Всі добре знають, що при русі автомобіль отримує безліч поштовхів і ударів від дорожнього полотна, особливо, коли дорога густо всіяна ямами і вибоїнами.
І всі ці удари через кузов автомобіля неодмінно отримають і люди, які знаходяться всередині його.
Крім того, автомобіль може розхитатися від таких ударів в різні боки і в підсумку просто втратить балансування і перевернеться.
Саме для того, щоб уникнути таких неприємних наслідків і придумані амортизатори.
На сучасних автомобілях, яким є Шевроле Такума, що випускався з 2000 по 2008 роки, спереду встановлені амортизатори, сполучені з пружиною.
Така конструкція іменується вже, як стійка амортизатора. Працюють вони в парі.
Основний удар на себе приймає пружина, яка згладжує всі удари і коливання автомобіля.
А амортизатор приводить в пружину в стан спокою після того, як автомобіль вже пройшов того рівчака або яму.
Тому сьогодні ми маємо можливість комфортно пересуватися на автомобілях.
А стійки амортизаторів і амортизатори зокрема, беруть на себе основний удар, а тому час від часу потребують заміни.
Міняємо самостійно передні амортизатори на Chevrolet Tacuma
У цій статті ми хочемо розповісти, як можна самому замінити передні амортизатори на автомобілі Шевроле Такума або Шевроле Резо, як його більше знають в деяких країнах, у тому числі і в Росії.
- Сьогодні ми вирішили замість оригінальних стійок, що встановлені на автомобілі, поставити вироби виробництва дуже відомої компанії Каяба.
- Цей виробник випускає кілька лінійок автомобільних амортизаторів і однією з найпопулярніших є Excel G.
- Саме тому ми і вибрали такі вироби.
- Але, перш, ніж встановлювати на автомобіль, попередньо ми їх трохи проточили, збільшивши тим самим цю проточку на штоку виробу на 35 мм.
- Для того, щоб зняти стійки амортизаторів, встановлених на нашому автомобілі, потрібно в першу чергу зняти пластмасову панель, що розташована під капотом у передньої стінки або під лобовим стіклом.
- Після цього, піднімаємо на домкраті автомобіль, підкладаємо надійний упор і знімаємо колесо.
- І через деякий час за допомогою головки і хорошого воротка спробували ці болти зірвати.
- Далі від'єднуємо від стійки провід датчика АБС Шевроле Такума.
- Тут просто потрібно за допомогою викрутки витягнути скобу і потім кабель просто виймається.
- Після цього від'єднали також гальмівний шланг і в результаті зняли все ж стійки амортизаторів, але тільки разом зі стійкою стабілізатора.
- Справа в тому, що нам ніяк не вдавалося її відкрутити, тому довелося болгаркою стійку стабілізатора просто перерізати.
- Хоча цим вирішити проблему повністю не вдалося, оскільки тепер потрібно думати, яким чином все ж відкрутити решту стабілізатора від рами.
- Але це виявилося не єдиною проблемою.
- На стійці амортизатора за допомогою спеціального пристрою ми стиснули пружину, але ось відкрутити саму гайку, щоб зняти опору амортизатора не змогли.
- В результаті довелося її просто зрізати болгаркою.
- Ну і тепер найголовніше, перевірити чи підійде придбана нами стійка замість оригіналу.
- По маркуванню на старій стійці видно, що це оригінал, хоча вона виявилася абсолютно не придатною для подальшої експлуатації.
- При складанні нової стійки у нас виникло кілька проблем.
- На початку ми з необережності мабуть випустили газ з амортизатора, оскільки при спробі прокачати втиснули шток всередину і вийшов газ. Після цього його хід став чомусь набагато легше.
- Крім того, виявляється, потрібно ще знати, як правильно стягувати при цьому пружину.
- Спочатку ми поставили стяжки на центральній частині пружини, але в такому положенні нам все одно не вистачило штока, щоб закрутити опору і зібрати всю конструкцію.
- Тоді стяжки переставили на верхню частину пружини і в цьому випадку все вийшло.
- Стяжки повинні ставитися на перший виток пружини, як виявилося.
- Отже, після довгих мук нам все ж вдалося зібрати нові стійки амортизаторів.
- Не знаємо, правда, як вони будуть працювати, але все ж зібрали.
- При установці раптом виявили, відігнувши стопорне кільце на стійці стабілізатора Шевроле Такума, що там зовсім відсутнє мастило.
- Як виявилося, на нових стійках стабілізатора гайки на пильниках не мають круглу форму, як на тих, що були встановлені на авто, а з двох сторін сточені.
- Це полегшує процес їх закручування або відкручування, що дуже істотно.
- З цієї причини нам і довелося при розбиранні відрізати стійки.
- Отже, встановили ми нові стійки на свої місця, одягли колеса.
- Правда захисного ковпачка на ступичну гайку не поставили, оскільки не змогли її відкрутити і тепер сподіваємося в іншому місці відкрутити.
- З цієї причини і не були замінені гальмівний диск і колодки.
- Перевірили роботу нових стійок в русі.
- Поки все працює справно, незважаючи навіть на те, що випустили з одного амортизатора газ.
- Так, що будемо сподіватися, що все буде нормально функціонувати і надалі.
- На цьому наша розповідь про заміну передніх стійок амортизаторів на Шевроле Такума також завершено.