Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
Українська марка Равон у виробництві своїх автомобілів пішла второваним китайськими колегами шляху клонування відомих моделей.
З однією тільки різницею: робиться це цілком легально і є спланованою стратегією розвитку бренду з боку своїх власників – американської корпорації GM.
Седан С-класу Ravon R4 не став винятком.
Представлений в 2016-му році для зовнішніх ринків, він став точною копією Шевроле Кобальт зразка 2011-го року. І багато в чому саме цей факт став причиною його успіху.
Його конструкція не стала сюрпризом для вітчизняних фахівців автосервісу, а багато запчастини як мінімум є ідентичними з іншими представниками цього класу, що випускаються GM.
Вітчизняний споживач зміг познайомитися з автомобілем все в тому ж 2016-му році. Равон Р4 зайняв нішу між Авео і Круз, пропонуючи досить непоганий набір в різних комплектаціях.
Спочатку модель Шевроле Кобальт створювалася для Європи, як конкурент бюджетному Рено Логан.
У цій же ролі він потрапив і на український ринок. І варто зазначити, що з поставленим завданням Р4 впорався успішно, якщо ще й врахувати, що вартість запчастин на нього істотно нижче, ніж у конкурентів.
Вже в 2017-му році він займає одне з лідируючих місць по рівню продажів.
Седан став найдоступнішим авто в класі з автоматичною коробкою передач. 2018-й так само повинен був стати досить успішним, але розпочата проти Равон тяжба змусила Р4 поряд з іншими моделями компанії зникнути з вітчизняного ринку.
Через рік Ravon знову з'являється в Україні. А R4 стає одним з чотирьох автомобілів, пропонованих українському споживачеві.
Комплектації залишилися без змін. Зате трохи підросла ціна: компанія позбулася більшості державних дотацій, і вартість нового автомобіля довелося коригувати.
Тим не менш, Равон Р4 і сьогодні бачиться, як цікавий варіант для тих, кому потрібен простий, але практичний автомобіль за невеликі гроші.
Розвинена мережа сервісних центрів і доступні ціни на запчастини Шевроле Кобальт, які інтернет магазин ТМ «Азія-Центр» і представляє в цьому розділі нашого каталогу, ставлять його на одну з перших позицій за привабливістю серед бюджетних авто С-класу.
Автомобіль для свого класу – великий, місткий і досить комфортний. Усередині оброблений недорогим, але добротним пластиком з гарною якістю підгонки: навіть після декількох років експлуатації скрипіти нічого не буде.
В обробці зачепитися оком особливо нема за що, хіба що панель приладів виглядає дещо незвично.
Вона являє собою велике коло спідометра, праворуч від якого розташувався великий багатофункціональний дисплей.
Дуже незвичайне рішення, яке часто застосовується на скутерах. Однак користуватися їй зручно, всі потрібні показання зчитуються легко.
Пухка центральна консоль, видатна дещо вперед, не виглядає архаїчно, але і шедевром дизайнерської думки її не назвеш.
На ній розташувалося управління магнітолою і кліматичною установкою. До речі, в деяких комплектаціях доступний кондиціонер і підігрів сидінь.
Ззаду місця досить багато, якщо пам'ятати, що це седан граничного сегмента класу «З». Трьом дорослим пасажирам тут буде цілком комфортно.
А ось що по-справжньому вражає – так це обсяг багажного відділення. Тут він найбільший в класі і становить 545 літрів.
Зовні Шевроле Кобальт Равон Р4 теж виглядає досить спірно. Загальні лінії створюють враження кілька роздутого кузова з закругленими лініями обводу.
Під певним ракурсом можна навіть помітити спорідненість з Шевроле Авео перших генерацій.
Фари головного світла – великі, з хорошим рівнем освітлення дороги. Задні ліхтарі виконані в американському стилі, з підкреслено роздільними функціональними блоками.
А ось чим кузов дійсно може порадувати – так це відмінним рівнем підгонки кузовних деталей, непоганим якістю фарбування і антикорозійної обробки.
Єдині місця, де її замало – це приховані порожнини, колісні арки, місце за паливним баком. Останній, ДО РЕЧІ, виготовлений з пластику і поява на ньому слідів іржі просто виключено.
Мінімальні доопрацювання, які доведеться зробити власнику після покупки – це провести додаткову шумоізоляцію (арки, місце під заднім диваном), «промовилить» скрытее порожнини і, мабуть, на цьому все – проблем з кузовом не передбачається.
При необхідності запчастини на нього чекати не доведеться: в наявності є практично все.
Силовий агрегат покладається машині всього один – це бензинова рядна четвірка серії S-TEC II.
Аналогічна ставиться і на інші моделі компанії за винятком деяких відмінностей, у тому числі – і в обсязі.
У нашому випадку він становить 1,5 літра (1485 куб. см) при потужності 106 к. с., яку мотор розвиває вже при 5800 об. хв.
Особливих нарікань до моторів Равон Р4 немає. Єдині скарги, які надходять на його адресу – це часта заміна переднього сальника коленвала, а так само ненадійна прокладка клапанної кришки. Мабуть це все додаткові витрати, які доведеться нести в процесі експлуатації.
Зустрічаються непоодинокі факти забруднення дросельної заслінки, що виражається у плаванні холостих обертів. Чистка ситуацію виправляє надовго, а проводиться легко власними силами.
В цілому мотор вже добре відомі вітчизняним майстрам автосервісів: точно такий же силовий агрегат встановлюється на моделі Деу Джентра.
Проблем з ремонтом і обслуговуванням не буде, запчастини для будь-яких видів робіт завжди є в наявності.
Коробок передач до Р4 належало цілих дві. На вибір покупцеві пропонувалися як механічна п'ятиступінчаста, так і автоматична з можливістю ручного перемикання з шістьма передачами. Агрегати показують різну динаміку, апетит, але не дуже істотно.
Єдиним мінусом вважається знос шестерень 5 і 6 передач (запчастини для заміни є в наявності).
Однак раніше, ніж після пробігу в 200 000 це ще не відбувалося.
Ми б рекомендували знімати коробку (повна заміна, заміна фільтра, перевірка стану всіх механізмів і запчастин) не пізніше, ніж через 150 000 пробігу – як вказано для Шевроле Круз.
Після ретельного аналізу ситуацій виникнення проблеми, рішення, швидше за все можна знайти в регулюванні тросів приводу механізму управління КПП. Тут він здійснюється тросами, які повинні бути встановлені в строгому порядку.
Зчеплення на механіці теж досить довговічне, і пробіг 100 000 км виходжує вільно. У нас ви можете підібрати непогані аналоги цих запчастин (кошик, ведений диск зчеплення, вижимний підшипник) за доступними цінами.
Масло у механічною КПП вимагає уваги 8 (105 000 км).
Незалежно від того, який тип КПП ви виберете, особливих проблем з їх обслуговуванням не буде.
Досить надійні коробки Шевроле Кобальт з хорошим ресурсом, але недешевими оригінальними запчастинами.
І аналоги є не на все – треба ретельно добирати, що вам завжди допоможуть зробити наші консультанти.
Саме проведення ходової частини можна назвати більш ніж задовільним. Ямки і вибоїни машина проковтує легко.
І навіть не особливо турбуючи пасажирів і водія. А ось через горби переїжджає вже з відчутним баханням: дає своє жорстка підвіска.
Втім, ця жорсткість цілком непогано позначається на довговічності всіх запчастин ходової частини.
Так, рідні амортизатори легко виходжують по 50-60 тисяч, а їх підібрані аналоги і здатні на більше.
Кульові опори і стійки стабілізатора при нормальній їзді пробіжать не менше 40-50 тисяч кілометрів.
А ось «неоригінали» хоч і коштують дешевше, але майже вдвічі поступаються рідним запчастинам GM на Равон Р4 по витривалості.
Сайлентблоки, важелі й елементи задньої підвіски (ззаду встановлена напівзалежна балка) здатні пройти і того більше – до 100 000 км.
Рульові ж наконечники по терміну служби знаходяться десь посередині між кульовими опорами і сайлентблоками задній подвескв.
Можна сміливо сказати, що ідея запропонувати недорогий, практичний, але простий автомобіль в конкуренцію Логанам цілком вдалася.
Назвати красивим Равон Р4 не можна, але він вийшов цілком оригінальним і пізнаваним. Недорогі запчастини на Шевроле Кобальт, простота конструкції і доступність будь-яких комплектуючих для ремонту (ТМ «Азія-Центр» завжди в наявності великий вибір) роблять його вельми привабливим для покупки.
Сьогодні автомобіль можна придбати не тільки на вторинному ринку, але і в офіційного дилера. Різниця у вартості при цьому (в залежності від року випуску) складе від 20 до 30 відсотків.
Проте варто не забувати, що більшість Ravon R4 мають пробіг навіть менш ніж 30-40 тис. кілометрів, що при середньому ресурсі його вузлів та агрегатів зовсім небагато.
✅ Які запчастини Равон Р4 Шевроле Кобальт вважаються найдешевшими?
Серед запчастин на Равон Р4 Шевроле Кобальт, які купуються найчастіше, найбільш дешевою вважається підлокітник R4
Здравствуйте. Скажите пожалуйста задние подкрылки на шевроле кобальт 2021 года, есть в наличии. Спасибо
Заказув бризговики на Chevrolet Cobalt. Все підійшло.Дякую. Рекомендую
Підбір по назві
Новини
З моменту останнього оновлення китайського седана D-класу Geely Emgrand GL не минуло й року. Швидше за все, рестайлінг пов'язаний з 30-процентним падінням продажів через пандемію. Проте маркетологи компанії визнали за необхідне провести рестайлінг кузова і колісних дисків....
Нарешті це сталося! Китайська компанія Geely Automobile представила глядачам абсолютно нову модель автомобіля, яка стала новим, абсолютно не схожим на всі попередні, поколінням у всьому модельному ряду не тільки компанії, але і всього китайського автопрому....