирлянде.

  • Всі лампочки ще світяться, але вже всі просто моргають, як на гірлянді.
  • Для того, щоб замінити лампочки, що вийшли з ладу, ми замовили 10 нових світлодіодних Led лампочок.

заказали 10 новых светодиодных лампочек

  • А щоб ці світлодіодні пристрої в черговий раз не перегоріли, ми одночасно виписали ще й комплект, що складається з п'яти штук, спеціальних монтажний плат.​

выписали ещё и комплект, состоящий из пяти штук, специальных монтажный плат.

  • Всі вони невеликого розміру (22х17х4) і на кожній з цих плат з одного боку є спеціальні написи і позначення входу і виходу.​

на каждой из этих плат с одной стороны есть специальные надписи и обозначения входа и выхода.

  • Зі зворотнього ж боку кожної такої плати є спеціальна мікросхема, що виконує одночасно роль понижуючого трансформатора і стабілізатора.​

С обратной же стороны каждой такой платы имеется специальная микросхема

  • Іншими словами, кожна така плата дозволяє нам отримувати на вході напругу в діапазоні від 4,5 В і до 28 В, а на виході видавати вже від 0,8 В до 20 в (в залежності на яку величину ми налаштуємо).
  • Тобто, висока напруга на світлодіоди, завдяки установці подібних плат, вже не потрапить.
  • Вартість такого комплекту всього-на-всього 2 долари.
  • Щоб перевірити і переконатися в описаних можливостях даних плат, ми взяли дві крони і підключили їх на вхід однієї з плат.​

взяли две кроны и подключили их на вход одной из плат.

  • Сумарно у нас вийшла напруга рівною 18 В, оскільки підключили ми крони послідовно.
  • Підключення до плати виконується дуже просто, згідно написам і стрілці.

Подключение к плате выполняется очень просто, согласно надписям и стрелке.

  • А на вихід плати ми підключили тестер. В даному випадку він показує вихідну напругу рівною трохи більше 13 в.

 тестер показывает выходное напряжение равное чуть больше 13 В

  • Тепер же спробуємо підрегулювати значення вихідної напруги, яке можемо отримати надалі на світлодіодах підсвічування Шевроле Авео.
  • Для цього ножиком просто повертаємо наявний на платі маленький резистор.
  • В результаті прилад максимально видає 17, 2 В.

максимальным прибор выдаёт 17, 2 В напряжение

  • Це практично рівне вхідному, а більше вхідного на виході бути не може, це природньо.
  • Мінімальну ж вихідну напругу плата видає рівною 0,83 в.

Минимальное же выходное напряжение плата выдаёт равное 0,83 В.

  • Це говорить про те, що насправді все написане в інструкції до цієї плати відповідає дійсності.
  • А за допомогою наявного резистора дійсно можна виконувати зазначене регулювання.​

 с помощью имеющегося резистора действительно можно выполнять указанное регулирование

  • Тепер пробуємо відрегулювати величину вихідної напруги, максимально підходящої для наших лампочок підсвічування.
  • Виявляється, що даний світлодіод починає світитися при напрузі 6,9 в.
  • Даємо ще трохи більше, домагаючись максимальної яскравості лампочки і в результаті отримуємо 7,5 В.

 добиваясь максимальной яркости лампочки и в результате получаем 7,5 В

  • Саме така напруга необхідна для нормального функціонування встановлених нами світлодіодних лампочок.
  • А раніше на них надходило напруга в 14 В.Цілком природньо, що жодна лампочка такого витримати не могла.
  • Крім цього, ми перевірили також роботу плати в режимі стабілізатора напруги.
  • Для цього в наявний ланцюг до двох крон ми підключаємо ще дві пальчикові батарейки.
  • В результаті на вході у нас виходить напруга рівною 18+3=21 в.
  • Тепер дивимося на тестер, а він, як і раніше фіксує на виході напругу в 7,5 В.

 смотрим на тестер, а он, как и прежде фиксирует на выходе напряжение в 7,5 В

  • Тобто, плата дійсно видає на виході встановлену нами напругу, незалежно від того, як змінюється вхідна.
  • Мало того, підключаємо на вхід ще одну крону, піднімаючи напругу понад 30 В, але на виході незмінні 7,5 В.

подключаем на вход ещё одну крону, поднимая напряжение свыше 30 В, но на выходе неизменные 7,5 В

  • Тепер ми впевнені в тому, що, якщо навіть в автомобілі відбудеться з якихось причин стрибок напруги до 30 В, лампочки підсвічування при наявності в ланцюзі нових плат залишаться всі цілими.
  • Тому нам залишається тільки замінити всі перегорілі лампочки на блоці пічки і кондиціонера, а потім підключити куплену плату в ланцюг.
  • Для підключення плати нам необхідно знайти провід, по якому подається живлення на підсвічування пічки.
  • Зробити це можна за допомогою наявного у нас тестера, перевіряючи по черзі всі дроти, що підводяться до блоку.
  • Але, ми вже знаємо, що таким проводом є провід сірого кольору, що приєднується до фішки білого кольору.

таким проводом является провод серого цвета, что подсоединяется к фишке белого цвета

  • А тому ми перекушуємо його на підході до фішки.​

перекусываем провод на подходе к фишке

  • І тепер в розрив цього проводу ми підключимо нашу плату.​

в разрыв этого провода мы подключим нашу плату

  • Розрізаний плюсовий провід ми підключимо на вихід, а на вхід плати підключимо чорний мінусовий провід.​

Разрезанный плюсовой провод мы подключим на выход, а на вход платы подключим чёрный минусовый провод

  • У підсумку впаяли ми нашу плату, як і говорилося, в загальну схему підсвічування блоку пічки і кондиціонера Шевроле Авео Т250.

впаяли ми нашу плату в загальну схему підсвічування блоку пічки і кондиціонера

  • Одночасно з цим ми припаяли ще один додатковий провід на вихід плати і таким чином підключили ще до неї і кнопку включення сигналу аварійної зупинки.​

 подключили ещё к ней и кнопку включения сигнала аварийной остановки.

  • В результаті у нас всеілампочки підсвічування блоку і кнопка включення сигналу аварійної зупинки виявляються підключеними через нову плату-стабілізатор.
  • Тепер підключаємо сам блок і перевіряємо яскравість горіння всіх лампочок підсвічування.

подключаем сам блок и проверяем яркость свечения всех лампочек подсветки

  • Після цього регулюємо яскравість горіння всіх лампочок за допомогою резистора і в результаті вибираємо найоптимальніший варіант накалювання світлодіодів.

регулируем яркость свечения всех лампочек с помощью резистора

  • При цьому напруга на виході плати-стабілізатора становить 8,38 В.​

напряжение на выходе платы-стабилизатора составляет 8,38 В

  • Але, це ж не 14 В.Тому на такій напрузі всі світлодіодні лампочки зможуть працювати довго і безвідмовно.
  • Вийти з ладу може хіба що впаяна нами нова плата-стабілізатор.
  • Але, це вже зовсім інша історія, як то кажуть, тому нам належить просто періодично перевіряти її стан.
  • Ну і в процесі подальшої експлуатації зможемо дізнатися на скільки часу такої плати нам вистачить.
  • А поки нашу розповідь про самостійну заміну лампочок підсвічування блоку управління пічкою і кондиціонером Шевроле Авео на світлодіодні LED-лампочки на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна лампочок підсвічування блоку кондиціонера і пічки центральної консолі Шевроле Авео Т250 на LED лампи"

Відгуки: 0




.