• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна гофри глушника Шевроле Лачетті

На превеликий жаль багато власників автотранспортних засобів дуже мало приділяють уваги його вихлопній системі, помилково вважаючи її малозначимою для повноцінного функціонування авто.

Не виділяються в цьому плані і власники південнокорейської автомобільної моделі Шевроле Лачетті.

Однак, це помилкова думка, оскільки від повноцінної роботи цієї системи залежить не тільки чистота навколишнього середовища і рівень шуму роботи двигуна, але і здоров'я всіх людей, які перебувають в салоні під час руху.

Крім того, пошкодження цієї системи призводить до погіршення роботи і самого двигуна.

Одним з елементів цієї системи є гофрована труба або просто гофра. Значення цієї трубки переоцінити досить складно.

Справа в тому, що мотор будь-якого автомобіля під час роботи створює досить відчутну вібрацію.

Мало того, в момент рушання з місця або різкого гальмування, та й в ряді інших випадків силовий агрегат може просто відхилятися від свого звичного положення.

Все це в кінцевому підсумку сильно б'є по всіх з'єднаннях системи відведення відпрацьованих газів і не тільки її.

Як результат, вібрація від всіх інших вузлів і деталей автомашини, та й самого двигуна, передається на раму і кузов.

А це все призводить до дискомфорту і перебування в салоні перетворюється в суцільну тряску.

Мало того, з плином часу, досить швидко розбиваються і самі з'єднання труб та інших вузлів вихлопної системи автомобіля.

Особливість гофрованої трубки полягає в її конструкції.

Це гнучкий і своєрідний елемент системи, що грає роль одного з її з'єднань, але не звичайного, а еластичного в даному випадку.

Саме завдяки цьому гофра і знижує багато в чому рівень вібрації, що йде від двигуна.

Як правило, це з'єднання виготовляється з нержавіючої і високолегованої сталі у вигляді обплетення.

На Chevrolet Lacetti використовується тришарове гнучке з'єднання з подвійною посиленою опліткою.

Але, незважаючи на це, гофрований еластичний елемент все одно є тонше будь-якої труби системи.

У зв'язку з цим вона значно частіше виходить з ладу.

Але, гофра не ремонтопридатна, в зв'язку з чим її просто замінюють у випадках виходу з ладу.

І зробити це цілком можливо самостійно в своєму гаражі.

Міняємо самостійно гофру, що вийшла з ладу на Chevrolet Lacetti

У пропонованій нашій статті мова піде про те, як можна своїми руками замінити гофру вихлопної системи, що вийшла з ладу на Шевроле Лачетті.

как можно своими руками заменить вышедшую со строя гофру выхлопной системы Шевроле Лачетти.

  • На самому початку розповіді хочеться акцентувати увагу на тому, що зазвичай, при ремонті глушника ми використовуємо герметик.
  • Раніше, виконуючи ремонт і встановлюючи прокладку між випускним колектором і приймальною трубою системи, ми садили її на герметик, рівно, як і болти з гайками.​

выполняя ремонт и устанавливая прокладку между выпускным коллектором и приёмной трубой системы, мы садили её на герметик, ровно, как и болты с гайками.

  • Саме в зв'язку з цим, сьогодні з метою заміни гофри, ми без особливих проблем відкручуємо гайки на болтах або шпильках з'єднання приймальної труби з впускним колектором.​

 без особых проблем откручиваем гайки на болтах или шпильках соединения приёмной трубы с впускным коллектором.

  • Замінити гофру ми вирішили з тієї причини, що на ній вже пішли тріщини.​

Заменить гофру мы решили по той причине, что на ней уже пошли трещины

  • Але, це не єдина причина заміни. Справа в тому, що раніше на цьому автомобілі вже мінялася гофра.
  • При цьому її міняли методом уварювання в трубопровід і прямо на автомобілі.
  • Це можна визначити за якістю і формою зварювальних швів.

за якістю і формою зварювальних швів можна визначити, що заміна гофри виконувалася прямо на автомобілі

  • Мало того, встановили тоді виріб дещо коротший, ніж це потрібно.
  • Швидше за все довжиною 240мм, оскільки рідна має довжину 250мм.
  • Але, для заміни тепер потрібен був би в ідеалі гофро-елемент довжиною в 260мм.
  • Однак знайти його у продажу нам не вдалося, тому придбали такий же, як і з заводу – 250мм.
  • Довший сюди вже просто не підійде.
  • Справа в тому, що якщо сюди спробувати встановити еластичне з'єднання довжиною в 280мм, то воно буде починатися практично біля самого захисту датчика кисню.

 еластичне з'єднання довжиною в 280мм буде починатися практично біля самого захисту датчика кисню.

  • Або навіть біля самого датчика. А другий її кінець буде розташовуватися на вигині труби.​

другий кінець гофри буде розташовуватися на вигині труби

  • Не те, ні інше не є правильним, тому таку гофру ми вирішили краще не ставити.
  • В результаті для заміни ми придбали еластичний елемент 50х250ОЕМ, виробництва компанії Fortluft.​

приобрели эластичный элемент 50х250ОЕМ, производства компании Fortluft

  • Перевагу саме цьому виробу ми віддали з тієї причини, що він виготовлений з нержавіючої сталі.
  • І крім того, всередині цієї гофри є точно така ж, як і зовні, подвійна спіраль.

внутри этой гофры имеется точно такая же, как и снаружи, двойная спираль

  • Якщо ж прикласти її безпосередньо до труби глушника, то бачимо, що ця гофра якраз встає між двома зварювальними швами​

 эта гофра как раз встаёт между двумя сварочными швами

  • Зате тепер видно, що встановлений на авто Шевроле Лачетті швидше за все компенсатор вібрації розміром 230мм.
  • Отже, для того, щоб встановити нову гофру, нам буде потрібно відкрутити підвіс глушника в середній його частині.

потребуется открутить подвеску глушителей в средней его части

  • Після цього ми зможемо зняти обидва глушника разом, щоб їх не роз'єднувати.
  • І взагалі глушник вирішено зняти з тієї причини, що труба на місці установки нової гофри може мати прогари і тоді можливо її доведеться замінити.
  • Можна було б відразу замінити і глушники, але ми це зробимо дещо пізніше.
  • Далі нам буде потрібно відкрутити поперечину, щоб можна було опустити трубу глушника.

открутить поперечину, чтобы можно было опустить трубу глушителя

  • Потім ми розріжемо навпіл саму гофру, а не на кінцях, як зазвичай.

разрежем пополам саму гофру

  • Зробимо це для того, щоб потім можна було б зрізати фрагменти гофрованого елемента разом з навареними таким чином, зберігши при цьому в цілісності трубу.
  • Це потрібно для того, щоб потім на кінці цієї труби можна було одягнути нашу нову гофровану вставку.
  • Ну і від'єднаємо трубу від випускного колектора, природньо.​

отсоединим трубу от выпускного коллектора

  • Тому, для того, щоб не пошкодити потім електричну проводку і нижній датчик кисню, відразу від'єднуємо його колодку.​

чтобы не повредить потом электрическую проводку и нижний датчик кислорода, сразу отсоединяем его колодку

  • А щоб її від'єднати, необхідно не тільки натиснути на її ричажок, але і підчепити трохи викруткою сам корпус і потім зняти.
  • Також викручуємо і верхній датчик.

выкручиваем и верхний датчик

  • Так як гофро-елемент вже грунтовно прогорів, то ми з боку труби намагаємося потужною викруткою його просто розколупати.​

 з боку труби намагаємося потужною викруткою просто розколупати гофру

  • Потім з боку колектора головкою на 13 відкручуємо три болта на фланці глушника.​

головкой на 13 откручиваем три болта на фланце глушителя

  • Потрібно сказати, що гайки тут встановлені разом з фланцями, тому гроверів або шайб під ними немає.
  • Тут попутно доведеться ще зняти один кронштейн на Шевроле Лачетті, оскільки він заважає.​

попутно придётся ещё снять один кронштейн

  • І після цього, коли всі гайки відкрутили, а протилежний кінець гофри розколупали, можемо це коліно разом з фланцем і гофрою знімати.​

можем это колено вместе с фланцем и гофрой снимать.

  • Далі, при більш уважному огляді фрагмента гофро-елемента, що залишився, встановлюємо, що раніше він був приварений на самий кінець труби.

ранее гофра была приварена на самый конец трубы.

  • Це, що називається, стик в стик. Тому приготована нами нова гофра може виявитися короткуватою.
  • Можливо доведеться підварювати фрагмент труби для подовження.
  • Після того, як відкрутили підвіс глушника, а також поперечну балку, знімаємо трубу вихлопної системи з автомобіля.

снимаем трубу выхлопной системы с автомобиля

  • Тепер ми можемо вільно працювати з нею: зрізати фланець, додавати фрагмент труби або навіть приварити один кінець гофри.
  • В результаті зачистили ми обидва торця труби і підготували їх до установки нового гофро-елемента.​

зачистили мы оба торца трубы и подготовили их к установке нового гофро-элемента

  • За фактом відстань між цими кінцями труби системи вийшла 23,5 см.

расстояние между этими концами трубы системы получилось 23,5см

  • Це при тому, що труба поки підвішена тільки на гумці і її при необхідності можна ще посунути.
  • А це означає, що муфта гофри, як з одного кінця, так і з іншого в акурат надівається на трубу.

муфта гофры, как с одного конца, так и с другого в аккурат одевается на трубу

  • Це особливість даного розміру гофрованого елемента.
  • В інших розмірах діаметр дещо менший і довелося б гофру уварювати всередину труби або стик в стик.
  • Якби ми придбали елемент довжиною в 280мм, то він би встав сюди дуже навіть комфортно.

Если бы мы приобрели элемент длинною в 280мм, то он бы встал сюда очень даже комфортно

  • Тоді не довелося б боротися за кожен міліметр, як зараз.
  • Ну, да ладно, вже маємо те, що маємо. Це ще добре, що у нас в даному випадку рівні зрізи на трубі.
  • Адже часто вони бувають виконані якось навскіс і тоді буде дуже погано.
  • А для нормального шва і подальшої експлуатації краще, коли кінець труби входить в гофру сантиметра на півтора.
  • Як би там не було, але ми приступаємо до зварювання.
  • В першу чергу вирівнюємо правильно стик на приймальні трубі і прихоплюємо гофру декількома точками в різних місцях.
  • Після цього трубу цю можемо зняти і за місцем обварити цей стик акуратно і повністю.

по месту обварить этот стык аккуратно и полностью

  • А потім одягнемо знову на своє місце приймальну трубу з уже привареною гофрою і приваримо другий її кінець.
  • Такий порядок обраний тому, що приймальну трубу ми можемо повертати, як нам необхідно, піднімати її, щоб з'єднання з гофрою вийшло максимально рівним.
  • А ось трубу глушника Шевроле Лачетті так повертати ми вже не зможемо.
  • Тому приваримо другий кінець гофрованого елемента так, як це буде виходити.
  • Тут головне тільки не забути встановити нову кільцеву прокрадку на фланець під каталізатор.

установить новую кольцевую прокрадку на фланец под катализатор

  • Як можна бачити в новій прокладці перетин круглий, а ось в старій він плоский.
  • Тому таку прокладку необхідно міняти в кожному такому випадку.
  • Якщо ж у вас раптом не виявиться такої прокладки з якихось причин, то в крайньому випадку можна поставити назад стару, але при цьому посадити її на спеціальний герметик для глушників. Хоча це з економічної точки не вигідно.
  • Отже, другий кінець гофри тепер прихоплюємо зварюванням в трьох точках спочатку.

второй конец гофры теперь прихватываем сваркой в трёх точках

  • Після цього відкручуємо болт на фланці у каталізатора, опускаємо трубу з глушником і за місцем обварюємо стик гофрованого елемента по всьому колу.​

по месту обвариваем стык гофрированного элемента по всей окружности.

  • Приваривши грунтовно гофру, перевіряємо поверхню прилягання фланця приймальної труби на каталізаторі випускного колектора, щоб була чистою і встановлюємо кільцеву прокладку.​

устанавливаем кольцевую прокладку

  • До установки прокладки і якості з'єднання тут необхідно поставитися серйозно, оскільки в цьому місці поруч встановлюється датчик кисню.
  • І якщо на цьому з'єднанні труба буде сифонити і будуть виходити вихлопні гази, то датчик буде працювати некоректно.
  • Тому затягуємо гайки на шпильках фланця із зусиллям 35 Нм і прикручуємо раніше знятий кронштейн із зусиллям 25Нм.

затягиваем гайки на шпильках фланца с усилием 35 Нм и прикручиваем ранее снятый кронштейн с усилием 25Нм

  • Після цього встановлюємо на місце поперечну балку, а потім встановлюємо також датчик кисню і його колодку з проводами.​

устанавливаем также датчик кислорода и его колодку с проводами

  • В результаті у нас гофра глушника повністю замінена.​

В результате у нас гофра глушителя полностью заменена

  • Як бачите, особливої складності в проведенні даного ремонту немає. А тому його можна виконувати і самостійно у власному гаражі.
  • Єдиною умовою для цього є наявність зварювального апарату. Тому, що без зварювання ніяку заміну виконати неможливо.
  • На цьому нашу розповідь про самостійну заміну гофри глушника на Шевроле Лачетті закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна гофри глушника Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




.