• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Опис всіх датчиків Джилі СК, де знаходяться датчики

Сучасні автомобілі-це складні транспортні засоби, в яких контроль і управління практично всіма системами і процесами здійснюється за допомогою електроніки.

"Керує" всім цим процесом також електронний блок управління.

Однак, цей вузол не зміг би виконувати покладені на нього функції без допомоги численної армії своїх помічників.

Такими помічниками якраз і є датчики.

На автомобілі Джилі СК, виробництва однойменної автокомпанії Geely з Піднебесної, також, як і на інших сучасних моделях встановлений цілий ряд таких датчиків.

Кожен з датчиків-це сучасний електронний пристрій, за допомогою якого ЕБУ, а через нього і водій, отримують можливість стежити за роботою двигуна автомобіля.

А також за станом всіх інших систем і багатьма процесами, що відбуваються в них.

Крім того, водій за допомогою таких пристроїв контролює витрату палива та інших технічних рідин, отримує своєчасні сигнали про виникнення несправностей, а також здійснює рух з дотриманням всіх норм і правил безпеки.

Потрібно відзначити також, що з розвитком техніки та електроніки з кожним роком кількість таких датчиків збільшується.

Місце розташування всіх встановлених на автомобілі датчиків часто навіть сам водій не до кінця знає.

Це, не кажучи вже про їх призначення.

Але ж більшість таких електронних пристроїв є дуже важливими в забезпеченні повнцінної роботи двигуна.

Крім того багато хто з них є нерозбірними і не піддаються в зв'язку з цим ніякому ремонту.

Тому їх, як правило, в разі виходу з ладу просто замінюють.

Процес цей не складний, тому кожен водій може виконати таку заміну самостійно.

Однак, для цього потрібно знати хоча б місце розташування цих датчиків.

Вивчаємо самостійно датчики Geely CK

У пропонованій черговій статті ми спробуємо розповісти про всі датчики, які встановлюються на автомобілі Джилі СК.

попытаемся рассказать о всех датчиках, которые устанавливаются на автомобиле Джили СК.

  • Перш за все, потрібно мати на увазі, що практично в кожній системі автомобіля є один, а то і кілька датчиків.
  • Пов'язано це з тим, що ЕБУ нашого автомобіля повинен отримувати відповідну інформацію про роботу тієї чи іншої системи і про стан її основних вузлів.
  • Всі існуючі датчики автомобіля діляться на групи, види і т. п.
  • Тому для кожного власника не стане зайвим хоча б приблизно орієнтуватися в тому, де саме можуть бути встановлені такі пристрої.​

 не станет лишним хотя бы примерно ориентироваться в том, где именно могут быть установлены такие устройства.

  • Якщо ж брати конкретно наш автомобіль, то, коли дивитися, перебуваючи спереду, під капотом, починати варто від передньої панелі.
  • Просто так буде легше і по порядку можна рухатися до радіатора, нічого при цьому не пропустивши.
  • Отже, відразу в очі кидається датчик, який встановлений прямо зверху на впускному колекторі двигуна.

датчик, который установлен прямо сверху на впускном коллекторе двигателя.

  • Це датчик тиску у впускному колекторі (ДАД), основною функцією якого є фіксація рівня тиску в колекторі в момент впуску.
  • Від його стану безпосередньо залежить робота всього силового агрегату.
  • Зліва, якщо дивитися прямо з боку радіатора, від дросельного вузла розташований датчик положення дросельної заслонки.

слева от дроссельного узла расположен датчик положения дроссельной заслонки

  • Його назва говорить сама про себе.
  • Тобто, цей датчик передає інформацію ЕБУ про положення дросельної заслонки в конкретний момент.
  • Отримуючи таку інформацію, блок управління регулює кількість повітря і бензину, що надходять в камеру згоряння для приготування оптимальної паливно-повітряної суміші.
  • Тут же, біля дросельного вузла, тільки трохи нижче, розташований датчик холостого ходу.

 немного ниже, расположен датчик холостого хода

  • У різних джерелах він називається по-різному, це може бути датчик, може бути регулятор холостого ходу (РХХ) або навіть клапан.
  • Але, від цього суть і призначення цього пристрою не змінюється.
  • А призначення його також виходить із самої назви-регулювати оберти двигуна на холостому ходу.
  • Тепер, практично тут же, але тільки ще нижче і ближче до радіатора, під генератором можна знайти датчик обертів компресора автомобільного кондиціонера.

под генератором можно найти датчик оборотов компрессора автомобильного кондиционера.

  • Цей електронний пристрій передає на ЕБУ сигнал про кількість обертів компресора кондиціонера і якщо в системі кондиціонера трапляється якийсь збій, то датчик це моментально зафіксує, передасть на блок управління і компресор зупиниться.
  • Тепер з іншого боку генератора, також в самому низу, практично поруч з масляним фільтром розташований у нас датчик тиску масла.​

 рядом с масляным фильтром расположен у нас датчик давления масла.

  • Необхідність такого приладу продиктована тим, що електронний блок управління повинен якимось чином контролювати рівень тиску масла в двигуні Джилі СК.
  • А цей датчик постійно передає відповідні імпульси на ЕБУ в залежності від зміни такого тиску.
  • Після цього переходимо на іншу сторону силового агрегату авто.
  • І тут відразу вгорі на головці блоку циліндрів встановлений датчик положення распредвалів або датчик Холла.

вгорі на головці блоку циліндрів встановлений датчик положення распредвалів

  • Цей пристрій працює в тандемі з датчиком визначення частоти обертання колінвала і необхідний для того, щоб ЕБУ мав можливість правильно «керувати» процесами запалювання і уприскування палива.
  • На основі сигналу цього датчика ЕБУ визначає кутове положення механізму ГРМ, що дає йому можливість на основі цього в свою чергу регулювати процеси запалювання і уприскування.
  • Тут же внизу можна побачити і датчик положення колінвала (ДПКВ).

внизу можно увидеть и датчик положения коленвала

  • Це один з основних електронних пристроїв двигуна, який забезпечує нормальну роботу всього силового агрегату автомобіля.
  • Пов'язано це з тим, що ДПКВ фактично визначає роботу системи запалювання, а також уприскування палива.
  • А це дві самі основні системи, що забезпечують повноцінну роботу мотора.
  • Далі перебираємося ближче до передньої стінки моторного відділення і знаходимо датчик температури охолоджуючої рідини.​

находим датчик температуры охлаждающей жидкости

  • Це двоконтактний електронний пристрій, який також відноситься до числа основних і таких, що визначають роботу і нормальне функціонування всього двигуна.
  • Незважаючи на те, що такий датчик коштує зовсім недорого, його вихід з ладу може привести до виникнення великих неприємностей.
  • Його основною функцією є вимірювання параметрів системи примусового охолодження мотора, а також виведення відповідних показань температури охолоджуючої рідини на панель приладів автомобіля.
  • Правда в цьому автомобілі за положення стрілки відповідного манометра на приладовій панелі відповідає ще один одноконтактний датчик температури охолоджуючої рідини, який знаходиться відразу під помпою водяною.
  • Мало того, від показань двоконтактного пристрою залежить і час включення, а також виключення вентиляторів охолодження.
  • І тут же, тільки трохи нижче, розташовується і датчик швидкості.

несколько ниже располагается и датчик скорости

  • Він встановлений безпосередньо на корпусі коробки перемикання передач (КПП) з якою через пристрої Шрус пов'язані і ведучі колеса автотранспортного засобу.
  • Призначення і важливість цього пристрою цілком очевидні. Його показання використовує не тільки ЕБУ, але і деякі інші пристрої.
  • Внизу, практично в днищі, головного тормозного циліндра встановлений датчик рівня гальмівної рідини.

 практически в днище, главного тормозного цилиндра установлен датчик уровня тормозной жидкости

  • Від нього виходять два дроти і потім сполучна колодка проводів.
  • Важливість цього датчика обумовлена його контролем за рівнем гальмівної рідини в циліндрі і у всій системі, а значить забезпеченням безпеки пересування на авто Джилі СК.
  • У разі зменшення рівня гальмівної рідини нижче допустимих значень на панелі приладів загоряється індикатор зі знаком оклику.
  • Це є своєрідним нагадуванням водієві про те, що подальший рух дуже небезпечно на цій машині і що необхідно перевірити і долити гальмівну рідину.
  • Також потрібно відзначити, що крім названих, в цьому автомобілі встановлений ще цілий ряд менш важливих датчиків, основним призначенням яких є контроль за роботою окремих вузлів і пристроїв.
  • До таких можна віднести датчики ручного гальма, включення задніх фонарів, дверей, рівня палива та ін.
  • Про всі ці пристрої можна говорити і показувати дуже багато.
  • Однак, це не настільки необхідно, оскільки їх призначення очевидно, та й не завжди можливо їх відразу побачити.
  • Наприклад, датчик рівня палива встановлений безпосередньо в паливному баку.
  • Мало того, він розташований не просто в баку, а в корпусі або колбі паливного насоса, вмонтованого в сам бензобак.
  • Правда, можна бачити в цьому автомобілі датчик під назвою лямбда зонд.

датчик под названием лямбда зонд.

  • У нашому автомобілі встановлений один такий датчик, хоча на деяких аналогічних моделях цього ряду встановлюються відразу два.
  • Цей пристрій визначає кількість кисню, який залишається у вихлопних газах.
  • На підставі інформації такого датчика блок управління автомобіля регулює склад паливної суміші, що надходить в камери згоряння.
  • В районі помпи водяної, біля одноконтактного датчика температури охолоджуючої рідини, розташований ще й датчик детонації.​

возле одноконтактного датчика температуры охлаждающей жидкости, расположен ещё и датчик детонации.

  • У блоці циліндрів силового агрегату автомашини, поруч з отвором для пробки блоку є ще один отвір, куди за допомогою болта на 13 і кріпиться датчик детонації.​

 рядом с отверстием для пробки блока имеется ещё одно отверстие, куда с помощью болта на 13 и крепится датчик детонации.

  • Основною функцією цього пристрою є виявлення і контроль ступеня детонації під час роботи ДВС.
  • Це короткий перелік основних датчиків нашого автотранспортного засобу, від яких або від інформації яких залежить повноцінна робота його двигуна і ряду інших основних систем.
  • А тому нашу розповідь про самостійне вивчення місця розташування датчиків Джилі СК на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Опис всіх датчиків Джилі СК, де знаходяться датчики"

Відгуки: 0




.