Ми підняли автомобіль і виставили на стійки. Зараз розкрутимо ступичную гайку.
Вже від'єднали датчик АБС.
Починаємо заміну.
Всі. Ступичную гайку зірвали.
Знімаємо таку скобу, яка тримає гальмівний шланг. І тепер від'єднуємо шланг гальмівний від стійки. Тепер демонтуємо гальмівний кулак.
Далі отстегиваем рульової наконечник.
Спробуємо його акуратно зняти знімачем.
Тепер беремо ключ на 14 відкручуємо нижню кульову.
Відкрутили. Забиваємо в проріз силову викрутку.
Беремо монтаж і тиснемо.
Бачимо, що кульова у нас ходить. Від'єднуємо роз'єм датчика АБС вже від стійки.
І витягуємо кулак. Готове.
У цьому місці прикипає дуже сильно.
Тепер йдемо до тискам. Зараз ми займемося вибиванням передньої ступиці. Беремо голівку на 30. І выколачиваем молотком.
Наш підшипник тріснув. Частина залишилася на маточині. Але нестрашно.
Потім болгаркою його знімемо. Новий підшипник ми замовили на сайті Азія-центр.
Ось така у нас тут конструкція.
Там всередині стопорне кільце. Знімаємо його. Тепер відкручуємо болти. Після цього треба выпрессовать сам підшипник передньої ступиці Шевроле Лачетті. Є в мене такий ось прес.