• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна рульової рейки Равон Р2, Шевроле Спарк

Одним з основних вузлів рульового управління автомобіля є рульова рейка.

Це цілий ряд різних елементів, зібраних в одному загальному корпусі.

Призначений цей складний механізм для перетворення обертального руху рульового колеса в одночасний поворот ведучих коліс.

Сьогодні рульова рейка, що встановлюється на сучасні моделі авто, має приблизно однакову будову і відрізняється лише типом підсилювача.

Це ще один спеціальний механізм, який полегшує поворот керма водієм.

В автомобілі Шевроле Спарк або в його сучасному клоні Равон Р2 встановлена рульова рейка з електричним підсилювачем.

У зв'язку з особливостями конструкції, обумовленої саме наявністю електричного підсилювача, рульова рейка, що встановлюється на цих автомобілях, складно піддається ремонту.

Тому, найчастіше, при виході такого механізму з ладу, його рідко ремонтують, а просто замінюють на новий.

А в загальному цей механізм більш економічний і надійний, ніж скажімо найбільш популярна гідравлічна рейка.

Сама процедура заміни одного з основних механізмів рульового управління Ravon R2 досить складна і найчастіше її проведення намагаються доручити досвідченим фахівцям в спеціалізованих автосервісних центрах.

Але, це не означає, що міняти рульову рейку не можна в умовах гаража самостійно.

Все це цілком можливо, правда для цього не зайвим буде знати послідовність виконання робіт з демонтажу даного механізму з автомобіля.

Проводимо самостійно заміну рульової рейки автомобіля Ravon R2

У новій статті ми розповімо про те, як правильно самому виконати заміну рульової рейки на Равон Р2 або Шевроле Спарк.

как правильно самому выполнить замену рулевой рейки на Равон Р2

  • Незважаючи на те, що наш автомобіль пройшов вже трохи більше 33 тис.кілометрів, приблизно півроку тому ми спробували доручити відремонтувати його рульову рейку майстрам з офіційної майстерні з ремонту цих механізмів.
  • Але, в силу того, що такі рейки самі по собі погано піддаються ремонту, та й ще з запасними частинами для них існує серйозна проблема, ремонт вийшов не дуже вдалим.
  • В результаті ми вирішили піти більш простим шляхом і просто замінити цю рейку на нову.
  • До того ж виконувати таку заміну було вирішено самостійно.
  • Починати такий ремонт, незважаючи на те, що рейка розташована під автомобілем, слід з салону.
  • Для цього внизу біля самого днища відкручуємо болт рульового кардана.

внизу у самого днища откручиваем болт рулевого кардана

  • Він з'єднує вал рульової рейки з рульовою колонкою або самим кермом.
  • Тому, викрутивши болт виймаємо після цього вал рульової колонки.​

 выкрутив болт вынимаем после этого вал рулевой колонки

  • Відводимо колонку в сторону і тепер можемо перебиратися під автомобіль для того, щоб демонтувати саму рейку.
  • Внизу знімаємо обидва передніх колеса, а потім відвертаємо з обох сторін рульові наконечники.

отворачиваем с обеих сторон рулевые наконечники

  • Це в тому випадку, якщо ви вирішили попутно замінити і самі рульові наконечники.
  • Але, заміна рульових наконечників, як правило, здійснюється одночасно з заміною рейки.

 замена рулевых наконечников, как правило, осуществляется одновременно с заменой рейки

  • Цим ви просто забезпечите собі на тривалий час нормальне функціонування всього рульового управління автомашини.
  • Крім того, для заміни рульових наконечників вам буде потрібно в даному випадку зняти і бризковики.
  • А для цього необхідно вийняти кліпси або пістони кріплення цих деталей.

необходимо вынуть клипсы или пистоны крепления этих деталей

  • Крім того, відкручуємо і гайки, що утримують бризковик.​

откручиваем и гайки, удерживающие брызговик

  • І коли все відкручено, можна просто зняти повністю і прибрати бризковик.​

просто снять полностью и убрать брызговик

  • Далі піднімаємо автомобіль, якщо є підйомник, а якщо немає, то з оглядової ями, відкручуємо і знімаємо захист двигуна.​

откручиваем и снимаем защиту двигателя

снять подушку двигателя, что установлена на стыке его с трансмиссией

  • І потім вже безперешкодно можемо відкручувати з одного боку болт самої рульової рейки.​

можем откручивать с одной стороны болт самой рулевой рейки

  • А також відкручуємо і з іншого боку точно такий же болт кріплення рейки Равон Р2.​

откручиваем и с другой стороны точно такой же болт крепления

  • Далі демонтували ми рульові наконечники.

демонтировали мы рулевые наконечники

  • Якщо ми вже займаємося цим вузлом, а колеса зняті, то можна при необхідності поміняти і гальмівні колодки заодно.

можно при необходимости поменять и тормозные колодки

  • Ми будемо міняти, тому, що за 33 тис.кілометрів пробігу колодки грунтовно стерлися і вже навіть пищать скрипуни.
  • Отже, викрутили ми обидва болта кріплення рульової рейки.​

выкрутили мы оба болта крепления рулевой рейки

  • А також зняли повністю центральну подушку двигуна.​

сняли полностью центральную подушку двигателя

  • Після цього нам буде потрібно ще послабити трохи болти кріплення підрамника.​

отпустить немного болты крепления подрамника

  • Це потрібно для того, щоб можна було трохи опустити підрамник, оскільки без цього ми не зможемо вивести рульову рейку і демонтувати її.
  • В результаті зняли ми нарешті нашу рульову рейку і тепер замість неї будемо встановлювати нову таку ж оригінальну.​

сняли мы наконец-то нашу рулевую рейку и теперь вместо неё будем устанавливать новую

  • Така заміна обумовлена тим, що придбати запасні деталі до цієї рейки практично неможливо.
  • Крім того, всередину її потрапила вода.
  • В основному вода в корпус рейки потрапляє через рульовий вал.

вода в корпус рейки попадает через рулевой вал

  • Справа в тому, що в цьому місці в кузові встановлений перехідний стакан і в ньому якраз і збирається вода.
  • Ця вода там застоюється, тому, що не має виходу. В результаті вона потрапляє в корпус рейки через сальник рульового вала.
  • А в зв'язку з цим виходять з ладу і всі інші елементи цього механізму.
  • Так в рульових тягах вже є невеликий люфт.​

 в рулевых тягах уже имеется небольшой люфт

  • Крім того, на пильниках цих рульових тяг вже з'явилися тріщини.

на пыльниках этих рулевых тяг уже появились трещины

  • І це незважаючи на те, що півроку тому вони мінялися.
  • Мало того, при заміні в спеціалізованій майстерні один з пильників був зафіксований звичайним пластиковим хомутом.

один из пыльников был зафиксирован обыкновенным пластиковым хомутом

  • Для порівняння ми взяли ще й рульову рейку з гідравлічним підсилювачем керма, що встановлюється на автомобілі Шевроле Спарк М300.

Для сравнения мы взяли ещё и рулевую рейку с гидравлическим усилителем руля

  • Як виявилося, в ній ущільнювач розташований на різній висоті  в порівнянні з тією рейкою, яку ми тільки що зняли.​

уплотнитель расположен на разной высоте с той рейкой, которую мы только что сняли

  • Це при тому, що обидві рейки лежать на одній площині.
  • Мало того, рельєф або форма самої ущільнювальної гумки в цьому механізмі також відрізняється.​

рельеф или форма самой уплотнительной резинки в этом механизме также отличается

  • Різні за формою і шліци на рульових валах в цих механізмах.​

Разные по форме и шлицы на рулевых валах в этих механизмах.

  • А це говорить про те, що установка на наш автомобіль рульової рейки з гідропідсилювачем керма просто неможлива.
  • Для цього буде потрібно міняти рульовий кардан разом з усією рульовою колонкою. Це, як мінімум.
  • Для заміни ми придбали нові рульові наконечники в оригінальному виконанні.

приобрели новые рулевые наконечники в оригинальном исполнении

  • Крім того, проводимо перед установкою деякі маніпуляції, що дозволяють перешкоджати повторному попаданню води в колонку.
  • І після цього встановлюємо її назад на своє місце. Потім встановлюємо на місце також щитки бризковиків.
  • Також, як і говорилося раніше, замінили ми гальмівні колодки.​

заменили мы тормозные колодки

  • Після цього переходимо назад в салон, де встановлюємо на місце рульовий вал і прикручуємо кардан.​

устанавливаем на место рулевой вал и прикручиваем кардан

  • При цьому потрібно дивитися, щоб і пильник рульової рейки, і ущільнювач встали рівно і правильно.

нужно смотреть, чтобы и пыльник рулевой рейки, и уплотнитель встали ровно

  • Тобто, щоб ущільнення з кузовом було надійним, а також і на самому рульовому валу.
  • На закінчення хочеться ще продемонструвати, які вм'ятини або забоїни на шліцах рульового валу старої рейки зробили під час демонтажу її в спеціалізованій автомайстерні.

вмятины или забоины на шлицах рулевого вала старой рейки сделали во время демонтажа

  • Так, що не завжди ремонт фахівців на офіційних СТО себе виправдовує.
  • Тому, перш, ніж починати якийсь ремонт і вибирати, кому його доручити, варто подумати про якість його проведення, а також економію при цьому коштів і часу.
  • Нашу ж розповідь про самостійну заміну рульової рейки Равон Р2 або Шевроле Спарк М300 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна рульової рейки Равон Р2, Шевроле Спарк"

Відгуки: 0




.