• 050-800-80-22
  • 067-757-57-95
  • Замовте дзвінок і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом







Заміна масла в двигуні Чері Тіго 2.0

Будь-який двигун внутрішнього згоряння функціонує завдяки наявності в ньому масла і в зв'язку з цим повного змащення всіх його деталей.

Деякі фахівці порівнюють масло з кров'ю живого організму, що проникає по його кровоносних спеціальних судинах, а в даному випадку по спеціальних каналах, в усі його найвіддаленіші точки.

В організмі завдяки приходу крові всі його органи і окремі частини продовжують процес життєдіяльності.

А в двигуні, об'ємом 2,0 літра Чері Тіго Т11, всі окремі частини, вузли і деталі мають можливість функціонувати завдяки наявності відповідного мастила.

Виходячи з цього стає зрозумілим, що від кількості і якості масла, що застосовується для роботи силового агрегату безпосередньо залежить термін його функціонування або роботи.

Адже не секрет, що в процесі роботи мотора багато його деталей обертаються і труться одна об іншу.

В результаті утворюється металевий пил, який, потрапляючи в масло, робить його більш в'язким і брудним.

Додайте сюди ще й пил, бруд та інші шкідливі домішки, що потрапляють в агрегат з паливом і самим маслом.

Все це в кінцевому підсумку може привести до ситуації, коли з плином часу масло неминуче перетвориться в болото і втратить свої змащувальні функції.

Саме тому виробники в мануалах кожного авто вказують періодичність, з якою необхідно зливати масло, що відпрацювало свій термін, і замість нього заливати в мотор нове, чисте.

З цього випливає, що від того, як часто змінюється масло, залежить стан складових частин кожного ДВС і загальний термін його експлуатації.

Сьогодні існує безліч пунктів експрес заміни масла. Крім того, заміну масла вам можуть виконати і практично на будь-якій СТО.

Однак, непогано буде іноді виконувати це обслуговування і самостійно.

Зате потім ви будете впевнені в якості виконаної роботи, будете знати точно, яке саме масло заливалося при цьому.

Крім того, заощадите чимало коштів і часу.

Виконуємо самі заміну масла в двигуні 2,0 л Chery Tiggo

У пропонованій статті ми хочемо ще раз акцентувати увагу на тому, як і в якому порядку слід здійснювати заміну масла в моторі об'ємом 2,0 літра Чері Тіго.

как и в каком порядке следует осуществлять замену масла в моторе объёмом 2,0 литра Чери Тиго.

  • Здавалося б, про заміну масла в двигуні автомобіля, про порядок його проведення на перший погляд знають практично всі автомобілісти.
  • Але, це тільки так здається, тому, що порядок правильної заміни масла і всі пов'язані з цим нюанси знають насправді далеко не всі власника автотранспортних засобів.
  • І наш випадок не виняток, тому ми і вирішили ще раз розповісти про це.
  • Перш, ніж починати сам процес заміни, необхідно ретельно до нього підготуватися.
  • Під цим мається на увазі придбання нового масла, такого ж типу, як вже експлуатується в двигуні вашого авто і яке рекомендує в інструкції виробник кожної конкретної моделі авто.
  • Крім того, слід також придбати новий фільтр масляний, щоб замінити старий.
  • Також потрібно подбати про знімач для демонтажу старого фільтра і відповідних ключів, які будуть потрібні для того, щоб викрутити зливну пробку картера і фільтр.
  • Буде потрібна в даному заході і воронка для зручності заливання чистого масла в мотор.
  • Ну і, звичайно ж, варто приготувати ємність для збору старого брудного масла.
  • Ми ж в конкретному випадку взяли звичайну п'ятилітрову пластикову банку від води і для зручності вирізали в ній частину бічної стінки.

 взяли обыкновенную пятилитровую пластиковую банку от воды и для удобства вырезали в ней часть боковой стенки.

  • Тепер, перш, ніж приступати до зливу старого масла, дайте двигуну авто пропрацювати пару хвилин буквально.
  • Цим ви трохи підігрієте масло і зробите його трохи рідше і еластичніше.
  • Все це забезпечить швидке стікання його потім в приготовлену ємність з усіх деталей.
  • Крім того, потрібно відкрутити і зняти кришку з заливної горловини на самому агрегаті.

открутить и снять крышку с заливной горловины

  • Це також прискорить витікання масла з нього.
  • Далі нам буде потрібно викрутити зливну пробку в піддоні картера двигуна.
  • Для зручності виконання цієї операції необхідно найкраще скористатися оглядовою ямою або підняти за допомогою домкрата або підйомника, якщо такий є у вашому гаражі.
  • У разі піднімання авто за допомогою домкрата не забудьте перед тим, як залазити під автомобіль, встановити cтрахувальні упори.
  • Отже, під автомобілем, в найнижчій точці масляного піддону знаходимо зливну пробку і за допомогою ключа на 17 відкручуємо її.

находим сливную пробку и с помощью ключа на 17 откручиваем её.

  • При цьому, в кінці краще притримувати пальцем однієї руки цю пробку, а іншою продовжувати відкручувати.
  • Це дозволить уникнути передчасного і раптового вильоту пробки.
  • Мало того, після відкручування пробки з картера різко поллється масло, тому варто бути обережним, щоб не вимазатися і завчасно підставити приготовлену ємність.

заблаговременно подставить приготовленную ёмкость

  • Також краще в цьому випадку взяти ганчірку або скористатися рукавичками.
  • Як вже раніше говорилося, разом із заміною масла завжди виконується і заміна масляного фільтра.
  • Тому ми завчасно придбали також новий фільтр на Чері Тіго.

заблаговременно приобрели также новый фильтр

  • Крім того, придбали каністру масла марки ZIC.

приобрели канистру масла марки ZIC

  • У цій ємності 4 літри масла, тому в разі нестачі можна буде докупити ще літрову пляшку такого ж масла і долити до необхідного рівня.
  • Після відкручування зливної пробки ми виявили, що на ній вже пошкоджено ущільнювальне гумове кільце.

 на пробке уже повреждено уплотнительное резиновое кольцо

  • Його необхідно в обов'язковому порядку замінити інакше буде підтікання масла потім.
  • Якщо у вас немає в запасі такого ж кільця, то можна вирізати з щільного картону.
  • А краще, звичайно, заздалегідь також приготувати і таке кільце.
  • Ми ж в даному випадку знайшли у себе в гаражі алюмінієву шайбу за розміром цієї пробки.

нашли у себя в гараже алюминиевую шайбу по размеру этой пробки

  • Вважаємо, що такий варіант також можливий в якості заміни колечка, що порвалося.
  • Тому закручуємо пробку на місце після того, як масло повністю витекло з картера двигуна.
  • Потім ретельно витираємо все масло навколо пробки і заодно посадочне місце масляного фільтра.

тщательно вытираем всё масло вокруг пробки и заодно посадочное место масляного фильтра

  • Далі заливаємо масло в новий масляний фільтр.

заливаем масло в новый масляный фильтр

  • При цьому наливаємо практично повністю до кінця.
  • Потім маслом тут же змащуємо пальцем руки ущільнювальну гумку цього фільтра.

смазываем пальцем руки уплотнительную резинку этого фильтра

  • І після цього закручуємо акуратно фільтр на своє місце.

закручиваем аккуратно фильтр на своё место

  • Закручуємо масляний фільтр від руки до упору.​

Закручиваем масляный фильтр от руки до упора

  • При цьому, щоб руки не ковзали, можна скористатися ганчіркою або наждачним папером.
  • Після того як закрутили, знову зайві сліди масла необхідно відразу витерти.
  • А ось тепер тільки можна заливати масло в двигун через заливну горловину.

можно заливать масло в двигатель через заливную горловину

  • В даному випадку ми заливаємо відразу з банки, але, щоб було зручніше і не забруднити кришку мотора, радимо скористатися лійкою.
  • Заливати масло бажано з помічником, тому, що одній людині в цей момент необхідно спостерігати за фільтром і зливною пробкою.
  • У нашому випадку вийшло так, що з-під фільтра під час заливання почало підтікати масло.
  • Тому довелося трохи піджати масляний фільтр. Така ж ситуація може статися і зі зливною пробкою.
  • Після того як ми докрутили фільтр, масло витікати перестало. Тому залили близько трьох літрів в двигун.
  • Провірили після цього рівень на масляному щупі Чері Тіго.
  • У нас виявився рівень масла між відмітками Мін. і Макс., як і належить.
  • Потім запускаємо двигун і даємо йому пару хвилин попрацювати.
  • За цей час масло повністю проникне в усі куточки силового агрегату.
  • Після цього вимикаємо двигун і через пару хвилин знову перевіряємо рівень масла, витягнувши для цього щуп.
  • Якщо рівень масла недостатній, то ми доливаємо ще його до рівня.
  • Заодно варто перевірити всюди двигун на предмет слідів масла. І вже потім можна буде сміливо виїжджати з гаража.
  • Але, через кілька днів бажано знову перевірити для контролю рівень масла.
  • При необхідності слід знову долити відсутню до рівня кількість.
  • Ну і на цьому все. Тому нашу розповідь про самостійну заміну масла в двигуні об'ємом 2,0 л Чері Тігго Т11 на цьому закінчено.
Розкажіть друзям

» Всі новини

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна масла в двигуні Чері Тіго 2.0"

Відгуки: 0




.