Ремонт рульової рейки Чері Амулет, заміна сальників

В сучасних автомобілях передача зусилля водія при повертанні керма передається на провідні колеса за допомогою спеціального механізму.

 

Наявність такого механізму забезпечує синхронне повертання обох ведучих коліс в ту ж сторону, в яку водій повертає рульове колесо.

Таким складним і фактично незамінним механізмом рульового управління є рульова рейка.

В автомобілі китайських виробників Чері Амулет встановлена гідравлічна рульова рейка, яка кріпиться на поперечній балці його кузова.

Одними з найбільш вразливих елементів рульової рейки гідравлічного типу є пильники і сальники.

В результаті пошкодження пильника на сальник і його підшипник потрапляє волога, пил і бруд.

Через це сальник досить швидко виходить з ладу і починає текти.

А це призводить до втрати кількості масла не тільки в самій рейці, але і в гідропідсилювачі керма, який покликаний полегшити водієві зусилля, необхідні для повороту керма.

Найчастіше виходить з ладу верхній сальник редуктора, встановлений через підшипник на рульовому кардані рульової колонки.

У зв'язку з цим на цей підшипник і на сам сальник відповідно припадає основна частина навантаження, що і призводить до виходу з ладу останнього.

Нижній сальник, встановлений на нижньому валу, і виходить з ладу значно рідше.

Незважаючи на це, що один, що інший сальники вимагають постійної уваги і контролю.

І при появі перших ознак підтікання необхідно виконувати їх заміну.

Рульова рейка є досить складним механізмом, а тому і обслуговування її також вимагає певних знань, навичок і спеціального інструменту або пристосувань.

Саме тому ремонт цього механізму зазвичай виконують в спеціалізованих майстернях.

Але, це не означає, що такий ремонт не можна робити самостійно. Для цього існують спеціальні ремкомплекти.

При дотриманні вище зазначених умов або при наявності досвідченого товариша, здійснювати ремонт рульової рейки і замінювати окремі її елементи цілком можна і в своєму гаражі.

Головне в цьому випадку наявність підйомника або оглядової ями.

Ремонтуємо самостійно рульову рейку Chery Amulet

В новій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином ми самостійно виконали ремонт рульової рейки Чері Амулет і замінили її сальники.

каким образом мы самостоятельно выполнили ремонт рулевой рейки Чери Амулет и заменили её сальники.

  • Відразу варто обмовитися, що ремонт ми виконували самостійно вперше.
  • При цьому у нас немає ні підйомника, ні оглядової ями. Так що, ремонт виконується, що називається в польових умовах.
  • Отже, відкрутили ми повністю і зняли рульову рейку в зборі зі свого автомобіля.​

открутили мы полностью и сняли рулевую рейку в сборе

  • Після цього відкручуємо від неї гідравлічні трубки, знімаємо всі пильники, а також все те, що буде нам заважати розбирати механізм.

 откручиваем от неё гидравлические трубки, снимаем все пыльники, а также всё то, что будет нам мешать разбирать

  • Далі розбираємо сам механізм рейки.
  • Для цього в першу чергу викручуємо болт підтягування люфту рейки з шестигранником всередині.​

 выкручиваем болт подтягивания люфта рейки с шестигранником внутри

  • Щоб викрутити цей болт, буде потрібно відповідний ключ, але якщо його у вас раптом не виявилося, то це не біда.
  • Можна взяти звичайний болт М10 на 17, накрутити на нього одну гайку, а потім і іншу, як контргайку, і з їх допомогою легко можна викрутити цей болт.​

взять обыкновенный болт М10 на 17, накрутить на него одну гайку, а затем и другую

  • В результаті ми витягли рульовий вал, на якому встановлюється сальники і три підшипника.​

извлекли рулевой вал, на котором устанавливается сальники и три подшипника

  • При огляді сальник виявився в нормальному стані.
  • Також витягуємо довгу вісь з корпусу рейки, з встановленими на ній також сальником з втулкою, на які варто звернути увагу.

вытаскиваем длинную ось с корпуса рейки, с установленными на ней также сальником с втулкой

  • Але, як виявилося ця втулка встановлюється насправді спочатку в корпус рейки.​

эта втулка устанавливается на самом деле в корпус рейки

  • Спеціально для цього з правого боку труби корпусу є виступаюча кромка, в яку і впирається ця втулка.​

 с правой стороны трубы корпуса имеется выступающая кромка

  • Так ось, всередині цієї втулки знаходиться ще один сальник.​

 внутри этой втулки находится ещё один сальник

  • Це не простий сальник, тому, що всередині його є ще пластикове кільце.

всередині сальника є ще пластикове кільце.

  • Розмір цього сальника 322х22х8мм.а зі зворотнього боку він ще має манжет.
  • Встановлюється такий сальник досить щільно в цю саму втулку рульової рейки Чері Амулет.​

Устанавливается такой сальник довольно плотно в эту самую втулку рулевой рейк

  • Так ось, як виявилося цей сальник у нас і вийшов з ладу в результаті чого було протікання масла.
  • Тому цей сальник ми будемо міняти на новий. А після цього починаємо збирати назад його втулку.
  • Спочатку вставляємо пластикове кільце або проставку у втулку.​

вставляем пластиковое кольцо или проставку во втулку

  • При цьому грибок цієї проставки повинен бути зверху.
  • Потім вставляємо туди ж новий сальник.​

вставляем туда же новый сальник

  • Після цього вставляємо зібрану втулку в корпус рейки з лівого боку.​

вставляем собранную втулку в корпус рейки с левой стороны

  • При цьому заганяємо цю втулку в корпус до тих пір, поки верхній паз її не стане на рівні прорізу на трубі.

загоняем эту втулку в корпус до тех пор, пока верхний паз её не станет на уровне прорези на трубе

  • Це потрібно для того, щоб потім в цей проріз можна було вставити стопорне кільце.

чтобы потом в эту прорезь можно было вставить стопорное кольцо

  • А зачіпляється це кільце своїм загнутим кінцем в отворі, виконаному на втулці.​

 зацепляется это кольцо своим загнутым концом в отверстии, проделанном на втулке

  • В зв'язку з цим, щоб можна було кінець стопорного кільця вставити в цей отвір, втулку встановлюємо отвором на рівні прорізу.

втулку устанавливаем отверстием на уровне прорези.

  • Щоб було легше загнати втулку в корпус рейки, можна її вал або вісь повернути трохи назад.
  • В результаті коли поєднали отвір на втулці з прорізом на корпусі рейки, вставляємо в цей отвір кінець стопорного кільця.​

вставляем в это отверстие конец стопорного кольца.

  • Ми його, до речі, замінили, встановивши нове.
  • І після цього за допомогою викрутки провертаємо за пази втулку проти годинникової стрілки.​

с помощью отвёртки проворачиваем за пазы втулку против часовой стрелки

  • При цьому провертаємо до тих пір, поки стопорне кільце повністю не зайде в корпус рейки і не застопорить нам втулку.

проворачиваем до тех пор, пока стопорное кольцо полностью не зайдёт в корпус рейки

  • Вісь рейки у нас вже вставлена, тому встановлюємо нижній підшипник в корпус редуктора, на якому буде обертатися рульовий вал.​

устанавливаем нижний подшипник в корпус редуктора

  • А зверху встановлюємо безпосередньо сам рульовий вал з підшипником.​

сверху устанавливаем непосредственно сам рулевой вал с подшипником

  • Виходячи з того, що втулка встановлювалася з лівого боку в корпус рейки Чері Амулет, то цілком очевидно, що сама вісь вставляється з правого боку.​

сама ось вставляется с правой стороны.

  • Тобто, зуби її повинні знаходитися в редукторі.
  • Так ось, після того, як встановили рульовий вал з підшипниками в редуктор, знизу фіксуємо його болтом.​

снизу фиксируем подшипник болтом

  • Потім, після того, як затягнули цей болт, зверху ще закручуємо заглушку з гайкою на 19.​

сверху ещё закручиваем заглушку с гайкой на 19

  • Далі перевертаємо рейку і збоку в отвір редуктора необхідно встановити болт підтягування рейки.​

 сбоку в отверстие редуктора необходимо установить болт подтягивания рейки

  • Однак, це не просто болт, а цілий набір деталей.​

это не просто болт, а целый набор деталей

  • На вал спочатку встановлюється пробка у формі півмісяця з пластмасовим або поліуретановим вкладишем.

 сначала устанавливается пробка в форме полумесяца с пластмассовой или полиуретановой вставкой

устанавливаем пружину

  • Тільки після цього закручуємо болт підтягування.​

закручиваем болт подтягивания

  • Тепер зверху на рульовий вал одягаємо сальник розміром 19х35х5,7, попередньо змастивши його маслом.​

на рулевой вал одеваем сальник размером 19х35х5,7

  • Так сталося, що придбати новий такий сальник нам не вдалося, а тому ми придбали такий же по діаметру, але з товщиною на 2,5 см більше.
  • В результаті болгаркою ми зрізали кромку його і вийшов після цього практично штатний сальник.​

срезали кромку его и получился после этого практически штатный сальник

  • А міняти цей сальник потрібно було, оскільки саме через верхній сальник рульового валу рейки Чері Амулет найчастіше і відбувається витікання масла.

саме через верхній сальник рульового валу рейки найчастіше і відбувається витікання масла.

  • Тому встановили ми новий, виготовлений нами сальник, який відмінно встав в установче місце.

установили мы новый, изготовленный нами сальник

  • Після цього зафіксували його новим стопорним кільцем.​

зафиксировали сальник новым стопорным кольцом

  • В результаті редуктор рульової рейки у нас повністю зібраний.​

 редуктор рулевой рейки у нас полностью собранный

  • Далі при установці гідравлічних трубок ми також замінили ущільнювальні гумки.​

при установке гидравлических трубок мы также заменили уплотнительные резинки

  • Для цього придбали нові гумки.​

приобрели новые резинки

  • І в результаті наша рейка тепер повністю зібрана.​

 наша рейка теперь полностью собранная

  • В принципі сам процес ремонту не є дуже складним.
  • До того ж перебрати стару рейку і замінити в ній деталі, що вийшли з ладу, в першу чергу сальник, обійдеться дешевше, ніж купувати нову.
  • Набагато складніше зняти рейку з автомобіля і потім встановити її туди назад.
  • А так весь ремонт зайняв приблизно 4-5 годин.
  • Тому робити його вдома, та ще й в польових умовах, що називається, цілком реально.
  • А нашу розповідь про самостійний ремонт рульової рейки, з заміною сальників, Чері Амулет на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт рульової рейки Чері Амулет, заміна сальників"

Відгуки: 0




Рейка Рульова для ремонту Чері Амулет:

Балка для ремонту Чері Амулет:

Пильники для ремонту Чері Амулет:

Сальники двигуна для ремонту Чері Амулет:

Підшипник для ремонту Чері Амулет:

Трубка для ремонту Чері Амулет:

Болти для ремонту Чері Амулет:

Гайка для ремонту Чері Амулет:

Вал для ремонту Чері Амулет:

Корпус для ремонту Чері Амулет:

.