Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
Міський кросовер Чері Біт це компроміс між компактним хетчбеком і автомобілем підвищеної прохідності. В основу авто було покладено популярний QQ, але на відміну від нього дана модель отримала абсолютно новий кузов, підвищений кліренс і зовнішні атрибути кросовера.
В нашій країні модель не отримала широкого розповсюдження. Автомобіль володіє рисами відверто міського хетчбека. І великий кліренс з позашляховим обвісом ситуацію не рятують.
Чері Біт став перехідною моделлю між справжньою кросовером Тіго і мініатюрним QQ, призначення якого - переміщення по місту. Вітчизняний споживач сприйняв машину стримано, хоча зовнішність всіляко заохочувала для активного способу життя.
Інтернет магазин ТМ «Азія-Центр» до питання продажу запчастин до даної моделі підійшов грунтовно. У цьому каталозі ви знайдете не тільки оригінальні запчастини, але і деталі високої якості ліцензійного виробництва.
Псевдокроссовер Чері Біт для українського ринку не став відкриттям. Високий кліренс, великий об'єм салону, економний двигун і невисока вартість обслуговування не змогли переконати вітчизняного споживача. Ця модель не змогла знайти гідного споживача, хоча і мала для цього всі перспективи
Чері Біт вийшов відверто тісним. Ззаду комфортно всього двом пасажирам. А трансформації салону було явно не достатньо для заявленої мети-автомобіль для активного відпочинку. Не рятували навіть рейлінги на даху, які могли спокійно перевезти 50 кг вантажу.
Дана модель вийшла економічною і місткою. Але тільки для умов використання в межах міста. І навіть там багажник був відверто маленький & ndash; пару пакетів з покупками він вміщав, але великий вантаж в нього розмістити вдавалося насилу..
позашляхове призначення теж не було реалізовано. Бордюри він долає успішно. Але жорстка підвіска з коротким ходом амортизаторів абсолютно не відповідає своєму призначенню.
Одним словом, для українського споживача автомобіль вийшов не однозначним. З одного боку, впевнене подолання нерівностей наших неякісних доріг. З іншого, некомфортна підвіска. І навіть недорогі запчастини для ремонту та обслуговування не змогли врятувати ситуацію.
Чері Біт – прямий спадкоємець компактного міського хетчбека Ку-Ку. Його пристрій повністю аналогічно донору: незалежна підвіска типу Макферсон спереду і залежна балка ззаду. Виходячи з цього, і поведінка автомобіля цілком прогнозована.
В Україну модель поставлялася тільки з одним двигуном. Це був бензиновий силовий агрегат об'ємом 1,3 літра, розроблений спільно з австрійськими інженерами Acteco. З коробок передач доступна була тільки механічна КПП.
З-за загальної бази з Ку-Ку, багато запчастини взаємозамінні. Але говорити про те, що автомобілі повністю аналогічні не можна. Все-таки для кращої прохідності багато чого було змінено. Особливо – в підвісці.
Що стосується комплектації, то тут все традиційно для китайських автомобілів. Кондиціонер, повний електропакет, гідропідсилювач керма і АБС були доступні вже в базі. За додаткову плату можна було отримати зовсім не багато.
В цілому Chery Beat вийшов дуже неоднозначним. У місті він може багато чого. А от за його межами, для чого і призначений кросовер, він не може майже нічого.
На сьогоднішній день автомобіль доступний тільки на вторинному ринку. Хоча запчастини на Чері Біт завжди є в наявності: як для регулярного обслуговування, так і для рідкісного кузовного ремонту.
По ходовій частині основні претензії пред'являються тільки короткоходным амортизаторам. З-за їх характеристик випливають проблеми і з іншими запчастинами підвіски: стійки стабілізатора, сайлентблоки важелів, наконічники рульових тяг не виходять довго саме через стійок, які не дають їм можливості виконувати свої функції.
До двигуна, який пропонується для даної моделі лише один, особливих претензій немає. Він цілком надійний при експлуатації, і не примхливий в обслуговуванні, яке потрібно робити регулярно, як того вимагає виробник.
Найбільші претензії у власників до якості кузовного металу. Як прийнято у китайців, він не схильний до додаткової антикорозійної обробки, а значить, буде іржавіти. Так само не відрізняється високим рівнем і шумоізоляція. Одним словом, якщо ви не хочете витрачати зайві гроші на кузовні запчастини, додатковий догляд просто обов'язковий.
Є ще дрібниці щодо таких деталей, як трубка подачі омиваючої рідини на заднє скло, що лопнули пластикові ручки і т. д. Це витрати країни виробництва, і з ними потрібно змиритися. Якщо ж говорити про загальну тенденцію, то Чері Біт може стати надійним транспортним засобом в міських умовах навіть при дорогах з неякісним покриттям.
Інтернет магазин ТМ «Азія-Центр» на сьогоднішній день в змозі задовольнити потреби власників цих автомобілів в будь-яких запчастинах. У нашому каталозі ви знайдете як найбільш затребувані матеріали, так і рідкісні деталі для ремонту кузова, двигуна, коробки передач, або будь-якого іншого важливого вузла автомобіля.
Двигун відповідає нормам токсичності Євро 4. Для авто цього класу дуже хороші показники. За межами міста витрачає приблизно 5 літрів палива. Автомобіль комплектується кондиціонером.Додатково на даху, в спеціально обладнаному кріпленні заводського виробництва, можна додатково перевезти 50 кг багажу.
✅ Які запчастини Чері Біт вважаються найдешевшими?
Серед запчастин на Чері Біт, які купуються найчастіше, найбільш дешевою вважається Фільтр повітряний Chery Beat KLM
✅ Які запчастини на Чері Біт найчастіше виходять з ладу?
Згідно зі статистикою даних за запитами, найбільш ненадійною запчастиною Чері Біт вважається Високовольтні дроти Chery
✅ Які запчастини на Чері Біт відносяться до преміум-сегменту і вважаються найдорожчими?
До преміум-сегменту серед запчастин на Чері Біт за вартістю можна віднести Амортизатор передній Chery Beat
✅ Які запчастини Чері Біт користувалися найбільшим попитом?
Серед запчастин на Чері Біт лідером продажів є Подушки двигуна правої кронштейн (ориг.)
Олександр Гринчук
В цілому і відгуки за генератор Krauf не погані - https://m.partreview.ru/brand/krauf-141/generator-44/. І в мене з ним історія склалася нормальок. Генератор видає 13,5 - 14,5 В. Великих скачків немає. На холостих стабільно 14.1-14.3 В, в момент включення компрессора кондиционера 13.8 В. На моєму знятому генераторі - прилічний такий люфт ротора був на всі сторони
Тихонюк Ярослав Юрійович
В основному перевагу віддаю корейському CTR, який перевірений часом або ж ставлю оригінал. У виборі запчастин я досить вибагливий, тому перш, ніж щось придбати я "гуляю" по просторах інтернету. Начитавшись відгуків про підробки стійок стабілізатора, прийняв рішення брати замінник - CTR і оригіналу. Мені тут порадили взяти саме -Yamato. Ціна мене цілком влаштувала. І я вирішив ризикнути, та й відгуки начебто не погані :) І дійсно як виявилося виробник використовує якісні матеріали: товстий метал штанги, досить еластична гуму пильників. Мастило не вивалюється. Є захисне покриття на пальцях, і кільце ущільнювача (що рідкість навіть для більш дорогих замінників). Я результатом задоволений!
Что касается ходовки, то как у многих есть что делать, но пока нет ни времени ни денег, то что нужно было делать срочно, ето менять сайлентблоки передних рычагов. На этом этапе пока остановился. Выбор пал на сайленты vtr, и не даром
Анатолий 5685
Очень рекомендую сайт! Менеджеры отвечали и писали быстро на мои вопросы. Приятно общаться с такими людьми. Очень быстро не только отвечают, но и отправляют заказ! Хочу ещё заметить, ничего не путают! Что заказал то и получил. Это считаю правильным!
Анатолий 5685
Очень рекомендую сайт! Менеджеры отвечали и писали быстро на мои вопросы. Приятно общаться с такими людьми. Очень быстро не только отвечают, но и отправляют заказ! Хочу ещё заметить, ничего не путают! Что заказал то и получил. Это считаю правильным!
Ни где кроме Азия Центр не встречал ремни Proper. Кроме того что они турецкого производства я больше ничего о них не нашёл. Дайте пожалуйста консультацию по этой позиции
Всі комплектуючі виробника INA можна легко віднести до досить непоганих, як по гумі, так і по металу. Основна діяльність це, виробництво запчастин для автомобілів європейського та китайського виробництва. INA -складається з декількох підрозділів, на яких виготовляють елементи рульового управління, підвіски, системи передач, двигуна, гальмівної системи. Тому можу тільки підтвердити що дійсно гальмівні колодки, якості даного бренду повністю відповідають
Макс Иванов
Заказал такую прокладку. Цена +/- такая же как и у всех, но уже имел опыт работы с этим магазином, поэтому заказ сделал здесь. Прокладка нормальная по толщине, чуть толще той что стояла, но это я так понимаю из- за усадки старой. По форме и всем размерам идеально подошла на помпу. Нигде даже нет намёков на течь
Підбір по назві
Новини
З моменту останнього оновлення китайського седана D-класу Geely Emgrand GL не минуло й року. Швидше за все, рестайлінг пов'язаний з 30-процентним падінням продажів через пандемію. Проте маркетологи компанії визнали за необхідне провести рестайлінг кузова і колісних дисків....
Нарешті це сталося! Китайська компанія Geely Automobile представила глядачам абсолютно нову модель автомобіля, яка стала новим, абсолютно не схожим на всі попередні, поколінням у всьому модельному ряду не тільки компанії, але і всього китайського автопрому....