Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
Мало не 25 років машина залишається найпопулярнішою в Україні. Не тільки Ланос, але і Sens, бюджетна версія автомобіля. Тому все поломки і капризи, всі популярні запчастини Daewoo Lanos вивчені вздовж і поперек.
Перші Ланоси надходили в продаж з карбюраторними двигунами МеМЗ 301 об'ємом 1300 кубічних см. 63-сильний мотор був здатний розігнати машину до сотні за цілих 17 секунд.
Пізніше на цей же двигун встановили інжектор. Радикально це нічого не змінило, оскільки віддача мотора збільшилася лише на 7 сил.
Чи не позбавило і від проблем. Зокрема, по двигунах Деу Ланос незалежно від обсягу були нюанси з такими запчастинами:
Прокладка головки блоку текла кожних 60-75 тисяч км. Це могло викликати важкі наслідки, наприклад, потрапляння антифризу в систему змащення і навпаки, зниження компресії, втрату потужності.
Ризик обриву ременя приводу ГРМ. Заводи говорили про регламент заміни в межах 50-60 тисяч. В реальності контроль роликів натяжника і стану ременя ГРМ необхідний кожних 20-25 тисяч км.
Клапан EGR. Як і на Нексія, Авео і Лачетті, з нашим бензином система рециркуляції картерних газів не здружилася. EGR намагаються фізично глушити. Звичайно, це не вихід, але якість бензину та газу не залишають вибору.
Бензонасос в паливному модулі не любить дефіцит палива. Тобто, в баку має бути мінімум ⅓ ємності. В іншому випадку електричний бензонасос перегріється і вийде з ладу.
Проблеми з термостатом. Для будь-якого двигуна запчастини системи охолодження можуть бути підібрані індивідуально. Це плюс. Мінус в тому, що більшість виробників ігнорують ці особливості.
Азія Центр контролює якість запчастин Деу Ланос і пропонує індивідуально термостати під кожен двигун.
Регулятор холостого ходу. Троїння, поганий пуск, ривки. На холодному двигуні це ймовірний симптом несправності регулятора холостого ходу (РХХ). Його можна відремонтувати, але це ненадовго. Краще купити нову запчастину, тим більше, що термін служби РХХ не більше 100-130 тисяч км.
Датчик масової витрати повітря. Через його несправності можливі проблеми з пуском холодного двигуна. Пізніше це проявляється на високих оборотах - двигун досягає максимальних обертів і продуктивності тільки в тому випадку, якщо втопити педаль газу в підлогу. При цьому зростає витрата бензину і викид СО.
Датчик температури антифризу. Багато хто недооцінює вагу значень цього датчика. В реальності він впливає на холодний пуск, оскільки пропорції палива і повітря регулюються на фазі пуску по його команді. Після пуску доводиться подавати додаткову порцію палива, тому що ЕБК не здатен контролювати реальну витрату бензину/повітря.
До характерних несправностей Деу Ланос відносять збої в котушці запалювання. Виявити симптоми просто, а от причину - складно. До симптомів відносяться:
троїння двигуна;
висока витрата палива;
нестабільність в режимі холостих обертів;
провали в тязі при старті або розгоні;
можливе відключення циліндрів попарно.
Небезпека цієї несправності полягає в тому, що паливо продовжує впорскуватися в неробочі циліндри. В результаті бензин змішується з маслом, погіршуючи його характеристики.
У найгіршому випадку двигун може заклинити, провернути вкладиші, з'являться задираки на стінках гільз. Як наслідок, капітальний ремонт з заміною дорогих запчастин Деу Ланос:
поршні;
блок циліндрів;
поршневі кільця;
вкладиші колінчастого вала;
можливо, колінвал;
прокладка головки блоку циліндрів.
Спадковість німецького Опеля дала про себе знати. Коробка передач залишилася такою ж надійною. Все ж були прикрі дрібниці, які стосувалися механізму вибору передач:
Куліса зношувалася дуже швидко через неякісний матеріал вкладишів. Тому купити ремкомплект для КПП Ланос в оригіналі - рідкісна удача.
Підшипники коробки передач починають шуміти вже після 100-120 тисяч км. Виною тому неякісне трансмісійне масло або недотримання регламенту його заміни.
Оптимальний період заміни масла в КПП - 35-40 тисяч. Це позбавить від покупки дорогих комплектуючих Деу Ланос по трансмісії.
Комплект зчеплення бажано міняти в зборі (корзина, диск, вижимний підшипник). Оригінальний комплект зможе прослужити від 50 до 70 тисяч км.
Вкрай важливо спостерігати за станом пильовиків ШРУСів. Найменша тріщина на пильовику призводить до потрапляння вологи і пилу в шарнір. В такому випадку ШРУС підлягає заміні вже на пробігу 10-20 тисяч км.
Якщо дотримуватися цих рекомендацій по заміні потрібної запчастини, проблем з трансмісією на Деу ланос не буде.
Стук в передній підвісці в більшості випадків зумовлений низкою характерних несправностей:
Кульові опори розраховані на 30-40 тисяч км пробігу, якщо їх пильовики без тріщин і розривів. В іншому випадку опори доведеться міняти при перших симптомах зносу.
Сайлентблоки передніх важелів можуть вийти з ладу вже після 20 тисяч км пробігу. Ресурс будь-якої запчастини на Деу Ланос залежить від виробника, тому власники намагаються встановлювати оригінальні сайлентблоки.
Пружини і амортизаторні стійкі рідко переживають пробіг в 40 тисяч км. Їх стан необхідно перевіряти набагато раніше.
Гул і люфт підшипників маточини передніх коліс може спостерігатися вже до 15-20 тисячам пробігу. Інтернет-магазин Азія Центр може запропонувати як оригінальні підшипники, так і запчастини інших виробників аналогічної якості.
Заміна гальмівних колодок буде актуальна вже після 15-20 тисяч км пробігу. Їх термін служби також залежить від виробника. Так само, як і якість гальмівних дисків і барабанів задніх гальмівних механізмів.
Наконечники рульових тяг, рульова рейка без проблем пройдуть близько 45 тисяч км. Однак за їх станом варто стежити, зокрема, перевіряти цілісність пильовиків. При найменшому порушенні герметичності рейки або наконечників, всередину потрапляє волога і дорожні реагенти.
Піч Деу Ланос при гарному догляді рідко приносить незручності. Радіатор обігрівача може забитися тільки в тому випадку, коли в систему охолодження залитий неякісний антифриз, або коли термін служби рідини вже закінчився.
Скрип панелей, дверних карт, передньої панелі безпосередньо пов'язаний з якістю пластика. У більшості випадків це залежить від заводу виробника. Так, Деу Ланос, зібрані в Польщі або в Кореї, менш схильні до сторонніх шумів в салоні.
Магазин запчастин для Деу Ланос Азія Центр готовий надати власникам найякісніші запасні частини для ремонту і обслуговування автомобілів. Понад десять років менеджмент магазину відбирає найякісніших постачальників.
Клієнт може підібрати необхідну деталь за кількома критеріями:
Вибір запчастини за каталожним номером.
Можна вибрати деталі за описом.
Консультанти допоможуть вибрати запчастини навіть по фото.
Для ремонту Деу Ланос Азія Центр зібрав найбільш популярні комплектуючі від кращих виробників за оптимальними цінами.
Запчастини двигуна 1,5, 1,6 і 1,4 л. Прокладки головки блоку циліндрів, вкладиші, поршні і кільця,
Деталі для ремонту підвіски - кульові опори, сайлентблоки, важелі.
Якісні запчастини для відновлення гальмівної системи - гальмівні колодки, диски, армовані шланги, гальмівні барабани.
Трансмісія - комплекти зчеплення, приводи, ШРУСи, сальники і підшипники КПП, синхронізатори, пильовики ШРУСів.
Елементи електроніки - датчики, блоки управління двигуном, виконавчі пристрої, прилади.
Електрообладнання - генератори, стартери, котушки запалювання, високовольтні дроти, свічки запалювання, оптика, задні ліхтарі, елементи освітлення салону.
Кузовні запчастини, скла.
Комплектуючі високої якості Деу Ланос будуть доставлені покупцеві за 24-48 годин з можливістю оплати післяплатою.
Починаючи з 1997 року, коли Деу Ланос був представлений публіці на міжнародному автосалоні в Женеві, він залишався, та й зараз залишається найпопулярнішим автомобілем в Україні.
Високий попит пояснити просто - невисока стартова ціна, недорогі запчастини на Ланос, простота в обслуговуванні і довговічність основних вузлів і агрегатів. Виробництво в Україні з 1998 року також вплинуло на ціну, машина стала ще доступнішою.
Вдалий і сучасний на той час дизайн кузова, завдяки старанням італійського бюро ItalDesign під керівництвом Джорджетто Джуджаро, припав до смаку українській публіці. Ланос в кузовах седан і тридверний хетчбек вигідно виділялися на тлі втомлених машин з Європи. Рідше зустрічався п'ятидверний хетчбек.
Попри дещо застарілу опелівську начинку, у Деу Ланос закріпилася репутація як надійного і ремонтопридатного автомобіля на кожен день. А з запчастинами проблем не було ніколи.
Під капотом автомобіля можна було зустріти один з п'яти двигунів:
1,5-літровий 8-клапанний 86-сильний бензиновий мотор A15SMS;
16-клапанний двигун такого ж обсягу з інжектором потужністю 100 сил і з обертовим моментом 131 Н ∙ м;
109-сильний китайський двигун об'ємом 1,5 л Acteco SQR477F з головкою блоку циліндрів SOHS, його почали встановлювати на Ланос з 2011 року;
1,6-літровий інжекторний 106-сильний двигун A16DMS;
75-сильний 8-клапанний мотор A13SMS з обертовим моментом 115 Н ∙ м.
Для більш дешевої модифікації Ланоса, Деу Сенс, використовували мотори мелітопольської розробки (1,4 л 77 сил і 1,3 л 70 сил), які також встановлювали на Таврію і Славуту. Через те, що кузов Сенса був важче Таврії, довелося застосувати коробку передач з передавальним співвідношенням 4,13 замість 3,9. Такі КПП встановлювали на експортні Таврії для ринку Латинської Америки.
Спочатку автомобіль мав досить непогане антикорозійне покриття. На поверхнях, які були схильні до впливу вологи і дорожніх реагентів, використовували цинко-нікелеве покриття, а приховані порожнини обробляли тільки цинковим складом.
Навіть сьогодні, через майже чверть століття після дебюту автомобіля, Деу Ланос виглядає цілком конкурентоспроможним і ремонтопридатним. Його популярність на вторинному ринку не знижується, а попит на запчастини Деу Ланос стабільно високий.
Попит на автомобілі ЗАЗ і автозапчастини на ланос 1.5 залишається незмінно високим протягом всього часу існування моделі.
Популярність легко пояснити, оскільки машина при доступній ціні залишаються цілком надійними і якісними щодо комплектуючих і збірки.
Яскравим свідченням того, що Lanos є дуже вдалою моделлю є те, що більшість таксопарків перейшло на експлуатацію саме цієї моделі.
У 2009 році відбулося об'єднання компаній Daewoo, після якого випуск машин був налагоджений під маркою ZAZ Lanos. Обидві автомобілебудівні школи дали моделі свої оригінальні рішення і зробили його ще більш вигідним і зручним для експлуатації.
В кінці 2011 року на ринок вийшов перший седан ЗАЗ з автоматом. Згідно дослідження ринку Lanos з АКПП є найбільш доступним серед всіх представників класу, обладнаних роботом. Через рік знову відбулися кардинальні зміни і стали сходити з конвеєра авто з газобалонним обладнанням.
При активній експлуатації авто, навіть з урахуванням витрат показує економію в 40% від звичних, бензинових моделей, що робить його ще більш вигідним придбанням.
Якщо вам потрібно купити запчастини на Ланос 1,5 вітчизняного виробництва, що поставляються із заводу стають все більш затребуваними через дешевизну і більш якісного виконання, ніж пропозиції з Піднебесної.
Майже кожен суперник не здатний на дорозі на те, що може Ланос. Автомобіль совається і погойдується всюди, якщо ви не на абсолютно рівній поверхні. На довершення всього, рульове управління і кермо відмінно відповідає на запити.
На думку нашого магазину запчастин ЗАЗ: з двох двигунів, 1.4-літровий двигун є кращим вибором. 1.6 стає дуже гучним на великих швидкостях.
Якщо вам потрібно ще трохи високих обертів тоді будьте готові скоро міняти поршневі кільця або глушник. Хоча менший двигун також працює гладко і спокійно.
Тим не менш, ви не будете страждати від великої кількості вітру і дорожнього шуму дисків незалежно від двигуна який у вас є під капотом.
Всередині авто, ситуація не набагато краща. Інтер'єр здався дуже стильним.
І, незважаючи на те, що є пристойна кількість місце для голови та колінного простору в передній і задній частині, задні сидіння комфортні тільки для двох.
Ви можете вибрати кілька комплектацій, але для власників більш практичний п'ятидверний хетчбек і він є найкращим вибором.
Комплектації автомобіля
В комплектації SE добавленно антиблокувальну систему гальм і після оновлення в липні 2000 року, включені електричні передні вікна.
Кращий двигун для ремонту і вибору є 1,4-літровий від Запорізького автомобільного заводу.
Daewoo свідомо пішов на те, щоб зробити бюджетну машину для України. Це означає, що залишкова вартість товарів ніколи не була висока.
Фахівці по СТО люблять авто за його надійність і низькі витрати на ремонт.
Поряд з кількома іншими моделями Daewoo, Lanos є кращим у своєму класі. Головний мінус заз це не коректна робота датчика положення розподільчого вала.
✅ Які запчастини Деу Ланос вважаються найдешевшими?
Серед запчастин на Деу Ланос, які купуються найчастіше, найбільш дешевою вважається Болт направляючої скла двері
✅ Які запчастини на Деу Ланос найчастіше виходять з ладу?
Згідно зі статистикою даних за запитами, найбільш ненадійною запчастиною Деу Ланос вважається Датчик рівня палива
✅ Які запчастини на Деу Ланос відносяться до преміум-сегменту і вважаються найдорожчими?
До преміум-сегменту серед запчастин на Деу Ланос за вартістю можна віднести Комплект сцепления
✅ Які запчастини Деу Ланос користувалися найбільшим попитом?
Серед запчастин на Деу Ланос лідером продажів є Реле циклічності двірників (зелене)
Цена с доставкой сколько будет?
В городе Александрия Кировоградская область находитесь?
Соколов Александр
Поставив вже всі високовольтні провода FSOшки на двигун Lanos1.5. По пораді знайомого в якого тоже Ланос, і була постійна біда з пробиваючими проводами. Стали чудово, і по довжині і конструктивно. Опір стандартний. Приємний на дотик матеріал. Двигун працює на газу, робота його рівна і стабільна. Все супер. Рекомендую. Провода дійсно суперові! В мене 5000 і політ нормальний!
Горохов Виталий Викторович
Стандартная нормального качества корончатая гайка. Резьба сделана хорошо. Затянул прям нужным моментом, все как по мануалу, с перетяжкой. Все четко, не сорвал. Есть и статьи по выбору ступичных гаек на Ланос, хоть и не сильно новые, но не менее актуальные) -https://lanos.com.ua/forum/topic/87175-stupichnye-gayki-perednih-podshipnikov-lanos/
Victor Reinz як завжди на висоті. Дорого, але нарешті то перестало текти з під кришки. На Ланос 1,6 стало норм. на Авео не знаю
Новый кронштейн опоры двигателя от Grog - как золото! Какая разница GM или нет? Некоторые аналоги совсем не хуже своих "протеже". Я не обобщаю, НЕ все конечно
Ставив їх собі чотири роки тому, на Ланос 1.5 таксі. замовляв в цьому магазині, на даний момент пройшов на них практично до повного зносу 150 000 км, мене влаштовує з головою за такі гроші такий пробіг, зараз замовив знову їх, до цього були встановлені HI-Q пройшов на них 160 000 км. Не бачу сенсу переплачувати в півтора рази практично за ідентичний пробіг. Міняв як положено з колодками, процес заміни не важкий -https://youtu.be/Ttcqu27uFcs
Николай Lanos MAX
Прокладку удачно поменяли. Примерно так это происходило - https://www.drive2.ru/l/460221483600316858/. Прокладка сама по себе металическая, и если я правильно посчитал то 3х слойная. GM- ето вообще самый надежный вариант для замены я так считаю. Прокладка выглядит так что не придраться, даже если очень захотеть) Ровная, отверстия точно совпадают, ни о каких рекламациях ни разу не слышал. Паранит или азбест под колектора никогда не ставил и наверное не буду. В виду этого удачного вам выбора и замены :-)
Підбір по назві
Новини
З моменту останнього оновлення китайського седана D-класу Geely Emgrand GL не минуло й року. Швидше за все, рестайлінг пов'язаний з 30-процентним падінням продажів через пандемію. Проте маркетологи компанії визнали за необхідне провести рестайлінг кузова і колісних дисків....
Нарешті це сталося! Китайська компанія Geely Automobile представила глядачам абсолютно нову модель автомобіля, яка стала новим, абсолютно не схожим на всі попередні, поколінням у всьому модельному ряду не тільки компанії, але і всього китайського автопрому....