Ремонтуємо кондиціонер Шевроле Авео

Вихід з ладу кондиціонера-це завжди неприємна ситуація, що створює цілий ряд незручностей в управлінні або просто перебування в салоні будь-якого автомобіля, особливо в літній час.

Але, нерідко таку несправність можна усунути і своїми силами без звернення до фахівців.

Тому ми хочемо поділитися одним з методів ремонту кондиціонера своїми руками на автомобілі Шевроле Авео.

IШеврле Авео   

  • Насамперед, приступаючи до ремонту кондиціонера, що вийшов з ладу, ми перевірили наявність газу фреону в системі цього пристрою.

проверили наличие газа фреона в системе этого устройства.

проверить реле кондиционера, которое расположено в блоке предохранителей под капотом.

  • І для початку ми перевіряємо наявність харчування на клемах реле кондиціонера в самому блоці запобіжників.
    В даному випадку ми взяли діодний пробник і за допомогою його щупа встановили, що на 30 нозі (позитивний вивід) гнізда реле харчування є.
    Про це сигналізує червона лампочка приладу.

сигнализирует красная лампочка прибора

  • А при установці щупа в 87 клему (негативний вивід) прилад показав, що напруги немає.
    І лампочка пробника залишилася горіти білим кольором.

лампочка пробника осталась гореть белым цветом

  • Така перевірка дозволила нам отримати інформацію про те, що в даному випадку швидше за все трапився обрив ланцюга живлення кондиціонера на ділянці від компресора і до силового управління реле кондиціонера.
    Тому ми ретельно перевірили проводку на зазначеній ділянці.
    І досить швидко знайшли один провід, що перетерся і просто обірвався.

нашли один провод, что перетёрся и просто оборвался

  • Потрібно відразу зазначити, що це досить поширена несправність, характерна саме для автомашин марки Шевроле Авео.
    Тому зачищаємо кінці обірваного проводу, з'єднуємо і знову перевіряємо ланцюг.
    На цей раз прилад показує, що маса від котушки компресора вже з'явилася.

прибор показывает, что масса от катушки компрессора уже появилась

  • А це означає, що тепер кондиціонер повинен почати працювати.
    Для перевірки підключаємося до сервісних портів, розташованих біля моторного щита.

подключаемся к сервисным портам, расположенным возле моторного щита

  • І далі відкриваємо по черзі кожен з вентилів, одночасно перевіряючи тиск в системі кондиціонера Шевроле Авео.

открываем поочерёдно каждый из вентилей, одновременно проверяя давление в системе кондиционера

Тому запускаємо двигун і дивимося уважно за показаннями манометрів.

А по ним ми бачимо, що компресор включився і накачує тиск.

Тут потрібно відзначити, що кондиціонер, а вірніше система кондиціонування повітря в цьому автомобілі не обслуговувалася вже сім років. Хоча рекомендується проводити таке обслуговування через кожні два роки.

  • У зв'язку з цим необхідно виконати в даному випадку перезаправку системи.
  • Однак, перевіривши на дотик трубку кондиціонера низького тиску контуру, ми виявили, що вона холодна.

проверив на ощупь трубку кондиционера низкого давления контура, мы обнаружили, что она холодная

  • А це хороший сигнал того, що система кондиціонування в цьому Шевроле Авео може нормально функціонувати і без проведення перезаправки.
  • Тому в даному випадку можна обійтися лише виконанням необхідних профілактичних заходів.
  • Але, ми вирішили все ж провести перезаправку.
  • Для цього ми будемо використовувати напівавтоматичну заправну станцію італійського виробництва.

будем использовать полуавтоматическую заправочную станцию итальянского производства

  • Ця установка цілком дозволяє виконати весь необхідний обсяг робіт для перезаправки системи кондиціонування і містить для цього всі необхідні елементи.
  • Для початку ми даємо двигуну попрацювати протягом декількох хвилин.
  • Це дасть нам можливість перед початком відкачування фреону розігнати по всій системі масло.
  • А потім, разом з відкачуванням фреону видалити з системи і всі продукти зносу.
  • По завершенню цього етапу вимикаємо двигун і приступаємо до проведення першого етапу.
  • Для цього на стенді станції вибираємо необхідний режим відкачування холодоагенту.

на стенде станции выбираем требуемый режим откачки хладагента

  • Далі відкриваємо сервісні порти.

открываем сервисные порты

  • І стежимо за показаннями дисплея, який дає нам інформацію про кількість холодоагенту, відкачаного з системи кондиціонування Шевроле Авео.

следим за показаниями дисплея

  • На даний момент в станції знаходиться близько 400 гр. холодоагенту.
  • В результаті сигнальна лампочка і звуковий сигнал повідомляють нам про те, що процес відкачування завершено.
  • Тому ми вимикаємо режим відкачування і на дисплеї бачимо, що в станції тепер знаходиться 740 грам речовини.

в станции теперь находится 740 грамм вещества

  • А це говорить про те, що з системи кондиціонування автомашини ми викачали приблизно 350 грам холодоагенту.
  • Після цього вибираємо на стенді режим вакуумування кондиціонера Шевроле Авео.

выбираем на стенде режим вакуумирования кондиционера

  • Таймер у нас при цьому показує 20 хвилин. Це мінімальний час для з'єднання системи з випарником.
  • Після цього станція зробить зворотний відлік часу до активування.
  • Далі перевіряємо кількість масла, отсепарованного з холодоагенту, що був витягнутий з системи автомобіля.

проверяем количество масла, отсепарированного из хладагента

  • У нашому випадку масла зовсім небагато (грам 10), що цілком нормально, оскільки якщо система кондиціонування до цього не була перезалита маслом, то його виходити з автомобіля разом з фреоном багато не буде.
  • Далі ми на стенді станції вибираємо наступний режим роботи. Це додавання масла.
  • Для цього відкриваємо сервісний порт і за допомогою інжектора заливаємо назад відібране масло.

открываем сервисный порт и с помощью инжектора заливаем обратно отобранное масло

  • Так як масло містить ультрафіолетовий барвник, то в світлі ультрафіолетових променів воно повинно підсвічуватися зеленим кольором.

 в свете ультрафиолетовых лучей оно должно подсвечиваться зелёным цветом.

  • Потім ми переходимо до заправки фреону. Для нашого Шевроле Авео норма заправки становить 500 грам.
  • Саме стільки у нас і знаходиться в даний момент на електронних вагах.

Именно столько у нас и находится в данный момент на электронных весах

  • При цьому заправку виробляємо через нижній порт. Рівно 500 грам в результаті ми і заправили в систему.
  • Одночасно з цим ми можемо спостерігати зростання тиску на манометрах.

Одновременно с этим мы можем наблюдать возрастание давления на манометрах

  • Тепер, запустивши двигун, проводимо вимірювання температури повітря в приміщенні або на вулиці, а також і в повітроводах авто Шевроле Авео.

проводим измерение температуры воздуха в помещении или на улице, а также и в воздуховодах

  • У нас в даному випадку в майстерні +28, а на повітроводах 1 і 5 градусів.
  • Після цього закриваємо кран сервісного швидкознімання або порту на високому тиску.

закрываем кран сервисного быстросъёма или порта на высоком давлении

  • Потім на самій станції відкриваємо кран високого тиску і далі потроху відкриваємо кран низького тиску.

открываем кран высокого давления и затем понемногу открываем кран низкого давления

  • Тим самим ми переганяємо фреон зі шланга високого тиску на всмоктування автомобіля Шевроле Авео.
  • Це нам потрібно для того, щоб перекачати фреон, що перейшов в рідкий стан в шлангу високого тиску.
  • А він становить не мало і небагато, а 20-30 грам, що в обов'язковому порядку буде впливати на точність заправки.
  • Ну і на цьому все. Заправка наша закінчена і тепер можна все збирати, а потім далі експлуатувати наш Шевроле Авео.
  • Тепер два слова ще про з'єднання на початку розповіді обірваного проводу за допомогою пайки.
  • Багато власників при запаюванні цих проводів прагнуть використовувати кислотні флюси.
  • Ми ж категорично це не радимо робити. Справа в тому, що дроти і так окислені.
  • А якщо ви використовуєте ще й кислотний флюс при їх запаюванні, то вся ця кислота дуже скоро роз'їсть всю пайку і вам доведеться знову повертатися до того ж ремонту.
  • У зв'язку з цим ми рекомендуємо скористатися, наприклад, флюсом F-2000, який не потребує промивання.

рекомендуем воспользоваться, к примеру, флюсом F-2000, который не нуждается в промывке

  • До того ж виробляють його у нас в країні на одному з харківських підприємств.
  • Ну, а ми свою розповідь про самостійний ремонт кондиціонера з його перезаправкою автомобіля Шевроле Авео на цьому закінчуємо 
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонтуємо кондиціонер Шевроле Авео"

Відгуки: 0




Кондицонер для ремонту Шевроле Авео:

Клема для ремонту Шевроле Авео:

Запобіжники для ремонту Шевроле Авео:

Проводка для ремонту Шевроле Авео:

Трубка для ремонту Шевроле Авео:

Шланг для ремонту Шевроле Авео:

.