☎ 093-170-41-80
☎ 050-800-80-22
☎ 067-757-57-95
✔ Професійний
✔ Підбір запчастин
Пн-Пт 8:50-19:00 / Сб 9:00-17:00 ➤ ТМ "АЗІЯ-ЦЕНТР" в Україні це
➤ 100% гарантія відправки товару!
КошикВи вибрали: 0 товарів
Підписка на блог
Ваше ім'я*

Email*



Запчастини Рейвон Р3 (Ravon R3)

Все
Сортувати за:
По популярності
Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу
Вигляд:    плитка    список
Уплотнение

24100002-General Motors

525
Бампер передній Ravon R3

42453226 GAZ-GM Узбекистан

4403
Бампер передній Ravon R3

42453226 GAN-GM Узбекистан

4403
Бампер передній Ravon R3

42453226 GK2-GM Узбекистан

4403

1 2 3

Равон Нексія Р3: не нове, але ще не забуте старе

Виявивши в назві добре знайоме ім'я Nexia, мимоволі виникає думка про те, що перед нами – нове покоління самого довгограючого автомобіля марки Деу, який свого часу вважався досить популярним бюджетним седаном в нашій країні. Однак, першого погляду на Равон Нексія Р3 достатньо, щоб зрозуміти: нас вводять в оману.

  • Ravon Nexia R3, прем'єра якого відбулася в 2015-му, не є ні повноцінно новим, ні навіть перелицьованим автомобілем від узбецьких автовиробників. Перед нами – давно знайомий і знятий з виробництва Шевроле Авео Т250 в кузові седан, але з передньою частиною – від однойменного хетчбека.

Запчастини Равон Нексія Р3

Цей хід Уздеу (з липня 2019-го - UzAuto Motors) під маркетинговим керівництвом фахівців з Дженерал Моторс успішно апробував на Деу Джентра, яка представляла собою точну копію седана Шевроле Лачетті з «хэтчбековским» особою.

  • Такий хід дозволяв домогтися зниження вартості багатьох запчастин (за локалізації виробництва), і запропонувати популярний колись автомобіль за прийнятну ціну.

Однак, Р3 навіть не знахідка узбецьких фахівців: вперше автомобіль з такою солянкою в оформленні екстер'єру був показаний у 2013-му році під ім'ям ЗАЗ Віда. Це була рестайлінгова версія українського автомобіля, який, втім, в серію так і не пішов.

UzAuto Motors довів-таки цю ідею до логічного кінця, в результаті чого і була представлена Равон Нексія Р3 – вона ж суміш седана і хетчбека Авео, вона ж – фейсліфтінговий ЗАЗ Види з незначними змінами: інший значок на решітці радіатора і власні протитуманні фари в бампері.

Власне саме присутність на українському ринку вітчизняної копії нової Нексія не дозволило Ravon в 2016-му році запропонувати цю модель вітчизняному покупцеві. Це було б конфліктом внутрішніх інтересів для самого Джі-Ем.

А коли на Запорізькому автозаводі виробництво остаточно припинилося, то в другому пришесті (з літа 2019-го) цей седан з'явився в модельному ряду компанії і для українського споживача.

Купити запчастини Равон Нексія Р3

З одного боку, такий обман з боку виробника дещо пригнічує, а з іншого – автомобіль перед нами абсолютно знайомий, всі його слабкі хвороби відомі, конструкція – проста і легко піддається ремонту, а наявність великої кількості запчастин за низькими цінами зробили Равон Нексія Р3 цілком непоганим варіантом для покупки невеликого (клас «А») практичного і недорогого автомобіля.

Саме комплектуючих для його змісту і присвячений цей розділ інтернет-магазину ТМ «Азія-Центр».

Відмінності і особливості Равон Нексія Р3

У зовнішності цього седана вже немає нічого незрозумілого, але ось саме застосування головної оптики (а з нею – іншого бампера і передніх крил) принесло деяке пожвавлення в екстер'єрі Равон Нексія Р3.

Начебто – той же Авео, але посвіжілий, як мінімум, при погляді спереду. Така оптика кілька роздутому за пропорціями малюкові припала дуже ДО РЕЧІ. І це – без використання унікальних тільки для цієї моделі запчастин кузова!

Запчастини Равон Нексія Р3 дешево купити в інтернеті

Немає особливих змін і всередині. Єдина відмінність від Авео-Види – доступність опції двоколірного оформлення салону.

  • Панель приладів, деталі оздоблення інтер'єру, кнопки управління на центральній консолі – все це залишилося без змін. І в цьому є свій плюс: для ремонту не потрібно переживати про наявність запчастин саме Ravon.

Все відмінно підійде від вищезазначених автомобілів, і можливо навіть буде кращої якості.

Втім, якраз якість збірки у Нексія Р3 не так кульгає, як у її української сестри.

Так, бувають і тут не дуже якісно підігнані елементи, але це скоріше рідкість, ніж правило. На диво все зібрано добротно і якісно. Те ж саме стосується і зовнішньої забарвлення.

  • А ось шумоізоляцію, як і корозійну обробку, зробити все-таки доведеться. Особливо – в колісних арках, в районі багажника і моторного відсіку.

Але робити це потрібно швидше локально: всі видимі ділянки днища оброблені непогано і якісними матеріалами.

Одним словом, Равон Р3 не став жалюгідною подобою Авео, а представив собою досить добротно зроблену копію істотно меншій вартості. І якщо зовні відмінностей майже не помітно, то ось всередині їх набагато більше.

Двигун і коробки передач Равон Нексія Р3

Однією із головних болів Авео Т250 і Виду для їх власників були мотори. Незважаючи на свою приналежність до Шевроле, їх родовід починається в Китаї, і зовсім не може похвалитися високою надійністю. А ось Нексія Р3 в цьому питанні зробила крок далеко вперед.

В якості рушійної сили тут використовується досить не старий двигун об'ємом 1.5 літра з 16 клапанами.

І хоча в комплектації у корейсько-українських варіантів цієї моделі в гамі так само присутній аналогічний двигун, це – два різних силових агрегату.

Равон Нексія Р3 використовується досить не старий двигун об'ємом 1.5 літра з 16 клапанами.

Його походження сягає корінням у США, а конкретніше – в GM. Він належить до лінійку малолітражних моторів, які встановлювалися на багато компактні автомобілі виробника під різними брендами – Chevrolet, Holden, Vauxhall, Opel та інші.

Більше того: саме цей силовий агрегат встановлюється на Ravon R4 і Джентра (знято з виробництва).

Так чи варто говорити про те, наскільки зручно фахівців автосервісу обслуговувати різні моделі компанії з одним і тим же силовим агрегатом?

Не кажучи вже про взаємозамінність запчастин і можливості більш якісно забезпечувати їх постійну наявність.

Великим плюсом цього мотора є наявність в приводі ГРМ надійною і довговічною ланцюга. Це дає можливість звести обслуговування цього вузла до мінімуму-як за часом, так і за своїми витратами.

А ось відсутність гідрокомпенсаторів змусить зайвий раз проводити регулювання теплових зазорів клапанів.

До речі, ця операція на цьому моторі – досить трудомістка (потрібно повністю знімати распредвали), а, отже – і дорога.

Хоча, мабуть, це єдиний мінус силового агрегату Равон Нексія Р3.

  • Регламентна заміна масла проводиться один раз в 15 000 км. В разі суворих умов експлуатації, наприклад, у таксі – один раз в 10 000.

Не любить мотор і перегріву. Конструктивно він має чавунний блок (стійкий до великих навантажень) і алюмінієву головку. Саме через останню за температурою охолоджуючої рідини краще стежити.

  • Ще одним колосальним відмінністю від ЗАЗ Віда (і навіть від Авео) це можливість придбання Равон Нексія Р4 з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач.
  • Вона, до речі, теж від Ravon R4 (точніше – це коробка GM 6T30) і відмінно обкатана на інших моделей Дженерал Моторс.

Запчастини Равон Р3

До неї питань практично не виникає: при регулярній заміні масла (75 000 неповна і 150 000 – повна), правильної експлуатації вона відпрацює весь термін служби автомобіля.

Ну, хіба що доведеться поміняти шестерні п'ятої і шостої передач, які купити можна і в нашому інтернет магазині.

Взагалі до неї запчастин для ремонту особливих не знадобиться: трансмісійна рідина, масляний фільтр і прокладка піддону.

Є в Ravon Nexia R3 і механічна КПП з п'ятьма передачами. Теж аналог такий для Равон Р4. Слабких місць в ній немає, передачі включаються відмінно, якщо при складанні не порушили порядок укладання тросів приводу механізму вибору передачі.

Зазвичай це відбувається на самому заводі. Але проблема не носить регулярного характеру. Отже, переживати про неї при покупці не варто.

Навіть якщо і виявиться така несправність, запчастин для ремонту не знадобитися, а робота виконується по гарантії на авторизованому сервісі.

Равон Нексія Р3

  • Заміна масла в механічній коробці проводиться при пробігу 105 тис. км, а е виконується зазвичай при 8.

Стільки ж може пройти і зчеплення, тому клопоту по догляду з механікою немає ніяких.

Ходова Равон Нексія Р3 – без змін

Ходова частина залишилася практично без змін. Вона така ж збита і туга, що відразу передається на кузов при проїзді нерівностей на середніх швидкостях. А ось на великих і малих легкі вибоїни і ямки ковтаються без проблем.

Найслабшим місцем традиційно вважаються стійки і втулки переднього стабілізатора. У цьому немає нічого дивного: конструкція залишилася незмінною, і навіть установка аналогових запчастин не додасть цього сайту довговічності.

Шарові опори, кермові наконечники рульових тяг, Шруси і підшипники маточин без проблем виходжують термін і в два рази більший.

Багато в чому це залежить від стилю їзди і умов експлуатації, але 40 000 км – це для них не межа.

З-за жорстких параметрів ходової частини не всім подобається робота штатних амортизаторів: створюється відчуття, що їх пробиває. Але служать вони до виходу з ладу не менше 50 000 км.

А якщо є бажання зробити свій Ravon Nexia R3 м'якше – запропонуємо вам на вибір аналогові від відомих виробників.

Задня проблема проблем не доставляє: балка кріпиться надійно, і всі її вузли служать довго. Єдиний.

Що потрібно знати тим, хто зважиться придбати цей седан, але не знайомий з Авео – задні сайлентблоки в балці не перепрессовываются!

Або покупка всього вузла в зборі, або підбирайте аналоги.

Що пропонує Ravon Nexia R3 і чи варто його купувати

Автомобіль в такій комплектації двигуна і коробок вийшов навіть надійніше, ніж Шевроле Авео.  Часта заміна всіляких датчиків пішла, як проблема, назавжди: вони, звичайно, виходять з ладу, але це не трапляється катастрофічно часто.

Равон Нексія Р3 став вдалою копією відомої моделі, яка по своїм можливостям перевершила прообраз.

Що пропонує Ravon Nexia R3 і чи варто його купувати

Цікавіше сталі і комплектації. Їх чотири, а базова включає в себе наявність

  • АБС,
  • ЕСЦ,
  • датчик тиску шин,
  • гідропідсилювач,
  • дві подушки безпеки,
  • дитячі кріплення «ізофікс»
  • і аудіосистему.

І все це– при ціні менше, ніж в 10 000 доларів.

Наявність запчастин для ремонту і обслуговування теж не викликає занепокоєння: в інтернет магазині ТМ «Азія-Центр» великий запас комплектуючих оригінального та ліцензійного виробництва.

Їх вартість порівняно з конкурентами – досить демократична. А знайома конструкція автомобіля дозволить ремонтувати Ravon Nexia R3 практично в будь-якому автосервісі.



Новини

Китайська БОМБА Geely FY11, перший конкурент БМВ Х4 Китайська БОМБА Geely FY11, перший конкурент БМВ Х4

Нарешті це сталося! Китайська компанія Geely Automobile представила глядачам абсолютно нову модель автомобіля, яка стала новим, абсолютно не схожим на всі попередні, поколінням у всьому модельному ряду не тільки компанії, але і всього китайського автопрому....

Який радіатор пічки краще гріє алюмінієвий або мідний? Який радіатор пічки краще гріє алюмінієвий або мідний?

Одним з важливих елементів, що забезпечує комфорт і безпеку пересування на будь-якому автомобілі є його обігрівач салону. Це ціла спеціальна система, що забезпечує нормальну температуру повітря в салоні, а також обдув стікол. І головною складовою частиною цієї системи є радіатор....

.