Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
Седан D-класу можна сміливо назвати автомобілем перехідного періоду. Він був створений на зміну Daewoo Leganza ще південнокорейськими фахівцями. І навіть продавався один час під ім'ям Деу Магнус. Але з приходом нового власника автомобіль вже під брендом Chevrolet був представлений на міжнародному ринку.
Як і всі авто цього класу, модель була популярною серед українських підприємців, як авто для бізнесу. Рівень комфорту і оснащення передбачав певне коло споживачів.
Але в порівнянні з конкурентами, Шевроле Еванда відрізнялася невисокою початковою вартістю і низькою ціною на запчастини.
Цю модель можна віднести до масових. Але за рахунок низької ціни на нову машину, в Україні її користувачами були не тільки бізнесмени. Сьогодні наш інтернет магазин в змозі задовольнити потреби усіх власників цього седана в якісних запчастин для ремонту і своєчасного обслуговування.
Для власників Шевроле Еванда в інтернет магазині ТМ «Азія-Центр» відведено окремий розділ. У ньому представлені не тільки оригінальні комплектуючі, але і запчастини, що випускаються відомими брендами з виробництва автокомпонентів. Кращі пропозиції від надійних постачальників ви знайдете в цьому розділі нашого сайту.
В Україну модель поставлялася аж до її заміни на абсолютно новий з ідеології автомобіль Chevrolet Epica – до 2006-го року. Для нашої країни автомобіль поставлявся з двома моторами – черырехцилиндровым дволітровим бензиновим двигуном австралійської фірми Holden або шестициліндровим V-образним силовим агрегатом власної розробки.
В комплекті з моторами пропонувалися два варіанти КПП – механіка і автомат. Найпоширенішим варіантом в нашій країні є варіація з силовим агрегатом 2,0 і механічна коробка передач.
За рівнем оснащення на той період Шевроле Еванда істотно випереджала конкурентів. Звичайно, Тойота Камрі могла бути і більш упакованою, але при цьому її вартість злітала на порядок. А автомобіль корейського виробництва був істотно дешевше.
Серед чеснот, за які український споживач полюбив цю модель, можна відзначити:
Саме невисока ціна автомобіля з салону, доступна вартість обслуговування і запчастин послужили причиною того, що дана модель отримала в нашій країні досить велику популярність. Величезний салон, місткий багажник, економічність дволітрового мотора знайшли свого покупця серед сімей з середнім достатком.
Як і більшість однокласників, Шевроле Еванда була представлена тільки в одному кузові – седан. Привід здійснювався на передні колеса.
Передня підвіска являє собою класичний Макферсон – з трикутними ричагами, пружинами і амортизаторами. Ззаду була реалізована многоричажка, яка надавала авто плавність ходу і хорошу керованість.
Вперше автомобіль був представлений в 2000 році. Тоді він був відомий, як Деу Магнус, і реалізовувався в основному на внутрішньому ринку. Після придбання компанії General Motors (в 2002-му році), модель змінила ім'я і масово була випущена на міжнародний ринок.
Шевроле Еванда використовувалася платформа Деу Леганза, яку кілька подовжили для підвищення місткості і комфорту.
Дизайн авто розроблявся відомим італійським ательє ItalDesign під керівництвом Джорджетто Джуджаро. Тому, незважаючи на деяку схожість з японською тойота Камрі, плагіату в зовнішньому вигляді не було.
Двигунів всього було два – уже згадувані бензинові силові агрегати об'ємом 2,0 і 2,5 літрів. Коробок передач теж було дві – п'ятиступінчаста механіка і чотирьохдіапазонний автомат. Версія з дволітровим мотором і механічною КПП і по сьогодні вважається найбільш вигідним придбанням.
За своєю солідної зовнішності, автомобіль відрізнявся низькою вартістю обслуговування і доступним цінником на запчастини.
При своїх великих габаритах, Шевроле Еванда відмінно могла служити навіть звичайним сімейним авто.
Говорити про високу надійність Шевроле Еванда можна з натяжкою. До силовим агрегатам особливих претензій немає.
В цілому запчастини підвіски – надійні і високої якості. Але сама конструкція була не адаптована для умов українських доріг. Результатом стали швидкий вихід з ладу наступних комплектуючих:
В іншому претензії пред'явити до автомобіля важко. Більш того, навіть зазначені запчастини при своїй порівняно невисокій ціні не доставляють особливого занепокоєння власникам.
Інтернет магазин ТМ «Азія-Центр» дуже ретельно вивчив всі похибки інженерів при створенні седана бізнес класу Шевроле Еванда.
Саме з урахуванням отриманих даних і створювався наш каталог. Тут ви знайдете кращі пропозиції для ремонту та обслуговування вашого автомобіля. Зі свого боку ми гарантуємо високу якість, і завжди будемо прагнути пропонувати необхідні комплектуючі за кращою ціною в Україні.
Автомобіль облаштований 4-циліндровим 2 л і 6-циліндровим 2,5 л, бензодвигателем і механічної п'яти ступінчастою КПП в базовій комплектації. Всього за 10 секунд машина розганяється до «сотні». Його найбільша швидкість руху-200 км / год.
Знаючи, що блок циліндрів виготовлений на основі сплаву алюмінію, знайти запчастини під таку поршневу групу практично неможливо.
Шевроле Еванда економічний автомобіль, характеристики якого відповідають екологічним стандартам.
Оснащення салону різнокаліберними приладами і пристосуваннями гарантує зручність всім учасникам руху, і дає можливість відчути себе комфортно всередині седана.
Будь-які запчастини, як і аксесуари до автомобілю, є у вільному продажу.
Тому ви можете не тільки прикрасити машину, але і зробити її більш оригінальною і зручною для поїздок.
✅ Які запчастини Шевроле Еванда вважаються найдешевшими?
Серед запчастин на Шевроле Еванда, які купуються найчастіше, найбільш дешевою вважається Кліпса молдинга дверей
✅ Які запчастини на Шевроле Еванда найчастіше виходять з ладу?
Згідно зі статистикою даних за запитами, найбільш ненадійною запчастиною Шевроле Еванда вважається форсунка паливна
✅ Які запчастини на Шевроле Еванда відносяться до преміум-сегменту і вважаються найдорожчими?
До преміум-сегменту серед запчастин на Шевроле Еванда за вартістю можна віднести Радіатор охолодження основний акпп
✅ Які запчастини Шевроле Еванда користувалися найбільшим попитом?
Серед запчастин на Шевроле Еванда лідером продажів є бачок розширювальний
Где находится датчих температуры охлаждающей жижкости на Шевролет Эванда,2,5
Герман Сергей
какие у этих датчиков отличия не понятно. А цены просто безумно отличаются. Здесь посоветовали взять KAP корейские, я о них знаю и сам так как уже давно стоит датчик температуры охлаждающей жидкости тоже KAP. Даёт верные данные. А что ещё от них ждать?! Цена- Качество на уровне!
Воронцов Сергей
Прокладку уже получил, по качеству сомнений ни каких нет. За прокладку можно не переживать и спокойно ставить, а вот применять ли при этом герметик не знаю... на старой немного было. В интернете читаю кто мажет герметиком, а кто и вовсе против. На драйве тоже человек пишет что не использовал герметик при установке новой прокладки на клапанную крышку Эванда 2,0. - https://www.drive2.ru/l/7700828/. Запутался я совсем что-то
У вас в наявності кронштейн кріплення двигуна на Еванду тільки GM, чи є аналоги?
Раньше думал что только Victor Reinz делает хорошие прокладки ГБЦ, но ошибался)
Костя Левицький
Моя прокладка все таки «дула в 2 горшка». Згнила і розпалася від старості. Голову шліфанули. Міняли прокладки гбц, клапанної кришки, колекторів. Все це зібрали і розібрали за 7 годин з перекурами. Брав все одним замовленням тут, це дуже зручно. І в рази дешевше вийшло, ніж те що я б чекав з автомагазина. Підбирали по оригінальним номерам, без ніяких питань
У мене підійшла пора заміни приводного ременя на Єванді, і я задумався про те який же ремінь варто придбати. У каталозі магазина було безліч різних виробників і цін. На профільному форумі вибір припав на Dongil, обґрунтовуючи це тим, що це той же самий оригінальний ремінь, тільки з іншим маркуванням. Ну і прийняв я тоді рішення брати. Зроблено ремінь візуально якісно, ??ніяких претензій до зовнішнього вигляду не виникло, встановився досить просто. На даний момент пробіг з новим ременем близько 1000 км, претензій до нього немає, а наскільки його вистачить, покаже час. На форумах прочитав, що приблизно 30 тис км, але вважаю, це все індивідуально, і залежить від особливостей експлуатації автомобіля. Даний ремінь вважаю хорошим співвідношенням ціни та якості
Кто как и я кардинально занялся тормозами, тому будет очень актуальная эта тема на драйве. https://www.drive2.ru/l/480663603783926334/. Очень обрадовался тому, что удалось все заказать в одном месте, тем самым я умудрился не много и не мало с економить) Сайт крутой! С самыми адекватными ценами!
Підбір по назві
Новини
З моменту останнього оновлення китайського седана D-класу Geely Emgrand GL не минуло й року. Швидше за все, рестайлінг пов'язаний з 30-процентним падінням продажів через пандемію. Проте маркетологи компанії визнали за необхідне провести рестайлінг кузова і колісних дисків....
Нарешті це сталося! Китайська компанія Geely Automobile представила глядачам абсолютно нову модель автомобіля, яка стала новим, абсолютно не схожим на всі попередні, поколінням у всьому модельному ряду не тільки компанії, але і всього китайського автопрому....