• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна термостата Равон Р2, Шевроле Спарк. Як знизити температуру двигуна і АКПП

У числі багатьох систем, що забезпечують нормальну роботу автомобільних двигунів, в тому числі і тих, що встановлюються на Шевроле Спарк, а також на оновлений його аналог Равон Р2, є і система охолодження.

Наявність її продиктована особливістю роботи цього агрегату.

У зв'язку з тим, що робоча рідина запалюється і згорає в камерах згоряння двигуна, температура всередині кожного його циліндра піднімається до дуже високих показників.

Якщо цьому не перешкоджати, то багато деталей мотора почнуть в процесі нагрівання змінювати свої параметри.

А такий стан неминуче призведе також до зміни наявних зазорів, заклинювання і до інших плачевних наслідків.

В результаті  силовий агрегат, що перегрівається, дуже швидко вийде з ладу.

З іншого боку, якщо занадто охолоджувати працюючий мотор, то паливоповітряна суміш, що надходить в камери згоряння, просто почне перетворюватися в конденсат.

А останній стече по стінках циліндрів в картер.

Цілком зрозуміло, що це неправильна ситуація, при виникненні якої істотно впаде потужність такого силового агрегату з одночасним збільшенням зносу.

Виходячи з цього потрібно досягати, що називається «золотої» серединки.

Саме для цих цілей і придумана система охолодження, покликана постійно підтримувати оптимальну (в діапазоні 80-90 градусів) температуру нагрівання двигуна і його деталей.

Охолоджуюча система будь-якого двигуна - це вентилятори, радіатори, трубопровід, помпа водяна або водяний насос, термостат і цілий ряд інших пристроїв і деталей.

Одним з основних пристроїв у функціонуванні всієї системи є термостат.

Саме завдяки наявності цього невеликого пристрою і вдається підтримувати оптимальну температуру всього силового агрегату.

Мало того, термостат регулює проходження охолоджуючої рідини в залежності від конкретної температури його мотора.

Замінити такий пристрій, як термостат, в стані будь-який власник авто, оскільки ця процедура не представляє особливої складності і не вимагає спеціальних знань або навичок.

Міняємо своїми руками термостат для зниження температури двигуна і АКПП на Ravon R2

У представленій статті ми хочемо розповісти про те, як можна самому знизити температуру нагрівання двигуна і його автоматичної коробки перемикання передач, замінивши для цього термостат на Равон Р2 або Шевроле Спарк.

 как можно самому снизить температуру нагревания двигателя и его автоматической коробки переключения передач, заменив для этого термостат

  • Перш за все, необхідно сказати, що ми вирішили в систему охолодження на нашому авто встановити замість штатного т.зв. холодний термостат на 88 градусів.
  • Штатний же термостат розрахований на відкривання при температурі не менше 103 градусів.
  • Тим самим ми доб'ємося зниження температури, при якій буде включатися вентилятор охолодження.
  • А це в свою чергу дасть можливість знизити температуру нагрівання, як самого двигуна, так і встановленої тут КПП автоматичного типу.
  • Домігшись такого результату, ми тим самим істотно продовжуємо термін експлуатації обох агрегатів.
  • Для того, щоб можна було зняти старий термостат, встановлений на нашому двигуні, в першу чергу необхідно зняти повітряний фільтр.

 необходимо снять воздушный фильтр.

  • Справа в тому, що сам термостат знаходиться нижче за повітряним фільтром і тому останній нам буде просто заважати.
  • Після того, як ми зняли повітряний фільтр, отримуємо вільний доступ до нашого термостата.
  • Тепер від'єднуємо фішку підключення підігріву робочого елемента.​

отсоединяем фишку подключения подогрева дроссельной заслонки

  • Далі знімаємо хомут, за допомогою якого утримується верхній шланг, що йде від радіатора до термостата.​

 снимаем хомут, с помощью которого удерживается верхний шланг,

  • Від'єднуємо після цього шланг, що звільнився, повністю.
  • Ну і тепер, коли термостат став повністю вільним, відкручуємо три болта його кріплення.

 откручиваем три болта крепления термостата

  • Потім знімаємо з двигуна наш термостат.​

снимаем с двигателя наш термостат

  • На його корпусі при огляді добре видно сліди окису.
  • Крім того, бачимо, що гума шланга вже трохи позносювалась, тому після установки нового термостата доведеться шланг на нього одягати з використанням герметика.
  • Але, перед цим необхідно очистити посадочне місце цього пристрою на корпусі двигуна.

 необхідно очистити посадочне місце термостату на корпусі двигуна.

  • Замість знятого термостата ми тепер будемо встановлювати пластикову кришку.​

будем устанавливать пластиковую крышку

  • При цьому в кришку встановимо також новий холодний термостат.​

в крышку установим также новый холодный термостат.

  • Як вже говорилося, термостат цей розрахований на відкривання при температурі 88 градусів Цельсія, отже, встановивши його, ми знизимо робочу температуру двигуна.
  • Враховуючи, що контур охолодження автоматичної коробки перемикання передач, якою укомплектований цей автомобіль, інтегрований в загальну систему охолодження двигуна, то таким чином ми знизимо робочу температуру і самої АКПП Равон Р2 або Шевроле Спарк.
  • При установці нового термостата з'ясувалося, що діаметр вихідного штуцера або патрубка його пластикового корпусу дещо менше, ніж аналогічний в старого.
  • У зв'язку з цим стало неможливим достатньо обтиснути шланг від радіатора, що одягається на нього, за допомогою старого хомута.
  • Тому в цьому випадку просто довелося замінити хомут цього шланга на новий.

пришлось заменить хомут этого шланга на новый

  • Крім того, електричний роз'єм від старого термостата нам виявився ні до чого, тому ми його спочатку заізоліровали, а потім пристебнули стяжкою до іншого патрубка, що йде поруч, щоб не бовтався.

роз'єм ми спочатку заізоліровали, а потім пристебнули стяжкою до іншого патрубка, що йде поруч, щоб не бовтався.

  • Після цього збираємо все в зворотньому порядку.
  • Але, новий термостат не буде працювати в автоматичному режимі, поки ми його не підключимо до програмного забезпечення бортового блоку управління за допомогою спеціальної прошивки.
  • В даному випадку ми використовуємо програму Spark Drive.
  • Тому підключаємося до діагностичного роз'єму, запускаємо двигун і поки він прогрівається, завантажуємо нову програму на комп'ютер.​

загружаем новую программу на компьютер.

  • Тим самим ми програмуємо ЕБУ на новий термостат.
  • За допомогою цієї програми в даному випадку ми зможемо простежити всі зміни температури включення вентилятора.
  • Після цього вимикаємо двигун і пробуємо запустити знову.
  • Якщо при цьому мотор запустився, значить установка програмного забезпечення закінчена.

мотор запустился, значит установка программного обеспечения окончена.

  • За допомогою нашого програмного забезпечення перевіряємо стан всіх параметрів роботи силового агрегату.​

проверяем состояние всех параметров работы силового агрегата

  • В результаті бачимо, що на даний момент всі параметри в нормі.
  • Що стосується системи охолодження тепер, то програма показує, що вентилятор на першій його швидкості включається при температурі 96 градусів.​

вентилятор на первой его скорости включается при температуре 96 градусов.

  • Це ж ми чуємо і на практиці. Раніше вентилятор в цьому режимі включався при температурі 108 градусів.
  • А вимикається вентилятор, знизивши температуру приблизно до 93 градусів.​

выключается вентилятор, понизив температуру примерно до 93 градусов

  • На другій швидкості, що є максимальною, вентилятор тепер включається при температурі 99 градусів, а вимикається на позначці 96 градусів Цельсія.
  • Тобто, двигун, а також АКПП тепер постійно працюють при нормально допустимій температурі.
  • А це, як уже говорилося, дозволить істотно збільшити їх ресурс.
  • На цьому розповідь нашу про самостійну заміну термостата на автомобілі Равон Р2 з метою зменшення температури в двигуні і АКПП закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна термостата Равон Р2, Шевроле Спарк. Як знизити температуру двигуна і АКПП"

Відгуки: 0




.