Шевроле Такума 1.6 заміна амортизаторів передніх

Всі добре знають, що при русі автомобіль отримує безліч поштовхів і ударів від дорожнього полотна, особливо, коли дорога густо всіяна ямами і вибоїнами.

І всі ці удари через кузов автомобіля неодмінно отримають і люди, які знаходяться всередині його.

Крім того, автомобіль може розхитатися від таких ударів в різні боки і в підсумку просто втратить балансування і перевернеться.

Саме для того, щоб уникнути таких неприємних наслідків і придумані амортизатори.

На сучасних автомобілях, яким є Шевроле Такума, що випускався з 2000 по 2008 роки, спереду встановлені амортизатори, сполучені з пружиною.

Така конструкція іменується вже, як стійка амортизатора. Працюють вони в парі.

Основний удар на себе приймає пружина, яка згладжує всі удари і коливання автомобіля.

А амортизатор приводить в пружину в стан спокою після того, як автомобіль вже пройшов того рівчака або яму.

Тому сьогодні ми маємо можливість комфортно пересуватися на автомобілях.

А стійки амортизаторів і амортизатори зокрема, беруть на себе основний удар,  а тому час від часу потребують заміни.

Міняємо самостійно передні амортизатори на Chevrolet Tacuma

У цій статті ми хочемо розповісти, як можна самому замінити передні амортизатори на автомобілі Шевроле Такума або Шевроле Резо, як його більше знають в деяких країнах, у тому числі і в Росії.

як можна самому замінити передні амортизатори на автомобілі Шевроле Такима

  • Сьогодні ми вирішили замість оригінальних стійок, що встановлені на автомобілі, поставити вироби виробництва дуже відомої компанії Каяба.
  • Цей виробник випускає кілька лінійок автомобільних амортизаторів і однією з найпопулярніших є Excel G.
  • Саме тому ми і вибрали такі вироби.

Саме тому ми і вибрали такі вироби.

  • Але, перш, ніж встановлювати на автомобіль, попередньо ми їх трохи проточили, збільшивши тим самим цю проточку на штоку виробу на 35 мм. 
  • Для того, щоб зняти стійки амортизаторів, встановлених на нашому автомобілі, потрібно в першу чергу зняти пластмасову панель, що розташована під капотом у передньої стінки або під лобовим стіклом.

  • Після цього, піднімаємо на домкраті автомобіль, підкладаємо надійний упор і знімаємо колесо.

  • І через деякий час за допомогою головки і хорошого воротка спробували ці болти зірвати.
  • Далі від'єднуємо від стійки провід датчика АБС Шевроле Такума.
  • Тут просто потрібно за допомогою викрутки витягнути скобу і потім кабель просто виймається.

  • Справа в тому, що нам ніяк не вдавалося її відкрутити, тому довелося болгаркою стійку стабілізатора просто перерізати.

  • Хоча цим вирішити проблему повністю не вдалося, оскільки тепер потрібно думати, яким чином все ж відкрутити решту стабілізатора від рами.
  • Але це виявилося не єдиною проблемою.
  • На стійці амортизатора за допомогою спеціального пристрою ми стиснули пружину, але ось відкрутити саму гайку, щоб зняти опору амортизатора не змогли.

  • В результаті довелося її просто зрізати болгаркою.
  • Ну і тепер найголовніше, перевірити чи підійде придбана нами стійка замість оригіналу.

  • По маркуванню на старій стійці видно, що це оригінал, хоча вона виявилася абсолютно не придатною для подальшої експлуатації.

  • При складанні нової стійки у нас виникло кілька проблем.
  • На початку ми з необережності мабуть випустили газ з амортизатора, оскільки при спробі прокачати втиснули шток всередину і вийшов газ. Після цього його хід став чомусь набагато легше.
  • Крім того, виявляється, потрібно ще знати, як правильно стягувати при цьому пружину.
  • Спочатку ми поставили стяжки на центральній частині пружини, але в такому положенні нам все одно не вистачило штока, щоб закрутити опору і зібрати всю конструкцію.
  • Тоді стяжки переставили на верхню частину пружини і в цьому випадку все вийшло.

  • Стяжки повинні ставитися на перший виток пружини, як виявилося.
  • Отже, після довгих мук нам все ж вдалося зібрати нові стійки амортизаторів.

  • Не знаємо, правда, як вони будуть працювати, але все ж зібрали.
  • При установці раптом виявили, відігнувши стопорне кільце на стійці стабілізатора Шевроле Такума, що там зовсім відсутнє мастило.

  • Як виявилося, на нових стійках стабілізатора гайки на пильниках не мають круглу форму, як на тих, що були встановлені на авто, а з двох сторін сточені.

на нових стійках стабілізатора гайки на пыльниках мають не круглу форму

  • Це полегшує процес їх закручування або відкручування, що дуже істотно.
  • З цієї причини нам і довелося при розбиранні відрізати стійки.
  • Отже, встановили ми нові стійки на свої місця, одягли колеса.
  • Правда захисного ковпачка на ступичну гайку не поставили, оскільки не змогли її відкрутити і тепер сподіваємося в іншому місці відкрутити.

  • З цієї причини і не були замінені гальмівний диск і колодки.
  • Перевірили роботу нових стійок в русі.
  • Поки все працює справно, незважаючи навіть на те, що випустили з одного амортизатора газ.
  • Так, що будемо сподіватися, що все буде нормально функціонувати і надалі.
  • На цьому наша розповідь про заміну передніх стійок амортизаторів на Шевроле Такума також завершено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Шевроле Такума 1.6 заміна амортизаторів передніх"

Відгуки: 0




Амортизатори для ремонту Шевроле Такума SX:

Пружина для ремонту Шевроле Такума SX:

Панель для ремонту Шевроле Такума SX:

Капот для ремонту Шевроле Такума SX:

Стікло для ремонту Шевроле Такума SX:

Диски тормозні для ремонту Шевроле Такума SX:

Колодки для ремонту Шевроле Такума SX:

Болти для ремонту Шевроле Такума SX:

Гайка для ремонту Шевроле Такума SX:

Кріплення для ремонту Шевроле Такума SX:

.