Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
Малотоннажні вантажівки та мікроавтобуси ГАЗель представлені в Україні практично у всій заводській модельній гамі.
Автомобілі відрізняють невисока ціна, ремонтопридатність та різноманітність конфігурацій. Ремонт та поточне обслуговування суттєво спрощено наявністю якісних оригінальних запчастин Газель у магазині Азія Центр.
В Україні автомобіль представлений в широкій гамі модифікацій:
Бортові малотоннажні вантажівки ГАЗель 3302:
Вантажні та вантажопасажирські фургони ГАЗель 2705.
Бортові вантажівки з подвійною кабіною ГАЗель 33023.
Фургони з укороченою базою ГАЗель 2752.
Пасажирські мікроавтобуси Соболь 2217.
Остання модифікація Газель Next.
На різні модифікації комерційних газелей встановлюють кілька типів бензинових та дизельних двигунів:
ЗМЗ-402.
ЗМЗ-405.
ЗМЗ-406.
УМЗ-4215.
УМЗ-4216.
Chrysler EDZ 2.4 л.
Дизельний Cummins ISF 2,8 л.
Кожен із цих моторів цілком ремонтопридатний, запчастини двигуна Газель завжди в наявності, однак кожен з них має набір своїх проблем та слабких місць.
Волговські двигуни ЗМЗ-402 були розроблені в середині 80-х років ХХ століття. Від цих моторів і веде свій родовід все сімейство ЗМЗ, що встановлюються на Газель.
Головні хвороби цих двигунів - висока витрата масла, знос втулок розподільного валу, слабкий привід масляного насоса, посилений знос текстолітової шестерні приводу розподільного валу і знос втулок шатунного пальця.
Протікання оливи через задній сальник колінвала - звичайна справа в цих моторах. У наступних серіях двигунів ЗМЗ 405 і 406 сальникове набивання (дісталося ще від ГАЗ 21) було замінено на повноцінний гумовий сальник. Проблему вдалося частково усунути.
Є ризик повторного витоку олії через задній сальник колінвала, якщо забита система вентиляції картера.
Течія може виникати і з іншої причини. Наприклад, через знос постелі колінвала. В цьому випадку при роботі двигуна прослуховується характерний стукіт, тиск масла різко знижується.
Для усунення несправності необхідний капремонт двигуна із застосуванням ремкомплекту запчастин Газель для кривошипно-шатунної групи.
Низький тиск олії спричиняє також знос втулок розподільчого валу. Втулки на головку блоку Газель можна купити окремо та замінити самостійно після усунення причин зниження тиску олії.
З 1997 на автомобілі почали встановлювати модернізований двигун ЗМЗ 406. Основні запчастини мотора Газель залишилися колишніми, але внесли ряд змін в конструкцію.
Зокрема, замість карбюратора на 406-й і сучасніший 405-й двигуни встановлювали інжекторну систему живлення.
406-й двигун встановлювався до 2008 року, проте запчастини Газель для ремонту та обслуговування продаються досі. Причому багато деталей колінвал, сальники, вкладиші) взаємозамінні з свіжішим 405-м двигуном.
Спільним лихом двигунів ЗМЗ і УМЗ вважається ненадійність системи охолодження. Помпа Газель рухається шківом і ременем приводу вентилятора.
Варто шківа зміститися на кілька міліметрів один щодо одного, помпа виходить з ладу, двигун перегрівається.
Вихід один - постійна заміна запчастин системи охолодження і ручне припасування співвісності шківів.
Система змащення двигунів ЗМЗ також мала свої проблеми. На старих версіях двигунів був відсутній масляний радіатор ГАЗель, що призводило до великої витрати оливи на чад. Тому на цих моторах застосовують недорогу мінеральну оливу і часто її змінюють разом із масляним фільтром.
137-сильний американський двигун Chrysler EDZ 2.4 л позбавлений практично всіх недоліків двигунів ЗМЗ та УМЗ. Але має свої. При хорошому обслуговуванні двигун може відпрацювати до капітального ремонту ресурс не менше ніж 350 000 км.
Розподільчі вали в 16-клапанній головці блоку ГАЗель обертаються зубчастим ременем. Ремінь ГРМ необхідно міняти кожні 70-80 тисяч км.
Повітряний фільтр Газель на моторах Chrysler EDZ 2.4 л необхідно змінювати раз на 15 000 км пробігу, при цьому вимірюють компресію і роблять висновки про стан запчастин поршневої.
Американський двигун цілком ремонтопридатний, оскільки має кілька ремонтних комплектів (першого та другого ремонту):
поршневі кільця (+0,5 та +1,0 мм);
поршні;
корінні та шатунні вкладиші (+0,25 та +0,5 мм);
за потреби гільзи блоку циліндрів.
При критичному зносі або пошкодженні блоку циліндрів, колінвала, двомасового маховика двигун Chrysler EDZ 2.4 можна замінити на ЗМЗ 405.
Він менш дорогий в експлуатації, а купити запчастини до двигуна ЗМЗ Газель завжди можна в магазині Азія Центр.
Американський двигун китайського складання Cummins ISF 2,8 встановлюють на десятки моделей автомобілів. Він визнаний надійним та довговічним, але вітчизняна солярка вносить свої корективи.
Так, при застосуванні неоригінальних повітряних фільтрів можливе сильне зношування циліндра поршневої групи (поршні, кільця, гільзи блоку циліндрів).
В цілому цей двигун вимагає купувати тільки оригінальні деталі Газель дизель.
Зокрема, потрапляння пилу до циліндрів пов'язане з нещільністю установки неоригінальних фільтрів.
При експлуатації дизеля Cummins ISF 2,8 не можна економити на маслі та масляних фільтрах. Теоретично заміна олії проводиться після 20 000 пробігів, але в умовах України інтервал скорочують удвічі.
Ланцюг ГРМ на дизелі Газель змінюється за станом, а частіше - під час капітального ремонту, який може бути необхідний лише до 350-400 тисяч пробігу.
Добре обслужені двигуни Cummins ISF 2,8 із застосуванням оригінальних запчастин можуть мати ресурс і 500-550 тисяч до капремонту.
Запчастини трансмісії Газель (головна пара, зчеплення) можуть зажадати заміни вже після перших 80 000 км пробігу. При цьому перевіряють стан підшипників редуктора, а також стан маточок і шворнів.
Механічна КПП Газель також має проблеми. Нерідко кришаться зуби шестерень, розсипаються підшипники КПП.
Редуктор заднього мосту рідко завдаю занепокоєння водіям, якщо автомобіль не перевантажуватиме і мінятиме олію раз на 60 000 км.
Гальмівні колодки та підшипники маточок змінюються за регламентом. Ціна цих товарів невелика, тому економити на безпеці та встановлювати аналоги немає сенсу.
Кузовні запчастини Газель традиційно схильні до корозії. Якщо при покупці нового автомобіля поверхні не були оброблені антикором, через рік чи півтора цілком можна очікувати масової появи вогнищ корозії на крилах, порогах і навіть у підкапотному просторі.
Міцність рами всіх модифікацій Газелі (крім Некст, там стоїть модернізована рама) бажає кращого. Вона не любить перевантаження і часто деформується при перевезенні важких вантажів поганими дорогами.
Магазин Азія Центр пропонує купити недорогі оригінальні запчастини ГАЗель усіх модифікацій та з будь-яким типом двигуна. В асортименті повні комплекти для ремонту та обслуговування:
Для підвіски - амортизатори, ресори, втулки та сайлентблоки, балки, важелі та кульові опори (ГАЗель Некст).
Для ремонту та обслуговування двигуна - ремкомплекти поршнів, кілець, вкладишів, розподільники, втулки розподільних валів, ремені та ланцюги ГРМ, фільтри, клапани ЄДР, форсунки, системи випуску.
Електроніка та електрообладнання - блоки управління двигуном, датчики, оптика, генератори та стартери, виконавчі пристрої.
Кузовні деталі
Для трансмісії ГАЗель – підшипники та шестерні, комплекти зчеплення, редуктори та інші комплектуючі.
Працює доставка по всій території України, можливі усі зручні варіанти оплати. Гарантуємо якість та повну відповідність запчастин Газель опису.
Новини
З моменту останнього оновлення китайського седана D-класу Geely Emgrand GL не минуло й року. Швидше за все, рестайлінг пов'язаний з 30-процентним падінням продажів через пандемію. Проте маркетологи компанії визнали за необхідне провести рестайлінг кузова і колісних дисків....
Нарешті це сталося! Китайська компанія Geely Automobile представила глядачам абсолютно нову модель автомобіля, яка стала новим, абсолютно не схожим на всі попередні, поколінням у всьому модельному ряду не тільки компанії, але і всього китайського автопрому....