Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом
Якщо ви придбали собі цю специфічну модель, значить, у вас була в ній необхідність. Компактвени – не самий популярний тип кузова в нашій країні, і кількість реалізованих Шевроле Такума за всі роки її випуску того доказ. Проте кожен власник зацікавлений в тому, щоб його вірний чотириколісний помічник залишався надійним і безпечним довгі роки. Інтернет магазин ТМ «Азія-Центр» допоможе вам в цьому своїми якісними і перевіреними запчастинами, які постачаються нашими партнерами з усією України!
Великий каталог пропонованої продукції, дозволить кожному власнику цієї моделі надовго забути про проблеми з пошуком необхідних комплектуючих. Тут ви знайдете деталі підвіски, запчастини для двигунів і коробок передач Шевроле Такума, Деталі кузова та оформлення салону, розхідники і ремкомплекти для гальмівної системи і рульового управління.
Наші фахівці щодня працюють над тим, щоб список пропонованих деталей став повніше. Наша мета – запропонувати найкраще за доступною ціною. Щоб ваш автомобіль дійсно був надійний, а ремонти проводилися якомога рідкіший.
Купуючи комплектуючі в інтернет магазині ТМ «Азія-Центр», кожен покупець може бути впевнений у їх довговічності. А практична система замовлень і безкоштовних консультацій по телефону, вибудувана роками, дозволить вирішити будь-які проблеми з поломкою або обслуговуванням з мінімальними витратами часу і коштів.
В нашій країні цей автомобіль з'явився в 2002-му, вже після того, як американський гігант General Motors придбав Daewoo. Ми знаємо Такума вже як Шевроле, хоча вперше модель постала світу під ім'ям Деу Реццо ще в 2000-му році.
Побудований на базі Деу Нубіра першого покоління. Це стало причиною того, що обслуговування автомобіля було цілком доступним навіть пересічному споживачеві: взаємозамінні запчастини Шевроле Такума коштували не дорого, а конструкція підвіски і мотори були добре відомі вітчизняним майстрам.
Одне час Tacuma збиралася в Україні методом великовузлового складання (з 2004-го року). Це дещо зменшило її початкову вартість, але широкої популярності модель так і не отримала.
Тим не менше Шевроле Такума знайшла свого покупця, як:
Автомобіль знятий з виробництва в 2008-му році. Сьогодні його можна придбати тільки на вторинному ринку. Але ТМ «Азія-Центр» готова забезпечити всіх власників шевроле Такума надійними і якісними запчастинами ще довгі роки.
Оскільки цей компактвен побудований на загальній платформі з Нубіра, то і конструкція у нього аналогічна. Це передній привід, підвіска спереду – Макферсон. А ось ззаду замість многоричажки варто вже торсіонна балка. Але це не погіршило комфорт: над налаштуванням ходової частини працювали фахівці одного з підрозділів Porsche AG, які надають інжинірингові послуги з доведення автомобілів. Результат – м'який хід, відмінне проковтування нерівностей за рахунок довгохідних амортизаторів, але при цьому – стійкість в поворотах, незважаючи на пристойні крени високого кузов.
Салон автомобілів, що поставлялися в Україну, мав п'ятимісну конфігурацію, хоча в Кореї пропонувалися і семимісні версії. Основні його переваги & ndash; просто величезна кількість Ніш, кишень, бардачків, а так само високі можливості трансформації салону.
силових агрегатів пропонувалося два: добре відомий за моделлю Ланос 1,6-літровий бензиновий шестнадцатіклапанний двигун, потужністю 105 л. с. і 2,0-літровий потужністю 121 к. с., знайомий нам по Нубире. З запчастинами на них проблем немає, обслуговуються вони легко, надійні і невибагливі в експлуатації.
Трансмісія являє собою п'ятиступінчасту механічну КПП (так само від Ланос), і чотири діапазонний автомат, який встановлювався тільки на машини з найпотужнішим двигуном. Механіка більш краща: вона дуже еластична в роботі, перевірена часом і надійна.
Шевроле Такума пропонувалася в двох рівнях комплектації комфорту. Але навіть у найпростішій з них власник отримує все найнеобхідніше для зручності і безпеки:
З- за своєї схожості з Деу Нубіра, одним з найслабших місць автомобіля вважається ходова частина. Втім, як і у донора, її надійність багато в чому залежить від умов експлуатації. Так, стійки стабілізатора можуть відходити і 30 000 км, а можуть і в два рази менше.
Підшипники маточин і гальмівні колодки - це практично витратна частина. При їх заміні краще вибирати якісні аналоги. Вони, звичайно, стоять хоч і дорожче, але мають істотно більшу тривалість життя. В цілому запчастини всі доступні і завжди є в наявності.
стосується силових агрегатів Шевроле Такума, то особливого втручання в їх роботу вони не вимагають. Найголовніше – своєчасне проведення технічного обслуговування, використання якісних витратних матеріалів, і правильні режими експлуатація. Все-таки, модель явно не для гонок, і двигуни не дуже люблять високі обороти.
Наприклад, мотор об'ємом 1,6 літрів взагалі має на тахометрі зелену зону економічної роботи в діапазоні від 1500 до 2500 обертів. При рушанні з місця догазовувати практично не треба. Правда, якщо не рушати з другої передачі: дует двигуна і механічної коробки легко це дозволяють без шкоди для свого ресурсу.
Якщо на швидкості в 20 км/год підіткнути третю передачу, машина хоч і повільно, але впевнено буде набирати швидкість. До речі, у цього мотора є єдине слабке місце: прокладка клапанної кришки. Текти вона може дати просто так, без всякої причина.
однією слабкою ланкою автомобіля можна назвати кузов. Головна проблема – низька корозійна стійкість. При покупці Шевроле Такума з рук, звертайте на його стан особливу увагу. Втім, колишній власник напевно робив додаткову обробку. Та й запчастини ці завжди є в наявності.
В іншому дана модель не викликає особливих складнощів. Її придбання, нехай і в вживаному вигляді, може стати вигідною покупка. А інтернет магазин ТМ «Азія-Центр» завжди при необхідності надасть допомогу в підборі і постачання потрібних запчастин для ремонту або відновлення автомобіля.
Зручне проведення часу в салоні забезпечать всілякі пристосування: розкладні полички з різно розмірними поглибленнями повертається передня сидушка, віддаленість лобового скла, що додає простір, так і відсутність кренів вигідно відрізняють цю модель від подібних компакт-венів.
У різні роки випуску Шевроле Такума збиралася в трьох різних державах: Кореї, Узбекистані, В'єтнамі. Серед підтриманих модифікацій зустрічається кожна з представлених збірок.
Відгуки автолюбителів переконливо свідчать про відсутність значних мінусів у даній моделі. Дрібні огріхи, у вигляді заслабкою шумоізоляції і некоректного функціонування «пічки», не благають впевненості в тому, що така машина — найкращий «семейник» з прийнятною ціною.
✅ Які запчастини Шевроле Такума SX вважаються найдешевшими?
Серед запчастин на Шевроле Такума SX, які купуються найчастіше, найбільш дешевою вважається кінцевик бардачка
✅ Які запчастини на Шевроле Такума SX найчастіше виходять з ладу?
Згідно зі статистикою даних за запитами, найбільш ненадійною запчастиною Шевроле Такума SX вважається Кульова опора
✅ Які запчастини на Шевроле Такума SX відносяться до преміум-сегменту і вважаються найдорожчими?
До преміум-сегменту серед запчастин на Шевроле Такума SX за вартістю можна віднести Амортизатор задній масло
✅ Які запчастини Шевроле Такума SX користувалися найбільшим попитом?
Серед запчастин на Шевроле Такума SX лідером продажів є Пильник шрус зовнішній (cо мастилом і хомутами)
Владимир
хорошая антенна на самом то деле. Ловит прекрасно. По размерам не длиннее чем родная. Свою функцию выполняет отлично. Если кому то что не нравиться, зайдите в любой магазин и спросите цену!!!! Магазину спасибо за хорошую цену и упаковку товара. Это ребята, вышка!)
Носков Николай
Очень хороший вариант прокладки. Все что дешевле, уступает в толщине, причем ощутимо. Поэтому я очень доволен этой прокладкой. Считаю что это реально ТОПчик! И по цене и по качеству
Встречал такие кольца из полиуретана, но они дороже. Поэтому решил ставить обычное. Люфт ручки исчез. А если оно отходит как и старое, а именно 150 тисяч, так зачем тогда этот полиуретан и нужен вообще?!
Денис Комарев
Заказывал на этом сайте заглушку для маслонасоса Такумы. Деталь была в наличии и даже в тот же день отправили. По качеству никаких вопросов, всё хорошо. Та хотя и деталь на столько простая, что её сложно сделать неправильно)
Встречал такие кольца из полиуретана, но они дороже. Поэтому решил ставить обычное. Люфт ручки исчез. А если оно отходит как и старое, а именно 150 тисяч, так зачем тогда этот полиуретан и нужен вообще?!
Денис Комарев
Заказывал на этом сайте заглушку для маслонасоса Такумы. Деталь была в наличии и даже в тот же день отправили. По качеству никаких вопросов, всё хорошо. Та хотя и деталь на столько простая, что её сложно сделать неправильно)
Пятница Олег
При замене лобовухи покупал себе такие фиксаторы. Нормальный не дубовый пластик, в зацепление входит хорошо. Заказ с магазина отправили в тот же день. За что и Спасибо!
Анатолий Пасичный
Это второй из купленных мною регуляторов. Первый был какой-то подешевле и работал также как и старый. Но перед тем как брать GM решил испробовать такой и пока что доволен. Появился нормальный хоростой ход. Обороти не зависают, и двигатель самопроизвольно на холостых не глохнет. Вообщем реально рабочий вариант. А вообще машина 2007 года, и последних года два какие-то постоянные приключения с этими датчика происходят, как не один то второй летит
Підбір по назві
Новини
З моменту останнього оновлення китайського седана D-класу Geely Emgrand GL не минуло й року. Швидше за все, рестайлінг пов'язаний з 30-процентним падінням продажів через пандемію. Проте маркетологи компанії визнали за необхідне провести рестайлінг кузова і колісних дисків....
Нарешті це сталося! Китайська компанія Geely Automobile представила глядачам абсолютно нову модель автомобіля, яка стала новим, абсолютно не схожим на всі попередні, поколінням у всьому модельному ряду не тільки компанії, але і всього китайського автопрому....