Заміна сайлентблоків передніх ричагів Чері Амулет, міняємо втулки стабілізатора

Будь-який автомобіль - це транспортний засіб зі складною будовою, в складі якого цілий ряд своїх систем з численними деталями і елементами.

Кожен з них виконує свою функцію, забезпечуючи виконання однієї загальної задачі: пересування по дорогах різного рівня і стану без перекидання.

Так, для з'єднання кузова такого автотранспортного засобу, як суперкомпактний легковий автомобіль Чері Амулет, з дорогою, в його будові передбачена підвіска.

Це спеціальна система, що складається з багатьох ричагів, вузлів і деталей.

Конструкція автомашини передбачає наявність передньої і задньої підвіски.

Існує кілька різних видів, як задньої, так і передньої підвіски.

Хоча є багато елементів, які присутні майже у всіх видах.

В даному випадку спереду встановлена багаторичажна незалежна підвіска типу МакФерсон і одним з основних елементів її є ричаги.

Ричаг - це жорстка, виготовлена з металу, штанга специфічної форми з ребрами жорсткості, що виконує функцію зв'язуючої ланки підвіски з кузовом авто

Крім того, ричаги підвіски забезпечують регулювання нахилу автомобіля або крену його кузова під час виконання поворотів.

Існують нижні і верхні такі елементи передньої підвіски.

Для того, щоб вони могли передавати зусилля підвіски на кузов чітко і плавно, без ривків і заїдання, їх з'єднання в загальній системі підвіски здійснюється через спеціальні сайлентблоки.

Це металорезинові вироби, що виконують роль шарнірів і забезпечують плавне і надійне, без вібрацій і поштовхів, з'єднання різних металевих деталей.

В даному випадку мова йде про ричаги передньої підвіски.

Всередині кожного з сайлентблоків встановлюється суцільнометалева втулка.

За станом гуми цих виробів визначають необхідність їх заміни.

Виконати заміну сайлентблоків ричагів підвіски, а також їх втулок, може самостійно кожен власник автомашини.

А при наявності в гаражі преса, це завдання взагалі не представляє особливої складності і для її виконання потрібно значно менше часу.

Міняємо самостійно сайлентблоки, а також їх втулки, ричагів передньої підвіски Chery Amulet

У пропонованій черговий статті ми розповімо про те, яким чином замінити своїми руками сайлентблоки і їх втулки ричагів передньої підвіски автомобіля Чері Амулет.

каким образом заменить своими руками сайлентблоки и их втулки рычагов передней подвески автомобиля Чери Амулет.

  • ​Для зручності виконання такого роду ремонту ми знімаємо передні колеса автомобіля.

 снимаем передние колёса автомобиля

  • А також з тією метою відкрутили і захист двигуна.

  • Зате тепер ми отримуємо вільний доступ до будь-якого з елементів передньої підвіски.

  • Для того, щоб можна було демонтувати передні ричаги, необхідно для початку відкрутити передній болт кріплення кожного з них.

открутить передний болт крепления каждого из рычагов

  • ​Далі також відкручуємо задній болт.

откручиваем задний болт

 открутить гайку на стойке стабилизатора

  • І заодно доведеться відкрутити болти, за допомогою яких кріпиться шарова опора.

 открутить болты, с помощью которых крепится шаровая опора.

  • Як правило, починаємо з гайки стійки стабілізатора, як на правому ричазі, так і лівому.

 начинаем с гайки стойки стабилизатора, как на правом рычаге, так и левом

  • І потім по черзі відкручуємо болти кріплення шарових опор з одного і з іншого боку.

  • Ну і на завершення відпускаємо передні болти на лівому і на правому ричазі.

  • В результаті зняли ми обидва ричага передньої підвіски.

В результате сняли мы оба рычага

  • Потрібно сказати, що якщо попередньо очистити всі з'єднання від бруду і обробити аерозольною рідиною WD-40, то, як правило, всі болти і гайки потім відпускаються цілком нормально.

  • Хоча бувають іноді винятки.

  • У нашому випадку на одному з виробів не виходило відразу витягнути втулку одного з сайлентблоків.

  • Тому довелося трохи повозитися.

  • А так взагалі, на це багато часу не потрібно.

  • Так, як в нашому гаражі є прес, то ми після демонтажу відносимо обидва ричага до цього пресу.

  • Також необхідно відзначити, що, користуючись нагодою, якщо ми вже в цьому місці затіяли ремонт, то вирішили заодно замінити і втулки на стабілізаторах.

заодно заменить и втулки на стабилизаторах

  • ​А також можна замінити і самі стійки стабілізаторів.

заменить и сами стойки стабилизаторов

  • Однак, зняти, а тим більше замінити втулки стабілізатора так просто нам не вдасться.

  • Справа в тому, що зробити це заважає балка, яка занадто притискає ці втулки і тому зняти їх, а тим більше одягнути нові просто неможливо.

  • Тому нам буде потрібно спочатку трохи опустити балку Чери Амулет.

  • Для цього трохи відпустимо один болт її кріплення з одного боку.

немного отпустим один болт крепления балки с одной стороны

  • ​Ну і точно такий же болт відпускаємо і з протилежного боку.

такой же болт отпускаем и с противоположной стороны

  • ​В результаті корпус балки трохи просяде, а ми отримаємо більше простору для наших маніпуляцій з втулками стабілізатора.

получим больше пространства для наших манипуляций с втулками стабилизатора.

  • Для заміни нами були придбані задні сайлентблоки ричагів передньої підвіски.

приобретены задние сайлентблоки рычагов

  • Сюди прекрасно підходять вироби, призначені для ряду моделей Фольксвагена.

  • Крім того, закупили і передні сайлентблоки відповідно.

 закупили и передние сайлентблоки

  • Останні вироби придбали виробництва німецької компанії SWAG.

  • Також були придбані оригінальні втулки для стабілізаторів.

приобретены оригинальные втулки для стабилизаторов

  • ​Ну і звичайно нові стійки стабілізатора були також придбані.

новые стойки стабилизатора приобрели

  • А тому, раз у нас всі деталі для заміни є в наявності, то приступаємо до їх встановлення.

  • Для початку встановлюємо під наш гідравлічний прес кінець ричага з маленьким сайлентблоком, де в якості наставок ідеально підійшов підібраний болт і циліндр від супорта.

 устанавливаем под наш гидравлический пресс конец рычага с маленьким сайлентблоком

  • Тому таким чином ми випресовуємо цей сайлентблок.

  • І, не знімаючи ричаг зі столу, відразу запресовуємо замість старого новий сайлентблок.

сразу запрессовываем вместо старого новый сайлентблок

  • Після цього перевертаємо ричаг і випресовуєм задній сайлентблок з нього.

 переворачиваем рычаг и выпрессовываем задний сайлентблок из него.

  • Для цього також використовуємо спеціально підібрані оправлення.

  • Завдяки цьому він легко виходить зі свого місця. Але, тут є одна особливість такого роду ричагів.

  • Справа в тому, що при роботі на пресі згинаються їх ребра жорсткості.

  • А тому, для того, щоб їх не згинало в одну купу, ми між ними вставляємо при роботі на пресі зубило.

між ребрами жорсткості ричага вставляємо при роботі на пресі зубило.

  • І тоді можна вільно випресовувати або навпаки – запресовувати сайлентблок.

  • Також при заміні не варто забувати про положення самих сайлентблоків в ричагах передньої підвіски Чері Амулет.

  • Для того, щоб правильно встановити нові вироби, необхідно перед видаленням старих поставити відповідні мітки на корпусі.

  • А також просто запам'ятати положення самого сайлентблока.

  • У нашому випадку ми відповідно до певного положення ричага.

 согласно определённому положению рычага

  • Вставляємо сайлентблок задній таким чином, щоб його горбок був спрямований на назовні ричага.

Вставляем сайлентблок задний таким образом, чтобы его бугорок был направлен на наружу рычага.

  • А проріз великий повинен збігатися одночасно з умовною діагоналлю, щодо проведеної біля кінця ричага.

  • Крім того, для переконливості ми ще й заздалегідь поставили відповідні мітки.

  • Враховуючи все це, ми і встановили таким чином новий сайлентблок.

  • Відразу скажемо, що за часом довше ми встановлювали задні сайлентблоки ричагів.

 по времени дольше мы устанавливали задние сайлентблоки рычагов

  • З передніми у нас все вийшло набагато швидше.

  • Ну і на завершення потрібно також сказати, що металеві втулки сайлентблоків встановлюються вже безпосередньо при установці ричага на своє місце.

металлические втулки сайлентблоков устанавливаются уже непосредственно при установке рычага

  • ​По своїй висоті вони трошки більше, ніж самі сайлентблоки.

По своей высоте втулки немножко больше, чем сами сайлентблоки

  • Зроблено це швидше за все для виконання центрування.

  • Отже, після того, як всі нові сайлентблоки ми запресували, встановлюємо ричаги назад на свої місця в автомобілі.

  • При цьому міняємо і інші деталі, які ми заздалегідь купили.

  • Установку ричагів виконуємо в зворотньому порядку.

  • А нашу розповідь на цьому про самостійну заміну сайлентблоків і їх втулок ричагів передньої підвіски на Чері Амулет закінчено.

 
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сайлентблоків передніх ричагів Чері Амулет, міняємо втулки стабілізатора"

Відгуки: 0




Втулка для ремонту Чері Амулет:

Захист двигуна для ремонту Чері Амулет:

Кріплення для ремонту Чері Амулет:

Болти для ремонту Чері Амулет:

Гайка для ремонту Чері Амулет:

Шарова опора для ремонту Чері Амулет:

Стабілізатор для ремонту Чері Амулет:

.