Заміна регулятора напруги генератора Чері Тіго Т11, як замінити щітки генератора

Одним з обов'язкових елементів практичного кожного автомобіля є генератор.

Це пристрій, який забезпечує живленням всі споживачі, включаючи і акумуляторну батарею.

Безперебійність подачі електричного струму цим пристроєм забезпечується здатністю переробляти механічну енергію обертання колінвала силового агрегату автотранспортного засобу в електричну.

І якщо розглядати як приклад популярний кросовер китайського виробництва Чері Тіго Т11, то всі його споживачі електричної енергії отримують можливість функціонувати тільки завдяки наявності в пристрої справного генератора.

Сам цей агрегат влаштований таким чином, що від стану однієї з найменших і непомітних деталей залежить робота і функціонування всього пристрою.

Такою деталлю є щітки генератора.

Мало того, від стану цієї деталі залежить і нормальне функціонування всіх споживачів електричної енергії автомобіля.
А вся справа в тому, що щітки виконують чи не найголовнішу роль в будові всього генератора.
Вони знімають напругу, вироблену генератором, шляхом безпосереднього контакту з його ротором і надалі перенаправляють на всі інші споживачі, які її потребують в конкретний момент.

Тому кожен власник зобов'язаний постійно стежити за станом цих маленьких, але дуже важливих елементів генератора авто.

Що стосується регулятора напруги генератора, то він виконує здебільшого контролюючі функції в роботі цього агрегату.
А тому є не менш важливим для його нормального функціонування, а також роботи всіх інших споживачів, підключених до бортової мережі конкретного автотранспортного засобу.

Реле-регулятор генератора виробництва Японії чи точно такий же реле-регулятор генератора з Чехії або просто реле (в народі його знають, як «шоколадку») регулює величину напруги, яка подається електричною машиною (в даному випадку генератором) в бортовий ланцюг автомобіля.

Саме завдяки цьому пристрою в мережі автомобіля завжди присутня напруга рівна 13,5-14,5 Вольт.
І це далеко не єдина функція його.
Важливим також є контроль і захист акумулятора від перезарядки або надлишку електроенергії.
Тому і цей єлемент генератора є дуже важливою деталлю для всіх споживачів електричної енергії всього автомобіля.

Міняємо самостійно реле-регулятор і щітки генератора Chery Tiggo T11

У цій статті ми розповімо про те, яким чином своїми руками замінити щітки, а також регулятор генератора Чері Тіго Е11.

 каким образом своими руками заменить щётки, а также регулятор генератора Чери Тиго Е11.

  • У нашому автомобілі виникла проблема, яка полягає в тому, що перестало функціонувати збудження генератора.

  • Тобто в обмотці збудження генератора виникли якісь проблеми.

  • Це стало відомо нам з того, що при включенні запалювання на панелі приладів автомобіля не загорялася лампочка значка зарядки акумулятора.

на панели приборов автомобиля не загоралась лампочка значка зарядки аккумулятора.

  • Тому ми вирішили розповісти про те, як ми самостійно вийшли з цієї ситуації.
  • Включивши таким чином бортовий комп'ютер, дивимося, що напруга в мережі становить 12,1 В.

напряжение в сети составляет 12,1 В

  • Включаємо запалювання і пробуємо запустити двигун.
  • Він заводиться і напруга відразу падає до 11,7 В.
  • Це може свідчити тільки про те, генератор не дає зарядку.
  • Далі ми пробуємо збільшити оберти двигуна, натиснувши трохи на педаль акселератора.
  • Напруга при цьому відразу піднімається вище 13 в.
  • Тобто сталося самозбудження генератора і той почав давати зарядку.
  • Вся ця картина дає нам підставу вважати, що реле-регулятор генератора у нас не працює.
  • Але, щоб точно в цьому переконатися, ми знімаємо штекер з роз'єму генератора.

снимаем штекер с разъёма генератора

  • У цьому штекері є чотири отвори або чотири контакти, два центральних з яких це дроти живлення.
  • Тому ми до одного з цих контактів приєднуємо електрод тестера, а мінусовий електрод з'єднуємо з масою автомобіля.
  • В результаті на дисплеї приладу отримуємо 11,27 в.

на дисплее прибора получаем 11,27 В

  • Потім виконуємо точно таку ж операцію, але тільки вже з іншим центральним контактом штекера.
  • Тут прилад показує вже 12,38 в.

 прибор показывает уже 12,38 В

  • Це при включеному запалюванні йде з плюсової клеми акумуляторної батареї.
  • А якщо вимкнути запалювання, то потрібно розуміти, що тут буде просто нуль.
  • А другий контакт, де було 11,27 В – це напруга, яка надходить таким чином на сигнальну лампочку.
  • Саме тому вона і не світитися на панелі приладів.
  • Для того, щоб ще раз в цьому переконатися, можемо взяти будь-який провід.
  • Після цього один кінець його потрібно з'єднати з масою, а другий вставити в контакт цього штекера.

один конец провода соединитm с массой, а второй вставить в контакт этого штекера

  • Тобто, подати на сигнальну лампочку таким чином мінус.
  • Після цього подивимося на приладову панель, то побачимо, що лампочка наша тепер світитися.

 лампочка наша теперь светиться

  • Тепер ми остаточно переконалися в тому, що проблема не в перегорівшій лампочці або запобіжнику, а в самому генераторі.
  • А, щоб знайти причину і усунути, необхідно демонтувати цей генератор Чері Тіго Т11.
  • Для цього насамперед від'єднуємо масу від акумулятора.

отсоединяем массу от аккумулятора

  • Після цього можемо спокійно знімати вже генератор.
  • Перш за все, для того щоб виконати це завдання, нам необхідно послабити натяг його ременя і зняти його.
  • Для цього нам буде потрібно послабити спочатку болт кріплення натягувача ременя генератора.

ослабить сначала болт крепления натяжителя ремня генератора

  • ​Далі викручуємо і витягуємо болт натягувача ременя генератора.

выкручиваем и вытаскиваем болт натяжителя ремня генератора

  • ​Потім переходимо вниз і там за допомогою ключа на 13 відкручуємо болт і відкидаємо силовий кабель подачі живлення.

 откручиваем болт и откидываем силовой кабель подачи питания.

между поддоном двигателя и масляным фильтром находим болт крепления генератора

  • Відкручуємо цей болт і витягуємо зовсім.
  • Цей болт має квадратну головку, а з іншого боку гайку з гравером і шайбою.

болт имеет квадратную головку, а с другой стороны гайку с гравером и шайбой

  • При цьому болт можете виймати, генератор після цього на землю не впаде.
  • Далі нам потрібно цей агрегат якимось чином витягнути наверх.
  • А зробити ми це зможемо тільки в тому місці, де встановлений повітряний фільтр.
  • У зв'язку з цим знімаємо повітряний фільтр, після чого отримуємо вже значно більше доступу до генератора.

 снимаем воздушный фильтр

  • ​Тому, відігнувши трохи шланги ГБО, якщо у вас його немає, то ще простіше, витягуємо вгору генератор.

вытаскиваем вверх генератор.

  • ​І тепер можемо переносити знятий генератор на робочий стіл, розбирати і шукати проблему.

 можем переносить снятый генератор на рабочий стол

  • Спочатку, підклавши старий ремінь або якесь ганчір'я, затискаємо шків пристрою в лещата і ключем на 24 відкручуємо його.

 зажимаем шкив устройства в тиски и ключом на 24 откручиваем его.

  • ​Після цього переходимо до робочого столу, де відкручуємо повністю гайку і знімаємо шків.

откручиваем полностью гайку и снимаем шкив

  • ​Потім ключем на 8 відкручуємо чотири болтика, що утримують верхню кришку генератора Чері Тіго Т11.

 откручиваем четыре болтика, удерживающие верхнюю крышку генератора

  • ​А далі легкими ударами молотка збиваємо цю кришку зі свого місця.

лёгкими ударами молотка сбиваем эту крышку

  • Так чинимо, коли у вас немає знімача.
  • А так як у нас є спеціальний знімач, то з його допомогою ми швидко і легко знімаємо цю кришку.

 с помощью съёмника мы быстро и легко снимаем эту крышку.

  • ​Далі накручуємо гайку на вал, після чого затискаємо її в лещата і за допомогою дерев'яної або гумової киянки збиваємо корпус генератора з його внутрішньої частини.

с помощью деревянной или резиновой киянки сбиваем корпус генератора

  • ​Кілька несильних ударів з обох сторін і корпус генератора легко знімається руками.

корпус генератора легко снимается руками

  • ​Тепер нам добре видно реле-регулятор генератора всередині корпусу.

хорошо виден реле-регулятор генератора внутри корпуса

  • Тому приступаємо до його перевірки.
  • Для цього знову використовуємо тестер, замикаючи один електрод його на масу, а другий на окремі контакти самого регулятора.
  • В результаті виявляються проблеми в ніжці чіпа.
  • Тому, щоб не гадати далі, приймаємо рішення замінити регулятор, що вийшов з ладу.
  • Для цієї мети у нас є вживаний, але робочий реле-регулятор генератора.

 есть бывший в употреблении, но рабочий реле-регулятор генератора

  • Для цього нам буде потрібно, перш за все, демонтувати несправний вузол в корпусі генератора.
  • З цією метою викручуємо два болтика кріплення регулятора.

 выкручиваем два болтика крепления регулятора

  • Це невеликі болтики, які можна викрутити за допомогою хрестової викрутки.
  • Після цього за допомогою паяльника необхідно розпаяти два контакти.

 с помощью паяльника необходимо распаять два разъёма

  • ​І потім виймаємо від'єднану шоколадку з корпусу пристрою.

вынимаем отсоединённую шоколадку с корпуса устройства

  • ​Далі можна при необхідності за допомогою того ж паяльника поправити контакти і приготувати їх до приєднання нового реле.

поправить контакты и приготовить их к подсоединению нового реле.

  • ​Тепер можемо вставляти в корпус генератора заготовлений інший б / у реле-регулятор.

можем вставлять в корпус генератора заготовленный другой б/у реле-регулятор

  • ​Після цього знову паяльником припаюємо два контакти шоколадки генератора Чері Тіго Т11.

 снова паяльником припаиваем два контакта шоколадки

  • ​Даємо трохи часу охолонути контактам і потім вкручуємо назад два болтика на місце.

вкручиваем обратно два болтика на место

  • В результаті реле-регулятор у нас повністю встановлений на своє місце в корпусі генератора. Тому можемо приступати до зворотнього складання цього пристрою.
  • Але, при цьому не забувайте розтиснути щітки перед установкою ротора.
  • Для цього зі зворотнього боку корпусу генератора є спеціальний отвір, в який після установки щіток необхідно вставити скрепку або шматок дроту, щоб розтиснути їх.

после установки щёток необходимо вставить скрепку или кусок проволоки, чтобы разжать их

  • ​Таким способом ми просто засунемо щітки в свої гнізда і зафіксуємо їх в такому положенні.

задвинем щётки в свои гнёзда и зафиксируем их в таком положении.

  • Якщо ж цього не зробити, то при установці ротора реле-регулятор може просто лопнути.
  • Тому вставляємо дріт, а після того, як вставили ротор, виймаємо його і щітки генератора вийдуть зі своїх гнізд та встануть на своє місце.

вынимаем проволоку и щётки генератора выйдут со своих гнёзд и встанут на своё место.

  • Далі, зібравши повністю генератор, встановлюємо його назад на автомобіль.
  • І потім перевіряємо його роботу.
  • Для цього включаємо запалювання і дивимося на панель приладів.
  • Лампочка індикатора зарядки акумулятора загорілася і відповідний символ з'явився на панелі.
  • Потім запускаємо двигун і дивимося на екран нашого бортового комп'ютера.
  • Там він показує, що напруга автоматично починає зростати.
  • А це говорить про те, що збудження генератора є і все працює в штатному порядку.
  • Таким чином, робимо висновок, що причина була дійсно в шоколадці, що вийшла з ладу.
  • У зв'язку з цим нашу розповідь про самостійну заміну регулятора напруги і щіток генератора Чері Тіго Т11 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна регулятора напруги генератора Чері Тіго Т11, як замінити щітки генератора"

Відгуки: 0




Генератор для ремонту Чері Тіго:

Колінвал для ремонту Чері Тіго:

Регулятор для ремонту Чері Тіго:

Реле для ремонту Чері Тіго:

Панель приладів для ремонту Чері Тіго:

Педалі для ремонту Чері Тіго:

Панель для ремонту Чері Тіго:

Запобіжники для ремонту Чері Тіго:

Болти для ремонту Чері Тіго:

.