Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Пн-Пт 9:00-18:00 / Сб 9:00-14:30

Запчастини Равон Р2 Шевроле Спарк (Ravon GM R2 Chevrolet Spark)

Сортувати за:
По популярності
Ціна (по зростанню) Ціна (по спаданню) Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу
25199843-GM
2691
95193258-GM Uzbekistan
2490
95132289-GM Узбекистан
868
25199831-GM
2680
42620261-GM Узбекистан
1904
13500113-General Motors
197
25188099-General Motors
3848
13506854-General Motors
11271
13586273-General Motors
21574
25191164-GM Uzbekistan
3989
95235190-GM
2165
25195375-GM Uzbekistan
159174
96844217-GM Узбекистан
508
96687021-GM Uzbekistan
9788
95961342-GM Узбекистан
1008
55702167-General Motors
329
95154454-General Motors
475
95961341-GM Узбекистан
1698
95214450-GM Узбекистан
1609
GRP505-GM Узбекистан
1386
42355637-GM Узбекистан
506
95214449-GM Узбекистан
1609
95218113-GM Узбекистан
155
42441582-GM Узбекистан
9296
96688383-General Motors
643
95087747-GM
1386
95016239-General Motors
2736
96838908-GM
945
95212187-GM
1060
95910193-GM
467
96686855-GM Узбекистан
293
94579127-General Motors
586
96682602-General Motors
158
42554040-GM
2438
94563593-General Motors
47
96688389-GM
326
25191257-General Motors
914
42366121-GM Узбекистан
6805
95463192-General Motors
1322

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 76

Равон Р2 – нове слово узбецьких автовиробників

Міський хетчбек А-класу, а саме таким автомобілем Равон Р3 постав перед покупцями в 2015-му році, є практично точною копією Chevrolet Spark 3-го покоління.

Причому не тільки в зовнішньому вигляді, але і в більшості взаємозамінних запчастин гідної якості і з прийнятною цінником

В Україні Ravon R2 з'явився вже у 2016-му, продаючись паралельно зі своїм старшим братом аж до появи четвертого покоління останнього.

З метою уникнути внутрішньокорпоративної конкуренції, відбулися зміни в доступних вітчизняному покупцеві комплектаціях Спарк.

Оригінальні запчастини РАВОН Р2

  • Наприклад, якщо в модельному ряду доступних Шевроле залишився тільки варіант з двигуном 1,0 літра (раніше була доступна і комплектація з двигуном 1,2), то більш потужний силовий агрегат пропонувався вже тільки на Равон Р2.

Те ж саме відноситься і до коробок передач: механіки на узбецькому хетчбек немає, тільки чотириступінчастий автомат. В той час, як на Chevrolet Spark були доступні механічна 5-ступінчаста КПП і варіатор.

Саме в цьому і криються найбільші відмінності між цими близнюками: у разі необхідності ремонту цих вузлів, запчастини від одного жодним чином не підійдуть до другого.

Дебют в Україні виявився більш ніж успішним.

А-клас традиційно не користується високим попитом в нашій країні, але вже перший рік продажів показав, що розмір – не головне.

Так, за підсумками 2016-го R2 стає лідером у своєму сегменті: було продано 285 автомобілів, що склало 45,24% всього ринку.

В 2017-му модель і зовсім займає 8-ю сходинку загального рейтингу найпопулярніших авто в Україні з показником 1601 проданий примірник, що склало майже два відсотки від загального числа всіх реалізованих автомобілів. Більш ніж приголомшливий успіх.

У 2018-му році був проведений невеликий рестайлінг, результатом якого став передній бампер нового типу з зміненими декоративними гратами і протитуманними фарами меншого розміру. У такому вигляді Равон Р2 випускається і по сьогоднішній день

Очікування і реальность Ravon R2

Якщо говорити про зовнішність, то навіть з появою нової генерації Spark, Равон Р2 не виглядає поруч з ним якимсь пережитком минулого.

Це цілком сучасний і симпатичний малюк, який втілив в собі більшість розробок автомобільної інженерії нашого часу.

  • Автомобіль малий як зовні, так і всередині. При габаритах 3640х1597х1552 мм на особливо просторий салон розраховувати не доводиться.

Таке невелике знецінення цілком порівнянно з більш іменитими марками, що саме по собі говорить про те, що Равон Р2 – дійсно надійний, якісний і практичний міський автомобіль з хорошою репутацією, високим попитом, відмінною ремонтопридатністю: ніяких проблем з покупкою запчастин немає ні у одного з власників цієї моделі.

Таке невелике знецінення цілком порівнянно з більш іменитими марками, що саме по собі говорить про те, що Равон Р2 – дійсно надійний, якісний і практичний міський автомобіль з хорошою репутацією, високим попитом, відмінною ремонтопридатністю: ніяких проблем з покупкою запчастин немає ні у одного з власників цієї моделі.

І якщо попереду якимось чином більш-менш зручно можна розміститися ззаду буде зручно хіба що дітям. Невеликий і багажник – 170 літрів, чого вистачить не більше ніж на кілька пакетів з супермаркету.

Комплектацій всього три –

  • Комфорт,
  • Оптимум
  • і Елегант.

РАВОН Р2 – нове слово узбецьких автовиробників

Відмінності між ними полягають у наявності або відсутності борткомпьютера, електрорегулювання дзеркал, парктроника, обігріву передніх крісел, рейлингов на даху, а також у кількості подушок безпеки (від 2 до 6), колонок аудіосистеми (2 або 4) і в оформленні інтер'єру і екстер'єру (хромована решітка, дзеркала та ручки в колір кузова, поліровані або хромовані вставки на передній панелі).

До лакофарбового покриття і якості збірки претензії пред'явити складно. Кузовні панелі грунтують спеціальним матеріалом з додаванням цинку. Товщина ЛКП Рейвон – не менше 40-50 мкм, а нижньої кромки і днища – 300 мкм.

Але відколи від каміння краще підфарбовувати щоб уникнути появи вогнищ корозії. Та й додаткова антикорозійна обробка не буде зайвою.

Двигун і особливості Шевроле Спарк

На користь приналежність машини до категорії сіті-карів говорить не тільки її малий розмір, але і досить верткий характер. 85-сильного силового агрегату цілком вистачає для динамічної їзди по вулицях, бадьорого старту, впевненої поведінки в щільному потоці.

16-клапанний двигун з автоматичним розподілом фаз об'ємом 1,248 літрів розвиває максимальну потужність при 6400 оборотів в хвилину.

відноситься до серії S-TEC II, яка добре відома по автомобілів Шевроле Спарк і Авео (1,2 л), Деу Матіз (1,0 л), Джентра (1,5 л) та іншим.

Каталог запчастин Рейвен Р2 - Амортизатори, Прокладки, Свічки, Колодки, Датчики

Не Можна сказати, що мотор Р2 точно такий же, як перераховані вище. Так, конструктивно вони однакові, по надійності – ідентичні, але є суттєві особливості, які дозволяють стверджувати, що далеко не всі запчастини до них аналогічні і взаємозамінні.

  • На відміну від своїх родинних силових агрегатів, Рейвон у своїй конструкції має гидрокомпенсаторы і фазообертачі. А ось клапана EGR в ньому немає.
  • Серед найбільш поширених проблем можна назвати хіба що підтікання масла через різні прокладки.
  • Лікується або протяжкою болтів (на нових авто) або заміною самих прокладок.
  • Бувають проблеми з навісним обладнанням.
  • Наприклад, поломки котушок запалювання, підшипників генератора або помпи, вихід з ладу свічок. Однак системними такі несправності назвати не можна, а більшість з них усуваються покупкою якісних і недорогих аналогів.
  • Особливістю конструкції можна назвати вузькі масляні канали, які легко забиваються при використанні неякісних мастильних матеріалів.
  • Фахівці автосервісів рекомендують виконувати заміну масла з повною промиванням системи.
  • А фільтруючі елементи при цьому використовувати тільки ті, які мають спеціальну сертифікацію виробника. Їх можна підібрати в нашому інтернет магазині.
  • Завдяки чавунного блоку двигун не боїться великих навантажень і високих температурних режимів. Але з-за алюмінієвої головки не рекомендується зловживати його зайвим кип'ятінням.
  • Великий плюс в конструкції мотора; привід ГРМ ланцюгом. Вона рідко виходжує менше 150 000 км, а наявність гідрокомпенсаторів виключає необхідність проводити регулярну регулювання зазорів клапанів.
  • В цілому весь догляд за силовим агрегатом до появи необхідності його перебирати (а це настає при 200-250 тисяч км пробігу) зводиться лише до заміни масла, фільтрів (регламент – кожні 15 000 км масляний і 30 000 - паливний), свічок і при необхідності – датчиків.
  • Але якщо з якихось причин доведеться ремонтувати двигун раніше, всі запчастини до нього є в наявності і не відносяться до категорії дорогих порівняно з іншими однокласниками.

АКПП Р2 та її експлуатація Равон Р2

Помірним апетитом автомобіль похвалитися не може: близько 8 літрів по місту.

Виною цьому – щодо старенький чотириступінчастий "автомат" Aisin AW 80-40LE, який просто не здатний забезпечити оптимальний витрата досить потужному для малюка двигуну.

Зате його наявність у всіх комплектаціях говорить про те, що ми маємо справу з чистим представником міських автомобілів малого класу з енергоємною підвіскою, компактними розмірами та помірною вартістю обслуговування з великим вибором якісних запчастин.

експлуатація Равон Р2

  • Ця автоматична коробка так само відома за деякими японським малолітражках.
  • Але на Равоне Р2 із-за особливостей конструкції системи охолодження вона працює з властивими тільки цьому хетчбеку дивацтвами.
  • З-за того, що теплообмінник коробки встановлений в основному радіаторі системи охолодження, масло в АКП прогрівається дуже повільно.
  • А непрогріті «автомати» працюють не зовсім коректно. Наприклад, на даній моделі це проявляється в тролейбусному гулі, який зникає в міру досягнення робочої температури (85-90 градусів) і кілька задумливому перемиканні.
  • У зв'язку з цим рекомендовано трохи прогрівати мотор (і як наслідок – коробку) навіть влітку. Взимку ж час прогріву і зовсім має становити від 10 до 15 хвилин.
  • Ще однією особливістю Ravon R2 можна назвати перелив трансмісійного масла з заводу. Це зустрічається практично на всіх машинах.
  • Рекомендується після покупки обов'язково зробити перевірку рівня. Виконується вона на заведеному і прогрітому моторі в положенні АКПП через спеціальний контрольний отвір.
  • Саму заміну масла за регламентом проводять один раз в 75 000 кілометрів.
  • Проте, як і у всіх автоматах повністю його можна злити при знятті піддону. А колишні власники цього міського хетчбека рекомендують робити неповну заміну на половині цього пробігу.
  • Особливих клопотів коробка передач при експлуатації не доставляє. Цей японський агрегат надійний і довговічний.
  • Його ремонт – рідкісний випадок, а запчастини, які знадобляться для її обслуговування – це прокладка піддону, масляний фільтр АКПП і шайба олійною пробки.

Ходова частина Равон 2

З налаштуваннями ходової частини варто відзначити головне: вона змінювалась під якість нашого дорожнього покриття. Всі його нерівності не доставляють підвісці особливих неприємностей.

Амортизатори, колодки, кермові наконечники і тяги цілком здатні відслужити від 50 до 70 тисяч кілометрів

  • Зате жорстка підвіска не додає машині комфорту. А потрапляння в більш серйозні вибоїни може навіть нашкодити підшипникам маточини.
  • Амортизатори цілком здатні відбігати до 50 000 км, і зазвичай виходять з ладу одночасно з верхніми опорами.
  • Є аналоги, які можуть дещо збільшити цей пробіг.
  • Ресурс елементів ходової досить великий.
  • Наприклад, кермові наконечники і тяги цілком здатні відслужити від 50 до 70 тисяч кілометрів. А для їх заміни рейку знімати не потрібно.
  • Слабке місце підвіски – стійки стабілізатора.
  • Втім, це теж традиційно для більшості невеликих бюджетних автомобілів при експлуатації на наших дорогах.
  • Серед найбільш часто мінливих запчастин варто згадати гальмівні колодки, ресурс яких не перевищує 30 000 км.
  • А при другій заміні, швидше за все, доведеться міняти гальмівні диски.
  • Більш детальний об'єктивний аналіз надійності автомобіля зробити складно.

Більшість Равон Р3 не проїхали ще й ста тисяч кілометрів.

А цей термін машина відбігає без проблем. До того ж, буде ще й на гарантії.

Але якщо робити висновки на підставі досвіду експлуатації Шевроле Спарк, то з цим маленьким і вертким міським хетчбеком проблем буде мало.

В якості резюме

Повернувшись в Україну у червні 2019-го після невеликої перерви, бренд як і раніше представлений новими Ravon R2, стартова ціна на які починається з 240 000 гривень (за базову комплектацію).

До речі, на вторинному ринку двох-трьох річна машина буде коштувати дешевше максимум на 20-30 відсотків.

Ravon R2, стартова ціна на які починається з 240 000 гривень (за базову комплектацію).

Таке невелике знецінення цілком порівнянно з більш іменитими марками, що саме по собі говорить про те, що Равон Р2 – дійсно надійний, якісний і практичний міський автомобіль з хорошою репутацією, високим попитом, відмінною ремонтопридатністю: ніяких проблем з покупкою запчастин немає ні у одного з власників цієї моделі.



Часті питання по запчастинах на Равон Р2 Шевроле Спарк

✅ Які запчастини Равон Р2 Шевроле Спарк вважаються найдешевшими?

Серед запчастин на Равон Р2 Шевроле Спарк, які купуються найчастіше, найбільш дешевою вважається ремінь кондиціонера

✅ Які запчастини на Равон Р2 Шевроле Спарк відносяться до преміум-сегменту і вважаються найдорожчими?

До преміум-сегменту серед запчастин на Равон Р2 Шевроле Спарк за вартістю можна віднести Фільтр масляний АКПП

Підбір по назві

.