Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Запчастини Равон Деу Джентра (Ravon GM Gentra)

Сортувати за:
По популярності
Ціна (по зростанню) Ціна (по спаданню) Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу
94515419-GM
104
96853034-GM Узбекистан
588
96452327-GM Узбекистан
524
GRP133-GM Узбекистан
408
96615327-General Motors
599
95076735-GM Узбекистан
2948
95076186-GM Узбекистан
4492
95076736-GM Узбекистан
4560
96553423-GM Узбекистан
5598
90414786-General Motors
2148
GRP168-GM Узбекистан
945
95158802-General Motors
6672
94551029-GM Uzbekistan
770
96546914-GM
869
96955862-General Motors
3665
25186832-GM
2782
95984178-General Motors
6585
42345666-GM Узбекистан
4507
96830642-GM Узбекистан
1629
96554662-GM Узбекистан
588
95076887-General Motors
1688
96544479-GM
2441
96435716
49
96837668
4492
96275005-General Motors
185
25180903-General Motors
4106
96830690-General Motors
131
25185964-GM
2955
95076888-General Motors
1659
96548110-General Motors
435
96812050
1639

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 63

Що ми знаємо про Ravon Gentra

Сконцентрувавшись на випуск старих моделей Деу, узбецьке підрозділ Джі-Ем тривалий час асоціювалася у нас з Нексией і Матизом – двома досить давніми технічно машинами, які поставлялися на український ринок аж до 2015-го року.

Все змінилося з появою Daewoo Gentra – перелицьованою Лачетті першого покоління, яка кілька підняла імідж автомобілів з Узбекистану.

Запчастини Равон Джентра

В 2015-му всередині компанії відбуваються істотні зміни, в результаті чого з'являється власна марка автомобілів під загадковим ім'ям Ravon. І Джентра стає першою моделлю, яка починає випускатися вже під новим брендом.

  • Равон Джентра – саме той ж п'ятимісний седан С-класу, яким і була презентована модель з таким же ім'ям ще в 2013-м.
  • Крім шильдика на оновленій решітці радіатора, написи ззаду і відповідної емблеми на рульовому колесі, він майже не зазнав змін.

Добре це чи погано? Для споживача швидше добре налагоджена робота сервісних центрів з ремонту вже знайомого автомобіля, невисока ціна, величезна кількість перевірених і доступних запчастин – все говорило на користь покупки цієї моделі. Для виробника ж це був вимушений маркетинговий хід перехідного періоду.

Зовні це все той же Деу з Узбекистану зразка 2013-го. В Україну під новим ім'ям авто привезли в 2016-му році після презентації бренду.

Купити запчастини Равон Джентра дешево

Його впізнаваність дозволила легко зберегти рівень продажів як мінімум на колишньому рівні.

Все-таки машина стоїть, а її старша сестра Лачетті була дуже популярна серед вітчизняного споживача.

  • В 2018-му внаслідок позовів з українськими виробниками авто (ЗАЗ і Єврокар), Равон був змушений покинути наш ринок.
  • Через рік, після повернення, Равон Джентра назавжди покинула шоу-руми дилерів компанії: автомобіль був знятий з виробництва, і його нішу міцно зайняла модель Р4, побудована на базі Шевроле Кобальт.

Тим не менш, певну кількість седанів Равон Джентра отримало своїх господарів серед українських автолюбителів і корпоративних клієнтів.

Незважаючи на зняття моделі з виробництва, всі вони потребують гарантійного і післягарантійного обслуговування і в забезпеченні якісних і недорогих запчастин. Саме останнім і присвячений цей розділ інтернет-магазину ТМ «Азія-Центр».

Равон Джентра: все майже без змін

Зміна імені на Равон майже не привнесла змін у зовнішній вигляд. Незвичним хіба що виглядає величезна нова емблема на решітці радіатора і на кришці багажника.

  • Все інше – це все той же Деу Джентра, він же – седан Шевроле Лачетті з оформленням передньої частини в стилі однойменного хетчбека.

Змішування в дизайні екстер'єру двох типів кузовів кілька омолодило автомобіль. Це здалося тим більш дивним, що над Лачетті в кузовах седан і хетчбек працювали два абсолютно різних розробника – Пінінфаріна і Італдизайн відповідно.

Таким чином, можна сміливо заявити, що узбецькі інженери поєднали в одній машині кращі риси від двох найвідоміших кузовних ательє в світі.

Недорогі запчастини на Равон Джентра

Треба зауважити, що цей експеримент виявився доволі вдалим. Як з естетичної точки зору, так і з практичної: седан від узбецького підрозділу Деу, а потім – і Равон Джентра виглядають значно молодше, ніж Лачетті, хоча змін, як зрозуміло, практично і не було.

З нюансів Ravon Gentra відзначають не дуже надійне лакофарбове покриття на пластиковому обважуванні, і плаваюче якість зборки.

Наприклад, після декількох тисяч пробігу на новій машині можуть розбовтатися дзеркала заднього виду. Міняти їх не треба – просто підтягують по гарантії.

Буває, що при передпродажної підготовки забувають заправити кондиціонер, але тут вже питання скоріше до дилерів.

Є претензії і до закривання дверей. Часто питання вирішується кардинально: заміною запчастин (замки) на аналогічні від Шевроле Лачетті.

  • Якщо ж говорити про практичне успіху цього симбіозу, то він виражається в економічній вигоді: для виробника – відсутністю необхідності виготовляти додаткові нові штампи і перебудовувати конвеєрні лінії (Лачетті також збирався і на Уздеу), а для споживача – наявністю великої кількості необхідних запчастин не тільки на заводських складах, але і у вітчизняних дилерів.

Але все-таки деякі зміни були внесені, і стосувалися вони технічної частини.

Перевірений двигун 1.5 і нова коробка передач для Равон Джентра

У версії автомобіля під маркою Деу, а потім і Равон, седану покладався один мотор – 1,5-літровий шестнадцатіклапанний двигун сімейства S-TEC III. До речі, на Лачетті цей двигун не встановлювався.

Сьогодні ж він нам так само добре відомий і за двома іншими моделями від Равон: Р3 і Р4.

Мотор не новий, але цілком сучасний. З кінця десятих він встановлювався в варіаціях (обсягах) на малолітражки, що випускаються під крилом Дженерал Моторс від імені різних брендів. І показав себе дуже надійним силовим агрегатом.

Купити запчастини Равон Джентра до інтернету

  • Самий головний його плюс – довговічність ГРМ, в приводі якої встановлена надійна ланцюг. А єдиним недоліком, на усунення якого виробник чомусь так і не зволив звернути увагу, стала потіння кришки клапанів через прокладку.

Мабуть позначилися не зовсім вдало розроблені привалочные площі, переробити які досить затратно. Вже легше змусити покупця регулярно витрачатися на придбання прокладок.

Ще однією слабкою стороною мотора можна назвати протікає передній сальник коленвала. Але, втім, це єдині запчастини, які знадобляться при експлуатації цього силового агрегату. За умови своєчасного обслуговування: заміна масла і фільтрів (через 15 000 км) і регулювання клапанів.

  • Остання процедура в моторі Равон Джентра обов'язкова: тут немає гідрокомпенсаторів. І сама робота досить дорога: вона проводиться з повним зняттям распредвалов і системи ГРМ.

Трохи незручно, але як показує практика, дуже часто цю операцію проводити не потрібно: все працює надійно і без збоїв досить довго.

Зустрічаються нарікання хіба що тільки на навісне обладнання. І найбільш часто зустрічається проблема - Заміна підшипника генератора. Дана запчастина є в наявності, і якщо автомобіль вже знятий з гарантії, виконати ремонт буде зовсім не складно.

  • Як і в попередній реінкарнації Джентра, в новому Равон пропонується дві коробки передач: механічна та автоматична.

І ось тут криється основна відмінність: замість архаїчної чотириступінчастою АКПП на зміну прийшов сучасний шестиступінчастий автомат з можливістю ручного перемикання. Це був дуже солідний подарунок від виробника. 

Купити запчастини на Равон Джентра в інтернет магазині

Новий автомат виявився куди цікавіше. Жвавіше, виразніше і найголовніше-надійніше. З ним машина поводиться зовсім по-іншому. Позначилося те, що він давно адаптований саме під цей силовий агрегат, і перевірений на Інших моделях від GM.

Власники Равон Джентра варіант з оснащенням АКПП дуже хвалять. Він набагато економічніше старого «автомата», динамічніше і невибагливі.

Заміну масла в ньому за регламентом виробляють раз в 75 000 км пробігу, але це з великим запасом: на тому ж Шевроле Круз з цією коробкою її виробляють в два рази рідше.

Коробка здатна виходити весь термін служби автомобіля. А з усіх необхідних запчастин для її обслуговування знадобляться лише розхідники: масляний фільтр і прокладка піддону.

З механікою все залишилося без змін: це все та ж перевірена часом пятиступка з виразним і легким переключенням, надійними механізмами і вузлами. Заміна масла в ній проводиться один раз на 105 000 км (ТО 8).

Що змінилося в ходовій Равон Джентра

В підвісці Джентра, порівняно з однойменної Деу, змін не відбулося. А ось якщо порівняти з Лачетті, то у більш молодої версії дорожній просвіт вище. Але його збільшили ще на найпершій стадії в 2013-му, коли автомобіль готували для ринків країн СНД.

Власне надійність всіх використовуваних запчастин залишилася без змін: кліренс підняли тільки за рахунок використання інших пружин.

Всі інші деталі – взаємозамінні, з великою кількістю аналогів, з якими ви зможете познайомитися в цьому розділі нашого каталогу.

Серед найбільш проблемних моментів можна згадати хіба що про стійках переднього стабілізатора, хворе місце ще з Лачетті, пробіг 40 000 для них – це норма. І підбір аналогових запчастин істотно ситуацію не виправить.

Задня підвіска – багатоважільна. Вона досить надійна і довговічна, однак якщо прийшла пора її перебирати – готуйтеся до того, що це обійдеться дорожче, ніж у автомобіля з задньою балкою.

З слабких місць можна відзначити задні амортизатори – виходжують від 30 до 50 тисяч.

Не довговічні і гальмівні колодки – близько 30 000 км, що для сучасних авто замало.

Зате підшипники маточин в стані відслужити в три рази більше.

Запчастин по цих позиціях – багато, як оригінальних, так і ліцензійних.

Запчастини Равон Джентра в інтернет магазині Азія-Центр

В принципі, як і в будь-якому іншому автомобілі, в Равон Джентра довговічність підвіски багато в чому залежить від стилю водіння і умов експлуатації. Але власники моделі відзначають хорошу надійність і відмінне налаштування підвіски з урахуванням якості наших доріг.

Чи варто купувати Ravon Gentra

В цілому авто зроблено на тверду четвірку. В її актив сміливо можна записати надійні агрегати (мотор і КПП), хорошу настройку ходової, недорогі запчастини і їх стабільну наявність. А так само невисоку стартову вартість.

У той же час до пасиву варто віднести тільки пару моментів: низька популярність марки (складно продати на вторинному ринку) і нестійке якість зборки.

Сьогодні купити Равон Джентра з нуля практично не можливо: седан зняти з виробництва ще в 2018-му році.

Пропонувалося чотири рівня комплектації. Оголошень про його продаж з рук ще дуже мало – з моменту покупки не минуло ще й трьох років. Але якщо ви стоїте перед вибором – брати чи ні, наша порада буде швидше так.

Ravon Gentra, незважаючи на непривабливий маловідомий бренд, це непоганий седан С-класу для міських і заміських поїздок. Він впевнено себе веде в будь-якій ситуації.

Його обслуговування і вартість запчастин – набагато нижче, ніж у конкурентів. А підібрати до нього якісні аналоги або кращі фірмові оригінали ви завжди зможете в цьому розділі каталогу інтернет магазину ТМ «Азія-Центр», або за допомогою наших професійних консультантів.

 


Часті питання по запчастинах на Равон Деу Джентра

✅ Які запчастини Равон Деу Джентра вважаються найдешевшими?

Серед запчастин на Равон Деу Джентра, які купуються найчастіше, найбільш дешевою вважається Пластина, опорная задней муфты 3-5 заднего хода

Відгуки

Кришка підлокітника Gentra / Lacetti

Подскажите, Крышка подлокотника lacetti 96853034-GM Узбекистан - идет вместе с креплением (петлей) как на фото?

Трапеція переднього склоочисника

Называется не коромысло, а ( трапеция дворников )

Підбір по назві

.