• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Ремонт коробки передач Деу Сенс, Шанс 1.3

Через три роки після початку  випуску  автомобіля Daewoo Lanos, що став згодом народним в нашій країні, була розроблена і запущена у виробництво спільна українсько-корейська версія цієї моделі з індексом L1300.

Надалі ця модель отримала назву Деу Сенс, а для російського споживача – Деу Шанс.

Сенс запуску цієї моделі, яка зовні практично нічим не відрізнялася від Деу Ланос, була комплектація автомашини силовим агрегатом, а також коробкою перемикання передач виробництва Мелітопольського автомоторного заводу.

Це двовальний п'ятиступінчастий вузол, який раніше встановлювався на інші автомобільні марки вітчизняного автозаводу ЗАЗ.

Тепер же ця КПП встановлювалася на нову модель разом з двигуном об'ємом 1,3 л і отримала індекс 301.

З висоти сьогоднішнього дня можна говорити про те, що до цього головного елементу трансмісії Daewoo Sens згодом сформувалося різне ставлення і думка.

У ній, як і в багатьох інших вузлах і агрегатах є безліч своїх плюсів і мінусів.

Але, незважаючи на це, однозначним є її відносна простота в конструкції, хороша ремонтопридатність і досить непогана надійність.

В силу цього при бажанні розібрати коробку і зробити певну заміну деталей, що вийшли з ладу в ній, можна і самостійно у власному гаражі.

А це непогана економія часу і найголовніше власних коштів.

Розбираємо і ремонтуємо самостійно коробку перемикання передач Daewoo Sens 1,3

В представленій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна своїми руками розібрати і виконати ремонт КПП на Деу Сенс або Деу Шанс.

каким образом можно своими руками разобрать и выполнить ремонт КПП на Дэу Сенс или Дэу Шанс.

  • Причиною розбирання і ремонту цього агрегату став постійний підозрілий неприємний шум, як під час руху, так і при роботі на місці.
  • Власники цього авто, напевно, добре знають, що одним з хворих або слабких місць даної КПП є підтікання масла на різних її з'єднаннях.
  • Тому і немає нічого дивного, що після демонтажу коробки з автомобіля вона виявилася повністю вимазаної в бруд і масло.
  • У зв'язку з цим, перш, ніж приступити до розбирання, нам довелося гарненько повозитися, щоб почистити корпус цієї коробки.

пришлось хорошенько повозиться, чтобы почистить корпус этой коробки

  • Після цього, при детальному огляді було виявлено відсутність деяких гайок на болтах з'єднань.​

выявлено отсутствие некоторых гаек на болтах соединений

  • Не дивно, що в коробці підтікало масло.
  • Отже, нами прийнято рішення для початку відкрутити і зняти задню кришку, щоб потім було видно, що робити далі.​

открутить и снять заднюю крышку

  • Тут відсутність ряду гайок на болтах цілком зрозуміло, оскільки в цьому місці була встановлена подушка двигуна.
  • Відкручуємо гайки на болтах, що залишилися, знімаємо їх і не забуваємо знімати шайби при цьому.

оставшиеся на болтах гайки, снимаем их и не забываем снимать шайбы

  • Після цього по спеціально виготовленим припливам на корпусі кришки наносимо несильні удари молотком.

 по специально изготовленным приливам на корпусе крышки наносим несильные удары молотком

  • Це робиться для того, щоб зірвати кришку зі свого посадкового місця.
  • І після того, як кришка піддалася, знімаємо її повністю.​

после того, как крышка поддалась, снимаем её полностью

  • Як правило, задня кришка встановлюється на прокладку, але іноді може бути і на герметику.
  • При зовнішньому огляді ніяких видимих несправностей ми не виявили.
  • Всі гайки закручені грунтовно, шестерні обертаються нормально.
  • Але, шум, що виникає при роботі коробки, та й під час стоянки також, може бути від підшипників, швидше за все.
  • Однак, щоб точно встановити причину, нам буде потрібно зняти шестерні п'ятої передачі, ну і розділити корпус коробки або розколоти, як зазвичай, кажуть фахівці, на дві частини.
  • Гайку п'ятої передачі відкрутили досить легко. Тому зняли цю гайку і потім шайбу під нею.

сняли эту гайку и затем шайбу под ней

  • Після цього знімаємо муфту п'ятої передачі разом з вилкою включення.

снимаем муфту пятой передачи вместе с вилкой включения.

  • І зі зворотнього боку раптом виявляємо цікавої або швидше незвичної форми маслозгонну проточку.

обнаруживаем интересной или скорее непривычной формы маслосгонную проточку

снимаем синхронизатор

  • Він також в нормальному стані. Знімаємо також блок шестерень з підшипниками, а потім і провідну шестерню п'ятої передачі.
  • І в цей час виявилося, що болти кріплення майданчика ослаблені.​

болты крепления площадки ослаблены

  • У зв'язку з цим сам майданчик бовтається, а в первинному валу, природньо, утворився люфт.

 в первичном валу, естественно, образовался люфт

  • Але, після того, як ми притягнули трохи болти майданчика, зазвичай вони закручуються за допомогою ударної викрутки, то люфт вала дещо зменшився, але все одно залишився.
  • Це говорить про те, що є люфт і на підшипнику вала.
  • Значить, необхідно розкручувати далі, щоб перевірити стопорні кільця на підшипнику і встановити їх на герметик.
  • Але, тут, коли ми почали відкручувати болти кріплення майданчика, то виявилася побита різьба на одному з них.

виявилася побита різьба на одному з болтів.

  • Про це свідчить нерівномірність відкручування самого болта, що зажадало і додатки різних за силою зусиль для цього.
  • Тому потрібно буде потім при складанні в обов'язковому порядку приділити цьому факту увагу, замінити непридатні болти і затягнути нормально майданчик.
  • А поки приступаємо до відкручування всіх болтів по діаметру коробки, щоб можна було розколоти її на дві частини.

приступаем к откручиванию все болты по диаметру коробки

  • При цьому запам'ятовуємо або ставимо мітки на корпусі, де відсутні гайки.
  • В результаті зняли ми т. зв. середню кришку або середню частину КПП.​

 сняли мы т.н. среднюю крышку или среднюю часть

  • Судячи з її вигляду зсередини, можна сміливо стверджувати, що тут навряд чи було масло.
  • Мало того, по запаху, що виходить з корпусу можна також припустити, що якщо масло і було тут, то дуже давно.​

если масло и было здесь, то очень давно

  • Але, як би там не було, знімаємо вал з противною шестернею коробки Деу Сенс.​

снимаем вал с противной шестерней коробки

  • Далі вибиваємо шплінт, знімаємо вилку і весь механізм вибору передач.​

выбиваем шплинт, снимаем вилку и весь механизм выбора передач

  • Цілком можливо, що коробка перемикання передач шуміла якраз через відсутність масла. Але, в цьому ще потрібно розібратися.
  • Механізм вибору передач піднявся в результаті разом із вторинним валом і при цьому вивалилися сухарі.​

Механизм выбора передач поднялся в результате вместе со вторичным валом и при этом вывалились сухари

  • Мало того, у всіх передачах чомусь виявилася їх нестача.
  • Також знімаємо первинний вал і його підшипник.​

 снимаем первичный вал и его подшипник

  • Цей підшипник дистанційного типу, тому навряд чи він міг шуміти. До того ж він ще в нормальному стані.
  • У нормальному робочому стані і підшипник вторинного валу.​

В нормальном рабочем состоянии и подшипник вторичного вала

  • Цілком можливо, що гуділи підшипники в редукторі планетарки.​

Вполне возможно, что гудели подшипники в редукторе планетарки.

  • А щоб було легше визначити проблему, необхідно спочатку все почистити і промити.
  • Заодно необхідно протестувати і підшипники, які запресовані в середній кришці.​

протестировать и подшипники, которые запрессованы в средней крышке

  • Магніт, який знаходиться всередині, також весь в грязі і в металевій стружці.
  • В результаті вимивши всю коробку, при знятті одного бічного підшипника з диференціала, ми виявили, що він не тільки крутитися з шумом, але ще і клинить при цьому.​

 ми виявили, що підшипник диференціала не тільки крутитися з шумом, але ще і клинить при цьому.​

  • Підшипник первинного вала обертається ще терпимо.
  • Але, ось на внутрішній обоймі підшипника вторинного вала є прямо значних розмірів раковини.​

на внутренней обойме подшипника вторичного вала имеются прямо внушительных размеров раковины

  • В результаті детального огляду приходимо до висновку, що необхідно замінити два підшипника диференціала, а також задні підшипники первинного і вторинного валів.​

необходимо заменить два подшипника дифференциала, а также задние подшипники первичного и вторичного валов.

  • Передні підшипники валів міняти сенсу немає, оскільки це підшипники кочення і обидва не несуть великого навантаження.​

Передние подшипники валов менять смысла нет

  • У зв'язку з цим вони навряд чи можуть бути пошкоджені.
  • Тому, поки надішлють нові підшипники, ми грунтовно почистили і вимили корпус коробки.​

основательно почистили и вымыли корпус коробки

  • І після цього отримали нових чотири підшипника, два з яких в диференціал, а два задніх на обидва вала КПП Деу Сенс або Деу Шанс.​

 получили новых четыре подшипника, два из которых в дифференциал, а два задних на оба вала

  • Також замінимо сальник первинного валу.​

 заменим сальник первичного вала

  • Ну і після цього можемо збирати весь вузол назад.
  • При установці підшипника планетарної передачі або диференціала ми зіткнулися з проблемою.
  • Справа в тому, що він ніяк не ставав на місце, оскільки заважав це зробити привід спідометра.
  • Тому, ми радимо, перш, ніж встановлювати підшипник диференціала, зніміть в обов'язковому порядку привід спідометра.​

прежде, чем устанавливать подшипник дифференциала, снимите в обязательном порядке привод спидометра.

  • Після того, як ми це зробили, підшипник і потім весь диференціал встановили на місце швидко і легко.​

подшипник и затем весь дифференциал установили на место быстро.

  • Просто привід цей встановлений поперек і банально не дає підшипнику встати на своє місце.
  • Встановили на своє місце і обидва вала.​

Установили на своё место и оба вала.

  • При цьому намагайтеся не брати їх за шестерні, оскільки ті можуть зіскочити і посиплються сухарі, які доведеться потім знову збирати і вставляти.
  • Далі встановлюємо на місце вичищений, промитий і продутий механізм вибору передач.​

устанавливаем на место вычищенный, промытый и продутый механизм выбора передач

  • А також встановлюємо і паразитну або" противну " шестерню.​

устанавливаем и паразитную или

  • Після цього також привели до порядку другий корпус або середню кришку і намазали поверхню прилягання герметиком.​

 привели в порядок второй корпус или среднюю крышку

  • В результаті у нас все готово до остаточної установки і фінішного збирання коробки.
  • Так само при цьому головне не втратити дистанційні шайби, що встановлюються зверху на підшипник диференціала.
  • Тому після цього ми все встановили на свої місця.
  • Вкрутили на місце всі болти, що з'єднують дві частини корпусу коробки передач Деу Сенс, а також зверху поставили два нових підшипника на вали і майданчик.
  • Тепер, за допомогою засобу для чищення карбюраторів знежирили болти для фіксації майданчика.

обезжирили болты для фиксации площадки

  • І тепер ще змажемо ці болти різьбовим клеєм, щоб вони не могли мимовільно викручуватися.
  • Ну і після цього зафіксуємо цими болтиками саму площадку.​

зафиксируем этими болтиками саму площадку

  • Далі зібрали і встановили механізм п'ятої передачі, а також зафіксували його гайками і встановили шплінт.​

собрали и установили механизм пятой передачи

  • Тут також все почистили і промили, а також змастили поверхню прилягання верхньої кришки герметиком.
  • При цьому також перевірили роботу всіх передач, провернувши по черзі.
  • Тому закриваємо кришку верхню, а також встановлюємо сальник куліси і привід спідометра.
  • В результаті наша коробка перемикання передач повністю зібрана і готова до установки на автомобіль.​

 коробка переключения передач полностью собрана и готова к установке

  • Але, для того, щоб вона виглядала належним чином її можна і потрібно ще зверху пропарити, і відмити.
  • Ну, а після цього вже точно можна встановлювати на автомашину.
  • Тому нашу розповідь про самостійно проведений ремонт коробки перемикання передач Деу Сенс або Деу Шанс на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт коробки передач Деу Сенс, Шанс 1.3"

Відгуки: 0




.