• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Чистка дросельної заслонки Равон Джентра, Р2 Спарк, Р3 Нексія, Р4

Всі ми добре знаємо, що основним процесом, що дозволяє повноцінно функціонувати двигуну внутрішнього згоряння є спалювання в камерах його згоряння повітряно-паливної суміші.

Силові агрегати сучасних моделей авто, в числі яких і Деу Нексія, а також його практична копія Равон Джентра, обладнані автоматичною системою уприскування палива.

А ось за таку ж дозовану подачу в камери згоряння повітря, з метою утворення відповідної робочої суміші відповідає дросельний вузол.

Основним пристроєм цього вузла є дросельна заслонка.

У зв'язку з особливістю призначення дросельна заслонка в двигунах зазначених автомобілів, а також і Шевроле Спарк, встановлюється на патрубку повітряного фільтра перед впускним колектором мотора.

Функціонально дросель є своєрідним клапаном в системі впуску повітря в колектор.

Він відкриває в певні моменти доступ повітряних мас в колектор і перекриває його надходження.

Крім повітряних мас через отвір дросельної заслонки проходять і пари бензину з домішками відпрацьованих газів, а також залишків згорілого масла.

Не дивно, що з плином часу на внутрішній поверхні дроселя і його деталей утворюється наліт.

А це вже ускладнює прохід повітря через цей пристрій.

Тому потрібне проведення відповідної чистки і промивання дросельної заслонки в таких випадках.

Демонтаж дросельного вузла, а також чистка самої дросельної заслонки не вимагає особливих знань, навичок і пристосувань.

А тому зняти і почистити дросельну заслонку в необхідних випадках може практично будь-який власник авто.

Це в свою чергу дозволить заощадити чимало коштів і часу.

Виконуємо самостійно чистку дросельної заслонки Ravon Gentra

У представленій черговій статті ми хочемо розповісти про те, яким чином можна самому зняти і провести чистку дросельної заслонки Равон Джентра, а також Равон Р2, Р3, Р4 Шевроле Кобальт або Деу Нексія.

каким образом можно самому снять и провести чистку дроссельной заслонки Равон Джентра

  • Пов'язано це з тим, що будова двигунів і дросельних вузлів на них нічим не відрізняються у всіх цих моделях.
  • Єдиною відмінністю може бути тільки обсяг самого мотора.
  • Перш за все хочеться акцентувати увагу на тому, що без особливої потреби розбирати і чистити дросельну заслонку не варто.
  • Якщо у вас все функціонує нормально і двигун працює рівно, то і лазити туди немає ніякого сенсу.
  • Ну, а якщо в силовому агрегаті вже почали плавати оберти або з'явилися інші проблеми, такі як смикання під час роботи, наприклад, які свідчать про те, що винуватцем всього може бути дросельний вузол або його заслонка, тоді вже інша справа.
  • Просто ми після пробігу автомобіля в 20 тис.кілометрів вже мали намір виконати таку процедуру, для чого від'єднали всі шланги і зняли гофрований патрубок повітряного фільтра.

отсоединили все шланги и сняли гофрированный патрубок воздушного фильтра.

  • Але, після цього, коли дісталися до самої дросельної заслонки, побачили, що дзеркало її абсолютно чисте.
  • Тому і відмовилися від цієї затії і не стали далі розбирати.
  • На сьогоднішній день пробіг нашого автомобіля становить 35 тис.кілометрів і тому ми вирішили все ж зняти повністю дросельну заслонку і при необхідності почистити її.
  • Але, перш ніж починати розбирання, необхідно в обов'язковому порядку від'єднати мінусову клему акумуляторної батареї.
  • Цим ви вбережете себе від виникнення усіляких неприємностей.
  • Потім, так, як у нас є можливість, ми за допомогою пневматичного пістолета продуваємо всі вузли і деталі, з якими нам належить зараз працювати.

продуваем все узлы и детали, с которыми нам предстоит сейчас работать.

  • Цим ми видалимо весь бруд і пил, які могли зібратися на патрубках і на самому дросельному вузлі.
  • До того ж це, як то кажуть, культура виробництва, та й самому буде приємніше працювати.
  • Після цього починаємо безпосередньо сам процес розбирання.
  • Першим відстібуємо від гофрованого патрубка датчик температури повітря, що поступає.отстёгиваем от гофрированного патрубка датчик температуры поступаемого воздуха
  • Тут просто необхідно натиснути засувку, яка тримається на пружинці і датчик зніметься.
  • Далі від'єднуємо трубочку вентиляції картера, для чого необхідно натиснути засувку на його корпусі.​

отсоединяем трубочку вентиляции картера, для чего необходимо нажать защёлку на его корпусе

  • Щоб ця трубка не заважала, можна від'єднати її другий кінець на кришці клапанів.​

отсоединить её второй конец на крышке клапанов

  • Тепер нам потрібно від'єднати фішку живлення на дросельному вузлі Равон Джентра.
  • Для цього піднімаємо викруткою або будь-яким гострим предметом червоний прапорець на самій фішці.​

поднимаем отвёрткой или любым острым предметом красный флажок

  • Далі вдавлюємо чорний язичок, розташований внизу прапорця.​

вдавливаем чёрный язычок, расположенный внизу флажка

  • І в такому положенні, притримуючи язичок, знімаємо фішку.​

в таком положении, придерживая язычок, снимаем фишку

  • Після цього нам буде потрібно від'єднати гофрований патрубок.
  • Для цього послаблюємо верхній хомут на гофрі біля корпуса фільтра.

 ослабляем верхний хомут на гофре у корпуса фильтра

  • А також послаблюємо нижній хомут на цьому ж гофрованому патрубку.​

ослабляем нижний хомут на этом же гофрированном патрубке

  • Потім знімаємо патрубок вгорі з корпусу фільтра.​

снимаем патрубок вверху с корпуса фильтра

  • І перевіряємо відразу стан цього патрубка всередині.​

проверяем сразу состояние этого патрубка внутри

  • Щоб не було всередині бруду і нальоту масла.
  • Ну і потім знімаємо цей патрубок і внизу з дросельного вузла.
  • Після цього ми можемо бачити дросельну заслонку і оцінити її стан всередині.

можем видеть дроссельную заслонку и оценить её состояние внутри

  • У нашому випадку вона виявилася практично чистою з цього боку.
  • Гофра всередині з цього кінця також чиста.​

Гофра внутри с этого конца также чистая

  • Далі ключем на 10 відкручуємо чотири болта, за допомогою яких утримується дросельна заслонка.

откручиваем четыре болта, с помощью которых удерживается дроссельная заслонка

  • При цьому варто уточнити, що всі чотири болта кріплення дроселя тут абсолютно однакові, тому ви їх не переплутаєте при складанні.
  • Після цього знімаємо дросельну заслонку.​

снимаем дроссельную заслонку

  • І коли ми перевертаємо цю заслонку, то зі зворотнього боку наш дросель виявляється повністю чорним.

с обратной стороны наш дроссель оказывается полностью чёрным

  • Ось вам і результат. А відразу, після зняття гофри заслонка була практично чиста.
  • Це говорить про те, що завжди потрібно перевіряти цю деталь не тільки з одного боку, але і знімати повністю, щоб перевірити і зі зворотнього боку.
  • Тут також потрібно мати на увазі, що якщо ви після чищення і установки назад дроселя не хочете проводити адаптацію його до ЕБУ, то краще руками всередині його не чіпати.
  • Оскільки контролер її запам'ятав в такому положенні і в цьому ж положенні ви її назад і встановіть на місце.
  • Тоді нічого більше робити не доведеться. Просто нанесіть миючий засіб з балончика зверху і все.
  • Тут же одночасно перевіряємо стан і положення прокладки дроселя Равон Джентра.
  • У нашому випадку ця прокладка виявилася трохи заламана в одному місці.

 прокладка оказалась немного заломлена в одном месте

  • І це так встановлювали на заводі.
  • Тому завжди при проведенні чистки заслонки необхідно мати запасну прокладку, щоб завжди можна було замінити.
  • У трубопроводі ближче до колектора також є досить сильний бруд.

ближе к коллектору также имеется довольно сильная грязь

  • Чому з цього боку багато бруду і сама заслонка брудна, а з іншого боку цього зовсім немає, пояснюється дуже просто.
  • Справа в тому, що на впускному колекторі є трубка вентиляції картера.

на впускном коллекторе имеется трубка вентиляции картера

  • Так ось, в момент, коли дросельна заслонка буває повністю закритою, у впускному колекторі утворюється розрідження або практично вакуум.
  • У зв'язку з цим картерні гази в цей момент вириваються назовні і потрапляють знову у впускний колектор.
  • А разом з ними сюди піднімаються також домішки масла і бруду.
  • Тому і всередині патрубка, а також заслонки з боку колектора, утворюється брудний масляний наліт.
  • Мало того, всередині патрубка за дросельною заслонкою виходить ще одна трубочка.

внутри патрубка за дроссельной заслонкой выходит ещё одна трубочка

  • Це сюди приєднаний клапан ЄГР.
  • А тому по цій трубці сюди надходять і відпрацьовані гази, які повертаються у впускний колектор на повторне спалювання.
  • З цієї причини також може, як в патрубку, так і на дроселі утворюватися наліт.
  • І це навіть більш імовірно, ніж через трубку вентиляції картера. Не дарма багато власників прагнуть заглушити цей клапан.
  • Що стосується прокладки дроселя, то ми її вирішили не міняти, оскільки пошкодження, які вона має, несуттєві.
  • Ця прокладка не просто кругла, а вона має ще язичок, для якого на корпусі колектора є спеціальний проріз.

прокладка имеет ещё язычок, для которого на корпусе узла имеется специальная прорезь

  • Саме тому проблем з правильністю установки такої прокладки у вас виникнути не повинно.
  • Отже, обробляємо спеціальним миючим засобом нашу дросельну заслонку, не торкаючись при цьому всередині її частин.

обрабатываем специальным чистящим средством нашу дроссельную заслонку

  • І відразу ж бачимо, який бруд стікає з неї в підставлену для цього посудину. Використовуємо ми засіб для чищення карбюраторів.
  • Струмінь з балончика дістає скрізь, тому і немає необхідності щось поправляти руками.

Струя из баллончика достаёт везде

  • Перевага цього засобу в тому, що він практично відразу після обробки поверхні висихає.
  • Тому нічого протирати надалі не потрібно.
  • Можна хвилини дві-три почекати після обробки, поки весь бруд відкисне. І потім знову все змити повторною обробкою.
  • В крайньому випадку, якщо є гостра необхідність можна ватяними паличками протерти окремі місця всередині дроселя.

можно ватными палочками протереть отдельные места внутри

  • При цьому потрібно дотримуватися обережності, щоб не порушити під час чищення положення самої заслонки дроселя  Равон Джентра.
  • По завершенню чищення дроселя можна ганчіркою протерти його посадочне місце перед установкою на місце.

ветошью протереть его посадочное место перед установкой

  • Потім цю ж поверхню прилягання злегка змащуємо машинним маслом.​

поверхность прилегания слегка смазываем машинным маслом

  • Справа в тому, що прокладка дроселя трохи і загнулася через те, що при установці посадкова поверхня дроселя не була оброблена маслом.
  • Це очевидно.
  • І після цього встановлюємо дросельну заслонку назад на своє місце.​

устанавливаем дроссельную заслонку обратно на своё место

  • При цьому заводимо її трохи зліва на праву сторону і поєднуємо отвори.
  • Далі вставляємо і наживляємо болти кріплення дроселя по діагоналі.

вставляем и наживляем болты крепления дросселя по диагонали

  • Після цього притягуємо трохи ці болти і вставляємо два інших по діагоналі.
  • І тепер затягуємо до упору всі чотири болта, але при цьому закручуємо чутливо, щоб не перестаратися.​

 затягиваем до упора все четыре болта

  • Потім ставимо на місце гофру повітряного фільтра.​

ставим на место гофру воздушного фильтра

  • Спочатку одягаємо нижній кінець, потім поєднуємо верхній і після цього затягуємо хомути.

совмещаем верхний и после этого затягиваем хомуты

  • Далі встановлюємо фішку живлення дросельного вузла.

устанавливаем фишку питания дроссельного узла

  • Просто одягаємо його до клацання і потім засовуємо на місце червоний прапорець.
  • Після цього одягаємо в зворотньому порядку трубочки, які ми знімали на початку і приєднуємо трубку вентиляції картера ще й на кришці клапанів.
  • Далі одягаємо клему на акумуляторі і пробуємо запускати двигун.
  • Як і очікувалося, силовий агрегат запустився відразу і працює нормально.

силовой агрегат запустился сходу и работает нормально

  • А это значит, что свою работу мы выполнили качественно и собрали всё правильно.
  • Вот собственно и вся процедура.
  • Поэтому наш рассказ о самостоятельной чистке дроссельной заслонки Равон Джентра и ряда похожих автомобилей на этом окончен.
  • А це означає, що свою роботу ми виконали якісно і зібрали все правильно.
  • Ось власне і вся процедура.
  • Тому нашу розповідь про самостійне чищення дросельної заслонки Равон Джентра і ряду схожих автомобілів на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чистка дросельної заслонки Равон Джентра, Р2 Спарк, Р3 Нексія, Р4"

Відгуки: 0




.