Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
Сконцентрувавшись на випуск старих моделей Деу, узбецьке підрозділ Джі-Ем тривалий час асоціювалася у нас з Нексией і Матизом – двома досить давніми технічно машинами, які поставлялися на український ринок аж до 2015-го року.
Все змінилося з появою Daewoo Gentra – перелицьованою Лачетті першого покоління, яка кілька підняла імідж автомобілів з Узбекистану.
В 2015-му всередині компанії відбуваються істотні зміни, в результаті чого з'являється власна марка автомобілів під загадковим ім'ям Ravon. І Джентра стає першою моделлю, яка починає випускатися вже під новим брендом.
Добре це чи погано? Для споживача швидше добре налагоджена робота сервісних центрів з ремонту вже знайомого автомобіля, невисока ціна, величезна кількість перевірених і доступних запчастин – все говорило на користь покупки цієї моделі. Для виробника ж це був вимушений маркетинговий хід перехідного періоду.
Зовні це все той же Деу з Узбекистану зразка 2013-го. В Україну під новим ім'ям авто привезли в 2016-му році після презентації бренду.
Його впізнаваність дозволила легко зберегти рівень продажів як мінімум на колишньому рівні.
Все-таки машина стоїть, а її старша сестра Лачетті була дуже популярна серед вітчизняного споживача.
Тим не менш, певну кількість седанів Равон Джентра отримало своїх господарів серед українських автолюбителів і корпоративних клієнтів.
Незважаючи на зняття моделі з виробництва, всі вони потребують гарантійного і післягарантійного обслуговування і в забезпеченні якісних і недорогих запчастин. Саме останнім і присвячений цей розділ інтернет-магазину ТМ «Азія-Центр».
Зміна імені на Равон майже не привнесла змін у зовнішній вигляд. Незвичним хіба що виглядає величезна нова емблема на решітці радіатора і на кришці багажника.
Змішування в дизайні екстер'єру двох типів кузовів кілька омолодило автомобіль. Це здалося тим більш дивним, що над Лачетті в кузовах седан і хетчбек працювали два абсолютно різних розробника – Пінінфаріна і Італдизайн відповідно.
Таким чином, можна сміливо заявити, що узбецькі інженери поєднали в одній машині кращі риси від двох найвідоміших кузовних ательє в світі.
Треба зауважити, що цей експеримент виявився доволі вдалим. Як з естетичної точки зору, так і з практичної: седан від узбецького підрозділу Деу, а потім – і Равон Джентра виглядають значно молодше, ніж Лачетті, хоча змін, як зрозуміло, практично і не було.
З нюансів Ravon Gentra відзначають не дуже надійне лакофарбове покриття на пластиковому обважуванні, і плаваюче якість зборки.
Наприклад, після декількох тисяч пробігу на новій машині можуть розбовтатися дзеркала заднього виду. Міняти їх не треба – просто підтягують по гарантії.
Буває, що при передпродажної підготовки забувають заправити кондиціонер, але тут вже питання скоріше до дилерів.
Є претензії і до закривання дверей. Часто питання вирішується кардинально: заміною запчастин (замки) на аналогічні від Шевроле Лачетті.
Але все-таки деякі зміни були внесені, і стосувалися вони технічної частини.
У версії автомобіля під маркою Деу, а потім і Равон, седану покладався один мотор – 1,5-літровий шестнадцатіклапанний двигун сімейства S-TEC III. До речі, на Лачетті цей двигун не встановлювався.
Сьогодні ж він нам так само добре відомий і за двома іншими моделями від Равон: Р3 і Р4.
Мотор не новий, але цілком сучасний. З кінця десятих він встановлювався в варіаціях (обсягах) на малолітражки, що випускаються під крилом Дженерал Моторс від імені різних брендів. І показав себе дуже надійним силовим агрегатом.
Мабуть позначилися не зовсім вдало розроблені привалочные площі, переробити які досить затратно. Вже легше змусити покупця регулярно витрачатися на придбання прокладок.
Ще однією слабкою стороною мотора можна назвати протікає передній сальник коленвала. Але, втім, це єдині запчастини, які знадобляться при експлуатації цього силового агрегату. За умови своєчасного обслуговування: заміна масла і фільтрів (через 15 000 км) і регулювання клапанів.
Трохи незручно, але як показує практика, дуже часто цю операцію проводити не потрібно: все працює надійно і без збоїв досить довго.
Зустрічаються нарікання хіба що тільки на навісне обладнання. І найбільш часто зустрічається проблема - Заміна підшипника генератора. Дана запчастина є в наявності, і якщо автомобіль вже знятий з гарантії, виконати ремонт буде зовсім не складно.
І ось тут криється основна відмінність: замість архаїчної чотириступінчастою АКПП на зміну прийшов сучасний шестиступінчастий автомат з можливістю ручного перемикання. Це був дуже солідний подарунок від виробника.
Новий автомат виявився куди цікавіше. Жвавіше, виразніше і найголовніше-надійніше. З ним машина поводиться зовсім по-іншому. Позначилося те, що він давно адаптований саме під цей силовий агрегат, і перевірений на Інших моделях від GM.
Власники Равон Джентра варіант з оснащенням АКПП дуже хвалять. Він набагато економічніше старого «автомата», динамічніше і невибагливі.
Заміну масла в ньому за регламентом виробляють раз в 75 000 км пробігу, але це з великим запасом: на тому ж Шевроле Круз з цією коробкою її виробляють в два рази рідше.
Коробка здатна виходити весь термін служби автомобіля. А з усіх необхідних запчастин для її обслуговування знадобляться лише розхідники: масляний фільтр і прокладка піддону.
З механікою все залишилося без змін: це все та ж перевірена часом пятиступка з виразним і легким переключенням, надійними механізмами і вузлами. Заміна масла в ній проводиться один раз на 105 000 км (ТО 8).
В підвісці Джентра, порівняно з однойменної Деу, змін не відбулося. А ось якщо порівняти з Лачетті, то у більш молодої версії дорожній просвіт вище. Але його збільшили ще на найпершій стадії в 2013-му, коли автомобіль готували для ринків країн СНД.
Власне надійність всіх використовуваних запчастин залишилася без змін: кліренс підняли тільки за рахунок використання інших пружин.
Всі інші деталі – взаємозамінні, з великою кількістю аналогів, з якими ви зможете познайомитися в цьому розділі нашого каталогу.
Серед найбільш проблемних моментів можна згадати хіба що про стійках переднього стабілізатора, хворе місце ще з Лачетті, пробіг 40 000 для них – це норма. І підбір аналогових запчастин істотно ситуацію не виправить.
Задня підвіска – багатоважільна. Вона досить надійна і довговічна, однак якщо прийшла пора її перебирати – готуйтеся до того, що це обійдеться дорожче, ніж у автомобіля з задньою балкою.
З слабких місць можна відзначити задні амортизатори – виходжують від 30 до 50 тисяч.
Не довговічні і гальмівні колодки – близько 30 000 км, що для сучасних авто замало.
Зате підшипники маточин в стані відслужити в три рази більше.
Запчастин по цих позиціях – багато, як оригінальних, так і ліцензійних.
В принципі, як і в будь-якому іншому автомобілі, в Равон Джентра довговічність підвіски багато в чому залежить від стилю водіння і умов експлуатації. Але власники моделі відзначають хорошу надійність і відмінне налаштування підвіски з урахуванням якості наших доріг.
В цілому авто зроблено на тверду четвірку. В її актив сміливо можна записати надійні агрегати (мотор і КПП), хорошу настройку ходової, недорогі запчастини і їх стабільну наявність. А так само невисоку стартову вартість.
У той же час до пасиву варто віднести тільки пару моментів: низька популярність марки (складно продати на вторинному ринку) і нестійке якість зборки.
Сьогодні купити Равон Джентра з нуля практично не можливо: седан зняти з виробництва ще в 2018-му році.
Пропонувалося чотири рівня комплектації. Оголошень про його продаж з рук ще дуже мало – з моменту покупки не минуло ще й трьох років. Але якщо ви стоїте перед вибором – брати чи ні, наша порада буде швидше так.
Ravon Gentra, незважаючи на непривабливий маловідомий бренд, це непоганий седан С-класу для міських і заміських поїздок. Він впевнено себе веде в будь-якій ситуації.
Його обслуговування і вартість запчастин – набагато нижче, ніж у конкурентів. А підібрати до нього якісні аналоги або кращі фірмові оригінали ви завжди зможете в цьому розділі каталогу інтернет магазину ТМ «Азія-Центр», або за допомогою наших професійних консультантів.
✅ Які запчастини Равон Деу Джентра вважаються найдешевшими?
Серед запчастин на Равон Деу Джентра, які купуються найчастіше, найбільш дешевою вважається Пластина, опорная задней муфты 3-5 заднего хода
Подскажите, Крышка подлокотника lacetti 96853034-GM Узбекистан - идет вместе с креплением (петлей) как на фото?
Называется не коромысло, а ( трапеция дворников )
Підбір по назві
Новини
З моменту останнього оновлення китайського седана D-класу Geely Emgrand GL не минуло й року. Швидше за все, рестайлінг пов'язаний з 30-процентним падінням продажів через пандемію. Проте маркетологи компанії визнали за необхідне провести рестайлінг кузова і колісних дисків....
Нарешті це сталося! Китайська компанія Geely Automobile представила глядачам абсолютно нову модель автомобіля, яка стала новим, абсолютно не схожим на всі попередні, поколінням у всьому модельному ряду не тільки компанії, але і всього китайського автопрому....