Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
Один з найбільш ходових автомобілів в бюджетному сегменті ринку України Шевроле Авео побудований на платформі Деу Ланос. Попри це, у Шеві є свої особливості.
У багатьох випадках запчастини Шевроле Авео Т250 перетинаються з комплектуючими для Ланос і Деу Нексія.
Все ж більш свіжий дизайн, ергономічний салон і стабільна наявність деталей для ремонту виставляють Авео в більш привабливому світлі.
Для покоління Т250 стартовим мотором став агрегат F14D3. Відмінний, надійний 1,4-літровий моторчик потужністю 94 л.с. Двигун має головку блоку циліндрів на два распредвала і по чотири клапани на циліндр.
Система газорозподілу оснащена гідрокомпенсаторами, тому регулювати теплові зазори клапанів нема потреби.
Ремінь ГРМ, як правило, змінюється разом роликами, а помпу необхідно міняти кожну другу заміну ременя.
Ремінь ГРМ міняють кожних 55-65 т. км. Якщо цього не зробити вчасно, фатальна зустріч клапанів з поршнями забезпечена, що світить ремонтом із заміною відповідних запчастин Авео:
клапани;
розподільні вали;
можливо, распредвал і блок циліндрів.
Відома проблема цього мотора - течія масла з-під клапанної кришки. Результати можна без зусиль побачити у вигляді масляних калюж в свічкових колодязях. Боротися з течею можна.
Для цього потрібно просто правильно і з потрібним моментом зусилля затягувати кріплення клапанної кришки.
При кожному демонтажі кришки рекомендують міняти прокладку і встановлювати її на невеликий шар високотемпературного герметика.
Тоді головка блоку і сам блок циліндрів залишаться чистими і сухими, а витрата масла не перевищить норми.
Якщо купувати правильні запчастини для обслуговування та лити хороше масло, вчасно міняти антифриз, двигун без проблем пройде до капітального ремонту не менше 280-320 тисяч км.
Найпростіший з двигунів - 86-сильний 8-клапанний 1,5-літровий F15S3. Він добре знайомий власникам Деу Ланос і Авео Т200.
Простота в обслуговуванні і дешеві запчастини, відсутність системи зміни фаз дають можливість пройти двигуну до капремонту не менше 350 000 км.
Однак і у нього є свої родові хвороби, що дісталися ще від Опеля:
При несвоєчасній заміні масла або використання моторних олив низької якості, гідрокомпенсатори починають дзвеніти дуже швидко. Це перша ознака масляного голодування головки блоку і распредвала. Масляний фільтр в цій історії відіграє величезну роль.
Текти масла через сальники колінвала.
Слабкі котушки запалювання.
Після 45-50 тисяч пробігу заміна ременя ГРМ обов'язкове, інакше погнуться клапана.
Найпотужніший 102-сильний двигун, який ставився на Шевроле Авео - F16D3. Цей мотор встановлювали і на Ланос, і на Лачетті. Хороша в цілому конструкція 16-клапанного 1,6-літрового мотора мала ряд особливостей:
Алюмінієвий блок циліндрів.
Хід і діаметр поршня 81,5х79 мм.
Пікові 109 сил і 150 Н ∙ м.
Фазообертач на впускному розподільчому валі.
Розподілене уприскування палива.
Цей мотор багато в чому схожий на F14D3. Більшість запчастин Авео 1,4 по двигуну годяться і для 1,6-литровго мотора. Мав кілька неприємних відмінностей:
підвисання клапанів у напрямних через зношування і закоксовки;
обрив ременя ГРМ на пробігу понад 65 000 км;
часто забивалися паливні форсунки;
були проблеми з термостатами, доводилося купувати аналоги;
перемогти текти масла з-під клапанної кришки дуже складно.
Інших неприємностей цей двигун принести не міг, якщо лити фірмові масла, вчасно їх міняти, використовувати хороші масляні, паливні фільтри та інші якісні витратні запчастини Chevrolet Aveo для ТО.
На Chevrolet Aveo Т250 встановлювали два види трансмісії - 5-ступінчасту механічну коробку передач D16 і автомат 4Т30. Обидві коробки показали себе непогано, запчастини для АКПП і МКПП Авео є завжди, вони недорогі і сумісні з деталями Опель.
Механічна коробка практично вічна. До неї самої немає особливих претензій. Але є умова - міняти масло необхідно якомога частіше. Граничний термін - раз в 80-90 тисяч км.
Заміна масла ускладнюється тим, що зливної пробки в піддоні КПП немає. Доводиться знімати піддон, а заливати мастило або через отвір сапуна, або через контрольний отвір.
Основна проблема механіки - текти сальників приводів. Найчастіше текти спостерігають навесні і восени, коли перепади температур на вулиці на пікових позначках.
Сальники КПП намагаються міняти через 70-80 тис. Км.
Шестерні нейтральної та п'ятої передачі сильно зношуються, якщо рівень масла в КПП критично знижується. На слух це можна визначити по характерному хрускоту при включенні п'ятої передачі.
На окрему увагу заслуговує механізм приводу системи вибору передач. Через використання дешевих пластмас сильному зносу піддаються кульові опори важеля перемикання. У підсумку маємо сильний люфт на важелі.
Це лікується заміною ремкомплекта куліси, який можна купити в каталозі запчастин Азія Центр недорого. Заміна ремкомплекта куліси займе від пів години, а люфти і нечіткі включення передач зникнуть.
АКПП на Авео в Україні встановлювали дуже рідко. Особливих проблем гідромеханічний автомат не створював, але мав деякі хвороби:
Коробка, втім, як і всі автомати, не любила перегріву, тоді вона смикалася і штовхалася. Знос в цьому випадку був дуже серйозним.
Блок управління соленоїдами міг вийти з ладу вже на 50 000 пробігу.
Механізми гальм високих передач і їх стопорні кільця не доживали і до 100 тисяч пробігу.
На пробігу близько 120 тисяч могла знадобитися заміна гідротрансформатора.
Проблем з автоматом буде набагато менше, якщо міняти масло (хоча б частково) не рідше ніж раз в 45 000 км пробігу. І після кожного, навіть незначного, ремонту.
На машинах з механічною трансмісією запчастини зчеплення Шевроле Авео Т250 вимагали заміни не частіше разу на 100 тисяч. Хоча це залежить від стилю їзди і умов експлуатації.
Найбільш ходові запчастини по коробці передач Шевроле Авео Т250, Т200, Т255:
маховик до капітального ремонту, як правило, не змінюють, якщо з зубами вінця маховика порядок.
Проблеми підвіски Авео Т250 характерні для всього бюджетного класу з архітектурою Макферсон спереду - торсіонна балка ззаду.
Ресурс ходової частини в основному залежить від манери водіння і чималою частиною від якості запчастин підвіски Шевроле Авео Т250 і ходової в цілому:
Сайлентблоки задньої балки можуть постукувати до пробігу 65-70 тисяч км.
Опорні підшипники починають люфтити до пробігу 55-60 т.
Стук стійок і втулок стабілізатора стає очевидним до 50 000 пробігу.
Заміна гальмівних колодок буде необхідна на пробігу від 50 (передні) до 80 тисяч км для задніх колодок. Якщо проґавити цей момент, фрикційна накладка ззаду може відшаруватися, що призведе до заклинювання барабана.
Передні гальмівні диски служать в межах 100-120 т. Км.
Сайлентблоки передніх важелів відходять далеко за 150 тисяч, якщо дороги не екстремальні.
Підшипники передньої маточини виживають від 70 до 100 тисяч в залежності від якості запчастини.
Амортизатори, що спереду, що ззаду, здатні пройти до 100-120 тисяч км.
З огляду на невисоку ціну запчастин Авео, обслуговування підвіски і всієї ходової здебільшого не виллється у велику суму.
Магазин запасних частин для Шевроле Авео Т250 Азія Центр радий допомогти власникам корейського бестселера і запропонувати купити запчастини для будь-якого виду ремонту і обслуговування:
Кузовні запчастини - крило, двері, капоти, пороги і лонжерони.
Деталі для ремонту моторів - ремкомплекти циліндро-поршневої групи, сальники, прокладки, патрубки, термостати і помпи, багато іншого.
Запчастини для ремонту ходової частини - кульові опори, гальмівні супорти, диски і колодки, важелі, стійки стабілізатора.
Комплектуючі для ремонту трансмісії - комплекти зчеплення, приводу, ШРУСи, підшипники і шестерні КПП, механізм перемикання передач.
Електроніка, оптика, прилади.
Декор і елементи салону.
Фахівці магазину Азія Центр завжди допоможуть порадою, а доставка запчастин Авео Т250 по Україні не займе більш як два дні.
Перше покоління моделі показали ще 2002 році. Це була глобальна малолітражка, призначена для збирання концерном GM Daewoo в 11 країнах. Продавалася практично на всіх континентах.
Платформа першого Авео була зібрана із запчастин Деу Ланос Т100. Особливих змін не зазнала і в наступному поколінні. Авео Т200 продавався аж до 2008, але з 2005 завод вже випускав йому заміну на деяких ринках.
Друге покоління седана в Україні було представлено в 2006 році, а в наступному з'явився хетчбек. Машина одразу привернула покупця свіжим дизайном, що належить італійському ательє Італдизайн.
У порівнянні з першою версією, Т250 дещо збільшився в розмірах, розширився салон і багажне відділення. Важливою відмінністю від попередника стали не тільки нові фари, бампера, кузовні панелі, але і нова лінійка моторів.
У світі вона була куди ширша, ніж в Україні. Нашому покупцеві дісталися три основних мотори - 1,4 л (94 сили), 1,5 л від старого Т200 і новий 1,6-літровий 109-сильний двигун. Пропонувалися дві коробки передач, механіка і гідромеханічний автомат.
В Україні автомобіль збирався з машинокомплектів на Запорізькому автомобільному заводі, а з 2012 року виступив у ролі нової моделі ZAZ Vida з повним циклом складання. У 2016 році в другому поколінні поступилося місцем нової генерації, Chevrolet Aveo Т300 в новому кузові.
Магазин автозапчастин Азія Центр радий представити покупцям повний електронний каталог якісних запчастин для Авео. Тут можна швидко, в кілька кліків, купити потрібну деталь, а вже на наступний день встановити її на свій автомобіль, не розтягуючи ремонт на довгі тижні.
Chevrolet Aveo - компактний автомобіль з нотками спортивного характеру. Авто створений з прицілом на молодих водіїв, яким до душі симбіоз яскравого дизайнерського виконання, компактного кузова і достатньо тяговитою привідної системи.
Крім усього іншого, торгова марка General Motors (GM) створює автозапчастини Шевроле Авео за неймовірно вигідними
Сміливий, яскравий і зухвалий дизайн Chevrolet підкорює вас з першої хвилини перебування в ньому.
Стильний і добре продуманий інтер'єр всередині і зовні, мотоциклетний стиль панелі приладів з блакитним підсвічуванням приладів і AUX-вхід для прослуховування вашого MP3-плеєра, а також додатково встановлюються тюнінг, зроблять його чарівним.
Особливості автомобіля chevrolet aveo 1.5 яка робить водіння моделі таким захоплюючим — це його ходова, підвіска будучи однією з найбільш жорстких і надійних в своєму класі.
Вона дозволяє надати автомобілю відмінну динаміки і чарівною керованістю, що в поєднанні з оновленою лінійкою двигунів і 6-ти ступінчастою АКП або 5-ступінчастою механікою, надають Chevrolet Aveo динамічний характер.
Ця модель цілком придатна і для водіння по місту, і для більш далеких заїздів. При цьому, в салоні не буде відчуватися дефіцит вільного місця, навіть якщо ви будете їздити по «белу світла» всією своєю сім'єю.
Розширення колісних арок Т255 дозволило автомобілю придбати особливо впевнене і спортивний вигляд, задні ліхтарі так само підкреслюють спортивний дизайн авто і в той же момент обтічну і елегантну кузовну форму авто.
Aveo оснащується досить, як для субкомпактного авто потужним двигуном. Під капотом кара сховався бензиновий мотор на 1,6 літрів, який розвиває тягу на 115 кінських сил.
Для їзди по місту цих параметрів вистачає з головою, щоб жваво переміщатися по нескінченних лабіринтах сучасного мегаполісу. Машина дуже чудово набирає швидкість, що буде корисним при старті на зелене світло.
При тривалій їзді по швидкісному шосе, позначається негативний вплив сильного шуму. Багато водії скаржаться на шум в голові і мігрень після багатогодинних покатушек на високій швидкості.
В принципі, за доброю рівній дорозі машину вийде розігнати понад 175 (км/ч), але на такій швидкості починає відчуватися сильна вібрація кузова.
Інтернет магазин «АзияЦентр» пропонує величезний асортимент деталей і ремонтних комплектів. Весь товар порожниною взаємозамінний з елементами заводській комплектації.
Наша продукція є ідеальним рішенням для гарантійного сервісного обслуговування та першого планового ремонту авто. Будьте впевнені, що представлені вашій увазі запасні частини володіють найвищою якістю свого виконання.
Перегляньте наш каталог, тут на вас чекають добірні деталі та комплектуючі, які прагнуть потрапити у ваше авто і якомога якісніше впоратися з покладеними на них обов'язками.
✅ Які запчастини Шевроле Авео вважаються найдешевшими?
Серед запчастин на Шевроле Авео, які купуються найчастіше, найбільш дешевою вважається Гайка стабілізатора переднього і заднього
✅ Які запчастини на Шевроле Авео найчастіше виходять з ладу?
Згідно зі статистикою даних за запитами, найбільш ненадійною запчастиною Шевроле Авео вважається Датчик положення розподільного
✅ Які запчастини на Шевроле Авео відносяться до преміум-сегменту і вважаються найдорожчими?
До преміум-сегменту серед запчастин на Шевроле Авео за вартістю можна віднести Рейка рульова (з Г / В)
✅ Які запчастини Шевроле Авео користувалися найбільшим попитом?
Серед запчастин на Шевроле Авео лідером продажів є Кнопки склопідйомників перед лівий (блок 4 шт)
Всіх вітаю! Зверніть свою увагу на те, що ручка склопідймача сірого кольору! Я акцентую на це увагу, бо довго собі шукав саме сірі щоб як то кажуть" освіжити" і замінити зламані, а мені пропонувалися лише чорні. Потрібний варіант вдалося знайти тільки тут на сайті. Ручки якісні, виглядають гарно, пластик не тонкий! Стали ідеально, без додаткових зусиль! Дякую!!!!
Светлана Авео
Добрый день! Этому ЭБУ нужна будет новая прошивка/перепрошивка? Или в случае замены обойдется всё банальной перестановкой блока? Я просто не в курсе таких вещей и хочу предостеречь себя от обмана на сервисе
Горобцов Илья
У меня по какой-то причине развалился барашек на родной ручке стеклоподъёмника. На замену купил такую, GM. Думаю с учётом цены, это явный фаворит. Пластик на первый взгляд хороший. Ну а там уже посмотрим, что будет через лет пять
Главное достоинство этой новой горловины это - крышка). Пластик крышки мягкий, даже стустя несколько месяцев. Думаю не скоро сломается с таким успехом. Ну и сама горловина за счёт резинки плотно становится в бачек. Это вообще-то тоже не менее важный аспект)
Имею уже такую крышку, покупал несколько месяцев назад. Никаких подтеканий после того как ее поставил нету. Некаких замечаней, клапан отрабатывает правильно. Вообщем хороший вариант по нормальной цене. На брендах не зацыклен то мне норм
Эдуард AVEO
Купил себе такую катушку. Сами понимаете оригинал нынче недешево стоит, а ОЕМ как по мне ближайший к нему по качеству вариант. Замену делал не сам (хотя по сути ничего сложного) а поехал к электрикам, они за одно протестили как положено катушку, по графикам с мотор тестера все в норме. Хотя есть и возможность востановления модуля - https://youtu.be/MdtVgzr6Xdg как потом стало ясно
Ярик Авео Т250
Являюсь счастливым обладателем автомобиля с таким блоком управления двигателем. Честно говоря был слегка ошарашен стоимостью блока, но ремонт тоже стоит денег и нет гарантии того что проблема не проявится снова. Хотя случаи бывают разные и это можно сказать индивидуально - http://ecu58.ru/chevrolet/remont-bloka-upravleniya-dvigatelem-na-chevrolet-aveo-s-dvigatelem-f14d4. Поэтому купил новый. После всяких адаптаций проведенных система управления двигателем работает нормально. Никаких дерганий и троения больше нету
Бочарова Наталія
Якісний товар, фонарь відмінний, якість виготовлення також. Виглядає дуже добре. Прийшов добре упакований. У комплекті були лампочки. Установка проблем не виявила. Лампочка стопа перегоріла аж через півтора року, заміна якої ніяких проблем не викликала. Стоїть фонарь на автомобілі більше ніж 1,5 роки. Колір не змінив, і ніяких мікротріщин немає, ні на пластику, ні на кріпильних елементах. Рекомендую! Вдячна консультантам за гарну роботу!
Підбір по назві
Новини
З моменту останнього оновлення китайського седана D-класу Geely Emgrand GL не минуло й року. Швидше за все, рестайлінг пов'язаний з 30-процентним падінням продажів через пандемію. Проте маркетологи компанії визнали за необхідне провести рестайлінг кузова і колісних дисків....
Нарешті це сталося! Китайська компанія Geely Automobile представила глядачам абсолютно нову модель автомобіля, яка стала новим, абсолютно не схожим на всі попередні, поколінням у всьому модельному ряду не тільки компанії, але і всього китайського автопрому....