• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Запчастини Рейвон Р4 Кобальт (Ravon R4)

Сортувати за:
По популярності
Назва (А -> Я) Назва (Я -> А) По популярності По рейтингу
25192567-General Motors
880
52117078-GM Узбекистан
3071
GRP508-GM Узбекистан
1125
GRP420-GM Узбекистан
366
95460093-General Motors
2649
96943742-General Motors
80
52027911-General Motors
2123
96852832-General Motors
149
95916898 GAZ-GM Узбекистан
4012
25182369-General Motors
583
13513995-General Motors
1210
94755886-General Motors
253
10302722-General Motors
415
25188404-General Motors
858
96852836-General Motors
149
25182508-General Motors
990
25181550-General Motors
266
09595179-GM
99
96852834-General Motors
149
96852810-General Motors
149
96990231-GM
190
GRP138-GM Узбекистан
469
95231326-General Motors
525
94744776
774
25193412-General Motors
583
95916898-GM Узбекистан
2420
96994926-GM
203
52055033-General Motors
6750
95943130-General Motors
681
95040744-General Motors
1414
95460094-General Motors
3014
52038403-GM
1932
95018021-General Motors
1605
11588783-General Motors
26
22682111-General Motors
1096
52131745 GB0-GM Узбекистан
4012
52045786-General Motors
419
95017074-GM
1414
95164488-GM
2312
94750777-General Motors
990
52121745-General Motors
2723
96890028-GM
2085
95188246-General Motors
681
52065338-General Motors
990
95218390-General Motors
228
96980048-GM
2617
52016400-General Motors
257
52131745-GM Узбекистан
2420

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Запчастини Ravon R4 за низькими цінами від ТМ «Азія-Центр»

Українська марка Равон у виробництві своїх автомобілів пішла второваним китайськими колегами шляху клонування відомих моделей.

З однією тільки різницею: робиться це цілком легально і є спланованою стратегією розвитку бренду з боку своїх власників – американської корпорації GM.

Седан С-класу Ravon R4 не став винятком.

Представлений в 2016-му році для зовнішніх ринків, він став точною копією Шевроле Кобальт зразка 2011-го року. І багато в чому саме цей факт став причиною його успіху.

Запчастини Равон Р4

  • Кобальт не відомий українському споживачеві – він не поставлявся на наш ринок офіційно. Автомобіль побудований на єдиній платформі Дженерал Моторс Gamma II, використовуваної для величезної кількості малолітражних моделей по всьому світу.

Його конструкція не стала сюрпризом для вітчизняних фахівців автосервісу, а багато запчастини як мінімум є ідентичними з іншими представниками цього класу, що випускаються GM.

Вітчизняний споживач зміг познайомитися з автомобілем все в тому ж 2016-му році. Равон Р4 зайняв нішу між Авео і Круз, пропонуючи досить непоганий набір в різних комплектаціях.

Спочатку модель створювалася для Європи, як конкурент бюджетному Рено Логан. У цій же ролі він потрапив і на український ринок. І варто зазначити, що з поставленим завданням Р4 впорався успішно, якщо ще й врахувати, що вартість запчастин на нього істотно нижче, ніж у конкурентів.

Вже в 2017-му році він займає одне з лідируючих місць по рівню продажів. Седан став найдоступнішим авто в класі з автоматичною коробкою передач. 2018-й так само повинен був стати досить успішним, але розпочата проти Равон тяжба змусила Р4 поряд з іншими моделями компанії зникнути з вітчизняного ринку.

Запчастини Равон Р4 купити

Через рік Ravon знову з'являється в Україні. А R4 стає одним з чотирьох автомобілів, пропонованих українському споживачеві. Комплектації залишилися без змін. Зате трохи підросла ціна: компанія позбулася більшості державних дотацій, і вартість нового автомобіля довелося коригувати.

Тим не менш, Равон Р4 і сьогодні бачиться, як цікавий варіант для тих, кому потрібен простий, але практичний автомобіль за невеликі гроші. Розвинена мережа сервісних центрів і доступні ціни на запчастини, які інтернет магазин ТМ «Азія-Центр» і представляє в цьому розділі нашого каталогу, ставлять його на одну з перших позицій за привабливістю серед бюджетних авто С-класу.

Равон Р4: що всередині?

Автомобіль для свого класу – великий, місткий і досить комфортний. Усередині оброблений недорогим, але добротним пластиком з гарною якістю підгонки: навіть після декількох років експлуатації скрипіти нічого не буде.

В обробці зачепитися оком особливо нема за що, хіба що панель приладів виглядає дещо незвично. Вона являє собою велике коло спідометра, праворуч від якого розташувався великий багатофункціональний дисплей. Дуже незвичайне рішення, яке часто застосовується на скутерах. Однак користуватися їй зручно, всі потрібні показання зчитуються легко.

Пухка центральна консоль, видатна дещо вперед, не виглядає архаїчно, але і шедевром дизайнерської думки її не назвеш. На ній розташувалося управління магнітолою і кліматичною установкою. До речі, в деяких комплектаціях доступний кондиціонер і підігрів сидінь.

Ззаду місця досить багато, якщо пам'ятати, що це седан граничного сегмента класу «З». Трьом дорослим пасажирам тут буде цілком комфортно. А ось що по-справжньому вражає – так це обсяг багажного відділення. Тут він найбільший в класі і становить 545 літрів.

Равон Р4: що всередині?

Зовні Равон Р4 теж виглядає досить спірно. Загальні лінії створюють враження кілька роздутого кузова з закругленими лініями обводу. Під певним ракурсом можна навіть помітити спорідненість з Шевроле Авео перших генерацій.

Фари головного світла – великі, з хорошим рівнем освітлення дороги. Задні ліхтарі виконані в американському стилі, з підкреслено роздільними функціональними блоками.

А ось чим кузов дійсно може порадувати – так це відмінним рівнем підгонки кузовних деталей, непоганим якістю фарбування і антикорозійної обробки.

Єдині місця, де її замало – це приховані порожнини, колісні арки, місце за паливним баком. Останній, ДО РЕЧІ, виготовлений з пластику і поява на ньому слідів іржі просто виключено.

Мінімальні доопрацювання, які доведеться зробити власнику після покупки – це провести додаткову шумоізоляцію (арки, місце під заднім диваном), «промовилить» скрытее порожнини і, мабуть, на цьому все – проблем з кузовом не передбачається.

При необхідності запчастини на нього чекати не доведеться: в наявності є практично все.

Двигун і коробки передач Равон Р4

Силовий агрегат покладається машині всього один – це бензинова рядна четвірка серії S-TEC II. Аналогічна ставиться і на інші моделі компанії за винятком деяких відмінностей, у тому числі – і в обсязі.

У нашому випадку він становить 1,5 літра (1485 куб. см) при потужності 106 к. с., яку мотор розвиває вже при 5800 об. хв.

  • Мотор має ланцюговий привід ГРМ, що в свою чергу говорить про високу надійність цього вузла і відсутність необхідності проводити заміну таких запчастин, як ремені і ролики ГРМ. Приблизний ресурс, заявлений виробником, становить 350 000 км.
  • А ось що дійсно є проблемою, так це відсутність гідрокомпенсаторів. Це означає Тільки одне: потрібно буде регулярно проводити регулювання теплових зазорів клапанів, що привносить деякі клопоти і витрати у даних моторів.

Двигун і коробки передач Равон Р4

Особливих нарікань до моторів Равон Р4 немає. Єдині скарги, які надходять на його адресу – це часта заміна переднього сальника коленвала, а так само ненадійна прокладка клапанної кришки. Мабуть це все додаткові витрати, які доведеться нести в процесі експлуатації.

  • Заміна масла проводиться кожні 15 000 кілометрів. Разом з ними змінюються і фільтра, великий вибір аналогів до яких ви можете знайти у відповідному розділі каталогу.

Зустрічаються непоодинокі факти забруднення дросельної заслінки, що виражається у плаванні холостих обертів. Чистка ситуацію виправляє надовго, а проводиться легко власними силами.

В цілому мотор вже добре відомі вітчизняним майстрам автосервісів: точно такий же силовий агрегат встановлюється на моделі Деу Джентра. Проблем з ремонтом і обслуговуванням не буде, запчастини для будь-яких видів робіт завжди є в наявності.

Механіка або «автомат»?

Коробок передач до Р4 належало цілих дві. На вибір покупцеві пропонувалися як механічна п'ятиступінчаста, так і автоматична з можливістю ручного перемикання з шістьма передачами. Агрегати показують різну динаміку, апетит, але не дуже істотно.

  • Обидві КПП вважаються цілком надійними і обкатаними на Кобальтах. А«автомат & raquo; склав іспит надійності ще й на Крузах (мова йде про коробку General Motors 6T30 для двигунів об'ємом до 1.6 л).

Єдиним мінусом вважається знос шестерень 5 і 6 передач (запчастини для заміни є в наявності). Однак раніше, ніж після пробігу в 200 000 це ще не відбувалося.

  • Заміну масла в АКПП виробник рекомендує проводити на 75 000 кілометрів. Однак представники офіційного сервісу не можуть однозначно сказати – робиться в цьому випадку повна заміна або.

Ми б рекомендували знімати коробку (повна заміна, заміна фільтра, перевірка стану всіх механізмів і запчастин) не пізніше, ніж через 150 000 пробігу – як вказано для Шевроле Круз.

Купити запчастини Равон Р4 в інтернет магазині

  • Що ж стосується механіки, то останнім часом до неї з'явилися нарікання у вигляді нечіткого включення передач. Особливо – 3-й і 4-й.

Після ретельного аналізу ситуацій виникнення проблеми, рішення, швидше за все можна знайти в регулюванні тросів приводу механізму управління КПП. Тут він здійснюється тросами, які повинні бути встановлені в строгому порядку.

Зчеплення на механіці теж досить довговічне, і пробіг 100 000 км виходжує вільно. У нас ви можете підібрати непогані аналоги цих запчастин (кошик, ведений диск зчеплення, вижимний підшипник) за доступними цінами.

Масло у механічною КПП вимагає уваги 8 (105 000 км).

Незалежно від того, який тип КПП ви виберете, особливих проблем з їх обслуговуванням не буде. Досить надійні коробки з хорошим ресурсом, але недешевими оригінальними запчастинами. І аналоги є не на все – треба ретельно добирати, що вам завжди допоможуть зробити наші консультанти.

Ходова частина Равон Р4

Саме проведення ходової частини можна назвати більш ніж задовільним. Ямки і вибоїни машина проковтує легко. І навіть не особливо турбуючи пасажирів і водія. А ось через горби переїжджає вже з відчутним баханням: дає своє жорстка підвіска.

Втім, ця жорсткість цілком непогано позначається на довговічності всіх запчастин ходової частини.

Так, рідні амортизатори легко виходжують по 50-60 тисяч, а їх підібрані аналоги і здатні на більше.

Кульові опори і стійки стабілізатора при нормальній їзді пробіжать не менше 40-50 тисяч кілометрів.

А ось «неоригінали» хоч і коштують дешевше, але майже вдвічі поступаються рідним запчастинам GM на Равон Р4 по витривалості.

Равон Р4 амортизатори легко виходжують по 50-60 тисяч, а їх підібрані аналоги і здатні на більше. Кульові опори і стійки стабілізатора при нормальній їзді пробіжать не менше 40-50 тисяч кілометрів.

Сайлентблоки, важелі й елементи задньої підвіски (ззаду встановлена напівзалежна балка) здатні пройти і того більше – до 100 000 км.

Рульові ж наконечники по терміну служби знаходяться десь посередині між кульовими опорами і сайлентблоками задній подвескв.

Равон Р4: є з чого вибрати

Можна сміливо сказати, що ідея запропонувати недорогий, практичний, але простий автомобіль в конкуренцію Логанам цілком вдалася.

  • За рахунок локалізації виробництва та більш доступних трудових ресурсів, сьогодні автомобіль такого класу з цінником в районі 10 000 доларів, та ще й з коробкою-автомат просто не знайти.

Назвати красивим Равон Р4 не можна, але він вийшов цілком оригінальним і пізнаваним. Недорогі запчастини, простота конструкції і доступність будь-яких комплектуючих для ремонту (ТМ «Азія-Центр» завжди в наявності великий вибір) роблять його вельми привабливим для покупки.

Сьогодні автомобіль можна придбати не тільки на вторинному ринку, але і в офіційного дилера. Різниця у вартості при цьому (в залежності від року випуску) складе від 20 до 30 відсотків.

Проте варто не забувати, що більшість Ravon R4 мають пробіг навіть менш ніж 30-40 тис. кілометрів, що при середньому ресурсі його вузлів та агрегатів зовсім небагато.



.