Одним з основних елементів системи вприскування автомобільного бензинового двигуна внутрішнього згоряння є дросельна заслонка.
По суті це своєрідний повітряний клапан, при повному відкритті якого в системі встановлюється тиск, що рівняється атмосферному, а в закритому – утворюється практично вакуум.
У двигунах, якими комплектуються автомобілі Чері Тіго Т11 або Чері Тіго FL дросельний вузол розділяє повітряний фільтр силового агрегату з його впускним колектором.
У зв'язку з чим і встановлюється він на повітроводі між цими двома пристроями.
Основним призначенням дроселя є регулювання потоку повітряних мас, що надходять безпосередньо в «штани» колектора на впуску двигуна.
Повітря ж потрібно для приготування робочої суміші, і в зв'язку з цим заслонка дроселя регулює кількість повітря, що надходить в камери згоряння двигуна з метою приготування оптимальної паливно-повітряної суміші.
Управління роботою всього дросельного вузла здійснюється за допомогою електричного спеціального приводу, роботою якого «керує» в електронному режимі в свою чергу блок управління.
Виходячи з цього стає зрозумілим, що дросель грає одну з основних ролей в забезпеченні нормальної роботи бензинового ДВС з інжекторним уприскуванням палива будь-якого автомобіля.
Отже, від стану дросельного вузла залежить якість паливної суміші, а значить потужність і жвавість двигуна, характер і рівність обертів його на холостому ходу, витрата бензину, а також і робота ряду інших пристроїв і систем.
Звідси і важливість стану дроселя, постійного контролю за його станом, своєчасна чистка, а в разі необхідності і заміна.
Самостійно виконуємо чистку чи заміну дросельної заслонки автомобіля Chery Tiggo T11
В представляємій статті ми вирішили розповісти про те, яким чином своїми руками почистити або замінити дросельну заслонку на автомобілі Чері Тігго Т11.

- Як раніше і говорилося, дросельний вузол весь в даній автомашині розташований між гофрованим патрубком повітряного фільтра і її впускним колектором.

- Тому, щоб дістатися до дроселя і зняти його, в першу чергу необхідно витягти сам повітряний фільтр.

- А, щоб зняти корпус цього пристрою, нам буде потрібно відкрутити болт з одного його боку.

- І точно такий же болт потрібно відкрутити і з іншого його боку.

- Попередньо для зручності роботи необхідно також зняти акумуляторну батарею.
- Вона просто буде заважати проведенню нашого ремонту.
- Потім необхідно також послабити і зняти хомут на гофрованому патрубку фільтра.

- Після цього знімаємо весь повітряний фільтр разом з його гофрованим патрубком.
- І в результаті перед нами відкривається сама дросельна заслонка.

- Кріпиться цей вузол за допомогою чотирьох болтів.

- Тому за допомогою головки на 8 нам доведеться відкрутити всі ці чотири болти.

- Крім того, що буде потрібно відкрутити ці чотири болта, нам необхідно буде також зняти колодку проводів управління роботою цієї заслонкою.

- Але, навіть ще не знімаючи дросельну заслонку, можна вже побачити сліди бруду на ній.

- І це тільки з одного боку, а з іншого боку має бути ще більше.
- Тому відкручуємо болти, знімаємо колодку і демонтуємо сам дросельний вузол.

- Як бачите, в самому процесі демонтажу дроселя ніякої складності немає, тому зробити це може будь-який власник.
- При детальному огляді демонтованого дросельного вузла нами виявлено наявні два контакти для підігріву дросельної заслонки Chery Tiggo T11.

- Ось тільки чомусь до цих контактів не було підключено електроживлення. І це ще з заводу-виготовлювача.
- Сама ж дросельна заслонка виробництва компанії Bosch.

- Котушки запалювання з проводами і свічки запалювання у нас також встановлені цього ж виробника.
- В даному випадку дросельна заслонка після пробігу в 51 тисячу кілометрів виглядає дуже гнітюче.

- Вона давно вже потребує чищення. Тому ми і будемо це в даному випадку робити.
- Для чищення дросельної заслонки будемо використовувати звичайний засіб для чищення карбюраторів.

- Обробляємо сумлінно наш дросель з обох сторін наявним засобом.

- При цьому, весь наявний на стінках вузла бруд відкисає і стікає по стінках всередину.
- Тому ми після цього ретельно витираємо дрантям весь вузол всередині і зовні, а потім ще й продуваємо.
- В результаті отримуємо практично новий виріб.

- На подив бруду виявилося на дроселі не так вже й багато.
- Більше було сухої сажі, яка гарненько розмокла під впливом засобу для чищення карбюраторів.
- Для зручності очищення ми використовували навіть шкільний пензлик для малювання.
- З його допомогою легко вдалося дістатися в важкодоступні місця пристрою.
- В результаті встановлюємо дросельний вузол назад на своє місце.
- Потрібно відзначити, що корпус впускного колектора у нас встановлений пластмасовий, в який запаяні гайки болтів кріплення дроселя.
- Тому всі болти при установці його закручувалися легко до характерного клацання.
- Після установки і повного збирання нам буде потрібно провести ще т. зв. навчання або тренування дросельного вузла, яке рекомендується проводити завжди після демонтажу дроселя або відключення акумуляторної батареї.
- А на всю процедуру даного ремонту ми витратили близько півтори години часу.
- І це враховуючи той факт, що самостійно ми виконували такий ремонт в перший раз.
- На цьому нашу розповідь про чищення самостійно або заміну дросельної заслонки автомашини Чері Тіго Т11 або Чері Тіго FL закінчено.