• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Свист при повороті керма на ходу ЗАЗ Форза. Підтяжка ременя ГУР, Заміна втулок переднього стабілізатора

Для полегшення керування автомобілем під час його руху використовується спеціальний механізм – підсилювач керма.

По суті це ціла система, що полегшує водієві керувати автомобілем за допомогою керма.

На сьогоднішній день існують два види підсилювачів управління кермом-електричний і гідравлічний.

В автомобілі ЗАЗ Форза (він же Чері А13) встановлений гідравлічний тип підсилювача керма (скорочено ГУР), що представляє собою систему замкнутого типу, в якій в якості робочої рідини використовується масло.

Це найбільш популярний вид підсилювача керма, що встановлюється на більшості автомобільних моделей.

Як відомо, весь механізм ГУР приводиться в дію колінвалом двигуна за допомогою спеціальної ремінної передачі.

В цілому це надійний, хоча і досить складний механізм.

При своєчасному і якісному догляді ця система служить досить довго.

Однак, незважаючи на це все ж трапляються несправності і в такому механізмі.

Ремонт рульової рейки або гідравлічного насоса, що входить до складу системи ГУР, як правило, здійснюється фахівцями з використанням спеціально пристосованих стендів та інструментів.

Але, буває цілий ряд несправностей, які можна з успіхом усунути і своїми силами.

Підтягуємо самостійно ремінь ГУР і міняємо гумові втулки стабілізатора на ZAZ Forza

У пропонованій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому підтягнути ремінь ГУР, а також замінити гумові втулки переднього стабілізатора Заз Форза.

 каким образом можно самому подтянуть ремень ГУР, а также заменить резиновые втулки переднего стабилизатора ЗАЗ Форза.

  • Сталося так, що при повертанні керма в будь-яку сторону нашого автомобіля почав з'являтися досить різкий і неприємний свист.​

при поворачивании руля в любую сторону нашего автомобиля стал появляться довольно резкий и неприятный свист.

  • Крім того, стало незвично смикатися при цьому рульове колесо.​

стало непривычно дёргаться при этом рулевое колесо

  • Судячи з усього, причиною таких несправностей є ослаблення ременя ГУР.
  • Тому було прийнято рішення спробувати його підтягнути своїми силами.
  • Для цього заїжджаємо на оглядову яму і приступаємо до ремонту.
  • Але, перш, ніж у нас вийде дістатися до всіх механізмів системи гідропідсилення керма, потрібно зняти захист двигуна.
  • Кріпиться він на двох болтах ззаду і трьох спереду.
  • Тому ми для початку відпускаємо трохи два задніх болта кріплення захисту.

отпускаем немного два задних болта крепления защиты

  • А після цього відкручуємо повністю три болта спереду.​

откручиваем полностью три болта спереди

  • Потім беремо і стягуємо лист захисту з задніх болтів.
  • І тепер ми вже отримуємо вільний доступ до ременя ГРМ, а також і ременя ГУР, який нам і належить натягнути.

 получаем свободный доступ к ремню ГРМ, а также и ремню ГУР,

  • Тут же поруч є і болт натягувача, за допомогою якого ми і будемо підтягувати цей ремінь.

 есть и болт натяжителя, с помощью которого мы и будем подтягивать

  • Але, перш ніж виконувати підтяжку, потрібно відпустити два болта, розташованих тут же поруч з болтом натяжки.

отпустить два болта, расположенный здесь же рядом

  • Користуючись нагодою, ми вирішили заодно замінити і дві ущільнюючі гумки переднього стабілізатора.​

заодно заменить и две уплотняющие резинки переднего стабилизатора

  • Але, це вже потім, а поки відпускаємо два болта і за допомогою ключа на 10 провертаємо натяжний болт ременя ГУР за годинниковою стрілкою.​

 помощью ключа на 10 проворачиваем натяжной болт ремня ГУР

  • Перед цим ми рукою перевірили силу натягу ременя, щоб потім можна було порівняти.
  • Прокручуючи болт, перевіряємо рукою приблизно силу натяжки.
  • Якщо подивитися по сегменту всередині пристрою, то можна побачити скільки ми всього підтягнули.​

можно увидеть сколько мы всего подтянули

  • У нас в даному випадку вийшло приблизно 0,5 см.Цього на наш погляд вже повинно бути цілком достатньо.
  • Тому фіксуємо цю натяжку, затягнувши назад два болта, які раніше відпустили.
  • А після цього запускаємо двигун Заз Форза і пробуємо перевірити, припинився писк чи ні.
  • Провертаємо спочатку кермо в одну сторону, а потім в іншу. Ні в одному положенні, ні в іншому писку ніякого немає.

Проворачиваем сначала руль в одну сторону, а затем в другую

  • А це означає, що ми все зробили правильно.
  • Ну, а тепер можемо приступати до заміни втулок на стабілізаторі в передній частині авто.
  • Для цього відкручуємо з одного боку втулку цього стабілізатора.​

откручиваем с одной стороны втулку стабилизатора

  • А потім і з іншого боку відкручуємо точно таку ж втулку.​

с другой стороны откручиваем точно такую же втулку

  • Крім того, відкручуємо також і нижні кріплення стійок стабілізатора.​

откручиваем также и нижние крепления стоек стабилизатора

  • Хочемо вже відразу все замінити, щоб більше сюди найближчим часом не було необхідності заглядати.
  • В результаті знімаємо повністю наш передній стабілізатор поперечної стійкості.

снимаем полностью наш передний стабилизатор поперечной устойчивости

  • Тепер можемо вільно оглядати і виконувати дефектовку втулок і інших гумок.
  • В результаті міняємо прогумовані втулки, благо вони мають поздовжній розріз.

меняем прорезиненные втулки, благо они имеют продольный разрез

  • Така конструкція максимально полегшує заміну втулок.
  • Стійки стабілізаторів також міняємо обидві, оскільки вони вже остаточно зносилися.​

Стойки стабилизаторов также меняем обе

  • Потрібно відзначити, що не так давно стійки стабілізатора тут у нас обламалися, тому довелося їх замінити.
  • Але, тоді ми встановили вироби не нові, а б/у. Тому і не дивно, що їх вже також прийшла пора міняти.
  • У підсумку встановили ми нові стійки стабілізаторів на передній стабілізатор.

установили мы новые стойки стабилизаторов на передний стабилизатор

  • Також замінили на нові і прогумовані втулки.​

заменили на новые и прорезиненные втулки

  • І тепер залишилося встановити стабілізатор на своє місце і все зібрати, а також закріпити.
  • Збираємо все в зворотньому порядку.
  • В процесі складання перевірили ще й задню підвіску і виявили, що тут також вже прийшла пора замінити практично всі сайлентблоки.
  • Так що будемо виконувати заміну і в задній підвісці заодно також.
  • А нашу розповідь про самостійну підтяжку ременя ГУР і заміну прогумованих втулок разом зі стійками стабілізатора на передньому стабілізаторі поперечної стійкості ЗАЗ Форза на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Свист при повороті керма на ходу ЗАЗ Форза. Підтяжка ременя ГУР, Заміна втулок переднього стабілізатора"

Відгуки: 1


ArturDrtign

Заказывал на https://asiacentr.com.ua/section_chery_forza-a13/ . Вполне решил проблему с мотором, делал капитальный ремонт и многие запчасти пришлось искать, заказывать и менять




.