• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Плавають оберти двигуна Деу Матіз, видаляємо клапан картерних газів

Двигуни внутрішнього згоряння, що встановлюються на автомобілі, є агрегатами, всередині яких згорає повітряно-паливна суміш.

Такими ж двигунами комплектуються і автомобільні моделі Деу Матіз.

Це один з основних процесів, що забезпечують функціонування такого вузла.

В результаті згоряння робочої суміші утворюються вихлопні гази, які потрапляють у випускний колектор і звідти через спеціальну систему виводяться в атмосферу.

Однак, в силу різних причин не всі гази виводяться через цей колектор.

Виникнення відпрацьованих газів створює величезний тиск безпосередньо в камерах згоряння, де вони і виникають.

Це призводить до того, що здійснюється більше тиск і на поршні силового агрегату.

В результаті останні змушують провертатися колінвал мотора і опускаються в нижню мертву точку.

І тут через цілий ряд нещільностей, які можуть виникати між кільцями поршнів і стінками самого циліндра, деяка кількість відпрацьованих газів спрямовуються в картер конкретного двигуна.

Там вони змішуються з парами масла, а також іншими брудними домішками, що осіли в картері.

В результаті вся ця сила тисне на ущільнення, іншими словами, сальники колінвала, а також на прокладку того ж масляного піддону.

Якщо ж такий високий тиск не зменшити або не зняти, то цілком може статися видавлювання сальників колінвала, а також і распредвала, прокладки піддону або навіть масляного щупа.

А це загрожує витіканням масла через отвори, що утворилися, і великими неприємностями.

Тому в такому випадку гостро потрібна відповідна вентиляція картера силового агрегату.

Саме для цього і існує в його будові система вентиляції картера (PCV).

Наявність і робота такої системи практично ніде не помітні, але завдяки їй всі шкідливі домішки, а також залишки масла і незгорілого палива разом з парами масла, брудом і нагаром практично повністю згорають в камерах згоряння силового агрегату.

Це основне із завдань системи вентиляції картера - не допустити викид в атмосферу разом з вихлопними газами шкідливих речовин або скоротити їх викид до мінімуму.

А забезпечується все це за рахунок повернення вихлопних газів разом з усіма домішками з картера двигуна назад у впускний колектор.

Одним з основних складових частин або елементів системи PCV є спеціальний клапан вентиляції картера.

Основним його призначенням є регулювання і вирівнювання тиску картерних газів, що надходять в трубопроводі перед ним і за ним.

Це клапан не розборний і, як наслідок, не ремонтопридатний.

Тому, при виході з ладу його просто не чистять і не розбирають, а найчастіше просто замінюють.

Ще однією особливістю системи вентиляції картера є неможливість визначити відразу вихід її з ладу або окремих елементів.

Ознаки цього проявляються пізніше і одним з них є нестабільність роботи силового агрегату або якщо бути точніше, то плавання обертів під час роботи його на холостому ходу.

Дуже часто власники таких авто, в тому числі і Daewoo Matiz, не бажають розбиратися в причинах виходу з ладу системи, та просто не знають того, що виниклі проблеми є наслідком виходу з ладу саме елементів системи вентиляції картера

Видаляємо самостійно клапан системи вентиляції картерних газів Daewoo Matiz

У нашій новій статті ми хочемо поділитися досвідом самостійного демонтажу клапана системи вентиляції картера на Деу Матіз.

хотим поделиться опытом самостоятельного демонтажа клапана системы вентиляции картера на Дэу Матиз.

  • Отже, в цій статті ми хочемо поговорити про клапан системи вентиляції картера двигуна.

хотим поговорить о клапане системы вентиляции картера двигателя

  • Ще його просто називають свистком.
  • Всі власники автомобілів Daewoo Matiz прекрасно знають, що зверху на кришці клапанів двигуна, на одному з її торців, що ближче до дросельної заслонки, є отвір, в який вкручений спеціальний штуцер з одягненою зверху трубкою.
  • Далі з впускного колектора виходить ще одна трубка і вони зустрічаються з першою, утворюють коліно і трійник, а потім з ще одним вигином по шляху загальна вже трубка входить в гофрований патрубок повітряного фільтра.

из впускного коллектора выходит ещё одна трубка и они встречаются с первой, образуют колено и тройник, а затем с ещё одни изгибом по пути общая уже трубка входит в гофрированный патрубок воздушного фильтра.

  • Так ось, згаданий вище клапан стоїть в трубці, що виходить з впускного колектора.
  • Крім того, якщо гарненько придивитися, то можна визначити, що точка вигину трійника розташована трохи нижче всієї цієї конструкції трубопроводу.
  • Все це призводить до того, що в зимову пору року вихлопні гази, які приблизно в цьому місці зустрічаються з парами масла та іншої брудом, після виключення двигуна через деякий час замерзають.
  • Замерзають саме в самій нижній точці трубопроводу, де найчастіше гази з парами і застоюються.
  • В результаті утворюється своєрідна крижана пробка.
  • Може вона утворитися і трохи вище, в місці наступного вигину на загальній трубці.
  • У моделях, які збиралися на конвеєрах корейського автозаводу Daewoo, в місці трійника до корпусу двигуна кріпився спеціальний кронштейн, що підтримує це з'єднання.
  • В результаті вся конструкція розташовувалася більш-менш горизонтально і ніяких точок застою ніде не було.
  • Але, на моделях, що сходили з конвеєра узбецького автозаводу, цей кронштейн вже не встановлювався і в результаті маємо дещо занижену конструкцію.
  • Але, це тільки половина проблеми.
  • Ще однією слабкою ланкою в цій системі циркуляції картера є її клапан.
  • Він дуже швидко засмічується і забивається брудом, іржею та іншим домішками, що проходять крізь нього.
  • Це призводить до того, що він перестає коректно працювати, що в свою чергу обов'язково позначається на нормальному функціонуванні всього мотора.
  • У цьому ми переконалися на власному досвіді, яким і хочемо поділитися з вами в цій статті.
  • Перше, що у нас сталося, так це почали плавати оберти двигуна на холостому ходу.
  • Як потім виявилося, це одна з перших несправностей, що найбільш часто зустрічаються і що свідчать про вихід з ладу системи вентиляції картера на Деу Матіз.
  • Так ось, після численних консультацій з фахівцями різного рангу ми прийшли до висновку, що причиною такої ситуації може бути регулятор холостого ходу.

 причиной такой ситуации может быть регулятор холостого хода.

  • За порадою цих фахівців ми кілька разів знімали цей регулятор, розбирали, чистили і промивали його.
  • Це дійсно допомагало, але тільки на нетривалий час.
  • В результаті ми придбали нові регулятори холостого ходу, як з числа дешевих, так і більш дорогих.
  • Встановлювали нові вироби замість старих.
  • Причому тут було кілька різних порад з приводу правильності установки такого регулятора.
  • Перепробували ми всі пропоновані варіанти.
  • Однак, нічого це не дало в результаті, і проблема залишилася колишньою.
  • Після тривалих перевірок і роздумів ми прийшли до висновку, що насправді проблемою у нас являється саме клапан системи вентиляції картера.
  • А встановити це можна дуже просто. Для цього знімаєте шланг, який одягається на цей клапан.
  • Далі знімаєте сам клапан і після того при працюючому двигуні пальцем закриваємо отвір цього клапана.​

при работающем двигателе пальцем закрываем отверстие этого клапана

  • Якщо при цьому двигун починає працювати рівно і оберти його припиняють плавати, значить це говорить про те, що вся причина однозначно в цьому клапані.
  • Як вже говорилося раніше, пропускаючи через себе не тільки вихлопні гази, що повертаються з картера двигуна, але і разом з ним пари масла, залишки цього масла, гарь, бруд і залишки іржі, клапан системи поступово забивається.
  • В результаті він то відкривається, то не відкривається, тобто не може працювати нормально і коректно.
  • Все це призводить до того, що оберти двигуна стають нерівними або плаваючими в залежності від спрацьовування цього пристрою.
  • За великим рахунком клапан циркуляції вихлопних газів картера є нерозбірним пристроєм. Але, ми його все ж розпиляли.
  • В результаті всередині виявили дуже простий пристрій. Перш за все, в одній з половинок встановлена пружина.

в одной из половинок клапана установлена пружина

  • Крім неї там більше нічого немає.
  • В іншій половині корпусу клапана є маленький металевий поршень у вигляді циліндра з капелюшком.​

имеется маленький металлический поршень в виде цилиндра со шляпкой

  • На капелюшок поршня встановлюється ще шайба маленька.​

На шляпку поршня устанавливается ещё шайба маленькая.

  • А всередині другої половинки встановлена ще одна крихітна пружинка.
  • В результаті вона амортизує рух поршня всередині корпусу, який відкриває або закриває прохідний отвір.

поршень открывает или закрывает проходное отверстие

  • Так ось тут і криється одна цікава деталь.
  • При уважному огляді видно, що на торці поршня є безліч вм'ятин, подряпин і невеликих вироблень.
  • Саме з цієї причини поршень не може герметично перекрити прохідний отвір клапана.
  • І, як результат, через ці вироблення відбувається підсмоктування газів при закритому клапані.
  • Ось тому і плавають оберти мотора нашого Деу Матіз на холостому ходу.
  • Розібравшись таким чином з причиною виниклої несправності, ми вирішили просто демонтувати клапан цієї системи і трохи переробити трубопровід на свій розсуд.
  • До цього ми кілька разів спробували замінити сам клапан циркуляції відпрацьованих газів, купуючи для цього нові.
  • Але, це покращувало ситуацію, але не на дуже тривалий період.
  • В результаті взяли шматок прогумованого шланга і один кінець його одягли на штуцер в кришці клапанів, а інший вставили в нижню частину корпусу повітряного фільтра.

взяли кусок прорезиненного шланга

  • Для цього, зрозуміло, попередньо просвердлили в цьому корпусі отвір. І все, більше ніде і нічого.
  • При цьому вихід з колектора, а також на гофрованому патрубку повітряного фільтра ми просто заглушили.
  • Оскільки ці трубки тут вже не потрібні.
  • До того ж на вигинах вони часто тріскаються і через ці тріщини також може здійснюватися підсмоктування.
  • Деякі власники стверджують, що так неправильно, оскільки необхідно в корпус фільтра встановити штуцер за прикладом клапанної кришки.
  • Але, ми вважаємо, що нічого цього не потрібно. І цьому є своє пояснення.
  • Просто взимку, навіть ця конструкція може легко засмітитися або замерзнути.
  • Тому, щоб перевірити це або прочистити шланг, ви легко можете вийняти один кінець його з корпусу фільтра і продути або прочистити, якщо знадобиться.

 легко можете вынуть один конец этого шланга из корпуса фильтра и продуть

  • Є фахівці, які стверджують, що необхідно всередині корпусу фільтра на кінець цього шланга встановлювати додатковий фільтр.
  • Ми пробували робити і це.
  • Але, така система себе також не виправдала, оскільки фільтр швидко забивався масляною емульсією та іншим брудом.
  • Через це прохідність газів по шлангу також припинялася і, як результат, тиск картерних газів виштовхував масляний щуп.
  • І це добре, що видавило тільки щуп.
  • Адже якби не вилетів щуп, то гази видавили б сальники валів і отримали б в результаті капітальний ремонт двигуна.
  • Деякі пропонують шланг виводити не в корпус повітряного фільтра, а просто вниз, щоб гази виходили на вулицю.

предлагают шланг выводить не в корпус воздушного фильтра, а просто вниз

  • Звичайно, з одного боку такий варіант вирішення проблеми має право на життя, але тільки в тому випадку, коли у вас новий і чистий силовий агрегат.
  • А якщо ж мотор вашого автомобіля вже неабияк походив, та ще й на ньому є сліди підтікання масла, то в результаті вся гарь від масла, що обгорає, і бруду через цей же шланг буде надходити в салон вашого авто.
  • І ви там просто задихнетеся.
  • Є фахівці, які пропонують робити так, як і зробили ми, тільки шланг встановлювати значно довший.
  • Після цього другий кінець також випускати вниз подалі від двигуна. Так, це теж на перший погляд непоганий варіант.
  • Але тільки при експлуатації автомобіля влітку.
  • А в зимовий час другий кінець шланга, який знаходиться далеко від двигуна і майже у самого дорожнього полотна, в зв'язку з віддаленістю від мотора дуже швидко замерзає.
  • Так що, такий варіант ми також відкинули.
  • На закінчення хочеться сказати, що з таким ноу-хау ми експлуатуємо автомобіль вже чотири роки і ніяких проблем у нас ще жодного разу не виникло.
  • Для страховки під капотом у нас завжди є точно такий же запасний шланг, який можна в будь-який момент, особливо в зимовий час, одягнути замість замерзлого.

 под капотом у нас всегда имеется точно такой же запасной шланг

  • Деякі власники Деу Матіз також стверджують, що така переробка сприяє якнайшвидшому засміченню самого повітряного фільтра.
  • Цілком можливо, ми з цим навіть не сперечаємося.
  • Але, значно простіше, дешевше і швидше замінити фільтруючий елемент цього фільтра, ніж мучитися з замерзлим клапаном або трубопроводом системи вентиляції картера.
  • До речі, регулятор холостого ходу всі ці чотири роки у нас також служить справно.
  • Весь цей час ми не змінювали його і не збираємося цього робити найближчим часом.
  • А придумане дане нововведення нас цілком влаштовує.
  • У зимовий час, після того, як двигун довго стояв і нам потрібно його запустити, ми насамперед перевіряємо встановлений шланг системи вентиляції картера.
  • Для цього достатньо зняти шланг повністю зі штуцера на кришці клапанів і витягнути з отвору фільтра.

достаточно снять шланг полностью со штуцера на крышке клапанов и вытащить с отверстия фильтра

  • Благо робиться це дуже швидко, оскільки ніяких хомутів на цьому шлангу немає.
  • Після цього просто продуваємо шланг і, якщо він чистий, встановлюємо на своє місце і без всяких проблем запускаємо двигун.
  • Мало того, якщо в якийсь момент ви виявите в шлангу лід, то пальцями завжди можна його продавити, подрібнити і система буде працювати далі без проблем.
  • Звичайно, ми не претендуємо на роль великих винахідників, а тому справа суто особиста кожного власника використовувати наш досвід чи ні.
  • Але, ми просто хочемо поділитися цим з іншими власниками таких авто.
  • Крім того, ми стверджуємо, що вже чотири роки таке нововведення справно працює на нашому двигуні і ніяких проблем з його запуском в будь-які морози взимку у нас не виникає.
  • На цьому нашу розповідь про самостійний демонтаж клапана системи вентиляції картера силового агрегату і деяке її доопрацювання на Деу Матіз закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Плавають оберти двигуна Деу Матіз, видаляємо клапан картерних газів"

Відгуки: 1


Владимир

Как сон в руку. Спасибо.




.