• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Регулювання клапанів Деу Сенс 1.3

Одну з основних функцій під час згоряння паливно-повітряної суміші в камерах згоряння автомобільного двигуна Деу Сенс об'ємом 1,3 л виконують клапана.

Вони по черзі відкривають вхід і вихід (впускні і випускні) в циліндри, забезпечуючи подачу палива і випуск звідти відпрацьованих газів.

Як відомо, в процесі згоряння в циліндрах утворюється висока температура, що неодмінно призводить до нагрівання самих клапанів.

З метою запобігання тиску клапанів на кулачки распредвала в результаті розширення при нагріванні, між ними передбачено залишається відповідний тепловий зазор.

Однак з плином часу наявні зазори можуть істотно змінюватися, як в одну, так і в іншу сторони.

У будь-якому випадку це небезпечно для подальшої роботи силового агрегату, оскільки може привести до порушення герметизації камери згоряння або ж до виходу з ладу всього клапанного механізму.

І те і інше в результаті потягне за собою чималі витрати і втрату часу.

У зв'язку з цим при появі перших ознак зміни встановлених розмірів зазорів, про що вам неодмінно «повідомлять» самі ж клапана, необхідно проводити регулювання цих зазорів.

У народі в таких випадках кажуть» стукають " клапана.

Звичайно, на більшості сучасних двигунів клапанний механізм або механізм ГРМ оснащуються гідрокомпенсаторами або іншими спеціальними пристроями.

Завдяки таким пристроям регулювання теплових зазорів відбувається в автоматичному режимі при роботі самого мотора.

Хоча є ще й такі агрегати, де регулювання необхідно виконувати вручну.

Процедура регулювання клапанів або їх теплових зазорів не є особливо складною, тому при наявності спеціально призначеного для цього набору пластинок, званих щупами, виконати таку операцію може практично кожен власник самостійно.

Також для цього необхідно мати мануал свого двигуна, щоб знати рекомендовані зазори на кожному кулачку распредвала.

Регулюємо самостійно теплові зазори клапанів двигуна 1,3 л Daewoo Sens

У черговій статті ми хочемо розповісти про порядок самостійного регулювання теплових зазорів клапанів мотора об'ємом 1,3 літра автомобіля Деу Сенс.

 о порядке самостоятельной регулировки тепловых зазоров клапанов мотора объёмом 1,3 литра автомобиля Дэу Сенс.

  • Виконуючи ремонт двигуна, нам довелося для цього зняти кришку клапанів.
  • А якщо так сталося, то ми вирішили заодно перевірити наявні зазори клапанів і при необхідності їх підрегулювати самостійно.​

 решили заодно проверить имеющиеся зазоры клапанов и при необходимости их подрегулировать

  • Отже, для початку виставили механізм ГРМ по мітках.
  • Причому зробили це таким чином, що поршень першого циліндра виявився у своїй верхній мертвій точці (ВМТ).
  • А для цього провертаємо распредвал силового агрегату і стежимо при цьому за тим, щоб мітка, яка нанесена на його шківі, збіглася б з міткою на корпусі.​

следим при этом за тем, чтобы метка, которая нанесена на шкиве распредвала совпала бы с меткой на корпусе.

  • Таким же чином провертаємо і колінвал, також домагаючись збігу його мітки з міткою, наявної на корпусі.​

Таким же образом проворачиваем и коленвал

  • Там на його шківі є висвердлений отвір в якості мітки.
  • Починаємо з перевірки зазорів на 2 і 5 кулачках.
  • Другий кулачок-це клапан впуску першого циліндра. А тому тепловий зазор на цьому клапані повинен становити 0,15 мм.
  • Тому беремо відповідний щуп і пробуємо його просунути в наявний зазор між кулачком распредвала і клапаном.
  • Але, тут нас чекає розчарування тому, що щуп просто не входить в цей зазор. А раз так, то необхідно його відрегулювати.
  • Для цього потрібно запастися ключем на 12 і викруткою.
  • І тепер ключем відпускаємо контргайку на регулювальному болті.​

ключом отпускаем контргайку на регулировочном болте.

  • Потім перевіряємо щупом зазор. Потрібно домогтися положення, щоб щуп входив в зазор з невеликим зусиллям.
  • Після цього викруткою відпускаємо трохи сам регулювальний болт і потім, притримуючи болт, контргайку його затягуємо назад.​

твёрткой отпускаем немного сам регулировочный болт и затем, придерживая болт, контргайку его затягиваем

  • Після цього знову пробуємо вставити щуп в зазор і якщо все нормально, то вже підтягуємо гайку грунтовно.
  • І потім знову перевіряємо за допомогою щупа який вийшов зазор.
  • Тепер переходимо на п'ятий кулачок. А це буде випускний клапан третього циліндра. Зазор в такому випадку повинен бути 0,30 мм.
  • Тут щуп входить, але досить вільно в зазор.

 щуп входит, но довольно свободно в зазор

  • Це означає, що необхідно цей зазор дещо зменшити.
  • Тому точно таким же чином відпускаємо трохи контргайку регулювального болта.​

 отпускаем немного контргайку регулировочного болта

  • І потім, притримуючи її, трохи затягуємо викруткою регулювальний болт.​

придерживая гайку, чуть –чуть затягиваем отвёрткой регулировочный болт

  • Після цього знову щупом перевіряємо який вийшов зазор.​

снова щупом проверяем получившийся зазор

  • Далі нам буде потрібно провернути колінвал цього двигуна Деу Сенс на 180 градусів або распредвал його на 90 градусів.
  • При цьому свічки запалювання у нас викручені, а КПП встановлена на нейтральну передачу.
  • У зв'язку з цим можна сміливо провертати распредвал. Але, потрібно пам'ятати, що за шків вала провертати ні в якому разі не можна.
  • Провернувши таким чином вали, ми приступаємо до регулювання зазорів на 6 і 8 кулачку распредвала.
  • Шостий кулачок відповідає впускному клапану на третьому циліндрі.
  • Також, як і раніше, перевіряємо величину зазору за допомогою щупа.

 проверяем величину зазора с помощью щупа

  • Далі відпускаємо контргайку регулювального болта ключем і після цього викруткою підтискаємо або навпаки – відпускаємо трохи сам болт.
  • Перевіряємо щупом знову зазор і закручуємо трохи гайку.
  • Знову перевіряємо зазор і, переконавшись, що щуп входить з легким зусиллям, остаточно затягуємо контргайку.
  • Восьмий кулачок - це випускний клапан четвертого циліндра. Тут проводимо знову ті ж маніпуляції.
  • Закінчивши з цим, знову провертаємо на 180 градусів колінвал або розподілвал на 90 градусів.
  • Після цього приступаємо до регулювання зазорів на 4 і 7 кулачку. Четвертий кулачок - це випускний клапан другого циліндра.
  • Тому зазор повинен мати величину 0,30 мм.Перевіряємо і виконуємо знову ту ж процедуру для відповідного регулювання.

 выполняем снова ту же процедуру для соответствующей регулировки

  • Далі регулюємо зазор на 7 кулачку або впускному клапані четвертого циліндра.
  • Після цього знову виконуємо провертання колінвала на 180 градусів.
  • І тепер залишається виконати регулювання на першому і третьому кулачках.
  • При цьому перший кулачок-це випускний клапан першого циліндра. А третій кулачок-впускний клапан другого циліндра відповідно.
  • І на цьому все регулювання завершено. Далі залишається тільки зібрати силовий агрегат, запустити і перевірити його роботу на всіх режимах. 
  • Як бачите, нічого особливо складного в цьому процесі немає.
  • Тому розповідь нашу про самостійне регулювання клапанів двигуна об'ємом 1,3 л Деу Сенс на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Регулювання клапанів Деу Сенс 1.3"

Відгуки: 0




.