Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Запчастини Рено Логан (Renault Logan)

Сортувати за:
По популярності
Ціна (по зростанню) Ціна (по спаданню) Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу
8200209496-GROG
129
7700872554-GROG
147
6001548140-GROG
336
8201048885-RENAULT
773

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 33

Слабкі сторони Renault Logan 1.0, 1.1, 1.4, 1.5, 1.6 л. і популярні запчастини

Перше покоління Рено (Дачія) Логан випускали до 2012 року з невеликою модернізацією кузова у 2008 році. 

Румунія в якості базової країни випуску автомобіля була обрана неспроста. 

  • У технічному завданні на проєктування вказувалося, що новий Логан повинен був мати солідний кліренс, великий багажник, не боятися розбитих доріг і низькооктанового бензину.

В результаті машина ідеально підходила для українських умов експлуатації. 

Запчастини Рено Логан, Renault Logan

Логан першого покоління мав кліренс 155 мм, важив всього 970 кг і не відрізнявся високою витратою 92-го бензину. 

Наш покупець оцінив не тільки дизайн машини, скільки низьку стартову ціну, масу уніфікованих запчастин на Логан, невибагливість, простий ремонт, дешеву експлуатацію. 

А дизайн кузова машин першого покоління виконаний з таким розрахунком, щоб пресформи для виготовлення кузовних панелей, даху, капота, крил були максимально дешевими.

  • Логан збирали не тільки в Румунії, Індії, Латинській Америці, Ірані і ще в ряді країн, що розвиваються третього світу. 

Не дарма ж французи купили завод в Пітешті Automobile Dacia SA - робоча сила там удвічі дешевше, ніж в Західній Європі.

В Україні Логан потрапляв в основному з Румунії, але були екземпляри і московської збірки. 

Каталог запчастин Renault Logan 2

Наш покупець віддавав перевагу румунським екземплярам через кращої якості збірки, більш якісні запчастини і непогану антикорозійну обробку.

В Європі Логан першого і другого покоління продається тільки під брендом Dacia. 

Деякі наші водії, отримавши автомобіль з малознайомою румунської емблемою, намагалися міняти її на реношний ромб, причому логотипи продавали навіть офіційні дилери.

Ще одна перевага першого покоління Renault Logan полягала в широкому виборі силових агрегатів. 

  • Були як 8-клапанні бензинові мотори, так і 16-клапанні, можна було купити навіть дизель, а запчастини для бензинових моторів Логан на 70% взаємозамінні. 

  • Коробка передач була всього одна - п'ятиступінчаста механіка.

Двигуни Логан, їх проблеми та запчастини

Найпопулярніші в Україні мотори -

  • 1,4-літровий 75-сильний 8-клапанний мотор K7J; 

  • 1,6-літрові 8 і 16-клапанні мотори потужністю 87 і 102 сили об'ємом 1,6 л обидва (К7М і К4М). 

Хвалять і дизельний двигун К9К потужністю 70 коней. Його модифікацію, форсовану до 85 к.с., в Україні не поставляли.

У бензинових моторів К7М і К4М привід газорозподільного механізму реалізований зубчастим ременем. 

  • Цікаво, що 16-клапанні мотори не так часто вимагають заміни ременя ГРМ і запчастин приводу. 

  • Рено Логан 1,4-літровий 75-сильний 8-клапанний мотор K7J; 1,6-літрові 8 і 16-клапанні мотори потужністю 87 і 102 сили об'ємом 1,6 л обидва (К7М і К4М)

  • Середній період заміни - 45-55 тисяч км, хоча завод рекомендує виконувати заміну після 60 000 км пробігу.

  • 8-клапанні бензинові мотори вимагають регулювання теплового зазору клапанів кожних 50-55 тисяч км, а на 16-клапанному двигуні встановлені гідрокомпенсатори, регулювання їм не потрібна.

Фірмова хвороба Рено Логан - підтікання масла з-під клапанної кришки. Лікується або нанесенням герметика, або купівлею нової якісної прокладки. 

Власники іноді відзначають несправності системи охолодження на обох двигунах, нерідко можна почути про несправності термостата або виході з ладу помпи. Середній термін служби запчастини - трохи більше ніж 50 000 км. 

В цілому двигун К4М вважається найбільш довговічним і ремонтопридатним, капремонт може світити мотору не раніше 300-350 тисяч км пробігу на бензині. 

Якщо ж встановлено газобалонне обладнання, ресурс може знизитися до 200 тисяч км.

Більшість запчастин двигунів Рено Логан К7М і К4М взаємозамінні, вони розрізняються тільки головкою блоку циліндрів, що істотно спрощує ремонт і пошук комплектуючих. 

двигатель Renault Logan

Основні недоліки моторів цього сімейства:

  • висока витрата палива відносно автомобілів інших марок в класі В - по місту Логан проситиме не менше 11 літрів на сотню;

  • необхідна часта промивка регулятора холостого ходу, через кіптяву холості оберти будуть постійно плавати;

  • 8-клапанний мотор вимагає регулювання клапанів кожних 50-55 тисяч км;

  • не можна допускати критичного зносу ременя ГРМ, зустріч поршнів з клапанами в цьому випадку неминуча;

  • при заміні ременя ГРМ доведеться міняти помпу, крім комплекту, до якого входять сам ремінь, ролики, прокладки;

  • електроніка досить надійна, але нерідко виходить з ладу датчик положення колінвала;

  • в моторах К7М часто тече передній сальник колінвала, а щоб до нього дістатися, необхідно розбирати всю передню частину двигуна, включаючи всі запчастини приводу ГРМ;

  • троїння двигуна може бути викликано тріщинами на котушках запалювання або пошкодженням прокладки форсунки.

Трансмісія Рено Логан, проблеми

За замовчуванням на Рено Логан першого і другого покоління встановлювали механічну коробку передач на п'ять ступенів JH3, пізніше вона була замінена на схожу за конструкцією JH5.

  • Претензій до КПП мало. Основна її проблема - підтікання масла через сальники приводних валів і внутрішні ШРУСи. 

Примітно, що завод-виробник наполягає на тому, що масло в коробці міняти не потрібно, тільки після ремонту. 

Відгуки власників Renault Logan 1 і 2 все-таки говорять про необхідність зміни масла кожних 65-70 тисяч км. 

Після заміни помічено більш чітке включення передач і зниження рівня шуму.

У парі з 16-клапанним мотором К4М могла бути встановлена гідромеханічна АКПП DP2

Відгуки про неї суперечливі, а ресурс становить близько 150-160 тисяч км до капремонту. Не надто вражає. 

Тому на вторинному ринку краще вибирати машини з надійною механічною коробкою.

ШРУСи і запчастини зчеплення, як правило, вимагають заміни у міру зносу, а це не менше 150-160 тисяч км в залежності від інтенсивності експлуатації.

Кузовні запчастини, салон Renault Logan

Навіть в першому поколінні кузовні панелі і днище Логана були оцинковані на 40%. 

Обробка проводилася в тих місцях, які найбільш схильні до корозії. 

Причому навіть ті екземпляри, які додатково не оброблялися антикором, не страждають від наскрізної корозії.

Кузовні запчастини Логан

Завод давав шестирічну гарантію на кузов від наскрізної корозії і ті автомобілі, які були зібрані в Румунії, дійсно, позбавлені появи вогнищ іржі.

Недорогі матеріали обшивки салону і прості салонні панелі - наслідок того, що Логан потрібно було втиснути в рамки бюджету. Втім, салон змінювався кілька разів і його не можна назвати застарілим. 

За рівнем ергономіки з інтер'єром цілком можна миритися. Багато водіїв виконують додаткову шумоізоляцію днища і колісних арок, моторного щитка. 

салон логан

  • Правда, двигун починає докучати шумом тільки після 5000 об / хв, а аеродинамічний шум проникає в салон після 120 км / ч.

Багажник Renault Logan отримав корисний об'єм 510 літрів. З огляду на, що спинки задніх сидінь складаються в пропорції 40/60, простір вантажного відсіку завжди можна збільшити вдвічі.

Проблеми ходової і підвіски Логан

Рено Логан першого і другого поколінь побудований на модульній платформі В, яку він ділить з десятком автомобілів Рено і Ніссан - Renault Modus, Symbol (рульове управління), Меган (КПП і зчеплення), Nissan Micra, Renault Clio (передня підвіска) і багатьох інших.

Передня підвіска типу Макферсон, телескопічна амортизаторна стійка з пружиною на нижніх важелях на сайлентблоках. 

Задня підвіска - напівзалежна на торсіонній балці. Поломку підвіски в основному пов'язані з експлуатацією на поганих дорогах.

Дачія Логан змінюють такі запчастини: кульові опори; сайлентблоки передніх ричагів і підрамника; можливо, сайлентблоки задньої балки;

Ремонт підвіски буде актуальним вже після 40-45 тисяч пробігу. В першу чергу на таких пробігах змінюють такі запчастини:

  • кульові опори;

  • сайлентблоки передніх важелів і підрамника;

  • можливо, сайлентблоки задньої балки;

  • передні амортизатори могли витримати близько 50-60 тисяч пробігу.

  • такий же ресурс і у ступичні підшипників спереду, задні ходять довше;

  • максимальний ресурс стійок стабілізатора (на машинах, де він встановлений) близько 30 000 км.

Цікаво, що в найдешевших комплектаціях стабілізатор поперечної стійкості відсутній як такий, хоча місця його установки збереглися. 

Тому багато власників самостійно ставили штангу стабілізатора, втулки і стійки стабілізатора із запчастинами з ремкомплекта для поліпшення керованості.

Рено Логан передні амортизатори могли витримати близько 50-60 тисяч пробігу. такий же ресурс і у ступичні підшипників спереду, задні ходять довше; максимальний ресурс стійок стабілізатора

Renault Logan досі залишається однією з найпопулярніших машин на вторинному ринку в Україні. 

У вересні 2020 року було презентовано Логан третього покоління. Він переїхав на нову платформу CMF-B і став довшим на 36 мм

У моторному лінійці залишили тільки літрові турбомотори на бензині потужністю від 90 до 100 сил і трициліндровий атмосферний бензиновий мотор потужністю 60 сил. 

Дизельний двигун з лінійки прибрали. В Україні новий Renault Logan 3 буде представлений найближчим часом офіційно.

логан 3

Загальний опис Рено Логан

Розробка народного автомобіля була розпочата ще в кінці 90-х років минулого століття, а перший передсерійний екземпляр показали вже у 2004 році. 

Машину зібрали на спеціально для цього купленого заводі в Румунії. Перед розробниками стояло головне завдання - не перевищувати позначку $ 6.000 на ринку.

Частково французам це вдалося, оскільки навіть на ринку України перше покоління Логана можна було купити за $ 7400 з салону. Включаючи митні збори.

Вписатися в цей бюджет було непросто. Розробники економили буквально на всьому. 

логан 2

Втім, покупець не сильно страждав від цього, за такі гроші тоді можна було купити тільки новий Деу Сенс в мінімальній комплектації.

Цьому автомобілю пророкували зоряне майбутнє і величезні тиражі. Попри складний період у світовій економіці, Renault Logan дійсно не підвів своїх творців. 

У всякому випадку, це стосується тиражу - з 2004 року було випущено більше мільйона примірників на світовий ринок.



Підбір по назві

.