• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Відновлення фар Джилі Емгранд ЕС7

Система освітлення грає величезну роль в забезпеченні безпечного пересування на будь-якому автомобілі.

Сюди входять, як внутрішні, так і зовнішні прилади.

Це численні лампочки, а також індикатори на панелі приладів і центральної консолі всередині салону, освітлення його, підсвічування численних приладів, фонарі, протитуманні і основні фари.

Одним з головних елементів зовнішніх освітлювальних приладів є фари.

Сьогодні це вже не просто освітлювальні прилади, а й один з головних елементів екстер'єру кузова авто.

Підтвердженням цього може служити один з яскравих представників сучасного автомобільного бренду Emgrand з Піднебесної седан класу D-Джилі Емгранд ЕС7.

Прагнучи отримати сучасний, компактний і одночасно недорогий автомобіль, китайські виробники при його розробці закупили цілий ряд вузлів і агрегатів в інших виробників з Європи.

У їх числі виявилися і фари, придбані у широко відомого виробника цих приладів і справжнього експерта автомобільної оптики – компанії Valeo з Франції.

Встановлені на Geely Emgrand EC7 фари мають своєрідну сучасну форму, а також притаманне всій продукції цього виробника якість і довговічність.

Однак, своєрідні "сюрпризи" вітчизняних автомобільних доріг: пил, бруд і дрібні камінчики значно спотворюють «обличчя» цих приладів, скорочуючи при цьому їх термін експлуатації.

В результаті їх впливу на відбивач, останній отримує безліч дрібних відколів і подряпин.

А як відомо ця частина фари виготовляється зі стікла або найчастіше з пластмаси з домішкою мінімального напилення алюмінію.

Тому поверхня такого відбивача з плином часу поступово тьмяніє, а, отже, і промінь світла, що виходить від лампочок всередині фари, пробивається крізь такий екран все гірше і гірше.

Все це в кінцевому підсумку призводить до того, що такі фари доводиться міняти.

Однак, сама фара в зборі не є дешевою деталлю, тому багато власників приймають різного роду заходи для того, щоб якимось чином відновити поверхню відбивачів, що стала матовою і жовтою.

Власноруч відновлюємо фари Geely Emgrand EC7

У цій статті ми хочемо поділитися своїм методом відновлення поверхні відбивачів фар Джилі Емгранд ЕС7.

хотим поделиться своим методом восстановления поверхности отражателей фар Джили Эмгранд ЕС7.

  • Отже, фари нашого автомобіля, а вірніше їх відбивачі, протягом експлуатації перетворилися практично в матові з жовтим нальотом поверхні.​

фары нашего автомобиля в течение эксплуатации превратились практически в матовые с жёлтым налётом поверхности.

  • Ясное дело, что с такими отражателями об качественном освещении дорожного полотна и находящихся на нём и вблизи его предметов не приходилось даже мечтать.
  • Поэтому мы решили собственноручно попробовать восстановить былую прозрачность отражателей.
  • Для этого приобрели несколько видов наждачной бумаги с зернистостью 1000, 2000 и 800.
  • Ясна річ, що з такими відбивачами про якісне освітлення дорожнього полотна і предметів, що знаходяться на ньому і поблизу його не доводилося навіть мріяти.
  • Тому ми вирішили власноруч спробувати відновити колишню прозорість відбивачів.
  • Для цього придбали кілька видів наждачного паперу з зернистістю 1000, 2000 і 800.

 приобрели несколько видов наждачной бумаги с зернистостью 1000, 2000 и 800

  • Після цього акуратно обклеюємо по контуру кожну з фар скотчем, щоб при шліфуванні не зачепити лакофарбове покриття кузова автомашини.​

аккуратно оклеиваем по контуру каждую из фар скотчем

  • Всю роботу по шліфуванню починаємо з більш крупнозернистого паперу і закінчуємо найбільш дрібним.
  • Це означає, що беремо спочатку папір з цифрою 800, а потім 1000 і завершуємо найбільш дрібною з цифрою 2000.
  • Отже, змочуючи водою поверхню, починаємо поступово шліфувати її папером, підливаючи в процесі в міру необхідності води.

 смачивая водой поверхность, начинаем постепенно шлифовать её бумагой

  • При цьому необхідно пам'ятати, що при поліровці фар або поверхні кузова автомобіля, абсолютно не важливо, ні в якому разі не виконувати кругові рухи.
  • Рука під час полірування повинна рухатися тільки строго по вертикалі або ж по горизонталі.​

Рука во время полирования должна двигаться только строго по вертикали или же по горизонтали

  • В результаті, як і говорилося вище, завершуємо весь процес наждачним папером з цифрою 2000.​

завершаем весь процесс наждачной бумагой с цифрой 2000

  • Потім переходимо до процесу полірування за допомогою спеціальної полірувальної пасти ЗМ.​

переходим к процессу полировки с помощью специальной полировальной пасты ЗМ

  • Для цього використовується також три види пасти з різним ступенем абразивності.
  • Це зазначено на упаковці за допомогою цифрових позначень. Тобто, чим менше число, тим більша ступінь абразивності.
  • А паста з найбільшим числом виглядає практично, як вода.
  • Після того, як ми пройшлися перший раз пастою, то на відбивачі фари вже з'явилися перші ознаки його прозорості.​

уже появились первые признаки его прозрачности

  • У всякому разі різниця між не обробленою ще жодного разу пастою поверхнею очевидна.

разница между не обработанной ещё ни разу пастой поверхностью очевидная

  • Тому обробляємо ще другим видом пасти і потім закріплюємо вже третім.​

обрабатываем ещё вторым видом пасты и затем закрепляем уже третьим

  • Ефект, що називається, вже на лице.
  • Те, що відбивачі фар залишаються дещо мутнуватими не повинно вас лякати.
  • Справа в тому, що для цього потрібно буде розібрати фару Джилі Емгранд ЕС7 і зсередини додатково обробити відбивач.
  • Після цього каламутність повністю зникне.
  • А зверху в даному випадку все виходить ідеально.
  • Якщо подивитися уважно і поблизу на поверхню відбивача, то добре видно, що на ній не залишилося жодного сліду від полірування наждачним папером з великою зернистістю.

на ней не осталось ни одного следа от полировки наждачной бумагой с крупной зернистостью.

  • Тобто, поверхня пластика абсолютно рівна, дзеркальна і без найменших подряпин.
  • А якщо так, то ми вважаємо, що робота наша виконана цілком якісно.
  • На закінчення хочеться дати тим, хто буде відновлювати фари таким способом, одну слушну пораду.
  • Справа в тому, що при виконанні полірування за допомогою пасти, не варто залишати на тривалий час сліди від неї на інших частинах кузова.

при выполнении полировки с помощью пасты, не стоит оставлять на длительное время следы

  • Просто если они, эти следы, немного подсохнут, то потом их очень трудно удалять.
  • Особенно это касается пластмассовых и резиновых поверхностей. На них чаще всего после этой пасты могут остаться белые пятна.
  • Поэтому, после выполнения работы старайтесь практически сразу всё подтирать и тогда у вас никаких следов на передней части автомобиля не останется.
  • Просто якщо вони, ці сліди, трохи підсохнуть, то потім їх дуже важко видаляти.
  • Особливо це стосується пластмасових і гумових поверхонь. На них найчастіше після цієї пасти можуть залишитися білі плями.
  • Тому, після виконання роботи намагайтеся практично відразу все підтирати і тоді у вас ніяких слідів на передній частині автомобіля не залишиться.​

никаких следов на передней части автомобиля не останется.

  • Як це зробили ми в данному випадку.
  • А эфект після проведеної роботи нами на дорозі неодмінно буде видно.
  • Тому і розповідь нашу про відновлення власноруч поверхні фар автомобіля Джилі Емгранд ЕС7 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Відновлення фар Джилі Емгранд ЕС7"

Відгуки: 0




.