Вентиляція картера Чері Істар 2.0 16 клапанів

Для того, щоб якимось чином зменшити кількість шкідливих викидів з картера двигуна, а це можуть бути пари бензину, води або масла, відпрацьовані гази, передбачена вентиляція картера.

На двигунах сучасних моделей автомобілів зазвичай встановлюється закритого типу система примусової вентиляції.

            Однак, така система не завжди працює справно, та до того ж часто і взагалі мало ефективна. В цьому є і певна недоробка конструкторів.

Вдосконалюємо систему вентиляції картера Chery Eastar самостійно

У зв'язку з цим у цій статті ми вирішили розповісти, як нам вдалося трохи вдосконалити систему вентиляції картера двигуна автомобіля Чері Істар.

 як нам вдалося трохи вдосконалити систему вентиляції картера двигуна автомобіля Чері Істар. 1

  • Справа в тому, що ми помітили, коли при працюючому двигуна починаєш виймати щуп масляний, то звук роботи двигуна різко змінюється.

 коли при працюючому двигуна починаєш виймати щуп, то звук роботи двигуна різко змінюється.

  • Це при тому, що система працює на повну потужність, навіть при витягнутому трохи підсосі.
  • Така ситуація говорить тільки про одне – система вентиляції явно працює з надлишком, що навіть збиває роботу мотора.
  • Саме тому ми вирішили трохи вдосконалити всю цю систему, з тією метою, щоб зменшити кількість подаваного масла й газів в циліндри.
  • Як відомо, в клапанній кришці встановлений змійовик, по якому проходить масло.

 у клапанної кришці встановлений змійовик, по якому проходить масло.

  • Там воно осідає і через штуцер виходять уже одні пари і частина масла без важких акцій.

Там воно осідає і виходить через штуцер одні пари і частина масла без важких акцій.

  • У зв'язку з цим в цей штуцер ми вставили металевий йоржик, щоб таким чином ще більше утримати  масло, що виходить зі змійовика

у цей штуцер ми вставили металевий йоржик

Далі гази і пари проходять по патрубку.

  • І потрапляють в клапан вентиляції картерних газів, який призначений для регулювання кількості пари, що подається у впускний тракт двигуна, залежно від навантаження.

І потрапляють в клапан вентиляції картерних газів

  • Від нього відходить інший патрубок, який плавно переходить у впускний тракт трохи меншого діаметру.

Від нього відходить інший патрубок

  • Так от, в цей патрубок ми вставили звичайну гайку і завдяки різниці в діаметрах, вона застрягла на вході впускного тракту. Таким чином кількість прохідних газів і масла ще більше зменшилася.
  • Далі вся ця суміш проходить по трубці і потрапляє в простір під дросельною заслонкою.

Далі вся ця суміш проходить по трубці і потрапляє в простір під дросельною заслінкою.

  • А звідси гази по павуку розходяться безпосередньо по циліндрах двигуна.

А звідси гази павуку розходяться безпосередньо по циліндрах двигуна.

  • Таким чином ми домоглися істотного скорочення газів, що потрапляють у впускний колектор двигуна, тим самим оптимізувавши систему вентиляції картера.
  • На цьому все про наш винахід на двигуні автомобіля Чері Істар 2,0.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Вентиляція картера Чері Істар 2.0 16 клапанів"

Відгуки: 0




Щуп масляний для ремонту Чері Істар:

Циліндр для ремонту Чері Істар:

Кришка для ремонту Чері Істар:

Патрубки для ремонту Чері Істар:

Гайка для ремонту Чері Істар:

Дросельна заслонка для ремонту Чері Істар:

Колектор для ремонту Чері Істар:

.