Цей автомобіль, представлений вперше на автосалоні в Шанхаї в 2005 році, відразу ж справив справжній переворот, як на китайському авторинку, так і на європейському.
Його продажі за короткий час дозволили підняти відсоток реалізації компанії-виробника мало не в п'ять разів.
І все це відноситься до нового седану Бід А3, як китайської, так і російської збірки на Тагаз.
Нова модель відразу створювалася з урахуванням смаків європейців і була повністю орієнтована на авторинок європейських країн.
Машина відрізняється відмінними ходовими характеристиками, що багато в чому забезпечується передньою підвіскою по типу МакФерсона, а також балкою-торсіоном на задніх колесах.
Ще однією відмінністю цього автотранспортного засобу є дискові гальма, встановлені на всіх чотирьох колесах.
Таке компонування робить нове авто цілком конкурентоспроможним міським видом транспорту.
Однак, якою б не була прекрасна підвіска, рано чи пізно її елементи виходять з ладу, отримують різного роду вироблення, а тому потребують заміни.
Якщо ж це вчасно не зробити, то мало того, що перебування в такому автомобілі перетворитися в далеко не комфортне заняття.
Експлуатація автотранспортного засобу з елементами підвіски, що вийшли з ладу, загрожують безпеці, як самого водія і його пасажирів, так і оточуючих учасників дорожнього руху.
Виконуємо самостійно заміну шарової опори, стійки стабілізатора і передніх гальмівних колодок BYD F3
У цій статті ми розповімо про те, як своїми руками замінити стійку стабілізатора, шарову опору і передні гальмівні колодки на автомобілі Бід Ф3.
- Як правило, розумні власники, приступаючи до ремонту підвіски, будь то задня або передня, прагнуть діагностувати відразу всі її елементи на кожному конкретному колесі.
- Робиться це для того, щоб при знятті колеса і розбиранні підвіски в його районі замінити відразу всі елементи, що цього потребують.
- Саме так вирішили в даному конкретному випадку вчинити і ми.
- Справа в тому, що на нашому авто почало пригальмовувати переднє праве колесо.
- Тому, попередньо провівши діагностику, ми прийшли до висновку, що причиною всьому може бути закисання і заклинювання або загинання болтів в направляючих супорта.
- Для цього потрібно знімати колесо і міняти згадані болти.
- А якщо ми вже там будемо робити ремонт, то заодно вирішили замінити гальмівні колодки, шарову опору, а також стійку стабілізатора.
- В результаті у нас вийде комплексний ремонт частини передньої підвіски.
- Перш за все, кілька слів потрібно сказати про заміну стійки стабілізатора.
- Її ми вже замінили на нову.
- Знімається вона досить просто: відкручуємо одну гайку зверху, а іншу знизу і вибиваємо стійку зі своїх гнізд.
- Але, при відкручуванні гайок тут потрібно утримувати від прокручування болт.
- А так як, стійка стабілізатора знаходиться в безпосередній близькості від колеса і дорожнього полотна, то вона практично завжди піддається впливу вологи, пилу і бруду.
- Все це призводить до того, що гайки і болти часто закисають і тоді розкрутити їх буває досить складно.
- Саме в зв'язку з цим ми встановили на болти шестигранники.
- Тепер при відкручуванні ми притримуємо шестигранником болт, а ключем відкручуємо гайку.
- Але, є й інші методи, що полегшують відкручування.
- Для цього, наприклад, на болті з внутрішньої сторони вуха кріплення стійки робиться проріз під ріжковий ключ.
- В результаті при відкручуванні ви ріжковим ключем притримуєте болт від прокручування, а іншим ключем відкручуєте гайку.
- Також, внизу, при установці нової стійки, вам буде заважати це зробити ричаг стабілізатора поперечної стійкості.
- Так ось, щоб було легше вставити стійку, за допомогою ломика або монтування віджимають цей ричаг в бік.
- І в цей час вставляєте нижній кінець стійки стабілізатора на своє місце, наживляєте і відпускаєте ричаг.
- Тепер переходимо до супорта. Тут відкручуємо два болта з внутрішнього його боку, внизу і вгорі.
- Болти повністю витягуємо і потім знімаємо супорт Бід Ф3.
- Далі на скобі супорта є дві направляючі.
- Так ось, ці направляючі найчастіше закисають і власне з цієї причини і пригальмовує потім колесо.
- У зв'язку з цим ви повинні їх витягнути, почистити, змастити, вставити назад і розробити.
- При цьому вони повинні провертатися і вільно витягуватися.
- Під час зняття будьте уважні і не пошкодити наявні на них пильники.
- Коли ми витягли у себе одну направляючу, то виявилося, що вона вже зігнута.
- А раз так, то ми її в обов'язковому порядку будемо міняти.
- Те ж саме виявилося і з другою направляючою.
- В результаті ми гарненько прочистили отвори для направляючих всередині і тепер перевіряємо новими направляючими.
- Вони вільно ходять в зад-перед і провертаються також.
- Як правило, в комплекті поставки з новими направляючими йде і спеціальне мастило.
- Її ми будемо використовувати для змащення направляючих при установці.
- Якщо ж у вас з якихось причин такого мастила не виявиться, то для цих цілей можна використовувати літієве високотемпературне мастило.
- Мастилом набиваємо отвір для направляючих і потім змащуємо і їх також.
- При заміні направляючих, як правило, змінюються і їх пильники.
- Нові встановлюються просто в отвір, поправляючи при цьому трохи викруткою.
- При цьому вставляються вони всередину отвору широким кінцем, а вузьким назовні.
- Закінчивши з направляючими, приступаємо до заміни гальмівних колодок. Для цього знімаємо старі колодки для початку.
- Далі беремо нові колодки і заради інтересу можемо порівняти товщину їх з товщиною старих.
- Вставляємо після цього нові колодки на свої місця.
- Тепер для того, щоб одягнути на місце супорт, нам буде потрібно втиснути назад його циліндр.
- Справа в тому, що в міру сточування старих колодок, циліндр виходив назовні.
- А тепер ми встановили колодки, які значно товщі старих і тому циліндр супорта необхідно повернути назад у вихідне положення.
- Для цього використовують спеціально виготовлене пристосування.
- Беремо стару колодку, вставляємо її в супорт Бід Ф3, також вставляємо туди наше пристосування і його болтом підтискаємо колодку.
- І після цього закручуємо болт пристосування, який буде тиснути на колодку і тим самим вдавлювати циліндр.
- Далі одягаємо супорт на нові колодки і закручуємо його болти назад.
- Після цього переходимо на шарову опору.
- Для того, щоб зняти шарову опору, необхідно в першу чергу відкрутити знизу три болта її кріплення.
- Для цього одягаємо на болт ключ, на нього одягаємо довгу трубку для посилення.
- Після цього однією рукою притримуємо ключ на головці болта, а ногою в цей час впираємося в трубку і таким чином зриваємо.
- Потім витягуємо з пальця шплінт.
- Для того, щоб легше було відкрутити гайку і вибити шарову, обробляємо всі з'єднання спеціальними засобами.
- Потім відкручуємо гайку трохи і між нею і металевою частиною Шруса забиваємо потужну викрутку.
- І ось таким чином вдалося видавити палець шарової вниз. В результаті вона стала вільно рухатися в поворотному кулаці.
- Тому ми вже без особливих проблем вибиваємо і витягуємо повністю шарову опору.
- Після цього беремо нову шарову. При покупці ми вибирали просто бюджетний варіант.
- У комплекті з цією опорою йдуть болти зі шліцами.
- Це говорить про те, що їх необхідно спочатку трохи забити в отвори кронштейна опори, а потім вже гайками притягнути.
- В результаті встановили ми нашу нову шарову опору на своє місце, закрутили гайку і вставили шплінт.
- Проблем особливих при цьому у нас не виникло.
- Єдине тільки побажання, болти зі шліцами найкраще запресовувати до установки шарової на своє місце.
- Тому, що потім на місці гайками виявилося досить важко це робити.
- В результаті підвіска цього вузла практично повністю перевірена і всі елементи її поміняні успішно.
- Тепер залишається одягнути колесо на місце і переходити на іншу сторону, де виконувати такий же ремонт і в тому ж порядку.
- А нашу розповідь про самостійну заміну стійки стабілізатора, передніх гальмівних колодок і шарової опори Бід Ф3 на цьому закінчено.