Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
Перше покоління Рено (Дачія) Логан випускали до 2012 року з невеликою модернізацією кузова у 2008 році.
Румунія в якості базової країни випуску автомобіля була обрана неспроста.
У технічному завданні на проєктування вказувалося, що новий Логан повинен був мати солідний кліренс, великий багажник, не боятися розбитих доріг і низькооктанового бензину.
В результаті машина ідеально підходила для українських умов експлуатації.
Логан першого покоління мав кліренс 155 мм, важив всього 970 кг і не відрізнявся високою витратою 92-го бензину.
Наш покупець оцінив не тільки дизайн машини, скільки низьку стартову ціну, масу уніфікованих запчастин на Логан, невибагливість, простий ремонт, дешеву експлуатацію.
А дизайн кузова машин першого покоління виконаний з таким розрахунком, щоб пресформи для виготовлення кузовних панелей, даху, капота, крил були максимально дешевими.
Логан збирали не тільки в Румунії, Індії, Латинській Америці, Ірані і ще в ряді країн, що розвиваються третього світу.
Не дарма ж французи купили завод в Пітешті Automobile Dacia SA - робоча сила там удвічі дешевше, ніж в Західній Європі.
В Україні Логан потрапляв в основному з Румунії, але були екземпляри і московської збірки.
Наш покупець віддавав перевагу румунським екземплярам через кращої якості збірки, більш якісні запчастини і непогану антикорозійну обробку.
В Європі Логан першого і другого покоління продається тільки під брендом Dacia.
Деякі наші водії, отримавши автомобіль з малознайомою румунської емблемою, намагалися міняти її на реношний ромб, причому логотипи продавали навіть офіційні дилери.
Ще одна перевага першого покоління Renault Logan полягала в широкому виборі силових агрегатів.
Були як 8-клапанні бензинові мотори, так і 16-клапанні, можна було купити навіть дизель, а запчастини для бензинових моторів Логан на 70% взаємозамінні.
Коробка передач була всього одна - п'ятиступінчаста механіка.
Найпопулярніші в Україні мотори -
1,4-літровий 75-сильний 8-клапанний мотор K7J;
1,6-літрові 8 і 16-клапанні мотори потужністю 87 і 102 сили об'ємом 1,6 л обидва (К7М і К4М).
Хвалять і дизельний двигун К9К потужністю 70 коней. Його модифікацію, форсовану до 85 к.с., в Україні не поставляли.
У бензинових моторів К7М і К4М привід газорозподільного механізму реалізований зубчастим ременем.
Цікаво, що 16-клапанні мотори не так часто вимагають заміни ременя ГРМ і запчастин приводу.
Середній період заміни - 45-55 тисяч км, хоча завод рекомендує виконувати заміну після 60 000 км пробігу.
8-клапанні бензинові мотори вимагають регулювання теплового зазору клапанів кожних 50-55 тисяч км, а на 16-клапанному двигуні встановлені гідрокомпенсатори, регулювання їм не потрібна.
Фірмова хвороба Рено Логан - підтікання масла з-під клапанної кришки. Лікується або нанесенням герметика, або купівлею нової якісної прокладки.
Власники іноді відзначають несправності системи охолодження на обох двигунах, нерідко можна почути про несправності термостата або виході з ладу помпи. Середній термін служби запчастини - трохи більше ніж 50 000 км.
В цілому двигун К4М вважається найбільш довговічним і ремонтопридатним, капремонт може світити мотору не раніше 300-350 тисяч км пробігу на бензині.
Якщо ж встановлено газобалонне обладнання, ресурс може знизитися до 200 тисяч км.
Більшість запчастин двигунів Рено Логан К7М і К4М взаємозамінні, вони розрізняються тільки головкою блоку циліндрів, що істотно спрощує ремонт і пошук комплектуючих.
Основні недоліки моторів цього сімейства:
висока витрата палива відносно автомобілів інших марок в класі В - по місту Логан проситиме не менше 11 літрів на сотню;
необхідна часта промивка регулятора холостого ходу, через кіптяву холості оберти будуть постійно плавати;
8-клапанний мотор вимагає регулювання клапанів кожних 50-55 тисяч км;
не можна допускати критичного зносу ременя ГРМ, зустріч поршнів з клапанами в цьому випадку неминуча;
при заміні ременя ГРМ доведеться міняти помпу, крім комплекту, до якого входять сам ремінь, ролики, прокладки;
електроніка досить надійна, але нерідко виходить з ладу датчик положення колінвала;
в моторах К7М часто тече передній сальник колінвала, а щоб до нього дістатися, необхідно розбирати всю передню частину двигуна, включаючи всі запчастини приводу ГРМ;
троїння двигуна може бути викликано тріщинами на котушках запалювання або пошкодженням прокладки форсунки.
За замовчуванням на Рено Логан першого і другого покоління встановлювали механічну коробку передач на п'ять ступенів JH3, пізніше вона була замінена на схожу за конструкцією JH5.
Претензій до КПП мало. Основна її проблема - підтікання масла через сальники приводних валів і внутрішні ШРУСи.
Примітно, що завод-виробник наполягає на тому, що масло в коробці міняти не потрібно, тільки після ремонту.
Відгуки власників Renault Logan 1 і 2 все-таки говорять про необхідність зміни масла кожних 65-70 тисяч км.
Після заміни помічено більш чітке включення передач і зниження рівня шуму.
У парі з 16-клапанним мотором К4М могла бути встановлена гідромеханічна АКПП DP2.
Відгуки про неї суперечливі, а ресурс становить близько 150-160 тисяч км до капремонту. Не надто вражає.
Тому на вторинному ринку краще вибирати машини з надійною механічною коробкою.
ШРУСи і запчастини зчеплення, як правило, вимагають заміни у міру зносу, а це не менше 150-160 тисяч км в залежності від інтенсивності експлуатації.
Навіть в першому поколінні кузовні панелі і днище Логана були оцинковані на 40%.
Обробка проводилася в тих місцях, які найбільш схильні до корозії.
Причому навіть ті екземпляри, які додатково не оброблялися антикором, не страждають від наскрізної корозії.
Завод давав шестирічну гарантію на кузов від наскрізної корозії і ті автомобілі, які були зібрані в Румунії, дійсно, позбавлені появи вогнищ іржі.
Недорогі матеріали обшивки салону і прості салонні панелі - наслідок того, що Логан потрібно було втиснути в рамки бюджету. Втім, салон змінювався кілька разів і його не можна назвати застарілим.
За рівнем ергономіки з інтер'єром цілком можна миритися. Багато водіїв виконують додаткову шумоізоляцію днища і колісних арок, моторного щитка.
Правда, двигун починає докучати шумом тільки після 5000 об / хв, а аеродинамічний шум проникає в салон після 120 км / ч.
Багажник Renault Logan отримав корисний об'єм 510 літрів. З огляду на, що спинки задніх сидінь складаються в пропорції 40/60, простір вантажного відсіку завжди можна збільшити вдвічі.
Рено Логан першого і другого поколінь побудований на модульній платформі В, яку він ділить з десятком автомобілів Рено і Ніссан - Renault Modus, Symbol (рульове управління), Меган (КПП і зчеплення), Nissan Micra, Renault Clio (передня підвіска) і багатьох інших.
Передня підвіска типу Макферсон, телескопічна амортизаторна стійка з пружиною на нижніх важелях на сайлентблоках.
Задня підвіска - напівзалежна на торсіонній балці. Поломку підвіски в основному пов'язані з експлуатацією на поганих дорогах.
Ремонт підвіски буде актуальним вже після 40-45 тисяч пробігу. В першу чергу на таких пробігах змінюють такі запчастини:
кульові опори;
сайлентблоки передніх важелів і підрамника;
можливо, сайлентблоки задньої балки;
передні амортизатори могли витримати близько 50-60 тисяч пробігу.
такий же ресурс і у ступичні підшипників спереду, задні ходять довше;
максимальний ресурс стійок стабілізатора (на машинах, де він встановлений) близько 30 000 км.
Цікаво, що в найдешевших комплектаціях стабілізатор поперечної стійкості відсутній як такий, хоча місця його установки збереглися.
Тому багато власників самостійно ставили штангу стабілізатора, втулки і стійки стабілізатора із запчастинами з ремкомплекта для поліпшення керованості.
Renault Logan досі залишається однією з найпопулярніших машин на вторинному ринку в Україні.
У вересні 2020 року було презентовано Логан третього покоління. Він переїхав на нову платформу CMF-B і став довшим на 36 мм.
У моторному лінійці залишили тільки літрові турбомотори на бензині потужністю від 90 до 100 сил і трициліндровий атмосферний бензиновий мотор потужністю 60 сил.
Дизельний двигун з лінійки прибрали. В Україні новий Renault Logan 3 буде представлений найближчим часом офіційно.
Розробка народного автомобіля була розпочата ще в кінці 90-х років минулого століття, а перший передсерійний екземпляр показали вже у 2004 році.
Машину зібрали на спеціально для цього купленого заводі в Румунії. Перед розробниками стояло головне завдання - не перевищувати позначку $ 6.000 на ринку.
Частково французам це вдалося, оскільки навіть на ринку України перше покоління Логана можна було купити за $ 7400 з салону. Включаючи митні збори.
Вписатися в цей бюджет було непросто. Розробники економили буквально на всьому.
Втім, покупець не сильно страждав від цього, за такі гроші тоді можна було купити тільки новий Деу Сенс в мінімальній комплектації.
Цьому автомобілю пророкували зоряне майбутнє і величезні тиражі. Попри складний період у світовій економіці, Renault Logan дійсно не підвів своїх творців.
У всякому випадку, це стосується тиражу - з 2004 року було випущено більше мільйона примірників на світовий ринок.
Підбір по назві
Новини
З моменту останнього оновлення китайського седана D-класу Geely Emgrand GL не минуло й року. Швидше за все, рестайлінг пов'язаний з 30-процентним падінням продажів через пандемію. Проте маркетологи компанії визнали за необхідне провести рестайлінг кузова і колісних дисків....
Нарешті це сталося! Китайська компанія Geely Automobile представила глядачам абсолютно нову модель автомобіля, яка стала новим, абсолютно не схожим на всі попередні, поколінням у всьому модельному ряду не тільки компанії, але і всього китайського автопрому....