• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна шарової опори, стійки стабілізатора, передніх гальмівних колодок Бід Ф3, Тагаз

Цей автомобіль, представлений вперше на автосалоні в Шанхаї в 2005 році, відразу ж справив справжній переворот, як на китайському авторинку, так і на європейському.

Його продажі за короткий час дозволили підняти відсоток реалізації компанії-виробника мало не в п'ять разів.

І все це відноситься до нового седану Бід А3, як китайської, так і російської збірки на Тагаз.

Нова модель відразу створювалася з урахуванням смаків європейців і була повністю орієнтована на авторинок європейських країн.

Машина відрізняється відмінними ходовими характеристиками, що багато в чому забезпечується передньою підвіскою по типу МакФерсона, а також балкою-торсіоном на задніх колесах.

Ще однією відмінністю цього автотранспортного засобу є дискові гальма, встановлені на всіх чотирьох колесах.

Таке компонування робить нове авто цілком конкурентоспроможним міським видом транспорту.

Однак, якою б не була прекрасна підвіска, рано чи пізно її елементи виходять з ладу, отримують різного роду вироблення, а тому потребують заміни.

Якщо ж це вчасно не зробити, то мало того, що перебування в такому автомобілі перетворитися в далеко не комфортне заняття.

Експлуатація автотранспортного засобу з елементами підвіски, що вийшли з ладу, загрожують безпеці, як самого водія і його пасажирів, так і оточуючих учасників дорожнього руху.

Виконуємо самостійно заміну шарової опори, стійки стабілізатора і передніх гальмівних колодок BYD F3

У цій статті ми розповімо про те, як своїми руками замінити стійку стабілізатора, шарову опору і передні гальмівні колодки на автомобілі Бід Ф3.

как своими руками заменить стойку стабилизатора, шаровую опору и передние тормозные колодки на автомобиле Бид Ф3.

  • Як правило, розумні власники, приступаючи до ремонту підвіски, будь то задня або передня, прагнуть діагностувати відразу всі її елементи на кожному конкретному колесі.
  • Робиться це для того, щоб при знятті колеса і розбиранні підвіски в його районі замінити відразу всі елементи, що цього потребують.
  • Саме так вирішили в даному конкретному випадку вчинити і ми.
  • Справа в тому, що на нашому авто почало пригальмовувати переднє праве колесо.

на нашем авто начало притормаживать переднее правое колесо

  • Тому, попередньо провівши діагностику, ми прийшли до висновку, що причиною всьому може бути закисання і заклинювання або загинання болтів в направляючих супорта.

причиной всему может быть закисание и заклинивание или загибание болтов в направляющих суппорта.

  • Для цього потрібно знімати колесо і міняти згадані болти.
  • А якщо ми вже там будемо робити ремонт, то заодно вирішили замінити гальмівні колодки, шарову опору, а також стійку стабілізатора.
  • В результаті у нас вийде комплексний ремонт частини передньої підвіски.
  • Перш за все, кілька слів потрібно сказати про заміну стійки стабілізатора.

несколько слов нужно сказать о замене стойки стабилизатора

  • Її ми вже замінили на нову.
  • Знімається вона досить просто: відкручуємо одну гайку зверху, а іншу знизу і вибиваємо стійку зі своїх гнізд.
  • Але, при відкручуванні гайок тут потрібно утримувати від прокручування болт.
  • А так як, стійка стабілізатора знаходиться в безпосередній близькості від колеса і дорожнього полотна, то вона практично завжди піддається впливу вологи, пилу і бруду.
  • Все це призводить до того, що гайки і болти часто закисають і тоді розкрутити їх буває досить складно.
  • Саме в зв'язку з цим ми встановили на болти шестигранники.

установили на болты шестигранники

  • Тепер при відкручуванні ми притримуємо шестигранником болт, а ключем відкручуємо гайку.
  • Але, є й інші методи, що полегшують відкручування.
  • Для цього, наприклад, на болті з внутрішньої сторони вуха кріплення стійки робиться проріз під ріжковий ключ.​

с внутренней стороны уха крепления стойки делается прорезь под рожковый ключ

  • В результаті при відкручуванні ви ріжковим ключем притримуєте болт від прокручування, а іншим ключем відкручуєте гайку.
  • Також, внизу, при установці нової стійки, вам буде заважати це зробити ричаг стабілізатора поперечної стійкості.

 внизу, при установке новой стойки, вам будет мешать это сделать рычаг

  • Так ось, щоб було легше вставити стійку, за допомогою ломика або монтування віджимають цей ричаг в бік.
  • І в цей час вставляєте нижній кінець стійки стабілізатора на своє місце, наживляєте і відпускаєте ричаг.
  • Тепер переходимо до супорта. Тут відкручуємо два болта з внутрішнього його боку, внизу і вгорі.

откручиваем два болта с внутренней стороны суппорта, внизу и вверху

  • Болти повністю витягуємо і потім знімаємо супорт Бід Ф3.​

снимаем суппорт

  • Далі на скобі супорта є дві направляючі.

на скобе суппорта имеются две направляющие

  • Так ось, ці направляючі найчастіше закисають і власне з цієї причини і пригальмовує потім колесо.
  • У зв'язку з цим ви повинні їх витягнути, почистити, змастити, вставити назад і розробити.витягнути, почистити, змастити, вставити назад і розробити направляючі
  • При цьому вони повинні провертатися і вільно витягуватися.
  • Під час зняття будьте уважні і не пошкодити наявні на них пильники.
  • Коли ми витягли у себе одну направляючу, то виявилося, що вона вже зігнута.

извлекли у себя одну направляющую, то оказалось, что она уже согнута

  • А раз так, то ми її в обов'язковому порядку будемо міняти.
  • Те ж саме виявилося і з другою направляючою.
  • В результаті ми гарненько прочистили отвори для направляючих всередині і тепер перевіряємо новими направляючими.

прочистили отверстия для направляющих внутри и теперь проверяем новыми направляющими

  • Вони вільно ходять в зад-перед і провертаються також.
  • Як правило, в комплекті поставки з новими направляючими йде і спеціальне мастило.в комплекте поставки с новыми направляющими идёт и специальная смазка
  • Її ми будемо використовувати для змащення направляючих при установці.
  • Якщо ж у вас з якихось причин такого мастила не виявиться, то для цих цілей можна використовувати літієве високотемпературне мастило.
  • Мастилом набиваємо отвір для направляючих і потім змащуємо і їх також.
  • При заміні направляючих, як правило, змінюються і їх пильники.
  • Нові встановлюються просто в отвір, поправляючи при цьому трохи викруткою.
  • При цьому вставляються вони всередину отвору широким кінцем, а вузьким назовні.

пыльники вставляются во внутрь отверстия широким концом, а узким наружу

  • Закінчивши з направляючими, приступаємо до заміни гальмівних колодок. Для цього знімаємо старі колодки для початку.

 снимаем старые колодки для начала

  • Далі беремо нові колодки і заради інтересу можемо порівняти товщину їх з товщиною старих.​

порівняти товщину нових колодок з товщиною старих

  • Вставляємо після цього нові колодки на свої місця.​

Вставляем после этого новые колодки на свои места.

  • Тепер для того, щоб одягнути на місце супорт, нам буде потрібно втиснути назад його циліндр.​

потрібно втиснути назад циліндр супорта

  • Справа в тому, що в міру сточування старих колодок, циліндр виходив назовні.
  • А тепер ми встановили колодки, які значно товщі старих і тому циліндр супорта необхідно повернути назад у вихідне положення.
  • Для цього використовують спеціально виготовлене пристосування.​

используем специально изготовленное приспособление

  • Беремо стару колодку, вставляємо її в супорт Бід Ф3, також вставляємо туди наше пристосування і його болтом підтискаємо колодку.
  • І після цього закручуємо болт пристосування, який буде тиснути на колодку і тим самим вдавлювати циліндр.​

 закручиваем болт приспособления, который будет давить на колодку

  • Далі одягаємо супорт на нові колодки і закручуємо його болти назад.
  • Після цього переходимо на шарову опору.
  • Для того, щоб зняти шарову опору, необхідно в першу чергу відкрутити знизу три болта її кріплення.
  • Для цього одягаємо на болт ключ, на нього одягаємо довгу трубку для посилення.
  • Після цього однією рукою притримуємо ключ на головці болта, а ногою в цей час впираємося в трубку і таким чином зриваємо.
  • Потім витягуємо з пальця шплінт.

вытаскиваем с пальца шаровой сверху шплинт

  • Для того, щоб легше було відкрутити гайку і вибити шарову, обробляємо всі з'єднання спеціальними засобами.

обрабатываем всё соединение специальными средствами

  • Потім відкручуємо гайку трохи і між нею і металевою частиною Шруса забиваємо потужну викрутку.

откручиваем гайку немного и между нею и металлической частью Шруса забиваем мощную отвёртку

  • І ось таким чином вдалося видавити палець шарової вниз. В результаті вона стала вільно рухатися в поворотному кулаці.
  • Тому ми вже без особливих проблем вибиваємо і витягуємо повністю шарову опору.выбиваем и извлекаем полностью шаровую опору
  • Після цього беремо нову шарову. При покупці ми вибирали просто бюджетний варіант.
  • У комплекті з цією опорою йдуть болти зі шліцами.

В комплекте с этой опорой идут болты со шлицами.

  • Це говорить про те, що їх необхідно спочатку трохи забити в отвори кронштейна опори, а потім вже гайками притягнути.
  • В результаті встановили ми нашу нову шарову опору на своє місце, закрутили гайку і вставили шплінт.

установили мы нашу новую шаровую опору

  • Проблем особливих при цьому у нас не виникло.
  • Єдине тільки побажання, болти зі шліцами найкраще запресовувати до установки шарової на своє місце.
  • Тому, що потім на місці гайками виявилося досить важко це робити.

 на месте гайками оказалось довольно трудно запрессовывать болты

  • В результаті підвіска цього вузла практично повністю перевірена і всі елементи її поміняні успішно.​

подвеска этого узла практически полностью проверена

  • Тепер залишається одягнути колесо на місце і переходити на іншу сторону, де виконувати такий же ремонт і в тому ж порядку.
  • А нашу розповідь про самостійну заміну стійки стабілізатора, передніх гальмівних колодок і шарової опори Бід Ф3 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна шарової опори, стійки стабілізатора, передніх гальмівних колодок Бід Ф3, Тагаз"

Відгуки: 0




.