Всім доброго часу доби. Сьогодні у нас ремонт автомобіля Шевроле Лачетті. Будемо міняти Ремінь ГРМ і ролики. Зараз будемо знімати весь процес.
Значить ми вже прибрали повітряний фільтр, щоб він нам не заважав.
Знімаємо цю кришку. Все робимо поступово. Вона кріпиться на три болти і засувку зверху.
Подальші дії такі. Треба прибрати старий ремінь ГРМ Шевроле Лачетті.
Перед тим, як знімати, бажано запам'ятати, як він там заплутується.
Тому що якщо в перший раз стикаєшся, то буває важкувато потім поставити його назад. Тепер треба поддомкратити автомобіль, знімати подушки і шків коленвала.
Поддомкратили машину, вивісили колесо, включили п'яту передачу.
Зараз знімемо цей чохол.
Так, тепер включили п'яту передачу. Головка на 17, два подовжувача, і зриваємо шків коленвала.
Це робиться для того, щоб зняти пластмасову захист.
Тепер домкратим двигун, щоб зняти подушку.
Потрібно порожниною відкрутити кронштейн від подушки і самого двигуна, щоб нічого не заважало. Значить прибираємо кронштейн, знімаємо шкіру і бачимо наш ремінь ГРМ від Шевроле Лачетті.
У господаря були підозри на помпу, так як там все тече і капає, але розтин показав, що це не помпа.
Швидше за все, пробка.
Ось ми і дістали старий ремінь ГРМ Шевроле Лачетті. Тепер відкручуємо усі ролики – натяжна, проміжний. Новий ремінь ГРМ ми замовили на Азія-центр.