Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
Якщо ви зважитеся на те, щоб підняти вище свій автомобіль, або ж вам просто необхідні запчастини для поточного ремонту, а може просто прийшла пора провести чергове ТО – наш каталог для Грейт Вол Хавал Аш3, Аш5 до ваших послуг!
У нас не тільки можна підібрати необхідні комплектуючі, але й отримати безкоштовну консультацію по більшості технічних нюансів.
Фахівці інтернет магазину ТМ «Азія-Центр» зроблять все можливе для того, щоб ви по-справжньому отримували задоволення від водіння вашого Haval, не переживаючи про наслідки, і не хвилюючись про те, що він підведе в самий невідповідний момент.
Ви можете вибрати самі і оформити заявку прямо на сайті. Можете зателефонувати за контактними телефонами, і отримати допомогу консультантів-менеджерів.
Замовляйте запчастини Great Wall Haval H3, H5 (Грейт Вол Хавал) в перевіреному магазині: важелі, амортизатори, сайлентблоки, фільтра, ролик ГРМ та інші товари для ремонту в будь-якому випадку ми впевнені, що Ви отримаєте найкращі витратні матеріали для свого автомобіля.
Однією з найпопулярніших моделей цей китайського виробника, безсумнівно, став Ховер першого покоління. І було б нерозумно з боку Great Wall змінювати те, що приносить успіх, на розробку з сумнівною перспективою.
Хай навіть вона й будувалася б на сучасних технологіях. І цей бестселер був приречений на продовження роду, яким інженери і зробили Хавал Аш3 і Аш5.
Обидва ці автомобілі мають всі ті ж позашляхові риси, як і попередник. Обидва вони використовують ту ж базу від Toyota 4Runner. І навіть зовні зберегли впізнаваність, хоча і були розведені в дві різні моделі.
Перші автомобілі з цим ім'ям з'явилися в 2010-му році. Будучи дуже схожими на Ховер, вони були сприйняті з такою ж повагою, отримали не меншу популярність в нашій країні. Незважаючи на різні власні імена, основна маса вузлів, деталей і запчастин у них повністю аналогічні.
Недарма західні фахівці називають їх дискретною моделлю: такою, яка складається з двох частин.
< / span>
Невипадково і наш каталог запчастин до цьому позашляховику об'єднує в одному розділі обидві моделі. Тут ви знайдете все необхідне для того, щоб не тільки користуватися тим, що Вам запропонував виробник, але і істотно поліпшити показники прохідності автомобіля. Адже купується таке авто частіше для бездоріжжя.
І щоб ви ніколи не боялися зануритися в пригоди на грунтових, засніжених або слякотных дорогах, інтернет магазин ТМ «Азія-Центр» підібрав для вас саме надійне і найякісніше: вибирайте, консультуйтеся, слідкуйте вчасно міняйте. І ви отримаєте справжню насолоду від водіння на найважчих ралі-рейдах.
Всі три моделі конструктивно повністю ідентичні. Це найголовніше, що потрібно пам'ятати майбутнім або нинішнім власником будь-якої з них. Фактично Ховер перетворився на Хавал після першого рестайлінгу.
А зміна імені сталася з маркетингових міркувань. Зокрема, Haval H3 і Haval H5 були розведені по різних цінових сегментах, і в деякі країни поставлявся тільки один з цих автомобілів.
Чистим спадкоємцем можна назвати Хавал Аш3. Він навіть зовні зберіг впізнаваності більше, ніж Аш5. Зате останній отримав повністю індивідуальне «особа», а так само трохи кращу комплектацію.
В підвісці і трансмісії всі три моделі абсолютно однакові. Виняток становить тільки версія Грейт Вол Хавал Аш5 з турбодизельним мотором і автоматичною трансмісією.
В ній застосовується роздавальна коробка КПП, в якій відсутня знижуюча передача і серврприводы. Всю функцію по підключенню переднього моста бере на себе електроніка, яка необхідність в цьому визначає самостійно.
Про конструкції підвіски слід зауважити наступне:
Одним словом, все надійно і по-простому класично, як і у донора ходової частини Toyota 4Runner. І це дуже добре з точки зору підбору запчастин: як оригінальних, так і аналогів.
Що стосується салону, то він теж повністю ідентичний, але відрізняється від Ховера в кращу сторону: більш сучасний, практичний і зручний.
А от з силових агрегатів і починаються відмінності. Якщо в Ховере був пристойний вибір двигунів, то в нових моделях їх розвели по сторонам.
Так, в Хавал Аш3 доступний тільки один двигун – бензиновий рядний дволітровий ліцензійний атмосферник.
Випускається він ліцензії Міцубісі, що добре видно на кришці клапанів. Коробка - тільки механічна п'ятиступінчаста. А ось в Аш5 вже вибір цікавіше. Ви можете вибрати між бензиновим 2,4 (з механікою) або 2,5 турбодизелем (з механікою або автоматом).
А після першого рестайлінгу (в 2013-му році) з'явився і турбований дизельний мотор об'ємом 2,0 літрів.
Як бачите, Грейт Вол Хавал Аш3 і Аш 5 відрізняються лише комплектаціями та невеликими тонкощами у зовнішньому оформленні спереду. А після другого рестайлінгу 2016-го року і зовнішні відмінності майже звели нанівець.
Слабких місць у цих автомобілях насправді не так вже і багато. Позначаються не тільки японське коріння, але і великий досвід виробника у випуску цієї моделі майже без змін. Можна сказати, що і запчастини, і збірка відрізняються досить непоганою якістю. А вже якщо при ремонті використовувати японські аналоги, то і зовсім можна сміливо говорити про високу надійність.
Особливостей експлуатації двигунів немає. Крім міжсервісного інтервалу в рекомендовані 8000 кілометрів пробігу. Мотори – надійні, перевірені часом і майже без вади. До того ж, і дуже прості в обслуговуванні (за винятком турбо-дизеля).
Єдиним недоліком дволітрового мотора можна назвати низьке розташування повітрозабірника: у разі рішення поштурмовані водні перешкоди, ймовірність отримати гідроудар все-таки є. Є сенс щось поколхозить, варіанти чого можна подивитися на різних форумах любителів цієї моделі.
Ще одна тонкість всіх бензинових агрегатів – низьке розташування генератора. Але тут вже нічого не змінити, а варто просто про це пам'ятати.
Ппо ходовій частині особливих нарікань немає. Найслабше місце підшипники ступиці і рідні амортизатори, що не відрізняються великою витривалістю. Вирішується проблема заміною на аналоги. Всі інші запчастини ходять довго і надійно.
Наприклад, на передніх нижніх важелях настільки величезні шарові опори, що важко навіть уявити, чим їх можна вивести з ладу.
Незважаючи на рамну конструкцію і серйозний позашляховий набір в технічній начинці, хотілося б відразу відзначити, що обидва автомобіля не призначені для ралі-рейдів. Так, вони з легкістю виберуться з калюжі, проїдуть по засніженій ділянці, відвезуть вас на природу або до дачної ділянки.
Але якщо ви любитель гострих відчуттів, доведеться внести деякі корективи в ходову частину. Благо, конструкція це дозволяє зробити легко і без особливих витрат.
Для початку є сенс «лифтануть» автомобіль. Заявлений дорожній просвіт хоч і становить 210 мм, насправді його не вистачить для гострих відчуттів.
В першу чергу вам потрібно підібрати колеса більшого розміру – диски, високу гуму. Потім потрібно замінити задні пружини на посилені, а амортизатори поставити з більш довгим ходом штока. Це все маніпуляції з задньою підвіскою.
Спереду питання ще простіше: там немає пружин. А торсіони можна накрутити і самостійно у себе у дворі.
Ось такі нехитрі маніпуляції з мінімальною заміною запчастин дозволять підняти ваш Хавал Аш3 або Аш5 на п'ять сантиметрів. А це вже досить непоганий кліренс для штурму бездоріжжя.
Установка всіх інших атрибутів, типу «люстри», трубчастих виступаючих порогів, захисту переднього бампера виконується строго за бажанням.
✅ Які запчастини Грейт Вол Хавал H3, 5 вважаються найдешевшими?
Серед запчастин на Грейт Вол Хавал H3, 5, які купуються найчастіше, найбільш дешевою вважається трубка кондиціонера
✅ Які запчастини на Грейт Вол Хавал H3, 5 найчастіше виходять з ладу?
Згідно зі статистикою даних за запитами, найбільш ненадійною запчастиною Грейт Вол Хавал H3, 5 вважається Фільтр паливний
✅ Які запчастини на Грейт Вол Хавал H3, 5 відносяться до преміум-сегменту і вважаються найдорожчими?
До преміум-сегменту серед запчастин на Грейт Вол Хавал H3, 5 за вартістю можна віднести турбіна двигуна
Резиновые уплотнительные кольца форсунки, сели плотно, подсоса воздуха нет. Качественная резина, еластичная, графит на руках не остаётся. Старые просели. Здесь деньги явно не на ветер
Я от думаю що ризик це все таки благородна справа) бо до останнььго вагався брати оригінальний ДТОЖ ( дорого) , а з аналогом (як піде) взяв все таки Aftermarket. Приїхав, з вигляду аналогічний оригіналу, так я і думав, різьба однакова і фішка теж, температура-опір дуже хороші показники, в межах допуску. Так що беріть сміливо!!! Підійшов як треба, мотор став адекватно працювати, вентилятор став раніше включатися. Рекомендую, ставте не пошкодуєте, я думаю що це найкращий варіант з того що є по аналогам!!! ПЕРЕВІРЕНО!!!!
На пробігу майже в 90 тисяч, на одному з перехресті, після слабого хрускоту в педалі зчеплення при зупинці на світлофорі, відмовилася включатися передача на зеленому світлофорі ...Ввімкнув "аварійку", вимкнув запалювання, втикнув першу передачу, завів двигун на вижатому зчепленні (інакше ніяк не рушити). Рушив і "поповз" в гараж ... Зняв уже дома зчеплення - лопнула корзина. Вижимний і диск як новий, міняти не став. Корзину брав від Aftermarket, це як добра альтернатива оригіналу!
Прийшла черга заміни ременя ГРМ і роликів. З вибором ременя довго не мучався, взяв те що роками уже знайоме. Так як міняв перший раз, та ще й сам, то користувався звісно порадами тих хто вже робив цю справу. Користувався драйвом, знайшов те що мені потрібно саме там - https://www.drive2.ru/l/575206485487779874/
Павел Haval H5
Мои ожидания всё таки оправдались! И это очень здорово! Оригинал чистой породы) Ещё хотелось бы отметить что цены здесь ощутимо приятнее чем к примеру в автомагазинах
Панасенко Валентин
Покупал такую накладку в решётку. Цена реально была самой низкой, я искал долго, но благо попал на этот сайт) и накладка была в наличии, ждать не хотелось да и не пришлось в принципе. Держится в решетке очень хорошо, все защёлочки нормальные. Спасибо! Успеха в работе!
Что по поводу подшипника можете предложить к новой ступицы?
Станислав
Купил на Ховер комплект таких ветровиков. Подошли хорошо, размер соблюден. Пластик впринципе стандартный как для таких изделий. Скотч мне понравился, наверное действительно настоящий 3М, потому-что ветровики держатся крепко, при том что на улице не очень тепло было когда их клеил
Підбір по назві
Новини
З моменту останнього оновлення китайського седана D-класу Geely Emgrand GL не минуло й року. Швидше за все, рестайлінг пов'язаний з 30-процентним падінням продажів через пандемію. Проте маркетологи компанії визнали за необхідне провести рестайлінг кузова і колісних дисків....
Нарешті це сталося! Китайська компанія Geely Automobile представила глядачам абсолютно нову модель автомобіля, яка стала новим, абсолютно не схожим на всі попередні, поколінням у всьому модельному ряду не тільки компанії, але і всього китайського автопрому....